abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56779446

Verschillen 40 & 60 GB PS3's
Sony's 40 GB model PS3 is geschikt voor het afspelen van CD, DVD, Blu-Ray, PlayStation 1, en natuurlijk de nieuwe PlayStation 3 games. Klaar voor High-Definition weergave en met uitgebreidere online mogelijkheden dan de PlayStation 2. In Europa verkrijgbaar sinds oktober 2007.
Huidige prijs ¤ 399,-

Voor de lancering van het 40 GB model was er ook een 60 GB model verkrijgbaar. Dit model kan ook overweg met PlayStation2 spellen en biedt onderteuning voor Super Audio CD's. (SACD's). Dit model was verkrijgbaar sinds maart 2007 tot de laatste modellen uitverkocht raakten eind 2007.
Huidige prijs n.v.t.

• Draadloze SIXAXIS-controller
    Dit systeem neemt de bewegingen van je handen waar en maakt zo intuïtieve interactieve gameplay in realtime mogelijk. Dankzij de draadloze Bluetooth-technologie kunnen 7 spelers tegelijkertijd van de draadloze SIXAXIS-controller gebruik maken zonder dat hier andere externe hulpmiddelen voor nodig zijn.

• Draadloze Dual-Shock3-controller
    Naast de Sixaxis-controller is er nu ook de Dual-Shock3 aangekondigd. Deze is vergelijkbaar met de Sixaxis maar dan met toegevoegde rumble.

Tijdens de launch waren een aantal games beschikbaar, zoals Resistance: Fall of Man, Motorstorm, Ridge Racer 7, Call of Duty 3, F1 Championship en Genji2.
    Hoewel er in de line-up van de launch-games voor iedereen wel wat interessants te vinden was, duurde het naar het idee van velen erg lang voordat er voldoende games van goede kwaliteit beschikbaar waren.
    Intussen zijn we een aantal maanden verder en zijn er een flink aantal goede titels bijgekomen. Een overzicht:

Assassin's Creed: Free-roaming stealth-action game.
    Speel als de assassin Altaïr in 1191 na Christus. De derde kruistocht naar het ''heilige land'' heeft chaos veroorzaakt. Het is aan de assassin's de taak om het bloedvergieten te stoppen door druk te zetten op beide partijen: de moslims en de kruisvaarders.

Call of Duty 4: Modern Warfare: FPS-shooter
    De speler vecht als U.S. Marine en British S.A.S. soldaat tegen een groep los geslagen Russische terroristen. De groep probeert een staatsgreep te plegen in het onstabiele Rusland wat resulteert in een bloederige burgeroorlog.

Burnout: Paradise: Race/crash
    In Burnout™ Paradise bepaal jij wat er wanneer en waar gebeurt! Geniet van de vrijheid op het wegennet van Paradise City. Race & beuk via de drukke snelwegen van de stadstraten naar de kronkelende bergweggetjes: de omgeving is er om door jou ontdekt te worden!

Uncharted: Drake's Fortune: Action/adventure
    Een 400 jaar oude aanwijzing in de doodskist van Sir Francis Drake is de aansporing voor Nathan Drake om op expeditie te gaan naar de legendarische schatkamer van EL Dorado. In elke situatie moet je tot het uiterste gaan om te overleven. Schuw geen enkel middel.

Guitar Hero III: Legends of Rock: Muziek/Simon says
    Het is weer tijd om te rocken! Dit jaar komt er weer een gloednieuwe Guitar Hero uit waar de gamers er lustig op los kunnen rammen op hun gitaar. Dit keer komen er weer een scala aan goede rocknummers voorbij van diverse artiesten.

Devil may cry 4: Actie
    De duivelse en twisted Nero wiens zwaard de demonen doormidden klieft alsof het niks is, zal in dit deel weer met tegenstanders te maken krijgen waar het scherm min of meer te klein voor is.

PlayStation 3 is veel meer dan games alleen. Met de krachtige Blu-ray Disc-speler en een hardeschijf is het systeem namelijk ook uitermate geschikt voor al je videobestanden.

Door de ingebouwde Blu-ray Disc-speler bekijk je je favoriete films in echte high definition (tot 1080p, afhankelijk van je televisietoestel). Dankzij de enorme opslagcapaciteit per BD (op één double layer Blu-ray Disc kan tot wel drie uur HD-video en negen uur bonusmateriaal in standaard definitie (SD) worden opgeslagen) weet je zeker dat je tijdens het kijken niet opeens het schijfje hoeft te verwisselen. Je visuele entertainment gaat echter nog verder dan de schitterende Blu-ray Disc-speler. PS3 is als kern van je multimediaset namelijk ook de ideale plaats om een heleboel digitale videobestanden op te slaan, te organiseren en te bekijken. Sla je bestaande digitale films op de Harde Schijf van je PLAYSTATION 3-systeem op en download nieuwe content uit de PLAYSTATION®Store, zoals high definition-films en gametrailers.

Welke tv's zijn geschikt voor high definition weergave? Welke kabels kun je het beste gebruiken? Wat heb je nodig om van multichannel audio te genieten? Waar kun je alles kwijt over HDTV's en multichannel audio icm de Playstation 3? Dat kan allemaal in het:

High Definition & Multichannel Audio topic
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09

Zodra je je PlayStation3 op jouw wensen hebt afgestemd, kun je online gaan en je bij het Playstation Network (PSN) aansluiten.
    Zodra je je onder het kopje Vrienden in het Beginmenu bij PSN hebt aangemeld, heb je toegang tot de PLAYSTATION®Store. Hier vind je gratis gamedemo's, high definition-filmtrailers en heel veel bonuscontent voor een heleboel games. Bovendien kun je hier volledige en exclusieve PlayStation3-games kopen en downloaden.

Via de internetbrowser maak je verbinding met het internet. Bezoek al je favoriete websites, voeg je favoriete pagina's aan je bladwijzers toe en open verschillende sites in maar liefst zes vensters om zo snel mogelijk te kunnen surfen.
    Onder Netwerk vind je ook nog de optie Remote-play waarmee je de kracht van PlayStation3 op je PSP kunt ervaren en bovendien al je opgeslagen foto's, muziek en films op PSP kunt bekijken.

De online functie van de PlayStation 3 is t.o.v. de PS2 zeer groot geworden. Het gebruik van het PlayStation Network (PSN) zelf is gratis. Echter voor bepaalde content zoals games en add-ons dient wel betaald te worden. Wil je meteen aan de slag op het PSN en een rondje door Paradise City scheuren of een oorlog uitvechten met Call of Duty 4? Maak dan gebruik van het ondestaande overzicht van PSN-namen van de FOK!-leden:

PSN Tags

-Menn0- aka De_Evens
    American_Nightmare aka Am_Nightmare
    appelsjap aka CristalC
    Ash aka Leenart
    Assassin92 aka Assassin92Paul
    Athlon_2o0o aka Antiqua
    ATL aka ATL_NL
    Badabingea aka Juniah
    Blackninjadude aka Darsiie
    brtausi aka brtausi
    CecilBDemented aka piraat
    Chocobo aka Sjotime
    Cid aka Cidolfas
    Crashcat as himself
    Deacon_Tigra aka Tec_Deacon
    dekkered aka Kogelvoer
    DeToXiC as himself
    Diablos1979 as himself
    eChOeS_2003 aka Mark13
    Fallen aka Seraphus-Y
    Feen as himself
    Frozen aka oenemans
    Gstyles aka GDV
    IlluZiaN aka Shiver23
    Janrad aka crashtestnl
    J. Clarkson aka Evil_Tuinhekje
    JoMo0 aka Jordy_
    Koenz0r as himself
    KoosyNL as himself
    Kremers aka LT_Dirty_Harry
    Marcek aka marsmel
    Markofnikoff aka Markofnikoff
    Masegate aka ButsMG
    Mcintosh aka s_h_i_t_t_i_n_g
    Mickey_Blue_Eyes aka Blue-Eyed-NL
    Mindstate aka MindstateNL
    Mister J.Lo aka Achillias
    mrdjey as himself
    Neverstop aka NeverstopNL
    Nlboy as Nlboy87
    Notorious_Roy as himself
    Nudie aka MIC-NL
    NutKees aka LarryLaffer
    OudFruit aka Paulster
    Quore166V6 aka Quore 166V6
    RAM_ aka Mones_NL
    RedemptioN aka diTani
    Renzokuken aka Puddled_nl
    Rock-Shocker aka Private_Jarhead
    Sixty4 as himself
    Slomy aka Slomy
    SnakeNL as himself
    SocialDisorder aka SD_NL
    SToRM81 aka NL_SToRM
    SuperFruitig as himself
    Survivalism aka Nick595
    Tabbbert aka TabbertNL
    the_legend_killer aka Vroomen
    Tinuzzz_Talpa aka Tinuzzz
    trance_fan aka Nalyu
    Tumble as himself
    Unioz aka Xtra-m
    Vince22 aka Vince_NL
    WensMeester as himself
    Wessiej as himself
    Zeiksnor aka Poekimammi_nl
    2NuTz aka Sandah

Je kan zelf je PSN-nick toevoegen aan deze lijst door de OP in de FOK!Wiki te bewerken.
    Deze wordt dan in het volgende topic automatisch meegenomen.

Home, je thuis basis. Hier het hele overzicht van alle relevante links en de voorgaande topics. Informatie over PlayStation Home komt hier zodra er meer bekend is over een officiële public-beta of laucnh.

Links
  • Officiële site
  • Officiële plaatjes van de Playstation 3
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • PS3 nieuws op Fok!games
  • PS3 Only
  • Unoffical PS3 Network guide
  • PS3 ontleed
  • Folding@Home PS3 subteam ranking
  • PS3 software
  • PS3 Store Downloads
  • PS1 & PS2 compatibiliteit pagina

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
    21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
    41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60
    61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80
    81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 |

(OP)

[ Bericht 0% gewijzigd door ryangozer op 17-02-2008 09:17:52 ]
  • Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_56779465
    Ja als weer niemand anders het doet doe ik het wel hoor
    Misschien ook leuk om een linkje in de op te zetten naar het centrale ps3 games ruiltopic? Ik ga daar niet over dus degene die de OP's maakt moet er maar eens over nadenken.

BTW iemand een dualshock 3 kopen?

[ Bericht 32% gewijzigd door ryangozer op 17-02-2008 17:50:22 ]
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    pi_56779491
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef ryangozer het volgende:
    Ja als weer niemand anders het doet doe ik het wel hoor
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:44:23 #4
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56779509
    ik zat al te wachten ja

tvp , morgne weer eens ijshockey spelen =], zit weer een beetje te WoWen dus kom weinig aan ps3 toe
    PSN: diTani
    pi_56779772
    Tvp!
    BoF!
      zaterdag 16 februari 2008 @ 21:57:15 #6
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56779827
    Mja 300 is een hele grauwe film waarin je op een aantal kleuren na niet zoveel hebt aan de beeldkwaliteit en kleurdiepte van Hi-Def materiaal.

Ligt meer aan de film dan aan de transfer denk ik.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
    pi_56779957
    TVP, en die foto in de OP is erg irritant, die duwt de gehele tekst naar het uiterste rechter punt.
    PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
      Redactie Games zaterdag 16 februari 2008 @ 22:09:13 #8
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56780144
    tvp
    .....Kennedy
    pi_56780573
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 20:53 schreef Kremers het volgende:

[..]

Bij welke winkel? Ik heb er pas twee, die waren omgerekend ¤10.50 per stuk (amazon.com). Ik zou er echter nog wel een paar willen hebben, maar niet voor ¤30 per stuk...
    Media Markt Den Haag, weet niet of ze het ook in andere doen.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 22:30:06 #10
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56780674
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Survivalism het volgende:
    TVP, en die foto in de OP is erg irritant, die duwt de gehele tekst naar het uiterste rechter punt.
    Hmzz, vreemd. BIj mij doet die het prima. Zowel in de Baggerlayout als in de FOK_Silver.
    Maar goed, ik heb een mac, dus misschien is het een windows/Internet Explorer issue.

Zal er wel naar kijken morgen. Neem dan ook gelijk de link naar het PS3-Verkoop/ruil topic mee.

Andere dingen die niet goed zijn of voor verbetering vatbaar?
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      zaterdag 16 februari 2008 @ 22:30:26 #11
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56780680
    ikookhier
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_56780752
    vergeten te saven met dmc4. per ongeluk tegen kabel aangkomen waardoor ps3 uitviel en ik nu opnieuw tot missie 4 moet spelen
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56780812
    Is volledige spel van Dmc4 ook zo simpel als de demo?Want die vond ik als Dmc 3 speller erg makkelijk.
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_56780930
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:
    Is volledige spel van Dmc4 ook zo simpel als de demo?Want die vond ik als Dmc 3 speller erg makkelijk.
    ik ben donderdag bij een vriend van mij geweest waar ik voor het eerst begon te spelen tijdens missie 4/5. Het was niet makkelijk maar ook niet supermoeilijk. Wist natuurlijk ook de toetsen nog niet echt maar je loopt er niet echt snel doorheen. Weet natuurlijk niet hoe dat later in het spel is.
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56781131
    Hoi.
    pi_56781841
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:
    Demo was op easy gezet, DMC4 kickt je ass op de moeilijkere settings (unlockbare dan).
      zaterdag 16 februari 2008 @ 23:22:23 #17
    137562 rakotto
    Anime, patat en video games
    pi_56782095
    Destruction Derby 2 online!
    All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
    pi_56782248
    * stopt er FFXII nog es in en wacht op #13
    pi_56782520
    tvp
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      zondag 17 februari 2008 @ 00:55:18 #20
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56783792
    Spiderman box had ik gehad , maar goede kwaliteit.
    Ik zit ook met smart te wachten op de blu-ray transformers.
    Heb hem nu maar op dvd gekocht

Missie 5 was ik bij DMC in 6 minuten doorheen
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56786461
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Survivalism het volgende:
    Ik zie het ook ja, terwijl de tekst toch echt onder de foto linkjes staat. Heel vaag, heleboel enters toevoegen lostte ook niks op, op dit moment niks aan te doen dus.
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
    pi_56787483
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 00:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Spiderman box had ik gehad , maar goede kwaliteit.
    Ik zit ook met smart te wachten op de blu-ray transformers.
    Heb hem nu maar op dvd gekocht

Missie 5 was ik bij DMC in 6 minuten doorheen
    Ik wacht met smart op een prijsdaling van de Planet Earth boxset ¤60 vind ik wat gortig... Howel ik het wel kan begrijpen, het project heeft zo'n ¤42milj gekost
      zondag 17 februari 2008 @ 12:13:44 #23
    137562 rakotto
    pi_56788236
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik wacht met smart op een prijsdaling van de Planet Earth boxset ¤60 vind ik wat gortig... Howel ik het wel kan begrijpen, het project heeft zo'n ¤42milj gekost
    Dan moet je die mensen hun verdiende loon geven.
    pi_56788317
    Alone in the Dark - Tech Demo Episode 1

wat een vet filmpje zeg
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56788940
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Kremers het volgende:

[..]

60 euro is echt niks is dat op DVD of BluRay?
    pi_56789221
    Even een tvp.

AC verkocht, was toch niets voor mij. Nu bezig met Ratchet en dat blijf ik een geweldige game vinden.
    Heb zelf afgelopen december uit Amerika de Planet Earth boxset meegenomen (was omgerekend zo'n 40 euro) en die boxset is het wel echt waar. Voor de rest vanuit de Amazone.com actie nog 2 blurays hier liggen, Ocean's 13 en Letters from Iwo Jima, maar die moet ik nog bekijken.
    ......
    pi_56789793
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

60 euro is echt niks is dat op DVD of BluRay?
    Blu-ray De DVD versie was een tijdje voor verkrijgbaar voor ¤25 bij amazon.co.uk. Maar die wil ik natuurlijk niet Deze serie is volledig opgenomen in HD, dus dan wil ik hem ook in HD zien.
    pi_56790039
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 13:38 schreef Kremers het volgende:

[..]

Blu-ray De DVD versie was een tijdje voor verkrijgbaar voor ¤25 bij amazon.co.uk. Maar die wil ik natuurlijk niet Deze serie is volledig opgenomen in HD, dus dan wil ik hem ook in HD zien.
    60 voor bluray Dan ga ik die ASAP halen, die DVD box haal ik wel voor mn ouders, die leven nog in de 20ste eeuw en vinden dit soort docus erg tof

Waar te krijgen? (t liefste geen import btw )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2008 13:55:09 ]
      zondag 17 februari 2008 @ 14:17:52 #29
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56790543
    Pax & Pry Free download
      zondag 17 februari 2008 @ 14:20:41 #30
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56790600
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef SuperFruitig het volgende:

Is nog geen Nederlandse versie van uit.
    Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
      zondag 17 februari 2008 @ 14:26:36 #31
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56790761
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef ikookhier het volgende:
    Warhawk v1.3patch
    istie al uit
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      zondag 17 februari 2008 @ 14:37:31 #32
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56791060
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 14:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

istie al uit
    Nee helaas nog geen datum bekend Maar hij komt
    Pax & Pry Free download
    pi_56791275
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 14:20 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Is nog geen Nederlandse versie van uit.
    Damn, waar te krijgen? Ik heb IDEAL, NETELLER en verder niks Geen paypal ofzo. Waar werkt amazone mee?
    pi_56791728
    Op Amazon zou ik hem maar niet bestellen want dan mag je lekker belasting gaan betalen. Planet Earth lijkt me ook wel wat. Hij is ook bij play.com te krijgen. Overigens Paypal is zo aangevraagd.
    pi_56791850
    damn, die filmpjes in missie 5 van dmc4
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56792354
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

60 voor bluray Dan ga ik die ASAP halen, die DVD box haal ik wel voor mn ouders, die leven nog in de 20ste eeuw en vinden dit soort docus erg tof

Hij is bij de MediaMarkt te krijgen, maar dan betaal je er wel ¤70 voor. En ook hier gaat het om de import versie. Ik denk dat je lang kunt gaan wachten op een NL versie... BBC brengt haar docu's bijna nooit buiten de Engelstalige gebieden uit, alleen aan buitenlandse televisie stations.
    pi_56793203
    Heb net dat boksspel gehaald
    Is echt kicke
    BoF!
    pi_56794855
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
    Heb net dat boksspel gehaald
    Is echt kicke
    Fight Night? Zekers. Vooral als je zelf ook een boksfan bent, echt perfecte controls. En dan dat beeld! Nu alleen nog de mogelijkheid om custom soundtracks te beluisteren, en ik speel deze weer 24/7!

Schande dat EA Chicago er niet meer is.
      zondag 17 februari 2008 @ 18:17:12 #39
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56796018
    Nieuws: Witte PS3 40Gb komt naar Europa

Nu is alleen de zwarte PS3 verkrijgbaar in Europa, maar Sony heeft bevestigd dat ook de witte PS3 naar Europa zal komen.
    De datum is alleen nog niet bekend.
    In Japan zijn op dit moment alle 3 de kleuren al beschikbaar

Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56796454
    Ik heb nu een ps3 besteld.
    PC gaming is dood aan het gaan...
    Nou maar hopen dat ik met mijn samsung 226bw geen problemen krijg met aansluiten (heb daarvoor wel een hdmi->dvi-d kabel gekocht).
    En voor mn geluid gebruik ik maar mn pc speakers. Ook een verloopje gekocht van die witte en rode tulp naar 1 zo'n groene.
    Ik verwacht wel eventjes bezig te zijn met the Orange Box, Oblivion en Assassins Creed.
    Nu nog mn oude PU's doorspitten naar nog meer goede PS3 games
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
      zondag 17 februari 2008 @ 18:46:47 #41
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56796679
    Ben ik de enige die die witte PS3, om het zwak uit te drukken, niet zo mooi vindt?
    pi_56796772
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Nieuws: Witte PS3 40Gb komt naar Europa

Nu is alleen de zwarte PS3 verkrijgbaar in Europa, maar Sony heeft bevestigd dat ook de witte PS3 naar Europa zal komen.
    De datum is alleen nog niet bekend.
    In Japan zijn op dit moment alle 3 de kleuren al beschikbaar

[ afbeelding ]
    Eindelijk !! Wat is je bron trouwens?
    pi_56797072
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef Rock-shocker het volgende:
    Ben ik de enige die die witte PS3, om het zwak uit te drukken, niet zo mooi vindt?
    ik vind dat witte ook maar niks hoor, zwart is i gewoon super mooi!
    pi_56797301
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Fight Night? Zekers. Vooral als je zelf ook een boksfan bent, echt perfecte controls. En dan dat beeld! Nu alleen nog de mogelijkheid om custom soundtracks te beluisteren, en ik speel deze weer 24/7!

EA Canada heeft de PS3-port gedaan
    pi_56798227
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Boksfan hiero
    Je hebt iniedergeval wel de keuze om bepaalde nummer uit te zetten
    BoF!
    pi_56798279
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef Rock-shocker het volgende:
    Nope, ik vind het ook niets Geef mij maar de zwarte
    pi_56798337
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 21:55 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
    Tvp!
    pi_56798544
    iemand met dmc4 al bij het einde van missie 11 geweest?
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
      zondag 17 februari 2008 @ 20:32:47 #49
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56799364
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 19:55 schreef Kremers het volgende:

[..]

Nope, ik vind het ook niets Geef mij maar de zwarte
    Ah, ik ben dus niet de enige die helemaal iPod wit hard on is

Van mij had de PS3 zelfs een matte finish mogen hebben, past beter bij de rest van de audiovisuele componenten op mijn kamer!
      zondag 17 februari 2008 @ 20:46:39 #50
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56799804
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef Deviant1nl het volgende:
    Je gaat toch niet zeggen dat je daar nu al bent he
    Ik zit pas net in level 8 ofzo

@J0m0O , google
    Van een of andere site, maar ik grijp alles aan
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56799889
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef Deviant1nl het volgende:
    Kheb hem al uitgespeeld , nu rustig aan bezig met son of sparda mode.
    PSN id: Puddled_nl
    pi_56800075
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

@J0m0O , google
    uhmz jawel als je eenmaal speelt gaat het zo lekker
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56800346
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

@J0m0O , google
    Hehe oké. Dan blijven we maar hopen hè.
    pi_56800442
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

EA Canada heeft de PS3-port gedaan
    Oh ja, first person was een goede toevoeging ook! Alleen jammer van de laadtijden.

Kondig nu maar deel 4 aan EA!
      zondag 17 februari 2008 @ 21:27:54 #55
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56800960
    Iemand Time Crysis 4 al geprobeerd?
    Lijkt me best wel tof
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56801754
    pi_56801965
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Iemand Time Crysis 4 al geprobeerd?
    Lijkt me best wel tof
    Hij kreeg volgens mij niet al te hoge cijfers, veel 5jes als ik het me goed herinner.
    PSN id: Puddled_nl
    pi_56804005
    Ik moet binnenkort echt eens aandacht aan warhawk gaan besteden heb het hooguit 40 minuten gespeeld in al die tijd dat ik de game heb
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 17 februari 2008 @ 23:07:08 #59
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56804107
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Hij kreeg volgens mij niet al te hoge cijfers, veel 5jes als ik het me goed herinner.
    jammer genoeg wel ,hoogste wat ik tegen kwam was 7
    Pax & Pry Free download
      zondag 17 februari 2008 @ 23:09:14 #60
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56804163
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
    Ik moet binnenkort echt eens aandacht aan warhawk gaan besteden heb het hooguit 40 minuten gespeeld in al die tijd dat ik de game heb
    ben er echt verslaaft aan heerlijk om even een potje te knallen
    Pax & Pry Free download
    pi_56804183
    Joh mensen voor het programma tveristy ofzo zoek ik drivers.wie weet goeie Hd drivers?
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_56805585
    quote:
    1. "...Grand Theft Auto IV does in fact feature a new targeting system - one that seems to be designed to please everyone. By holding the left trigger, the view switches to over Niko's shoulder. If you apply a click of the right analog stick, you'll zoom down the scope for precision targeting...If you don't want the game to aim for you, you can depress the left trigger halfway for free over-the-shoulder aiming..."

2."...carefully placing a rocket launcher shot so that the rocket skips off the ground..."

3."...You can also target items in the environment for more entertaining kills, such as a physics-enabled plank on which an enemy may be standing..."

4."...The enemy AI doesn't have the ability to throw back grenades (which Niko can "cook" by holding for a longer time), but they can play dead if they only have a sliver of life left. When you least expect it, they may pop up and open fire again..."

5."...Be sure to take at least two weeks of vacation time, as that's supposedly how long it's going to take to see everything in this massive title..."
      maandag 18 februari 2008 @ 00:12:01 #63
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_56805654
    Nog een game met RE4's mik systeem. Ik vind het goed. Alles is beter dan wat GTA voorheen deed met schieten.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_56808297
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_56808433
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef BMH het volgende:
    Nog een game met RE4's mik systeem. Ik vind het goed. Alles is beter dan wat GTA voorheen deed met schieten.
    Elke game mag wat mij betreft RE4's miksysteem, en Gears of War's coversysteem overnemen.
      maandag 18 februari 2008 @ 10:02:50 #67
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_56809361
    Bier!
    pi_56809710
    Wanneer komen de dualshocks 3 eigenlijk uit in Europa?
    pi_56809914
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
    Wanneer komen de dualshocks 3 eigenlijk uit in Europa?
    april wsl.
    pi_56810297
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
    [ afbeelding ]
    Waarom post je een plaatje van twee tieten in het PS3-topic?
      maandag 18 februari 2008 @ 11:14:41 #71
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56810624
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Waarom post je een plaatje van twee tieten in het PS3-topic?
    nogal nsfw op me werk hier
    pi_56810741
    t zijn ook nog echt lelijke tetten ook nog brrrr
    pi_56810757
    Wat is RE4 jongens?
    BoF!
    pi_56810789
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 11:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
    Wat is RE4 jongens?
    RESIDENT

EVIL
    pi_56811002
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

RESIDENT

EVIL
    O

K

Bedankt.
    BoF!
    pi_56811052
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
    t zijn ook nog echt lelijke tetten ook nog brrrr
    tetten zijn tetten
      maandag 18 februari 2008 @ 11:38:51 #77
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_56811166
    quote:
    [ afbeelding ]
    Ah, je hebt een PS3 gekocht en wilt m meteen showen?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      maandag 18 februari 2008 @ 12:01:27 #78
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56811662
    quote:
    [ afbeelding ]
    Waar moet ik tekenen

Net een headset besteld (Logitech ClearChat comfort) zit nu al zo lang zonder
    Pax & Pry Free download
    pi_56812377
    quote:
    Microsoft werkt aan een externe blu-ray-speler voor de Xbox 360 die in mei op de markt zou moeten komen. De spelcomputerfabrikant lijkt daarmee de nederlaag van hd-dvd, dat eerder het standaard hd-formaat voor de 360 was, te erkennen.

Dit hebben medewerkers van Microsoft in Amerika tegenover Smarthouse bevestigd.

De overstap moet ervoor zorgen dat de Xbox 360 kan blijven concurreren met de Playstation 3, die al vanaf de lancering over een ingebouwde blu-ray-speler beschikt. Daardoor is er wereldwijd een behoorlijke afzetmarkt voor blu-ray ontstaan, wat naar verluidt de voornaamste reden zou zijn dat filmstudio's en retailers massaal voor blu-ray hebben gekozen.
      maandag 18 februari 2008 @ 12:49:37 #80
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56812530
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 12:42 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

wel minder als je een hd-dvd voor je 360 hebt gehaald
    Pax & Pry Free download
    pi_56812895
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 12:49 schreef ikookhier het volgende:

[..]

wel minder als je een hd-dvd voor je 360 hebt gehaald
    pi_56813315
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]
    Idd, nu blu-ray de opvolger van DVD wordt is een PS3 een tuk voordeliger geworden dan een XBOX360 Waar je dan nog ¤199 extra moet uitgeven om HD films te kunnen bekijken.
    pi_56815608
    quote:
    Microsoft werkt aan een externe blu-ray-speler voor de Xbox 360 die in mei op de markt zou moeten komen
    Ik moet toegeven dat dit behoorlijk slecht nieuws is voor microsoft. Niet alleen omdat ze veel geld uitgegeven hebben aan de hddvd, maar ook omdat sony nu een behoorlijk voorsprong kan pakken.

maar goed.. even een vraag van iemand die net een halve week een ps3 heeft.

Ik heb een beetje problemen met het bekijken van 720p/1080p divx. Op dit moment download ik ze gewoon op de pc en wil ze wireless laten streamen naar de ps3. Dit werkt allemaal met programma TVersity. Het probleem is alleen dat het streamen via wireless niet zo lekker gaat. Mijn wireless kakt soms in, waardoor het beeld gaat hokkeren en stoten. Probleem is ook dat ik er een UTP kabel heen kan trekken.

Ik heb daarom ff rondgekeken, maar ik heb dan nog een paar oplossingen gezien:

- 8 GB usbstick

http://www.azerty.nl/prod(...)pen-mini-usb2-0.html

als je hier naar kijkt dan kost deze 8gb usbstick 32 euro. Zou het mogelijk zijn om een dvd/divx or whatever op die stick te zetten en hem vervolgens in de ps3 te pluggen? Ziet hij vervolgens ook de dvd/divx? Het voordeel hierbij is namelijk dat ik geen dvd's meer hoeft te gebruiken om de film te branden.

een andere, misschien betere, is:

- hd + behuizing voor usb

http://www.azerty.nl/prod(...)momentus-5400-3.html

+

http://www.azerty.nl/prod(...)602/x-craft-250.html

en deze aan te sluiten op de ps3. Hierdoor gebruik je eigenlijk een externe hardeschijf als usb stick. Tis iets duurder, maar voordeel hiervan is dat er ook meer op kan. Daarnaast kan ik ervoor zorgen dat de download gelijk op die schijf komt. Deze oplossing heb ik al eerder gezien, maar dan gewoon bij een pc.

heeft iemand ervaringen, of een andere oplossing om op een snelle manier dvd's/divx te kunnen kijken op de ps3?

[edit]

de artikelen van azerty zijn gewoon een wilde selectie.. keb d'r geeneens seriues naar gekeken of het wel bij elkaar past.
    Dit keer zonder signature
    pi_56815898
    Je ps3 draait (nog?) geen HDDivx, dus je hele usbstick idee gaat niet werken (betreffende HD films)

Of je moet je HDDivxjes omcoderen naar gewoon xvid, maar daar weet ik het fijne niet van.

Ik bekijk mn divx via mn Ipod, en ga vandaag eens dat Tversity streaming proberen (wil Planet Earth op HD kijken )

Je principe van usbstick + ps3 + divx werkt! maar niet voor HDfilms (met DVD codec weet ik niet, maar ik denk t wel (dat is gewoon mpeg toch? ).

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2008 15:38:38 ]
    pi_56816785
    ik probeerde laatst nog mijn externe HD aan te sluiten op de PS3 maar hij herkende niks enzo
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56816852
    HD-DVD

1 down, 1 to go
    pi_56816864
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef Deviant1nl het volgende:
    ik probeerde laatst nog mijn externe HD aan te sluiten op de PS3 maar hij herkende niks enzo
    herkende hij wel je harde schijf enzo?
    pi_56816936
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef Deviant1nl het volgende:
    Dan moet je op driehoekje drukken en dan op view all enzo klikken enzo
    pi_56816951
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    HD-DVD

1 down, 1 to go
    ? xbox zelf? of de nintendo cardridges? of dvd? of wat enzo?
    pi_56817002
    Ik heb een vraagje voor degene die weleens bij 3busymen bestellen. Als je bijv. 2 spellen koopt, hoef je dan maar 1 keer de verzendkosten te betalen??

Anyway ik heb sinds eind december een PS3, bevalt me prima!
      maandag 18 februari 2008 @ 16:34:58 #91
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56817161
    @ Ericjuh:
    HD-content over wireless is gewoon een probleem. Er is vanwege de DLNA-streaming teveel overhead. Een UTP-kabel is toch de beste oplossing, helaas. Gewone content is geen probleem, maar HD is net even te veel voor de bandbreedte.

@ Deviant1nl & Ericjuh:
    Een externe HDD (kant & klaar of zelfbouw) is geen probleem. Alleen moet deze wel in FAT32 geformateerd zijn. Windows kan dit niet goed, dus ben je al snel aangewezen op het tooltje SwissKnife. (anders heb je maximaal 32GB van je HDD ruimte....)

Nadeeltje van externe HDD en USB-sticks is wel dat (gezien de FAT32 standaard) er een maximale file-grootte is van 4GB. Dus je zal ze moeten splitsen indien het >4GB groot is (dus een enkele file mag maximaal 4GB groot zijn!).

En dan als laatste, indien externe media wordt aangesloten, moet je bijna altijf op de controller op Driehoekje drukken en "Show all Files" selecteren. Anders zie je niks op je externe media. Tenzij je de PS3 mappen-structuur aanhoudt als Music / Picture / Video.
    pi_56817197
    Mn PS3 is vezonden
    Morgen aan de slag

Alleen nog 1 vraagje: ik heb dit besteld om de ps3 aan mn tft aan te sluiten.
    Ik twijfel of ik wel de goede kabel heb
      maandag 18 februari 2008 @ 18:28:21 #93
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56819326
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:28 schreef Leeee het volgende:
    Ik heb een vraagje voor degene die weleens bij 3busymen bestellen. Als je bijv. 2 spellen koopt, hoef je dan maar 1 keer de verzendkosten te betalen??

Anyway ik heb sinds eind december een PS3, bevalt me prima!
    staat bij de verzendvoorwaarden als je een game besteld, je krijgt verzendkosten niet gratis voor de 2de game die erbij zit maar wel korting
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef Beach het volgende:
    Mn PS3 is vezonden
    Morgen aan de slag

Alleen nog 1 vraagje: ik heb dit besteld om de ps3 aan mn tft aan te sluiten.
    Ik twijfel of ik wel de goede kabel heb
    [ afbeelding ]
    het is een hdmi > dvi kabeltje, dus als je tft DVI aansluiting heeft en de breedbeeld reso's aan kan zie ik geen probleem , heb het echter nooit zelf geprobeerd ^^
    pi_56819796
    quote:
    het is een hdmi > dvi kabeltje, dus als je tft DVI aansluiting heeft en de breedbeeld reso's aan kan zie ik geen probleem
    laat ik het zo vertellen, de linkse past in de ps3 en de rechtse past in een tft scherm
    pi_56819914
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

laat ik het zo vertellen, de linkse past in de ps3 en de rechtse past in een tft scherm
    maar niet in de dvi kabel van een tft scherm?
      maandag 18 februari 2008 @ 18:59:51 #96
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56819985
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 18:57 schreef Beach het volgende:

[..]

maar niet in de dvi kabel van een tft scherm?
    Nee, het is een aansluitkabel, geen converter-kabel.

De vraag is alleen wel of je TFT ondersteuning heeft voor HDCP.
    pi_56820369
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef Fallen het volgende:

[..]

Nee, het is een aansluitkabel, geen converter-kabel.

De vraag is alleen wel of je TFT ondersteuning heeft voor HDCP.
    dat heb ik gelukkig wel gecheckt (samsung 226bw)
    pi_56821038
    Probleem is helaas wel dat je in 16:10 gamed. Had ik ook met de W2207 van HP, had hem na 2 weken meteen omgeruild voor een 26'' TV.

Je moet echter wel een videophile zijn om er last van te hebben, dus misschien dat je het niet erg vindt.
    pi_56821073
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

? xbox zelf? of de nintendo cardridges? of dvd? of wat enzo?
    De Wii jeweets.
    pi_56821378
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 19:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

De Wii jeweets.
    Das toch geen concurrentie

Ik heb nu Tversity up and running, maar het probleem is dat ik bij HD films nog steeds de 'data type not supported' krijg. Ik zoek dus een functie (bij tversity?) die mijn HD films echt STREAMED. Nu is mijn pc gewoon een media center waarvan ik mijn films kan kijken, hetzelfde idee wat ik met mijn ipod doe eigenlijk. Niet dat dat niet hip is natuurlijk maar dat zocht ik niet echt
    pi_56823496
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Fallen het volgende:
    @ Deviant1nl & Ericjuh:
    Een externe HDD (kant & klaar of zelfbouw) is geen probleem. Alleen moet deze wel in FAT32 geformateerd zijn. Windows kan dit niet goed, dus ben je al snel aangewezen op het tooltje SwissKnife. (anders heb je maximaal 32GB van je HDD ruimte....)

Nadeeltje van externe HDD en USB-sticks is wel dat (gezien de FAT32 standaard) er een maximale file-grootte is van 4GB. Dus je zal ze moeten splitsen indien het >4GB groot is (dus een enkele file mag maximaal 4GB groot zijn!).
    Hij staat nu al op NTFS en dat ga ik niet omzetten
    Maargoed, weet ik iig dat het hoort te werken enzeau,...
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56823679
    quote:
    Microsoft koopt Epic?

Microsoft en Epic gaan al een hele tijd samen: alle Epic games verschenen op Windows versies en Epic maakte zelfs een Xbox 360 exclusive met de naam Gears of War. Terwijl wij allemaal hopen op een vervolg op die game kijkt GamePro verder, veel verder.

GamePro beweert namelijk dat Microsoft Epic deze zomer zal kopen voor 1 miljard Amerikaanse dollars. De winst voor Microsoft? Ze vangen geld van alle Unreal 3 licensed games over alle verschillende platformen en behouden Epic's eigen games exclusief op Microsofts platformen. De relatie tussen Epic en Microsoft is al erg close door de samenwerking die ze hebben voor de games op Windows en de Xbox 360 en de grote stands van Epic en Microsoft op de Games Developers Conference, die netjes naast elkaar staan opgesteld, zorgen natuurlijk voor speculatie. Afwachten geblazen en het potje zout er maar weer bijpakken.

Never gonna happen.
      maandag 18 februari 2008 @ 21:42:08 #103
    137562 rakotto
    pi_56824533
    Epic heeft ook linux games.

En UT3 DLC willen ze gratis hebben en dat gaat niet met Microsoft, dus ja... Lies.
    pi_56824684
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef rakotto het volgende:
    Epic heeft ook linux games.

En UT3 DLC willen ze gratis hebben en dat gaat niet met Microsoft, dus ja... Lies.
    MS en gratis in 1 zin
      maandag 18 februari 2008 @ 21:47:27 #105
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56824716
    sweet dreams, koop gewoon de hele markt op, kan je zeggen dat je succes hebt met je console
    pi_56825160
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 21:46 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

MS en gratis in 1 zin
      maandag 18 februari 2008 @ 22:23:15 #107
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56825812
    Speel afgelopen 3 weken weining op ps3, alleen beetje fifa.
    cod 4 maar heel zelden gespeeld. volgende week vakantie dan wel weer spelen.

weet niet hoe het komt
      maandag 18 februari 2008 @ 22:27:39 #108
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56825956
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 21:13 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Never gonna happen.
    Laten we het hopen. Het zou een trieste dag zijn indien het toch zo ver zou komen.
    pi_56826239
    Wie van jullie weet hoe ik ondertitels kan gebruiken als ik een divx film kijk op me ps3 via me pc?
    BoF!
    pi_56826415
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 22:27 schreef Fallen het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Het zou een trieste dag zijn indien het toch zo ver zou komen.
    Nouja ik kan me niet voorstellen dat Epic meer verdient aan GoW en Unreal dan aan het verkopen van licenties en hun engine. Onafhankelijke devs als Ubisoft en EA willen gebruik maken van hun engine tegen (forse) betaling. Als ze in dienst van MS zijn valt er niks meer te verkopen dus lijkt zich het soortgelijke debakel rondom de Renderware Engine weer voor te doen, toen EA de licentie opkochte.
    pi_56826538
    quote:
    MotorStorm launched alongside the PlayStation 3 in Europe, and has sold more than 3 million copies worldwide, making it one of the Sony platform's most successful games.
    http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92872

pi_56826656
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
    Wie van jullie weet hoe ik ondertitels kan gebruiken als ik een divx film kijk op me ps3 via me pc?
    ga engels leren jong! nee ik weet t niet
    pi_56826765
    quote:
    En terecht Motorstorm
    pi_56827259
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 19:49 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Das toch geen concurrentie

Ik heb nu Tversity up and running, maar het probleem is dat ik bij HD films nog steeds de 'data type not supported' krijg. Ik zoek dus een functie (bij tversity?) die mijn HD films echt STREAMED. Nu is mijn pc gewoon een media center waarvan ik mijn films kan kijken, hetzelfde idee wat ik met mijn ipod doe eigenlijk. Niet dat dat niet hip is natuurlijk maar dat zocht ik niet echt
    in de opties van TVersity kun je aangeven of hij nooit, altijd, of bestandstype-afhankelijk moet transcoden, die moet je op altijd zetten.
    pi_56828843
    quote:
    Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

in de opties van TVersity kun je aangeven of hij nooit, altijd, of bestandstype-afhankelijk moet transcoden, die moet je op altijd zetten.
    Ik krijg mijn HD films maar niet gestreamed, weet je toevallig of je de bijbehorende codec moet hebben (dus de HDcodec) op je pc? Waarschijnlijk wel he

Fuck, zelfst met goede codec werkt hij niet Ik krijg alles werkend behalve dat HD

Werkt het alleen met FFDSHOW? dus moet ik die .mkv codec in ffdshow installeren of wat? enig idee ofzo?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 00:19:01 ]
    pi_56829158
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik krijg mijn HD films maar niet gestreamed, weet je toevallig of je de bijbehorende codec moet hebben (dus de HDcodec) op je pc? Waarschijnlijk wel he

Fuck, zelfst met goede codec werkt hij niet Ik krijg alles werkend behalve dat HD

Werkt het alleen met FFDSHOW? dus moet ik die .mkv codec in ffdshow installeren of wat? enig idee ofzo?
    werkt de film wel op je PC?
    pi_56829344
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 00:29 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

werkt de film wel op je PC?
    Ja

Ben nu dat GOTSent aan t proberen maar dat duur eeuwen gek, zo ga ik dus echt niet AL mn films omzetten

Enig idee waar het aan kan liggen? Ik snap er echt helemaal niks van
    pi_56829350
    Sin.City.2005.720p.HDTV.DTS.x264-THOR.mkv is het trouwens
    pi_56829690
    Ik heb deze tutorial gedaan:

http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=75081

Hij werkt op ALLES inc subs en redelijke kwaliteit van mn oude xvidjes en divxjes, maar alleen die .mkv vertikt hij om af te spelen (hij zegt: the content could not be played, this content may be deleted from the server)
    pi_56829877
    http://forum.doom9.org/showthread.php?t=131782

Dit ook geprobeerd maar de .vob die bij het voorbeeld zat werkt al niet Godver dit is echt balen, ik wil die zooi aan de praat krijgen!

Wow breaktrough, die Vob werkt wel met de -debug extensie van de server. Nu alleen die .mkv nog

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 02:21:40 ]
    pi_56833478
    tvp
    pi_56834008
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 11:43 schreef staticdata het volgende:
    tvp

Prototype: New York City Developer Diary

Eentje om in de gaten te houden
    pi_56834977
    Skate voor 20 euro

Ik heb zelf verder geen ervaring met deze shop, maar wel een goeie prijs
    PSN id: NL_SToRM
      dinsdag 19 februari 2008 @ 13:08:12 #124
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56835139
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 13:01 schreef SToRM81 het volgende:
    Skate voor 20 euro

eplaza is onderdeel van bartsmit volgens mij
    pi_56835572
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 02:15 schreef SuperFruitig het volgende:
    http://forum.doom9.org/showthread.php?t=131782

Dit ook geprobeerd maar de .vob die bij het voorbeeld zat werkt al niet Godver dit is echt balen, ik wil die zooi aan de praat krijgen!

Wow breaktrough, die Vob werkt wel met de -debug extensie van de server. Nu alleen die .mkv nog
    Vandaag geprobeerd om die MKV file om te zetten, maar zonder succes Iemand tips? Bij wie werkt het wel ?
    pi_56836110
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Prototype: New York City Developer Diary

Eentje om in de gaten te houden
    Erg interresant
    BoF!
    pi_56836501
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 13:48 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

Erg interresant
    Dat vrouwtje liep door de fontein
    pi_56837008
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 13:01 schreef SToRM81 het volgende:
    Skate voor 20 euro

Goeie tip! Besteld
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_56838361
    Hmmm...voor die prijs wil ik Skate misschien zelf ook weleens proberen eigenlijk

Edit: besteld
    pi_56839210
    Ik heb hem ook besteld.
    pi_56839314
    Skate is die 20 euro meer dan waard
    pi_56839331
    Ik denk trouwens dat het een database fout betreft en dat hij gewoon 40 euro kost

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2008 16:32:46 ]
      dinsdag 19 februari 2008 @ 16:41:57 #133
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56839496
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 16:32 schreef SuperFruitig het volgende:
    Ik denk trouwens dat het een database fout betreft en dat hij gewoon 40 euro kost
    Mja, kans bestaat. Maar er staat duidelijk bij Webshop-prijs ¤20,-, uw voordeel ¤19,95
    En Wehkamp heeft toen ook netjes Assassin's Creed uitgeleverd voor ¤38,- (geloof ik).

We zullen het wel zien. Ik heb 'm niet besteld... niet mijn type game.
    pi_56840557

Audi R8
    pi_56840848
    Ingame ?
      dinsdag 19 februari 2008 @ 17:58:32 #136
    139407 jorienvdherik
    pi_56840890
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Audi R8
    al tijden geen pgr 4 meer gespeeld
    daar zit de r8 ook in
    pi_56841009
    Nieuwe offroad Racer: Pure (Xbox 360, PS3 & PC)

Trailer

Interview
      dinsdag 19 februari 2008 @ 18:06:14 #138
    139407 jorienvdherik
    pi_56841024
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:05 schreef Cyberia18 het volgende:
    Nieuwe offroad Racer: Pure (Xbox 360, PS3 & PC)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Trailer

Interview
    post ff alles dubbel
    pi_56841084
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

post ff alles dubbel
    Ja want alle PS3 gamers nemen ook een kijkje in het 360 topic. Coño.
    pi_56841258
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ja want alle PS3 gamers nemen ook een kijkje in het 360 topic. Coño.
    idd... Ik kijk daar nooit... Alleen om de reacties te lezen van de mensen die de HD-DVD addon gekocht hebben
    pi_56841295
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef Kremers het volgende:

[..]
    Alleen om de reacties te lezen van de mensen die de HD-DVD addon gekocht hebben
      dinsdag 19 februari 2008 @ 18:30:07 #142
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56841538
    quote:

[..]

idd... Ik kijk daar nooit... Alleen om de reacties te lezen van de mensen die de HD-DVD addon gekocht hebben

Volgens PS3Party.nl komt Overlord toch ook nog naar de PS3.
    quote:
    Overlord naar PS3
    Geschreven door TheMagic op dinsdag 19-02-2008 14:39
    Volgens het blad Entertainment business is het zeker.

Overlord was een groot succes op de Xbox 360 en daar mogen we best trost op zijn. Wereldwijd zijn er ca 1.000.000 stuks verkocht, niet slecht voor een Nederlandse game ontwikkelaar. Triumph gaat de game nu ook overzetten op de PS3 en deze versie zal wederom worden uitgegeven door Codemasters.
    PS3Party.nl
    pi_56841596
    quote:

[..]

Lekker rellen
    pi_56841671
    quote:
    Stijging PS3-verkoop door de aankondiging van Toshiba?

Eerder vandaag meldde Toshiba dat ze HD DVD voorgoed opzij schuiven ten voordele van Blu Ray.
    Na deze aankondiging gingen de analitici meteen te werk. Door het terugtrekken van Toshiba in het HD DVD kamp zal de PS3 waarschijnlijk een grote boost krijgen in de verkopen. Volgens hen zal de verkoop op korte termijn met zeker 10% stijgen en uiteindelijk zal de PS3 een zeer succesvolle machine worden. Microsoft en Xbox 360 zijn zeker nog niet uitgeschakeld. Door het wegvallen van HD DVD concentreert Microsoft zich volledig op de service om films online aan te bieden.
    pi_56841817
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
    [Door het wegvallen van HD DVD concentreert Microsoft zich volledig op de service om films online aan te bieden]
    Waar je natuurlijk per minuut voor moet betalen
    pi_56841844
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
    Dat denk ik ook Voor ¤400 heb je een next-gen console en een next-gen film speler. Voor een XBOx360 ben je veel meer kwijt. De HD-DVD addon kost ¤199, dus dat zal de blu-ray speler ook wel gaan kosten.

Plus dat de PS3 een ingebouwde wireless netwerkkaart heeft, die moet je bij de XBOX360 ook nog los kopen.
    pi_56842165
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:44 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dat denk ik ook Voor ¤400 heb je een next-gen console en een next-gen film speler. Voor een XBOx360 ben je veel meer kwijt. De HD-DVD addon kost ¤199, dus dat zal de blu-ray speler ook wel gaan kosten.

Plus dat de PS3 een ingebouwde wireless netwerkkaart heeft, die moet je bij de XBOX360 ook nog los kopen.
    De speler kost slechts 169 euro. Reken daar de aankoopprijs van de Xbox van 350 euro op , en een Wireleess adapter van 80 euro. Kom je op 599 euro. Dan heb je dus een 20 12 GB HD.

[ Bericht 0% gewijzigd door JoMo0 op 19-02-2008 19:19:33 ]
      dinsdag 19 februari 2008 @ 19:21:45 #148
    139407 jorienvdherik
    pi_56842648
    360 en ps 3 zijn gewoon beide goed.
    ben er allebei tevreden over
      dinsdag 19 februari 2008 @ 19:26:03 #149
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56842742
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 18:59 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

De speler kost slechts 169 euro. Reken daar de aankoopprijs van de Xbox van 350 euro op , en een Wireleess adapter van 80 euro. Kom je op 599 euro. Dan heb je dus een 20 12 GB HD.
    Om dan toch maar even het Xbox kamp te verdedigen, bij de Xbox360 kan je al gamen vanaf ¤279,-
    Maar goed, neemt niet weg dat je met een PS3 meer waar voor je geld krijgt... maar toch.
    pi_56842825
    quote:
    Breaking: Universal Studios Goes Blu

Universal Studios Home Entertainment has officially announced that it will release its titles on Blu-ray.

Though details of the studio's transition away from HD DVD were still sketchy at press time, Universal Studios Home Entertainment President Craig Kornblau officially confirmed the move in a just issued statement:

"The path for widespread adoption of the next-generation platform has finally become clear. Universal will continue its aggressive efforts to broaden awareness for hi-def’s unparalleled offerings in interactivity and connectivity, at an increasingly affordable price. The emergence of a single, high-definition format is cause for consumers, as well as the entire entertainment industry, to celebrate. While Universal values the close partnership we have shared with Toshiba, it is time to turn our focus to releasing new and catalog titles on Blu-ray."

Universal's statement this morning comes only hours after primary HD DVD-backer Toshiba announced that it would drop its support of the format. Universal was the format's most ardent studio backer, having released titles on HD DVD exclusively since the format's inception.
    Goed nieuws
    pi_56843083
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Fallen het volgende:

[..]

Om dan toch maar even het Xbox kamp te verdedigen, bij de Xbox360 kan je al gamen vanaf ¤279,-
    Maar goed, neemt niet weg dat je met een PS3 meer waar voor je geld krijgt... maar toch.
    Ja zonder HD en zonder draadloze controller. De vergelijking moet wel eerlijk blijven natuurlijk.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 20:38:41 #152
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_56844536
    nu alleen paramount en dreamworks nog
    Life never gets darker then midnight
      dinsdag 19 februari 2008 @ 20:43:58 #153
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_56844706
    Het blijft tobben met de XBOX

RROD
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 21:26:35 #154
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56846089
    Op mijn werk waren we ook zeer blij met de beslissing van Toshiba. Kan de consument eindelijk eens een keer hardcore Blu-Rays gaan kopen zonder daar onzeker over te hoeven zijn
      dinsdag 19 februari 2008 @ 21:52:27 #155
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56846975
    Playstation aapjes wtf kraken jullie steeds de 360 af In het 360 topic kraken we de ps3 nooit af
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_56847153
    Ik heb de ps3 sinds vandaag en het is
    Maar nou zoek ik echt een must have spel voor zowel single- als multiplayer.
    In bezit:
    Orange Box
    Oblivion
    Assasins Creed
    COD4 op de pc voor de multi dus die hoef ik niet op de ps3

Ik hou niet zoveel van te nep met allemaal magie enzo. Ook niet te arcade a la NFS.
      dinsdag 19 februari 2008 @ 21:59:52 #157
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56847220
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef Beach het volgende:
    In bezit:
    Orange Box
    Oblivion
    Assasins Creed

Ik hou niet zoveel van te nep met allemaal magie enzo. Ook niet te arcade a la NFS.
    Ik heb gister een paar uurtjes RFOM co-op gespeeld en die vond ik toch wel erg tof
    pi_56847335
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb gister een paar uurtjes RFOM co-op gespeeld en die vond ik toch wel erg tof
    online coop?
    pi_56848026
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Beach het volgende:

[..]

online coop?
    Offline. Ik had hem ook helemaal met z´n tweeën uitgespeeld. Vond er in m´n eentje weinig aan, maar met z´n tweeën op moeilijkste level was hij perfect!
    pi_56850375
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Rock-shocker het volgende:
    Op mijn werk waren we ook zeer blij met de beslissing van Toshiba. Kan de consument eindelijk eens een keer hardcore Blu-Rays gaan kopen zonder daar onzeker over te hoeven zijn
    Wat gaat er met de HD-DVD spelers gebeuren die nu nog op vooraad liggen? Zeg je dan tegen een potentiele koper dat hij die niet moet kopen, of zeg je niets omdat je van je voorraad af wil?

Jaja, een morele vraag
    pi_56850394
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef Beach het volgende:
    In bezit:
    Orange Box
    Oblivion
    Assasins Creed

Heb laatst Fight Night Round 3 aangeschaft, echt een super leuk spel! Als je dan ook nog een HD tv hebt en een goeie audio installatie

Die laatste 2 gelden niet voor mij, maar voor een vriend van me
    BoF!
    pi_56855146
    Even een vraagje wat betreft het importeren van Blu-Ray films (Amazon.com). Kun je die gewoon afspelen op PAL PS3's of zijn films wel regio gebonden? Wil namelijk Zwartboek halen, maar wil wel zeker weten dat-ie het doet
    Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
    pi_56855262
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 10:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
    Even een vraagje wat betreft het importeren van Blu-Ray films (Amazon.com). Kun je die gewoon afspelen op PAL PS3's of zijn films wel regio gebonden? Wil namelijk Zwartboek halen, maar wil wel zeker weten dat-ie het doet
    dat vroeg ik mij ook af. Bij dvd's hadden ze regiocodes, waarvan wij 2 hadden. Ik zie op play.com ook geen regiocodes d'r bij staan. Daarnaast vraag ik me ook af of ik de games van b.v. play.com gewoon kan draaien in mijn playstation!
    pi_56855336
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 10:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
    staat bij de film aangegeven.

bij Blackbook bijvoorbeeld:
    quote:
    Region: All Regions
    Die is dus regiovrij
    pi_56855641
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

staat bij de film aangegeven.

bij Blackbook bijvoorbeeld:
    [..]

Die is dus regiovrij
    Klopt, die wel, maar bij andere films staat regio 1.. Neem dus aan dat dat niet gaat werken of zijn er inmiddels opties om de PS3 andere regio's af te laten spelen?
    Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
    pi_56855741
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 10:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:

[..]

Klopt, die wel, maar bij andere films staat regio 1.. Neem dus aan dat dat niet gaat werken of zijn er inmiddels opties om de PS3 andere regio's af te laten spelen?
    Nope, alleen regio 2 en regiovrije Blu-Rays kun je afspelen in je PAL PS3. Games zijn wel regio-vrij.
      woensdag 20 februari 2008 @ 11:03:03 #167
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_56855944
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
    Playstation aapjes wtf kraken jullie steeds de 360 af In het 360 topic kraken we de ps3 nooit af
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik zal het nooit meer doen
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      woensdag 20 februari 2008 @ 12:15:23 #168
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_56857303
    deze site gebruik ik altijd om te checken of een film regio vrij is of niet
    http://www.dtvforum.info/index.php?showtopic=50447

even voor alle duidelijkheid wij zijn regio B samen met australie
    de states zijn regio A

oww en www.axelmusic.com heeft vaak ook goede aanbiedingen betreft Blu ray en daar heb je geen invoerrechten te betalen aangezien ze in europa zitten.
    Life never gets darker then midnight
      woensdag 20 februari 2008 @ 13:30:01 #169
    139407 jorienvdherik
    pi_56858736
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:

[..]

Heb laatst Fight Night Round 3 aangeschaft, echt een super leuk spel! Als je dan ook nog een HD tv hebt en een goeie audio installatie

Die laatste 2 gelden niet voor mij, maar voor een vriend van me
    na een maand was die echt saai geworden
    pi_56863714
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

na een maand was die echt saai geworden
    Heb net online gespeeld en kan je zeggen dat ik me zeker wel vermaak, of ik het na een maand weg leg... dat weet ik niet
    BoF!
      woensdag 20 februari 2008 @ 17:22:35 #171
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56864313
    quote:
    Op dinsdag 19 februari 2008 20:38 schreef Tumble het volgende:
    nu alleen paramount en dreamworks nog
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56865073

woensdag 20 februari 2008 @ 17:54:13 #173
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56865118
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

Schattig
    pi_56866695
    quote:
    MGO impressions

The bottom line, however, is that Metal Gear Online is a lot of fun. Without doubt one of the best gaming experiences we've had yet this year. Maybe it's not as responsive or in-your-face as Call of Duty 4, but it's an absolute blast with friends and the potential for clever play is huge. Apart from some placeholder text, it looks pretty finished to us, so the wait may not be as long as expected. It looks likely to arrive in both boxed and downloadable form. Either way, mark us down for a copy - we can't wait.

pi_56866807
    DMC4 en Ratchet binnen gekregen....
    Heb alleen DMC net gespeeld en wat een gruwelijk spel.
    なんだっけ
    pi_56867963
    MGS
    BoF!
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:26:55 #177
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56868883
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 19:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Wat is dat voor ding waar die kerel op zit
    pi_56868917
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Catapult
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:29:55 #179
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56868962
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Catapult
    Ik dacht aan een wip-wap

Maar je kan er wel vette dingen mee doen dus
    pi_56871357
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Catapult
    Zoiets dacht ik al Helemaal omdat die andere kerels hem de laatste eer lijken te geven M.a.w.: He's toast
      woensdag 20 februari 2008 @ 22:03:30 #181
    139407 jorienvdherik
    pi_56871647
    screens zijn niet zo mooi die hier staan van metal gear

komende weeek eens veel cod 4 spelen
      woensdag 20 februari 2008 @ 22:09:16 #182
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56871818
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 19:53 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
    MGS
    pi_56872623
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
    screens zijn niet zo mooi die hier staan van metal gear

komende weeek eens veel cod 4 spelen
    Tis ook Metal Gear Online he, niet Metal Gear Solid 4
    pi_56873634
    quote:
    MGS4 openings intro al een jaar in productie

Nieuws | 20 februari 2008 - In het tweede kwartaal van 2008 zal de vierde en laatste aflevering in de legendarische stealth 'em up-serie van Hideo Kojima eindelijk verschijnen. In de Kojima Podcast vertelt Ryan Payton dat de openings intro al meer dan een jaar in productie is. Het gaat zelfs zo ver dat Hideo Kojima enthousiaster blijkt te zijn over de intro, dan de eigenlijke game!

Het budget van deze intro is te vergelijken met de volledige ontwikkelkosten van een PSP of DS game. Het intro is bedacht door Hideo Kojima en designstudio Logan. Het is een mix van live-action beelden met echte acteurs, 2D animaties en GC.
    klinkt goed
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_56873961
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

aparte game?
    pi_56874376
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

aparte game?
    Yep
    pi_56874568
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 23:05 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

klinkt goed
    Intro gaat zooo epic worden he, dat weet je gewoon nu al!
    pi_56875045
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

aparte game?
    Wordt met MGS 4 geleverd. 2 games voor de prijs van 1
      donderdag 21 februari 2008 @ 00:08:56 #189
    139407 jorienvdherik
    pi_56875094
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

schrok al
    pi_56875303
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wordt met MGS 4 geleverd. 2 games voor de prijs van 1
    Nou toch niet helemaal:
    quote:
    Metal Gear online lacks an official release date, but a demo version will be packaged with MGS4, which is set for a Q2 launch, so expect the full online game to release around that time.
    pi_56875761
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

donderdag 21 februari 2008 @ 00:50:54 #192
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56875811
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Pax & Pry Free download
      donderdag 21 februari 2008 @ 09:53:42 #193
    141006 Markofnikoff
    ten·den·ti·eus (bn.)
    pi_56878876
    Gister Devil May cry 4 gehaald, wat een heerlijk spel zeg
    Het doet echt weer ouderwets genoegen om een mooie combo te maken, en nero te horen zeggen: "catch this!"
    Aanrader voor iedereen met een PS3
    My God!! A gigantic well-dressed digestive enzyme! I am in a whale!
    pi_56879201
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

Te vet
      donderdag 21 februari 2008 @ 10:54:47 #195
    137562 rakotto
    pi_56880075
    Lmao
    pi_56880508

ICO 3?
      donderdag 21 februari 2008 @ 11:20:03 #197
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_56880550
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_56881664
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

Nutcracker
    pi_56888393
    Ik ben goed bezig: 19e ps3 gekocht en nu een 160gb schijf voor erin en een bluetooth headsetje.
    En nog 2 goedkope games erbij: SC double agent en nascar08.
    Nu heb ik orange box, oblivion, AC, en bovenstaande.
      donderdag 21 februari 2008 @ 17:48:54 #200
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56888429
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 17:46 schreef Beach het volgende:
    Ik ben goed bezig: 19e ps3 gekocht en nu een 160gb schijf voor erin en een bluetooth headsetje.
    doe het niet
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56888651
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

doe het niet
    ik heb wel wat reviews gelezen ja.
    maar boeiend beetje online racen in afwachting op WK Superbike 2008
    pi_56890011
    Vandaag Skate binnen gekregen. Zometeen maar eens kijken of het wat is
    pi_56890484
    quote:
    Paramount seals Blu-ray sweep

Winner of next-gen format war now has all 6 majors

All six major Hollywood studios are now in the Blu-ray Disc camp, a day after Toshiba has pulled the plug on HD DVD and Blu-ray became effectively the only next-gen game in town.

Paramount Home Entertainment quietly came onboard via a statement sent exclusively to The Hollywood Reporter on Wednesday: "We are pleased that the industry is moving to a single high-definition format, as we believe it is in the best interest of the consumer," the statement reads. "As we look to (begin) releasing our titles on Blu-ray, we will monitor consumer adoption and determine our release plans accordingly."

No further details were given.
    pi_56890624
    quote:
    Tijdelijk 40% korting in de PlayStation Store

Nieuws | 21 februari 2008 - Sony Computer Entertainment Europa heeft momenteel een erg aantrekkelijke actie met betrekking tot de PlayStation Store. Tijdelijk krijg je op al je aankopen 40% korting. Sony heeft nog niet bekend gemaakt hoe lang deze actie precies zal duren. Mocht je dus willen profiteren, dan kun je dat het beste zo snel mogelijk doen.

Momenteel zijn er al games als PixelJunk Monsters, Sky Diving en Riff: Everyday Shooter verkrijgbaar in de Store. Binnenkort komen daar ook nog eens Blast Factor: Advanced Research, High Velocity Bowling, Dark Mist en natuurlijk Pain bij.
      Redactie Games donderdag 21 februari 2008 @ 19:33:53 #205
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56890677
    O maar natuurlijk heb ik vorige week 30 euro eraan gespendeerd
    .....Kennedy
    pi_56890946
    Pwned.
      Redactie Games donderdag 21 februari 2008 @ 19:53:22 #207
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56891096
    .....Kennedy
      Redactie Games donderdag 21 februari 2008 @ 19:55:36 #208
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56891149
    Ik weet niet hoe ze bij die 40% komen, maar die wordt echt niet doorverrekend bij de store hoor...
    .....Kennedy
    pi_56891271
    Vraag het de nieuwsposter.
    pi_56891869
    Koop dat spel met die eendjes dat is subliem
    pi_56892210
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 19:33 schreef Wessiej het volgende:
    O maar natuurlijk heb ik vorige week 30 euro eraan gespendeerd
    Anders ik wel

Zouden ze ook 40% geven op dat vliegtuigenenautoschietspelwateenbeetjelijktopbattlefielddenaamismijevenontschoten?

Zo ja dan ga ik die es proberen, voor 18 euro kun je je geen buil vallen denk ik zo
      Redactie Games donderdag 21 februari 2008 @ 20:49:44 #212
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56892425
    Warhawk

Maar er is helemaal geen korting, net gekeken.
    .....Kennedy
    pi_56893936
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 20:49 schreef Wessiej het volgende:
    Warhawk

Maar er is helemaal geen korting, net gekeken.
    Dat is dan wel heel vreemd, ik kreeg nl. een paar dagen terug een mailtje van Sony waar deze actie in aangekondigd werd.
      donderdag 21 februari 2008 @ 22:34:02 #214
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56895314
    ik heb geen mail gezien :S

Maar iedereen die warhawk haald mag me even toevoegen

PSN zie sub tekst ->
    Pax & Pry Free download
    pi_56895532
    Met DMC4, hoeveel verschil is er met combo's als je in het begin AUTOMATIC aan of uit heb gezet?
    Tevens, waar kan ik de betekenissen vinden van de icoontjes op de mini-map?
    なんだっけ
    pi_56895776
    Ik mis eigenlijk nog een funtie in PSN: Demo'n van alle PSN downloadable games. XBOX arcade titels zijn ook als demo te downloaden, ingame kun je dan de full aanschaffen.

Ik hoop dat Sony dit ook nog eens gaat doen. Pixeljunk Monsters lijkt mij trouwens wel een leuk spel Denk dat ik die ga kopen, kost maar ¤4.99.

En over de korting:
    quote:
    Deze maand vind je in de PLAYSTATION®Store (PS3™) naast enkele geweldige aanbiedingen van zorgvuldig uitgekozen titels ook nog eens een keur aan gloednieuwe games, demo's en trailers.
    Rechtstreeks uit de mail. Zo te zien geldt de korting niet voo alle content.
    pi_56895986
    Zijn er nog winkels waar de blu-ray van Warhawk voor 30 euro ofzo te krijgen is?
    Zonder headset dus.
      donderdag 21 februari 2008 @ 23:06:03 #218
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56896186
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef Beach het volgende:
    Zijn er nog winkels waar de blu-ray van Warhawk voor 30 euro ofzo te krijgen is?
    Zonder headset dus.
    Nee volgens mij niet ik heb m zelf van marktplaats voor 25- incl verzenden
    dus met de update 1.2 totaal 31- euro goed geregeld lijkt me zo
    Pax & Pry Free download
    pi_56898069
    quote:
    Release Title Units Shipped

2007/12/13 Gran Turismo 5 Prologue (Japan) 0.25M
    2005/03/10 Gran Turismo 4 (S.Korea) 0.11M
    2005/03/09 Gran Turismo 4 (Europe) 5.64M
    2005/02/22 Gran Turismo 4 (North America) 2.87M
    2004/12/28 Gran Turismo 4 (Asia) 0.07M
    2004/12/28 Gran Turismo 4 (Japan) 1.23M
    2004/05/26 Gran Turismo 4 Prologue Edition (Europe) 0.41M
    2004/01/15 Gran Turismo 4 Prologue Edition (S.Korea) 0.05M
    2003/12/04 Gran Turismo 4 Prologue Edition (Asia) 0.11M
    2003/12/04 Gran Turismo 4 Prologue Edition (Japan) 0.79M
    2002/07/25 Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva (Asia) 0.03M
    2002/07/17 Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva (Europe) 1.00M
    2002/05/16 Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Seoul (S.Korea) 0.09M
    2002/01/01 Gran Turismo Concept 2001 Tokyo (Asia) 0.01M
    2002/01/01 Gran Turismo Concept 2001 Tokyo (Japan) 0.43M
    2001/12/13 Gran Turismo 3 A-spec (Asia) 0.01M
    2001/07/20 Gran Turismo 3 A-spec (Europe) 5.84M
    2001/07/10 Gran Turismo 3 A-spec (North America) 7.14M
    2001/04/28 Gran Turismo 3 A-spec (Japan) 1.89M
    2000/01/28 Gran Turismo 2 (Europe) 3.68M
    1999/12/23 Gran Turismo 2 (North America) 3.96M
    1999/12/11 Gran Turismo 2 (Asia) 0.02M
    1999/12/11 Gran Turismo 2 (Japan) 1.71M
    1998/05/12 Gran Turismo (North America) 3.99M
    1998/05/08 Gran Turismo (Europe) 4.30M
    1997/12/23 Gran Turismo (Asia) 0.01M
    1997/12/23 Gran Turismo (Japan) 2.55M

Total: 48.19M
      vrijdag 22 februari 2008 @ 07:33:42 #220
    108228 RedemptioN
    genieten & genieten
    pi_56899147
    flink aantal, en al die pro logues gaan ook wel hard voor demos :p
    pi_56901384
    quote:
    Insomniac gaat developers kostenloos helpen

Insomniac heeft eigenlijk wel al veel ervaring op de PS3, het gaat hun gewoon goed af. Nu hebben ze besloten developers te gaan helpen om het programmeren op de PS3 beter onder de knie te krijgen en starten daarvoor het "Nocturnal-Initiatief." Wat Insomniac daarmee wil bereiken is dat zij de door hun gebruikte technologieën, tools, ervaringen en tuturials kosteloos met andere developers te delen.

Mike Acton, engine director:

Quote:
    "The Nocturnal initiative is designed to encourage greater communication and information sharing among the development community because it will ultimately enable us all to create better games at a lower
    development cost," said Mike Acton, engine director, Insomniac Games. "And, in the end, it's all about making great games."

Nocturila zal in fasen worden ingevoerd, de eerste bijdragen staan op de Insomniac site onder R&D (Research & Development).
    Het initiatief is door Insomniac al gestart in augustus 2007. De tweede fase start binnenkort en zal zich bezig houden met Source Codes, die kunnen de developers niet alleen bekijken maar ook kosteloos downloaden. In de nabije toekomst zal Nocturila nog flink worden uitgebreid en zo wordt het developers weer makkelijker gemaakt voor de PS3 te ontwikkelen. Insomniac vind dat beter zo, developers hoeven niet met helemaal niets te beginnen, en hun eigen manier van, voor velen toch nieuwe PS3, te programmeren. De code en de engines zijn er en Insomniac wil deze delen met de developerscommunity, om zo te voorkomen dat er straks veel kennis door Insomniac opgedaan niet verloren gaat, maar dat de developers hier gratis gebruik van kunnen maken.

Quote:
    "We feel that the time has come to share what we have learned, and learn from others to improve our solutions to the common problems that present themselves when making a game," said Geoff Evans, an Insomniac senior tools programmer who helped develop and launch Nocturnal.

Insomniac is allowing developers to use elements of its proprietary third-generation PLAYSTATION(R)3 (PS3(TM)) tools chain source code for any purpose, for free. Source code makes up the technological building blocks
    that drive software development. It is often closely guarded by companies as they create their technology. However, this has led to many functions and pieces of code being re-written time-and-time again, wasting resources across the industry and ultimately affecting consumers' gameplay
    experiences.
    Insomniac
    Sony heeft echt mazzel met een devteam zoals Insomniac voor de PS3.

[ Bericht 0% gewijzigd door SToRM81 op 22-02-2008 14:29:06 ]
    pi_56901836
    quote:
    2005/03/10 Gran Turismo 4 (S.Korea) 0.11M
    2005/03/09 Gran Turismo 4 (Europe) 5.64M
    2005/02/22 Gran Turismo 4 (North America) 2.87M
    2004/12/28 Gran Turismo 4 (Asia) 0.07M
    2004/12/28 Gran Turismo 4 (Japan) 1.23M
    2001/12/13 Gran Turismo 3 A-spec (Asia) 0.01M
    2001/07/20 Gran Turismo 3 A-spec (Europe) 5.84M
    2001/07/10 Gran Turismo 3 A-spec (North America) 7.14M
    2001/04/28 Gran Turismo 3 A-spec (Japan) 1.89M
    2000/01/28 Gran Turismo 2 (Europe) 3.68M
    1999/12/23 Gran Turismo 2 (North America) 3.96M
    1999/12/11 Gran Turismo 2 (Asia) 0.02M
    1999/12/11 Gran Turismo 2 (Japan) 1.71M
    1998/05/12 Gran Turismo (North America) 3.99M
    1998/05/08 Gran Turismo (Europe) 4.30M
    1997/12/23 Gran Turismo (Asia) 0.01M
    1997/12/23 Gran Turismo (Japan) 2.55M
    Nee valt best mee hoe belangrijk de europese markt is kutsony met hun SCEE
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_56902001
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 17:46 schreef Beach het volgende:
    Nu heb ik orange box, oblivion, AC, en bovenstaande.
    Doe dan gelijk een 320 voor die paar tientjes meer. Ik heb een 250 erin (die was op dat moment het hoogste)
      vrijdag 22 februari 2008 @ 10:59:01 #224
    137562 rakotto
    pi_56902105
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 10:28 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Insomniac
    Sony heeft echt mazzel met een devteam zoals Insomniac voor de PS3.
    Insomniac en Naughty Dog.
    pi_56902469
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 10:55 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Doe dan gelijk een 320 voor die paar tientjes meer. Ik heb een 250 erin (die was op dat moment het hoogste)
    Elke 3.5" schijf kan er in? En hoe zit het dan met de garantie als je zelf de HD verwisselt?

En nog iets anders: Ik denk dat het verstandiger is om een 5400RPM schijf te kopen? 7200RPM schijven worden nogal warm volgens mij. Lijkt me niet echt goed voor de PS3.

Lama Ik zie dat er een 2.5" SATA notebookschijf in dat ding zit. Die zijn gewoon 5400RPM.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kremers op 22-02-2008 11:30:17 ]
    pi_56906818
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 10:55 schreef ryangozer het volgende:

[..]

Dat was weer duurder en eigenlijk niet nodig.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 15:27:34 #227
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56907207
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef Kremers het volgende:

[..]

Elke 3.5" schijf kan er in? En hoe zit het dan met de garantie als je zelf de HD verwisselt?

En nog iets anders: Ik denk dat het verstandiger is om een 5400RPM schijf te kopen? 7200RPM schijven worden nogal warm volgens mij. Lijkt me niet echt goed voor de PS3.

Lama Ik zie dat er een 2.5" SATA notebookschijf in dat ding zit. Die zijn gewoon 5400RPM.
    Ook in 7200 rpm hoor...

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=AABS12
    pi_56907566
    7200 rpm werd toch te warm in de ps3
      vrijdag 22 februari 2008 @ 15:41:33 #229
    139407 jorienvdherik
    pi_56907610
    spelen jullie nog veel cod 4
    pi_56907799
    Damn.. DMC4.. Kom niet aan de SSS
    なんだっけ
    pi_56907831
    Ik wacht op Endwar.
    pi_56908358
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 15:49 schreef Crashcat het volgende:
    Damn.. DMC4.. Kom niet aan de SSS
    Ik wel

Veel wapens wisselen tussen combo's door.
    pi_56908438
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik wel

Ik probeer bij 'prevent the birth of a god' bij dat dingetje te slaan, schieten en busten wat ik wil, maar ik kom maar tot hooguit SS.
    なんだっけ
      vrijdag 22 februari 2008 @ 16:19:24 #234
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56908459
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Beach het volgende:
    Dat is wat er door sommigen gedacht wordt ja. Daar staan echter genoeg mensen met een 7200rpm uitbreiding tegenover die geen enkel probleem zijn tegen gekomen. Denk zelf ook niet dat die paar graden meer de PS3 de vernieling in helpen.

Maar goed, ik heb zelf liever iets met een hele lage seektime en een grote cache. 5400 of 7200 rpm zal me verder een worst zijn.
    pi_56910273
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik wel

Met Dante is het makkelijk jah, Bij nero is het een stuk lastiger.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 18:09:14 #236
    137562 rakotto
    pi_56910573
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Beach het volgende:
    Gebruik de koeler extension.
    pi_56911652
    Even een vraagje..

het is me eindelijk gelukt om op mn PS3 internet te krijgen..

nu mis ik nog wel eens een programma op tv.. wat ik dan terugkijk met uitzendinggemist.. De site wordt wel netjes geladen in de internetbrowser maar ik krijg dan geen beeld op tv! Is het te regelen dat ik toch beeld krijg als ik dus via internet op de PS3 een uitzending wil kijken van uitzendinggemist.nl?

Moet ik dan wat instellen of installeren, of is dit gewoon niet mogelijk?
    pi_56911870
    Damn wat is nascar 08 kartelig
    pi_56911898
    Is het trouwens mogelijk om de xbox360 controller aan te sluiten op de usb poort?
      vrijdag 22 februari 2008 @ 19:17:35 #240
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56911953
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 19:03 schreef Luizao het volgende:
    Even een vraagje..

het is me eindelijk gelukt om op mn PS3 internet te krijgen..

nu mis ik nog wel eens een programma op tv.. wat ik dan terugkijk met uitzendinggemist.. De site wordt wel netjes geladen in de internetbrowser maar ik krijg dan geen beeld op tv! Is het te regelen dat ik toch beeld krijg als ik dus via internet op de PS3 een uitzending wil kijken van uitzendinggemist.nl?

Moet ik dan wat instellen of installeren, of is dit gewoon niet mogelijk?
    Volgens mij is dat niet te doen met de standaard PS3 browser.
    Als je de PS3 echt als PC-alternatief wilt gaan gebruiken dan denk ik dat het handig is om er Linux op te gaan zetten.
    pi_56912073
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 16:19 schreef Fallen het volgende:

[..]

Dat is wat er door sommigen gedacht wordt ja. Daar staan echter genoeg mensen met een 7200rpm uitbreiding tegenover die geen enkel probleem zijn tegen gekomen. Denk zelf ook niet dat die paar graden meer de PS3 de vernieling in helpen.

Maar goed, ik heb zelf liever iets met een hele lage seektime en een grote cache. 5400 of 7200 rpm zal me verder een worst zijn.
    Niet alleen dat, maar ik vraag mij af wat het nut is van een 7200RPM schijf ineen PS3... Zal ie daar nu echt sneller van worden Lijkt mij van niet.

Daarnaast maakt een 7200RPM schijf best wat herrie. Geef mij maar een 5400RPM
      vrijdag 22 februari 2008 @ 19:45:59 #242
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_56912564
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 19:23 schreef Kremers het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar ik vraag mij af wat het nut is van een 7200RPM schijf ineen PS3... Zal ie daar nu echt sneller van worden Lijkt mij van niet.

[...]
    quote:
    PS3 startup time

5400rpm speed test: 15.7 sec
    7200rpm speed test: 13.5 sec
    VERDICT: This one was the most noticeable; we could swear that the faster HDD allowed the PS3 to start and load the Cross Media Bar slightly faster.

Game background load time

5400rpm speed test: 1.9 sec
    7200rpm speed test: 1.9 sec
    VERDICT: When you highlight a game icon, the PS3 loads a high-res background image. There was zero discernable difference in the delay here.

Time to load Tekken 5: Dark Resurrection

5400rpm speed test: 25.8 sec
    7200rpm speed test: 23.3 sec
    VERDICT: Tekken 5: DR is a 555MB game, but we noticed very little difference between the two drives. It's possible that the game loaded a bit quicker, but it was barely noticeable.

Time to load first fight in Tekken 5: DR

5400rpm speed test: 5.5 sec
    7200rpm speed test: 4.8 sec
    VERDICT: It's probably no faster, as we're talking fractions of a second here and that falls within the margin of error in our loose test.

Time to quit mid-match and return to XMB

5400rpm speed test: 5.6 sec
    7200rpm speed test: 5.4 sec
    VERDICT: Identical.

Time to install version 1.82 update

5400rpm speed test: 1min 58.6 sec
    7200rpm speed test: 1 min 54.2 sec
    VERDICT: After downloading the patch, the PS3 must install the update. We were disappointed that there seemed to be very little, if any, real advantage to having a faster HDD here, as the PS3's updates take some time to install.

One somewhat unexpected discovery was that this speedy 7200 RPM hard drive was no louder (or hotter) than its slower counterpart - an impressive testament to the PS3's sound-dampening design. In other words, there's really no reason not to buy a speedier hard drive for your PS3....
    (De quote is niet volledig, maar daarna komt onzin. Een stukje over verlies van garantie wanneer je een andere HDD er in stopt... en dat is dus niet waar.)

http://www.gamepro.com/sony/ps3/games/features/138288.shtml
    pi_56913231
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 19:15 schreef Beach het volgende:
    Is het trouwens mogelijk om de xbox360 controller aan te sluiten op de usb poort?
    aansluiten; ja

gebruiken: nee
    pi_56913626
    UT 3 is Weet alleen nog niet hoe het headset gebeuren werkt.....brabbel graag wat onzin tussendoor
    Xbox Live: Quore 166V6
    PSN: Quore 166V6
    pi_56919193
    DMC4 uitgespeeld.. Had volgens mij beter op Devil Hunter moeten beginnnen.
    Maar wat een onwijs spel.. Duim rookt nog na...
    なんだっけ
    pi_56919646
    Ik ben sinds afgelopen dag ook de troste bezitter van een PS3
    pi_56919708
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:48:05 #248
    139407 jorienvdherik
    pi_56919721
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:40 schreef sjimz het volgende:
    Ik ben sinds afgelopen dag ook de troste bezitter van een PS3
    nee he
    pi_56922231
    quote:
    Star Wars TFU heeft PS3 als hoofdplatform

Goed nieuws voor de Star War fans want Star Wars: The Force Unleashed wordt ontwikkeld op de PS3. Wat dus betekend dat wij niet bang hoeven te zijn voor een mindere port.

LucasArts heeft een aantal dingen geleerd tijdens het ontwikkelen van The Force Unleashed op de PS3 en gaat voortaan al zijn multiplatform titels het eerst ontwikkelen op de PS3.

Star Wars: The Force Unleashed zal in november voor de PS3 en Xbox 360 verschijnen.
    pi_56923376
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:46 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]
    BoF!
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:56:00 #251
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56923904
    Iemand binnenkort mijn DMC ruilen voor Burnout?
    Ik zit nu nog in level 13, maar ik schiet door het spel heen
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56925944
    edit: lama

[ Bericht 98% gewijzigd door Kremers op 23-02-2008 15:06:52 ]
    pi_56928110
    http://stores.ebay.nl/Biz(...)814906QQftidZ2QQtZkm

Het is import - tijd

in de bestelling :

2x dual shock 3 black
    1x DMC 4

Vergeet ik nog iets?
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:10:04 #254
    137562 rakotto
    pi_56928285
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:01 schreef SuperFruitig het volgende:
    http://stores.ebay.nl/Biz(...)814906QQftidZ2QQtZkm

Het is import - tijd

in de bestelling :

2x dual shock 3 black
    1x DMC 4

Vergeet ik nog iets?
    Een ps3 voor mij.
    pi_56928312
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:10 schreef rakotto het volgende:

[..]

Een ps3 voor mij.
    Hebben ze niet in de shop

Ik wou UT3 erbij halen, maar alleen de splitscreen lijkt me leuk, die er dan weer niet in zit Ze waren misschien bezig met een ss update, maar daar kan ik wel op wachtten.

Lijkt me tof om fifa street of cod4 met zn 4e te doen scherm is groot genoeg in ieder geval

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2008 17:11:58 ]
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:52:29 #256
    137562 rakotto
    pi_56929044
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:54:01 #257
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56929077
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
    Iemand binnenkort mijn DMC ruilen voor Burnout?
    Ik zit nu nog in level 13, maar ik schiet door het spel heen
    level 17, nog 3 levels te gaan

Eenmaal .....
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56929096
    quote:
    MEGATON!!! Lair patch coming in Q1 which adds choice of analog control
    I played it and Holy shit; Greg needs to give them a new score. It was kind of clear that Factor 5 put in the extra effort a little begrudgingly, but the results were amazing. This might push me over the edge into the “must buy PS3” territory. I also mentioned Greg Miller’s name, and the Factor 5 guys burned a hole through my skull with their looks of hatred. I think they’ll be alright once the patch is out for a while though.
    http://blogs.ign.com/DugBuzz/2008/02/20/81298/

DIt zou wel eens voor een omkeer kunnen zorgen
    pi_56936563
    Zo, ik ben Unreal Tournament ook weer zat. En dat na 2 dagen... Denk dat ik nu echt gewoon teveel spellen heb.
    pi_56936575
    Tja, de grootste misser ooit dat sixaxis-verhaal. Ik hoop dat het nog goed komt, maar ik denk dat de schade al geleden is voor Factor 5.
    pi_56936619
    Oh en ik heb Unreal Tournament 3 binnen . Het speelt echt zóveel beter met muis en toetsenbord, ongelooflijk...
      zaterdag 23 februari 2008 @ 22:45:05 #262
    137562 rakotto
    pi_56936853
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Oh en ik heb Unreal Tournament 3 binnen . Het speelt echt zóveel beter met muis en toetsenbord, ongelooflijk...
    Lies! Je hebt gelijk ook nog!
    pi_56937546
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Hmm, ik heb helaas geen USB muis, dus alleen met joystick gespeeld. Morgen maar even eentje kopen en kijken of hij beter bevalt.
      zondag 24 februari 2008 @ 03:00:21 #264
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_56940862
    Net DMC zitten spelen echt vet idd morgen weer verder
    Pax & Pry Free download
      zondag 24 februari 2008 @ 03:15:36 #265
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56940942
    DMC uitgespeeld , super vet spel
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56942801
    Gisteren de demo van MLB 08: The Show nog eens zitten spelen en wat is dat een ontzettend mooi spel zeg. Ik begin de controls nu ook door te krijgen en de gameplay is ook best leuk eigenlijk
    Ik ga deze zeker in de gaten houden.
      Redactie Games zondag 24 februari 2008 @ 11:35:50 #267
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56942817
    MLB The Show maanden geleden al besteld, en na de demo was ik ook erg overtuigd, wat is 07 lelijk zeg in dat verschil.

Career mode is ook erg tof, Road to the Show, speel je 1 poppetje en doe je alleen wat hij doet, gaaf
    .....Kennedy
      zondag 24 februari 2008 @ 11:36:53 #268
    139407 jorienvdherik
    pi_56942836
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 11:35 schreef Wessiej het volgende:
    MLB The Show maanden geleden al besteld, en na de demo was ik ook erg overtuigd, wat is 07 lelijk zeg in dat verschil.

Career mode is ook erg tof, Road to the Show, speel je 1 poppetje en doe je alleen wat hij doet, gaaf
    grafisch hoertje
      Redactie Games zondag 24 februari 2008 @ 11:40:40 #269
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56942897
    En terecht.
    .....Kennedy
    pi_56943241
    De figuren in de game zijn voor mij wel de meest realistische die ik ooit gezien heb in een game. Ik zat echt met verbazing te kijken hoe realistisch dat ze eruit zien en bewegen. Soms lijkt het net of je gewoon naar een wedstrijd op de tv zit te kijken

[ Bericht 1% gewijzigd door SToRM81 op 24-02-2008 14:15:19 ]
      zondag 24 februari 2008 @ 12:04:34 #271
    139407 jorienvdherik
    pi_56943256
    quote:
    Gran Turismo 5 haalt Europa in 2008 niet
    Gerucht | 24 februari 2008 - In een e-mail die verzonden is aan klanten van GAME, een groot winkelketen in Engeland, komt naar voren dat Gran Turismo 5 in Europa niet verschijnt in 2008. De e-mail verklaart dat de langverwachte racer pas in 2009 op de PS3 zal verschijnen.

The legendary "Real Driving Simulator" Gran Turismo 5 is heading to PlayStation 3 in 2009, utilising the uber-console's raw horsepower to generate an unrivalled level of realism.

In de e-mail wordt ook nog even Gran Turismo 5 Prologue aangeprijsd, die op 28 maart verkrijgbaar zal zijn, waarin met veertig auto's en met maximaal zestien man online geracet kan worden. Het bericht is echter nog niet door Sony bevestigd, dus houden we het op dit moment bij een gerucht. Helaas wel een gerucht dat goed de waarheid kan blijken te zijn.
      Redactie Games zondag 24 februari 2008 @ 12:05:55 #272
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56943273
    Import dus.
    .....Kennedy
      zondag 24 februari 2008 @ 12:24:43 #273
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56943599
    DMC ruilen voor Burnout Andermaal...........
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56943654
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 12:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Gelukkig dat je het kan importeren bij 3busymen. Ben je nog goedkoper uit ook.
    pi_56946460
    Ik heb Time Crisis geleend... die ga ik eens even flink spelen de komende vakantie.
      zondag 24 februari 2008 @ 14:43:22 #276
    137562 rakotto
    pi_56947218
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Ill-Skillz het volgende:
    Ik heb Time Crisis geleend... die ga ik eens even flink spelen de komende vakantie.
    De pijn die je mij aan doet. *envy*
      zondag 24 februari 2008 @ 14:49:14 #277
    139407 jorienvdherik
    pi_56947360
    die demo van baseball ga ik zo ff downe
    pi_56947472
    Ja, zeker doen. Staat trouwens enkel op de Amerikaanse Store. Ik weet nieteens of deze game überhaupt in NL uit gaat komen...
      zondag 24 februari 2008 @ 15:00:08 #279
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_56947598
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Ill-Skillz het volgende:
    binnen een paar uur ben je er doorheen hoor
    Psn online ID Tec-Deacon
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_56950044
    Gaat de ps3 nog een keer in prijs omlaag?
    Binnenkort..
    Dat ding is achterlijk duur.
    pi_56950218
    Ik heb nu fifa 2008 gekocht en wil aankomende maand nog een leuk spel kopen.
    Iemand suggesties voor een leuk adventure spel?
    En natuurlijk wachten op SF IV
      zondag 24 februari 2008 @ 17:10:42 #282
    137562 rakotto
    pi_56950460
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
    Binnenkort..
    Binnenkort. Just be patient my friend.
      zondag 24 februari 2008 @ 17:12:31 #283
    139407 jorienvdherik
    pi_56950495
    quote:
    Binnenkort..
    helemaal niet duur
    pi_56950521
    duur is een relatief begrip.
      zondag 24 februari 2008 @ 17:13:52 #285
    40093 Rock-shocker
    No Charms Allowed
    pi_56950527
    400 euro is niet veel geld voor wat je krijgt.
    pi_56950630
    quote:
    Binnenkort..
    Sony heeft pas geleden gezegd de prijs niet omlaag te gaan doen in de nabije toekomst, dus denk dat je nog minstens tot de kerst kan wachten.
    pi_56950756
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:18 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Sony heeft pas geleden gezegd de prijs niet omlaag te gaan doen in de nabije toekomst, dus denk dat je nog minstens tot de kerst kan wachten.
    Je weet t nooit als de x360 omlaag gaat rond de release van gta.....
    pi_56950770
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Je weet t nooit als de x360 omlaag gaat rond de release van gta.....
    Toch vind ik 400 euro voor een spelcomputer en Blu ray speler in 1 geen slechte prijs.
    pi_56951017
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Toch vind ik 400 euro voor een spelcomputer en Blu ray speler in 1 geen slechte prijs.
    Ik wel.
    Zit helemaal niet te wachten op een blu ray speler.
    Kan ik straks ook nog een nieuwe tv kopen
    pi_56951136
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:37 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ik wel.
    Zit helemaal niet te wachten op een blu ray speler.
    Kan ik straks ook nog een nieuwe tv kopen
    Daarom is "duur" ook een relatief en subjectief begrip
    pi_56951411
    Als de x360 goedkoper word moet sony haast wel meegaan in de verlagingen.
    Ik hoop het toch
    pi_56951440
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:57 schreef ScarFace- het volgende:
    Als de x360 goedkoper word moet sony haast wel meegaan in de verlagingen.
    Ik hoop het toch
    Waarom zou sony mee moeten gaan?
    pi_56951500
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou sony mee moeten gaan?
    Om nog wat klanten mee te pikken van de grote groep die voor gta een console haalt.
      zondag 24 februari 2008 @ 18:30:48 #294
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_56951971
    quote:
    Binnenkort..
    Dat ding heeft een prima prijsje hoor.
    400 euro is niks als je weet wat je er voor terug krijgt.
    De PS2 was in het begin 1200 gulden en daar hoor je niemand meer over, kwam er nog een memory kaart bij ook.
    De mobiele telefoon in je broekzak heeft je waarschijnlijk net zoveel geld gekost.
      zondag 24 februari 2008 @ 18:33:41 #295
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56952024
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

De PS2 was in het begin 1200 gulden en daar hoor je niemand meer over, kwam er nog een memory kaart bij ook.
    De mobiele telefoon in je broekzak heeft je waarschijnlijk net zoveel geld gekost.
    Ik snap het ook nooit nee dat gezeur over de prijs!
      zondag 24 februari 2008 @ 18:38:22 #296
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_56952111
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik snap het ook nooit nee dat gezeur over de prijs!
    Mensen vinden het geen probleem om met een avondje stappen 50~75 euro weg te zuipen, maar een game kopen vinden ze dan te veel geld.
    En Consoles zijn nog nooit zo goedkoop geweest en nog klagen mensen dat het duur is
    Waar zijn die tijden dat je niemand hoorde klagen over 180 gulden voor een Nintendo 64 spel?
    Nu is 60 euro teveel omdat het zo ongelofelijk duur is geworden met die euro
    Als je het goed omrekent is het qua gamen allemaal goedkoper geworden.
    pi_56952146
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

En nu kost de PS2 125 euro.
    Een kleine 300 gulden dus al dat geld gaat niet naar de productie, maar naar de ontwikkeling.
    Het maken kost het meest niet ze zullen van die 125 euro nu ook nog wel winst maken.
    En mijn telefoon kostte 100 gulden( of waren het euros ) nokia 3410
    pi_56952225
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Mensen vinden het geen probleem om met een avondje stappen 50~75 euro weg te zuipen, maar een game kopen vinden ze dan te veel geld.
    En Consoles zijn nog nooit zo goedkoop geweest en nog klagen mensen dat het duur is
    Waar zijn die tijden dat je niemand hoorde klagen over 180 gulden voor een Nintendo 64 spel?
    Nu is 60 euro teveel omdat het zo ongelofelijk duur is geworden met die euro
    Als je het goed omrekent is het qua gamen allemaal goedkoper geworden.
    Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht.
    Ruim 1000 euro.
    En dan voor gta een console kopen, dat is echt een duur geintje.
    Prijzen verschilde vroeger nogal er waren ook games van 100 gulden.
    Er zijn nu ook dure games.
    Sommige games kosten 75 euro, nee niet lokaal, bol.com.
    En die uitzonderingen zoals 180 gulden, zijn er nu nog steeds, the eye of judgement bijvoorbeeld met 114 euro
      zondag 24 februari 2008 @ 19:11:03 #299
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_56952715
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ruim 1000 euro.
    En die uitzonderingen zoals 180 gulden, zijn er nu nog steeds, the eye of judgement bijvoorbeeld met 114 euro
    Ja hallio daar krijg je wel zo'n playstation eye bij!
      Redactie Games zondag 24 februari 2008 @ 19:12:07 #300
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56952742
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ruim 1000 euro.
    Eye of Judgement import, 65 euro, niks aan de hand dus.
    .....Kennedy
      zondag 24 februari 2008 @ 19:12:43 #301
    139407 jorienvdherik
    pi_56952752
    wat zuig ik vandaag in fifa online stond 1600, nu 2300
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')