-_- en dan tot 01.30 niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, WebHawk loopt dus de bewusteloze uit te hangen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
-_- en dan tot 01.30 niet kunnen slapen
Ik werd om 01.10 wakker en om fucking 05.15quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
-_- en dan tot 01.30 niet kunnen slapen
ik om 1 uur, 2 uur, 2:30 en daarna niet meer geslapenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik werd om 01.10 wakker en om fucking 05.15.
Waren ze weer bezig vannacht ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik om 1 uur, 2 uur, 2:30 en daarna niet meer geslapen
Alleen Marc (net als gisteren), maar die houdt dan wel het hele huis wakkerquote:
Maar eh, kan iemand me nou zeggen of ik een beetje voorloop, of dat ik mijnver achterlig :/quote:
Qua ondertitel onder je nick aan de linkerkant loop je iig een paar maanden achter.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Maar eh, kan iemand me nou zeggen of ik een beetje voorloop, of dat ik mijnver achterlig :/
Ik heb het over een stukje met de nieuwe hits. Dat ze dan een 5 seconde van een nieuwe plaat laten horen en Gavin Dinges is de 3fm megahit etc. Dat doet ieder station in Nederland.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat er dan meer reclame-inkomsten binnen komen?
Mja, 't is ook een goede manier om mensen te 'teasen' om verder te luisteren, voor die nieuwe muziek. Dat is nou eenmaal een goede manier om je imago uit te beelden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb het over een stukje met de nieuwe hits. Dat ze dan een 5 seconde van een nieuwe plaat laten horen en Gavin Dinges is de 3fm megahit etc. Dat doet ieder station in Nederland.
Is al voor 2008!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua ondertitel onder je nick aan de linkerkant loop je iig een paar maanden achter.
Sowieso een vreselijke jankbandquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een gejank, die nieuwe Panic At The Disco
Niet helemaal mee eens; I write sins, not tragedies (ofzoiets) was een mooi nummer imo en de opvolger ook (die op de cd er voor staat). Maar voor de rest heb ik ook niks behoorlijks van ze gehoord.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sowieso een vreselijke jankband.
Inderdaad, dat liedje is toch echt het beste programma-onderdeel!quote:
En je kunt ook nog gitaarspelen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Zoiets
Ik ga meedoen aan Idols
ik krijg net een fax dat het weekend nog even op zich laat wachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
Maarreh, is het verdomme nu al 's een keer weekend?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
Maarreh, is het verdomme nu al 's een keer weekend?
Ja ik kan gitaar spelen (eigenlijk mijn hoofdding), bas spelen, een beetje drummen, ukelelle, en ook een beetje pianoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
En je kunt ook nog gitaarspelen!
Althans dat denk ik, ik heb dat youtube-dingetje dat je gisteren postte zonder geluid bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |