Ik heb zo'n idee dat die geen nieuw deel zou openen (druk met radio maken enzoquote:Op maandag 18 februari 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Had Veenstra Veenstra ook nog bijna de laatste post gehad
Veel van mn vrienden hebben nog nooit van Foo Fighters, Editors en Kaiser Chiefs gehoord.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niemand bedenken die met me mee zou willen gaan, en om daar nou in je eentje naartoe te gaan is ook zo saai...
Ik duim voor je!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Veel van mn vrienden hebben nog nooit van Foo Fighters, Editors en Kaiser Chiefs gehoord.
De kans is trouwens wel aanwezig dat mn broertje 1 dag vrij kan krijgen. Dan hopen op de zaterdag, want bovenstaande bands wil ik wel graag zien.
We hadden in elk geval wat langer moeten wachten want ik zie de rode knop alweer brandenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n idee dat die geen nieuw deel zou openen (druk met radio maken enzo)...
Als goed is gaan er ook een paar van mijn vrienden, dus dat komt vast goed. En anders maar niet, FUCKING METALLICA DUDE!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niemand bedenken die met me mee zou willen gaan, en om daar nou in je eentje naartoe te gaan is ook zo saai...
Deze week hoor je meer!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
Over bladen gesproken... hoe lang is het nog wachten op de badeend-voorkant van het vrolijke weekblad?
nou ja! Leedvermaakquote:Op maandag 18 februari 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wachten op de dag dat ie de verkeerde jingle instart
Met de Pre Late Night is het vooralsnog (helaas!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is wachten op de dag dat ie de verkeerde jingle instart
zo dus jij bent lekker uitgeslapenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:28 schreef Againzender het volgende:
De TT is volgens mij een verwijzing naar het gedrag van ons jongste zoontje afgelopen nacht
jaquote:Op maandag 18 februari 2008 20:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
zo dus jij bent lekker uitgeslapen
ik ben toch ook wel van hetquote:
* Sirolf sluit zich ook aanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben toch ook wel van hetkamp
Iedereen zit ademloos te luisteren.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Hej! het is dan wel maandag maar kom op zeg, 20 minuten na mijn reactie is er nog niet gepost.
WAKKER WORDEN!![]()
Deze vind ik wel goed, die van When you were young vind ik een stukkie minder (gelukkig draaiden C&S daar dan weer het origineel van vanmiddagquote:Op maandag 18 februari 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
Thin White Duke Remix van Mr. Brightside!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volle 9 minuten?
Deze plaat kan op vol volume hier. Ben wel bij mn ouders, maar ik heb van jongs af aan van mn vader geleerd dat deze plaat heul hard gedraaid moet wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Klappen en zingen we even mee? jullie willen niet weten hoe hard het geluid hier nu staat (buren trouwens ook niet) GEWELDIG![]()
![]()
btw; request komt neit van mij
quote:Op maandag 18 februari 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Deze plaat kan op vol volume hier. Ben wel bij mn ouders, maar ik heb van jongs af aan van mn vader geleerd dat deze plaat heul hard gedraaid moet worden
Ik word sowieso erg moe van Andrewquote:Op maandag 18 februari 2008 22:20 schreef Marc63 het volgende:
Andrew moet zn huiswerk wat beter doen. Nederland is pas van plan om Kosovo te erkennen als de veiligheid van de Servische minderheid verzekerd is.
Moeten ze nou echt zo kreunen?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik word sowieso erg moe van Andrew
Dit is toch wel de grootste kutplaat die Lange Frans en Baas B ooit hebben gemaakt... wat een kul om hier een plaat over te maken
Oe.. dat zijn geen leuke dingen. Sterkte.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren hondje in laten slapen dus het gevoel is aardig kut op het moment
Thnx...quote:Op maandag 18 februari 2008 22:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe.. dat zijn geen leuke dingen. Sterkte.
Dat is ook zwaar k*t... jij ook veel sterkte Cos....quote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef cosmick het volgende:
Vandaag is de vader van een van mijn beste vrienden overleden.. vanavond ff langs geweest en hij lag opgebaard in de kamer..... bah.
Die ontwijk ik ook zo veel mogelijk... deze van de Scissor Sisters is dan wel weer fijnquote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef cosmick het volgende:
Thanks! Logischerwijs heeft de kameraad het er het moeilijkst mee, maar ik vind het ook bijzonder naar.
En dan ook nu gewoon trieste muziek draaien he.
Zijn er mensen die dat niet denken dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Stelling is wel wat voor Roel. Die denkt dat de MH door middel van complotten bepaald wordt
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef Marc63 het volgende:
Stelling is wel wat voor Roel. Die denkt dat de MH door middel van complotten bepaald wordt
Damnquote:Op maandag 18 februari 2008 22:44 schreef cosmick het volgende:
Vandaag is de vader van een van mijn beste vrienden overleden.. vanavond ff langs geweest en hij lag opgebaard in de kamer..... bah.
Thanks R. Vorige maand ook al een vader van een kameraad............quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn![]()
. Kut zeg
.
Sterkte ermee.
Ah, WebHawk loopt dus de bewusteloze uit te hangen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:28 schreef antiroos het volgende:
nope, tis alex vandaag!
en haaaaaaai trouwens!
Ik ga d'r ook maar eens vandoor...quote:
Thee-infuus hierquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
Ligt iedereen aan het koffie-infuus?.
Not yetquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:13 schreef cosmick het volgende:
Ligt iedereen aan het koffie-infuus?.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:40 schreef DaMook het volgende:
Mogguh
Eigenlijk tijd om te gaan slapen voor mij. Nachtdienst
.
Wableaf?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:51 schreef Glacier het volgende:
Trusten DaMook
* Glacier voelt Leaf opmerkingen aankomen van bepaalde mensen
-_- en dan tot 01.30 niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, WebHawk loopt dus de bewusteloze uit te hangen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
-_- en dan tot 01.30 niet kunnen slapen
Ik werd om 01.10 wakker en om fucking 05.15quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
-_- en dan tot 01.30 niet kunnen slapen
ik om 1 uur, 2 uur, 2:30 en daarna niet meer geslapenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik werd om 01.10 wakker en om fucking 05.15.
Waren ze weer bezig vannacht ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik om 1 uur, 2 uur, 2:30 en daarna niet meer geslapen
Alleen Marc (net als gisteren), maar die houdt dan wel het hele huis wakkerquote:
Maar eh, kan iemand me nou zeggen of ik een beetje voorloop, of dat ik mijnver achterlig :/quote:
Qua ondertitel onder je nick aan de linkerkant loop je iig een paar maanden achter.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Maar eh, kan iemand me nou zeggen of ik een beetje voorloop, of dat ik mijnver achterlig :/
Ik heb het over een stukje met de nieuwe hits. Dat ze dan een 5 seconde van een nieuwe plaat laten horen en Gavin Dinges is de 3fm megahit etc. Dat doet ieder station in Nederland.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat er dan meer reclame-inkomsten binnen komen?
Mja, 't is ook een goede manier om mensen te 'teasen' om verder te luisteren, voor die nieuwe muziek. Dat is nou eenmaal een goede manier om je imago uit te beelden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb het over een stukje met de nieuwe hits. Dat ze dan een 5 seconde van een nieuwe plaat laten horen en Gavin Dinges is de 3fm megahit etc. Dat doet ieder station in Nederland.
Is al voor 2008!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua ondertitel onder je nick aan de linkerkant loop je iig een paar maanden achter.
Sowieso een vreselijke jankbandquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een gejank, die nieuwe Panic At The Disco
Niet helemaal mee eens; I write sins, not tragedies (ofzoiets) was een mooi nummer imo en de opvolger ook (die op de cd er voor staat). Maar voor de rest heb ik ook niks behoorlijks van ze gehoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijke jankband.
Inderdaad, dat liedje is toch echt het beste programma-onderdeel!quote:
En je kunt ook nog gitaarspelen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Zoiets
Ik ga meedoen aan Idols
ik krijg net een fax dat het weekend nog even op zich laat wachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
Maarreh, is het verdomme nu al 's een keer weekend?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
Ja ik kan gitaar spelen (eigenlijk mijn hoofdding), bas spelen, een beetje drummen, ukelelle, en ook een beetje pianoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
En je kunt ook nog gitaarspelen!
Althans dat denk ik, ik heb dat youtube-dingetje dat je gisteren postte zonder geluid bekeken.
Bijnaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
Niemand anders wilde het doen zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kneuzen die een kneus aankondigen.
Je doet je naam eer aanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef TheZapster het volgende:
Zo 4 uur tijd om te zappen [afbeelding]
Plaatsvervangende schaamte iddquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:24 schreef Againzender het volgende:
Hij zei poep!!![]()
![]()
![]()
* winamp aanslingert
Sweet Child Of Minequote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:36 schreef cosmick het volgende:
En zo ineens is daar weer een lichtpuntje.
Eh ..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sweet Child Of Mine
Krijg er nog steeds kippevel van.
Eigenlijk jammer dat ze geen fles helium hadden geregeld bij EW toen VanVelzen er was twee weken terug.quote:
Nog 101 nachtjes slapen!quote:
De meeste kende ik al (zondag op tvquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig filmpje op de site van Paul Rabbering. http://paulrabbering.nl/page/log/145845/Poesje%20auw/
Ik lag dubbel van het lachen.
quote:
Ik ben ook alvast aan het aftellenquote:
quote:
Hoi Maricha en Michielquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:12 schreef MichielV het volgende:
Hallo!
Katten zijn coolquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
De meeste kende ik al (zondag op tv), maar ze blijven hilarisch
* is echt een kattenmens
Timingquote:
Wat voor liedje?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
Sinds wanneer komt Stenders elke dag met dat liedje?
Ben ze nu ff aan het verzamelen
[..]
Timing![]()
Mogen die liedjes van Stenders ook online?![]()
En ik ben net met EW begonnen
http://omroep.vara.nl/Uitzendingen_archief.2362.0.htmlquote:
Oke. Dat mag van mij, totdat iemand van 3FM daar over gaat zeuren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
http://omroep.vara.nl/Uitzendingen_archief.2362.0.html
Moet je ff luisteren, 6 minuten voor het einde ongeveer
Of de Toydolls met Nellie The Elephant.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
Huisdieren. Komt er straks zeker iets van de Pet Shop Boys langs of niet?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of de Toydolls met Nellie The Elephant.
Gaan we doen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Mocht dat niet het geval zijn moet ie zeker gerequest worden!
Ik denk dat ze er wel meer uit hadden kunnen halen. Iets multimediaal-ers... En bovendien gewoon als eerste linken naar arbeidsvitaminen, niet eerst naar hun eigen show.quote:
Inderdaad...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb m net zitten bekijken idd. Een slechtere kwaliteit mp3tje konden ze niet vinden
mp3tje?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb m net zitten bekijken idd. Een slechtere kwaliteit mp3tje konden ze niet vinden
Coen heeft een IE-only code gebruikt voor de muziek...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
mp3tje?
Ik krijg alleen maar een plaatje en wat tekst en linkjes. Hoor niets.
Firefox zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
mp3tje?
Ik krijg alleen maar een plaatje en wat tekst en linkjes. Hoor niets.
Dat heb ik nu dus idd ook maar even gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Firefox zeker?
Ik moest IETab ook inschakelen, maar dacht dat het aan mij lag
Jeminee, bestaat dat nog?!quote:
Absoluut! laatst hadden ze zelfs een paar nieuwe uitzendingenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jeminee, bestaat dat nog?!
Ik voorspel rellen
Volgens mij is alles op dinsdag nieuw, en op zaterdag een oud seizoenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! laatst hadden ze zelfs een paar nieuwe uitzendingen
Volgens mij is het een beetje een mix van oude en nieuwe beelden, maar toch vooral veel oude beelden. Item over in het donker rijden vond ik trouwens wel geinig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is alles op dinsdag nieuw, en op zaterdag een oud seizoen
Al komt dit me erg bekend voor
quote:
Ik wilde er een Timur onder zin onder zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Michiel: "Wat doe ik hier in hemelsnaam?!?!"
[ link | afbeelding ]
En die vraag over the Beatles fout... Schan-da-lig!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god, hoe kun je Rhianna nou niet meteen herkennen
De pen van Maricha moet dan goed vallen voor goede kandidatenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En die vraag over the Beatles fout... Schan-da-lig!
erg leuke kandidaat, jaquote:
Zou jij mee willen doen met de popquiz. Ik doe trouwens nooit mee met de popquiz hoor, denk dat ik er geeneen goed ga hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
De pen van Maricha moet dan goed vallen voor goede kandidaten
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:13 schreef Broekie het volgende:
Bier = Bah.
Ik probeer het wel eens, ben een paar keer doorheen gekomen. Dan kreeg ik Maricha aan de lijn, alleen dan valt haar pen op een andere naam en doet een ander mee. Dus ja ik wil wel een keertje meedoenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zou jij mee willen doen met de popquiz. Ik doe trouwens nooit mee met de popquiz hoor, denk dat ik er geeneen goed ga hebben.
Ik ben het trouwens wel een met Broekie.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Leukste Racoon-plaat: Feel like Flying
Veel plezier!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Tot maandag! (ben ff naar Disneyland!)
Disney-ze! En kijk uit voor rare figuren met grote oren!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Veel plezier en doe Donald de groetenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Have fun!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Ik weet al wat 'ie gaat antwoorden...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef borisz het volgende:
wel direct al een vraag voor Tjitse morgen als hij online is en post. Wanneer komt zijn site online. www.leemhuis.nl
HAd een paar jaar geleden precies dezelfde gedachte gang als Broekie wat bier betreft, maar tegenwoordig.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh...nouja..smaken verschillen zullen we maar zeggen he
En Veenstra gaat niet mee?! opvallend.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
Meen je niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, zelfs tijdens de rust van een CL-wedstrijd kom je die C&S-kutkneuzencommercial tegen *kots*![]()
.
Tijd voor een glasvezellijntje met 100mbit upload en een PC-cluster voor het renderen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend is bezig met opslaan, morgenavond pas online denk ik
Vooral dat laatstequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor een glasvezellijntje met 100mbit upload en een PC-cluster voor het renderen?
Mja, anders heeft Adobe niks meer om hun volgende versie te kunnen verkopen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral dat laatste
Beetje jammer dat Adobe Premierie Pro niet verder komt als dualcore-ondersteuning. Heb ik expres nog quadcore genomen voor zulke dingen
Het slaat gewoon he-le-maal nergens op. Alsof er ook maar één persoon meer naar dat kneuzenprogramma gaat luisteren door de commercialquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?![]()
Mwa, vind het een beetje een suffe commercial...
Geeeeeeen idee! Zag laatst wel een toffe commercial van Veenstra Veenstra die zonder bril en met de slaap nog in zijn ogen uit een tent kwam gestapt @ Lowlands. Rock 'n Roll !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het slaat gewoon he-le-maal nergens op. Alsof er ook maar één persoon meer naar dat kneuzenprogramma gaat luisteren door de commercial. En áls ze al de moeite nemen, zappen ze na een paar minuten alweer naar de volgende zender
. Waarom geen reclame voor kwaliteitsdj's maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |