Zekerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:34 schreef borisz het volgende:
Nee Tiesto komt altijd met de raarste dingen om de hoek zetten. Dat is erg leuk altijd
Maricha: Tijd voor een nieuwe jingle?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:48 schreef borisz het volgende:
Rooksingalen zijn op weg naar Hilversum met een verzoekje.
Dan is het eerder tijd voor een Hyves jingle. Of ben ik zo'n slechte fan geweest dat ik gemist heb dat deze er inmiddels al is?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maricha: Tijd voor een nieuwe jingle?
ROOK-SIGNAAL!
Postduif en fax moeten er dan natuurlijk ook nog komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan is het eerder tijd voor een Hyves jingle. Of ben ik zo'n slechte fan geweest dat ik gemist heb dat deze er inmiddels al is?
Alsjeblieft, hyvesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan is het eerder tijd voor een Hyves jingle. Of ben ik zo'n slechte fan geweest dat ik gemist heb dat deze er inmiddels al is?
Om aan de overkant te komenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
Hey Hans
Over duiven gesproken, waarom heeft een duif soms paarse bretels?
http://michielveenstra.nl/page/log/145975/Bert+%26+Ernie
Het is prima zo, niets erbij hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Postduif en fax moeten er dan natuurlijk ook nog komen.
1 2 | 26-2-2008 21:03 | The Automatic | Monster (badeend!) |
Hilarisch inderdaad! Filmpje een paar keer gekeken en ik lach echt dubbel. Bert en Ernie rulesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
Hey Hans
Over duiven gesproken, waarom heeft een duif soms paarse bretels?
http://michielveenstra.nl/page/log/145975/Bert+%26+Ernie
Michiel moest er ook van liggenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:07 schreef Againzender het volgende:
Ik moet toch bekennen dat dit nummer van Jack Johnson toch wel erg lekker ligt
Ben heel blij dat vandaag de webcams het weer doenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Michiel moest er ook van liggen, hij is nu niet op de cam te zien
![]()
"bedankt en tot ziens" klinkt wel een beetje raar als je een boete van 20.000 euro hebt gekregen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
Nog meer lol: http://coenswijnenberg.nl/page/log/145981/20.000+euro+boete
neem hem mee naar de Martinihalquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
Sorry, maar ik moet gewoon even hakkuh door de kamer.
Daar ga ik wel vanuit! Heb geen berichten ontvangen dat er iets mis zou zijn gegaan. Tjitse heeft alles keurig gemaildquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
Maricha, is alles nog gelukt met mijn gegevens voor de Donald Duck?
Okay mooiquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit! Heb geen berichten ontvangen dat er iets mis zou zijn gegaan. Tjitse heeft alles keurig gemaild
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 07:31 schreef cosmick het volgende:
Morning.
Dat het maar weer een mooie zonnige en vooral muzikaal interessante en gezellige dag mag worden!
Je treft 'tquote:
Giel is een klojo.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:53 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat'ie mafkees dit nummer nou echt herhalen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
En over Chi City gesproken...nog een half jaar dan ga ik weer naar Chi City
Giel draaide 2 x dat Kanye West--gedrochtquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:07 schreef Glacier het volgende:
Euh, wat heb ik gemist? De opening van Gerard was wat apart
Mogguh btw
Da's jammer, geen golden years.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:47 schreef Glacier het volgende:
Wat doet Gerard nu
Arme Pjotr..daar gaan zijn golden years
Nou, de muziekselectie is vanochtend echt geweldig.quote:
Plasmomentquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, even een enorme dip in de muziek.
inderdaad, ben hem nog niet zat nadat 'ie megahit is geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
De nieuwe Gavin Degraw mag er ook wezen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Fleetwood Mac?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke rebus
en het wordt alleen maar ergerquote:
Een administratieve functie bij de centrale bakkerij van de Bijenkorf. Per 1 april, heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:05 schreef Numbie het volgende:
Gefeliciteerd! Wat ga je doen en waar?
Hoi Roel !quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door de C&S-show".
En dat zeg je dan over je eigen programma.
Kneusjes.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Cos had gelijk, Rabbering heeft inderdaad geen smaak met z'n Editors "prachtige muziek"
Moeilijk hè, ironie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door de C&S-show".
En dat zeg je dan over je eigen programma.
Na 562 keer dat spotje is die ironie en de mogelijk bedoelde grappige ondertoon er wel vanafquote:
3FM-luisteraars houden juist van eindeloos herhaalde grappen. Ze hebben overduidelijk goed vooronderzoek gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na 562 keer dat spotje is die ironie en de mogelijk bedoelde grappige ondertoon er wel vanaf.
Op de een of andere manier zijn C&S echter nergens ook maar een heel klein beetje grappig ... dit in tegenstelling tot Ekdom. Die kan datquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
3FM-luisteraars houden juist van eindeloos herhaalde grappen. Ze hebben overduidelijk goed vooronderzoek gedaan.
Precies.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:44 schreef -Hans- het volgende:
Alain Clark - Father And Friend echt een beetje te vaak gehoord. Leuk liedje hoor, maar heb het nu
wel gehoord.
Als je van belegen humor zonder scherper randje houdt, klopt dat. Als je van iets scherpere humor houdt, heb je binnen een halve uitzending in de gaten dat je bij Ekdom aan het verkeerde adres bent.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:39 schreef cosmick het volgende:
Op de een of andere manier zijn C&S echter nergens ook maar een heel klein beetje grappig ... dit in tegenstelling tot Ekdom. Die kan dat.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef broer het volgende:
[..]
Als je van belegen humor zonder scherper randje houdt, klopt dat. Als je van iets scherpere humor houdt, heb je binnen een halve uitzending in de gaten dat je bij Ekdom aan het verkeerde adres bent.
(Kut! Laat ik me wéér meeslepen door deze onzinnige smaakdiscussie, terwijl ik mezelf nog zó had beloofd dat niet meer te doen.)
Vanmorgen bij Giel hoorde ik ene "Ed & Anita" en nu "Paling & Co". Ja, Serious Musicquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor es wat een schit-te-rende compositie op de radio!.
Ik denk dat ze geen luisteraars meer wíllenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanmorgen bij Giel hoorde ik ene "Ed & Anita" en nu "Paling & Co". Ja, Serious Music.
quote:
quote:
Shit, net gemist...quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:Een van de leukste felicitatietelefoontjes ooit
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Shit, net gemist...
Moet ik hem vanavond laat terug luisteren?
Zet het nog maar ff uit je hoofd... Zijn vorig jaar nog geweest en touren niet op dit momentquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Iemand iets gehoord of the Killers nog naar Nederland gaan komen?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zet het nog maar ff uit je hoofd... Zijn vorig jaar nog geweest en touren niet op dit moment
Dan ga ik dat ook maar braaf doen hè, als jij het zegtquote:
slijmbalquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook maar braaf doen hè, als jij het zegt
Ik zat nog te twijfelen of ik er [/slijmbal] onder zou zetten, maar da's dus kennelijk niet nodigquote:
Moeten ze eerst weer bij elkaar komen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Skunk Anansie![]()
Ik wil een nieuw album van ze!
Wist niet eens dat ze officieel uit elkaar waren. Toch jammerquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst weer bij elkaar komen.
Of heb ik iets gemist?
Ja, en dan draait Michiel hem op de MetMichiel Nieuwjaars Receptie en ben ik naast Michiel zelf een van de weinigen die vervolgens ook echt een glas pakt en deze heft...quote:
Hmmm.... ken ik die?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:Jeremy's - I Want A Girl
Vandaag nog gerequest bij het radioprogramma van een student waar ik zelf de "producer" van ben...
Nee, bij het programma van Arno en mij (LunchBreek) ben ik producer zonder aanhalingstekensquote:
In je spaarpot gedaan?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:40 schreef Broekie het volgende:
Ik wilde bijna gaan vragen wat dit voor uhm, herrie, is, maar toen viel ineens het kwartje...
Jasonquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef Sersjee het volgende:
Jason Mraz
Echt, ik snap niet wat die meiden allemaal in dat TH zien... Zo knap zijn ze niet, toch?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Wat een geweldige plaat om het Request uur mee te beginnen!
Foo Fighters - The Pretender![]()
Beetje te hip wat mij betreft. Maar ik vond die vorige nummers ook niet echt briljant.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:02 schreef JeroenV het volgende:
Ik vind hem niet zo goed, de nieuwe van The Feeling
erg cool !quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Live met God save the queen er achteraan
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Zo...pppfffff daar krijg je het warm van (al die huilend TH fans aan de telefoon die niet winnen)
Haha... lijkt me best lachen om eens mee te makenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Zo...pppfffff daar krijg je het warm van (al die huilend TH fans aan de telefoon die niet winnen)
Volgende keer dat er een TH actie is maar even een telefoonteam vormen uit wat vrijwilligers in ruil voor een badeend?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Sterkte ermee...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Als ik daarvoor TH fans aan moet horen pas ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgende keer dat er een TH actie is maar even een telefoonteam vormen uit wat vrijwilligers in ruil voor een badeend?
De jeugd vind dit wel leuk schijnbaar (iig een paar jongere meiden(15,16) die ik weleens spreekquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
Partysquad![]()
Ze hebben leuker spul gemaakt...
Dan is het helemaal niet overzichtelijk meerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgende keer dat er een TH actie is maar even een telefoonteam vormen uit wat vrijwilligers in ruil voor een badeend?
rood en doof (van gegil en gehuilquote:
* meedoetquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:Queen - Don't stop me now
![]()
Met een heel fijn slotakkoord van - the and and only - Freddie Mercury![]()
Ik ga even heel hard meezingen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:18 schreef Maricha het volgende:
Goede vraagquote:
Wanneer niet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Eric Corton in het huis! opvallend detail: hij draagt een zwart t-shirt
hoe Quick zelf de wedstrijd weggooid.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:00 schreef Sersjee het volgende:
Nog ff een stukkie Quick Boys kijken...
En dan nog het lef hebben om "Kampioenen olé olé" te zingenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
hoe Quick zelf de wedstrijd weggooid.
Welke was het ? Around the world van Daft Punk ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef Againzender het volgende:
en niemand die hier iets over m;n request zegt, was het zo'n slecht nummer?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke was het ? Around the world van Daft Punk ?
Sorry, niet gehoordquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:26 schreef Againzender het volgende:
en niemand die hier iets over m;n request zegt, was het zo'n slecht nummer?
ik ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Weezer natuurlijk, met Perfect Situation. Was het laatste uur bij MetMichiel overigens.
Ik zal proberen volgende keer weer naar je request te luisterenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:32 schreef Againzender het volgende:
ach ja, Michiel was er blij mee in ieder geval
Oe, Weezer is leuk!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Weezer natuurlijk, met Perfect Situation. Was het laatste uur bij MetMichiel overigens.
Alles liever dan het walgelijkste nummer ooit gemaakt: DIT.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:26 schreef SilentChaos het volgende:
Gadver, weer zo'n pleuris Coldplay immitatieband
En de ochtend is duidelijk niet zijn favorite tijdstip om te zingen
Ja, goedemorgen Hans!quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:53 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen Roel !
Dat vreeselijk gehuil van net idd. Zo overdreven gevoelig dat je fokking agressief van wordt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Was dat Anouk Cos?
Anouk heeft vette nummers, maar over het algemeen zijn die niet zo bekend...
* Againzender zet the 4 non blondes op en rent hard wegquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat vreeselijk gehuil van net idd. Zo overdreven gevoelig dat je fokking agressief van wordt.
Slechtere nummers zijn er volgens mij niet! Nee, Anouk sucks.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender zet the 4 non blondes op en rent hard weg
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender zet the 4 non blondes op en rent hard weg
klinkt tofquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:21 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Gisteren bij Air Traffic geweest in Tivoli..was gaaaf!
Was het ookquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zekers! Vandaag lekker om 16.00 uur vrij. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |