Timingquote:
Wat voor liedje?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:47 schreef Piles het volgende:
Sinds wanneer komt Stenders elke dag met dat liedje?
Ben ze nu ff aan het verzamelen
[..]
Timing![]()
Mogen die liedjes van Stenders ook online?![]()
En ik ben net met EW begonnen
http://omroep.vara.nl/Uitzendingen_archief.2362.0.htmlquote:
Oke. Dat mag van mij, totdat iemand van 3FM daar over gaat zeuren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
[..]
http://omroep.vara.nl/Uitzendingen_archief.2362.0.html
Moet je ff luisteren, 6 minuten voor het einde ongeveer
Of de Toydolls met Nellie The Elephant.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:12 schreef Broekie het volgende:
Huisdieren. Komt er straks zeker iets van de Pet Shop Boys langs of niet?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of de Toydolls met Nellie The Elephant.
Gaan we doen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Mocht dat niet het geval zijn moet ie zeker gerequest worden!
Ik denk dat ze er wel meer uit hadden kunnen halen. Iets multimediaal-ers... En bovendien gewoon als eerste linken naar arbeidsvitaminen, niet eerst naar hun eigen show.quote:
Inderdaad...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb m net zitten bekijken idd. Een slechtere kwaliteit mp3tje konden ze niet vinden
mp3tje?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb m net zitten bekijken idd. Een slechtere kwaliteit mp3tje konden ze niet vinden
Coen heeft een IE-only code gebruikt voor de muziek...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
mp3tje?
Ik krijg alleen maar een plaatje en wat tekst en linkjes. Hoor niets.
Firefox zeker?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
mp3tje?
Ik krijg alleen maar een plaatje en wat tekst en linkjes. Hoor niets.
Dat heb ik nu dus idd ook maar even gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Firefox zeker?
Ik moest IETab ook inschakelen, maar dacht dat het aan mij lag
Jeminee, bestaat dat nog?!quote:
Absoluut! laatst hadden ze zelfs een paar nieuwe uitzendingenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jeminee, bestaat dat nog?!
Ik voorspel rellen
Volgens mij is alles op dinsdag nieuw, en op zaterdag een oud seizoenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut! laatst hadden ze zelfs een paar nieuwe uitzendingen
Volgens mij is het een beetje een mix van oude en nieuwe beelden, maar toch vooral veel oude beelden. Item over in het donker rijden vond ik trouwens wel geinig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij is alles op dinsdag nieuw, en op zaterdag een oud seizoen
Al komt dit me erg bekend voor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |