inderdaad, ben hem nog niet zat nadat 'ie megahit is geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
De nieuwe Gavin Degraw mag er ook wezen.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
Fleetwood Mac?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke rebus
en het wordt alleen maar ergerquote:
Een administratieve functie bij de centrale bakkerij van de Bijenkorf. Per 1 april, heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:05 schreef Numbie het volgende:
Gefeliciteerd! Wat ga je doen en waar?
Hoi Roel !quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door de C&S-show".
En dat zeg je dan over je eigen programma.
Kneusjes.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Cos had gelijk, Rabbering heeft inderdaad geen smaak met z'n Editors "prachtige muziek"
Moeilijk hè, ironie?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door de C&S-show".
En dat zeg je dan over je eigen programma.
Na 562 keer dat spotje is die ironie en de mogelijk bedoelde grappige ondertoon er wel vanafquote:
3FM-luisteraars houden juist van eindeloos herhaalde grappen. Ze hebben overduidelijk goed vooronderzoek gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Na 562 keer dat spotje is die ironie en de mogelijk bedoelde grappige ondertoon er wel vanaf.
Op de een of andere manier zijn C&S echter nergens ook maar een heel klein beetje grappig ... dit in tegenstelling tot Ekdom. Die kan datquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
3FM-luisteraars houden juist van eindeloos herhaalde grappen. Ze hebben overduidelijk goed vooronderzoek gedaan.
Precies.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:44 schreef -Hans- het volgende:
Alain Clark - Father And Friend echt een beetje te vaak gehoord. Leuk liedje hoor, maar heb het nu
wel gehoord.
Als je van belegen humor zonder scherper randje houdt, klopt dat. Als je van iets scherpere humor houdt, heb je binnen een halve uitzending in de gaten dat je bij Ekdom aan het verkeerde adres bent.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:39 schreef cosmick het volgende:
Op de een of andere manier zijn C&S echter nergens ook maar een heel klein beetje grappig ... dit in tegenstelling tot Ekdom. Die kan dat.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:55 schreef broer het volgende:
[..]
Als je van belegen humor zonder scherper randje houdt, klopt dat. Als je van iets scherpere humor houdt, heb je binnen een halve uitzending in de gaten dat je bij Ekdom aan het verkeerde adres bent.
(Kut! Laat ik me wéér meeslepen door deze onzinnige smaakdiscussie, terwijl ik mezelf nog zó had beloofd dat niet meer te doen.)
Vanmorgen bij Giel hoorde ik ene "Ed & Anita" en nu "Paling & Co". Ja, Serious Musicquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor es wat een schit-te-rende compositie op de radio!.
Ik denk dat ze geen luisteraars meer wíllenquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vanmorgen bij Giel hoorde ik ene "Ed & Anita" en nu "Paling & Co". Ja, Serious Music.
quote:
quote:
Shit, net gemist...quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:Een van de leukste felicitatietelefoontjes ooit
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Shit, net gemist...
Moet ik hem vanavond laat terug luisteren?
Zet het nog maar ff uit je hoofd... Zijn vorig jaar nog geweest en touren niet op dit momentquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Iemand iets gehoord of the Killers nog naar Nederland gaan komen?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zet het nog maar ff uit je hoofd... Zijn vorig jaar nog geweest en touren niet op dit moment
Dan ga ik dat ook maar braaf doen hè, als jij het zegtquote:
slijmbalquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook maar braaf doen hè, als jij het zegt
Ik zat nog te twijfelen of ik er [/slijmbal] onder zou zetten, maar da's dus kennelijk niet nodigquote:
Moeten ze eerst weer bij elkaar komen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef Timo20 het volgende:
Skunk Anansie![]()
Ik wil een nieuw album van ze!
Wist niet eens dat ze officieel uit elkaar waren. Toch jammerquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moeten ze eerst weer bij elkaar komen.
Of heb ik iets gemist?
Ja, en dan draait Michiel hem op de MetMichiel Nieuwjaars Receptie en ben ik naast Michiel zelf een van de weinigen die vervolgens ook echt een glas pakt en deze heft...quote:
Hmmm.... ken ik die?quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:Jeremy's - I Want A Girl
Vandaag nog gerequest bij het radioprogramma van een student waar ik zelf de "producer" van ben...
Nee, bij het programma van Arno en mij (LunchBreek) ben ik producer zonder aanhalingstekensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |