quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef ryangozer het volgende:
Ja als weer niemand anders het doet doe ik het wel hoor
Media Markt Den Haag, weet niet of ze het ook in andere doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij welke winkel? Ik heb er pas twee, die waren omgerekend ¤10.50 per stuk(amazon.com). Ik zou er echter nog wel een paar willen hebben, maar niet voor ¤30 per stuk...
Hmzz, vreemd. BIj mij doet die het prima. Zowel in de Baggerlayout als in de FOK_Silver.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Survivalism het volgende:
TVP, en die foto in de OP is erg irritant, die duwt de gehele tekst naar het uiterste rechter punt.
ik ben donderdag bij een vriend van mij geweest waar ik voor het eerst begon te spelen tijdens missie 4/5. Het was niet makkelijk maar ook niet supermoeilijk. Wist natuurlijk ook de toetsen nog niet echt maar je loopt er niet echt snel doorheen. Weet natuurlijk niet hoe dat later in het spel is.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:
Is volledige spel van Dmc4 ook zo simpel als de demo?Want die vond ik als Dmc 3 speller erg makkelijk.
Demo was op easy gezet, DMC4 kickt je ass op de moeilijkere settings (unlockbare dan).quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:
Is volledige spel van Dmc4 ook zo simpel als de demo?Want die vond ik als Dmc 3 speller erg makkelijk.
Ik zie het ook ja, terwijl de tekst toch echt onder de foto linkjes staat. Heel vaag, heleboel enters toevoegen lostte ook niks op, op dit moment niks aan te doen dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:02 schreef Survivalism het volgende:
TVP, en die foto in de OP is erg irritant, die duwt de gehele tekst naar het uiterste rechter punt.
Ik wacht met smart op een prijsdaling van de Planet Earth boxsetquote:Op zondag 17 februari 2008 00:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Spiderman box had ik gehad, maar goede kwaliteit.
Ik zit ook met smart te wachten op de blu-ray transformers.
Heb hem nu maar op dvd gekocht
Missie 5 was ik bij DMC in 6 minuten doorheen![]()
![]()
![]()
Dan moet je die mensen hun verdiende loon geven.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op een prijsdaling van de Planet Earth boxset¤60 vind ik wat gortig... Howel ik het wel kan begrijpen, het project heeft zo'n ¤42milj gekost
60 euro is echt niksquote:Op zondag 17 februari 2008 11:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op een prijsdaling van de Planet Earth boxset¤60 vind ik wat gortig... Howel ik het wel kan begrijpen, het project heeft zo'n ¤42milj gekost
Blu-rayquote:Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
60 euro is echt niksis dat op DVD of BluRay?
60 voor blurayquote:Op zondag 17 februari 2008 13:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
Blu-rayDe DVD versie was een tijdje voor verkrijgbaar voor ¤25 bij amazon.co.uk. Maar die wil ik natuurlijk niet
Deze serie is volledig opgenomen in HD, dus dan wil ik hem ook in HD zien.
Is nog geen Nederlandse versie van uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar te krijgen? (t liefste geen import btw)
Nee helaas nog geen datum bekendquote:
Damn, waar te krijgen? Ik heb IDEAL, NETELLER en verder niksquote:Op zondag 17 februari 2008 14:20 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Is nog geen Nederlandse versie van uit.
Hij is bij de MediaMarkt te krijgen, maar dan betaal je er wel ¤70 voor. En ook hier gaat het om de import versie. Ik denk dat je lang kunt gaan wachten op een NL versie... BBC brengt haar docu's bijna nooit buiten de Engelstalige gebieden uit, alleen aan buitenlandse televisie stations.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
60 voor blurayDan ga ik die ASAP halen, die DVD box haal ik wel voor mn ouders, die leven nog in de 20ste eeuw en vinden dit soort docus erg tof
Waar te krijgen? (t liefste geen import btw)
Fight Night? Zekers.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:10 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heb net dat boksspel gehaald![]()
Is echt kicke
Eindelijk !!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nieuws: Witte PS3 40Gb komt naar Europa![]()
Nu is alleen de zwarte PS3 verkrijgbaar in Europa, maar Sony heeft bevestigd dat ook de witte PS3 naar Europa zal komen.
De datum is alleen nog niet bekend.![]()
In Japan zijn op dit moment alle 3 de kleuren al beschikbaar
[ afbeelding ]
ik vind dat witte ook maar niks hoor, zwart is i gewoon super mooi!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben ik de enige die die witte PS3, om het zwak uit te drukken, niet zo mooi vindt?
EA Canada heeft de PS3-port gedaanquote:Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Fight Night? Zekers.Vooral als je zelf ook een boksfan bent, echt perfecte controls. En dan dat beeld!
Nu alleen nog de mogelijkheid om custom soundtracks te beluisteren, en ik speel deze weer 24/7!
Schande dat EA Chicago er niet meer is.
Boksfan hieroquote:Op zondag 17 februari 2008 17:23 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Fight Night? Zekers.Vooral als je zelf ook een boksfan bent, echt perfecte controls. En dan dat beeld!
Nu alleen nog de mogelijkheid om custom soundtracks te beluisteren, en ik speel deze weer 24/7!
Schande dat EA Chicago er niet meer is.
Nope, ik vind het ook nietsquote:Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben ik de enige die die witte PS3, om het zwak uit te drukken, niet zo mooi vindt?
Ah, ik ben dus niet de enige die helemaal iPod wit hard on isquote:Op zondag 17 februari 2008 19:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nope, ik vind het ook nietsGeef mij maar de zwarte
Je gaat toch niet zeggen dat je daar nu al bent hequote:Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef Deviant1nl het volgende:
iemand met dmc4 al bij het einde van missie 11 geweest?
Kheb hem al uitgespeeldquote:Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef Deviant1nl het volgende:
iemand met dmc4 al bij het einde van missie 11 geweest?
uhmz jawelquote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je daar nu al bent he![]()
Ik zit pas net in level 8 ofzo
@J0m0O , google![]()
Van een of andere site, maar ik grijp alles aan
Hehe oké. Dan blijven we maar hopen hè.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je daar nu al bent he![]()
Ik zit pas net in level 8 ofzo
@J0m0O , google![]()
Van een of andere site, maar ik grijp alles aan
Oh ja, first person was een goede toevoeging ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
EA Canada heeft de PS3-port gedaan
Hij kreeg volgens mij niet al te hoge cijfers, veel 5jes als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Iemand Time Crysis 4 al geprobeerd?
Lijkt me best wel tof
jammer genoeg wel ,hoogste wat ik tegen kwam was 7quote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Hij kreeg volgens mij niet al te hoge cijfers, veel 5jes als ik het me goed herinner.
ben er echt verslaaft aanquote:Op zondag 17 februari 2008 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
Ik moet binnenkort echt eens aandacht aan warhawk gaan bestedenheb het hooguit 40 minuten gespeeld in al die tijd dat ik de game heb
quote:1. "...Grand Theft Auto IV does in fact feature a new targeting system - one that seems to be designed to please everyone. By holding the left trigger, the view switches to over Niko's shoulder. If you apply a click of the right analog stick, you'll zoom down the scope for precision targeting...If you don't want the game to aim for you, you can depress the left trigger halfway for free over-the-shoulder aiming..."
2."...carefully placing a rocket launcher shot so that the rocket skips off the ground..."
3."...You can also target items in the environment for more entertaining kills, such as a physics-enabled plank on which an enemy may be standing..."
4."...The enemy AI doesn't have the ability to throw back grenades (which Niko can "cook" by holding for a longer time), but they can play dead if they only have a sliver of life left. When you least expect it, they may pop up and open fire again..."
5."...Be sure to take at least two weeks of vacation time, as that's supposedly how long it's going to take to see everything in this massive title..."
Elke game mag wat mij betreft RE4's miksysteem, en Gears of War's coversysteem overnemen.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef BMH het volgende:
Nog een game met RE4's mik systeem. Ik vind het goed. Alles is beter dan wat GTA voorheen deed met schieten.
april wsl.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komen de dualshocks 3 eigenlijk uit in Europa?
Waarom post je een plaatje van twee tieten in het PS3-topic?quote:
nogal nsfw op me werk hierquote:Op maandag 18 februari 2008 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom post je een plaatje van twee tieten in het PS3-topic?
RESIDENTquote:Op maandag 18 februari 2008 11:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wat is RE4 jongens?
tetten zijn tettenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
t zijn ook nog echt lelijke tetten ook nog brrrr
Ah, je hebt een PS3 gekocht en wilt m meteen showen?quote:
Waar moet ik tekenenquote:
quote:Microsoft werkt aan een externe blu-ray-speler voor de Xbox 360 die in mei op de markt zou moeten komen. De spelcomputerfabrikant lijkt daarmee de nederlaag van hd-dvd, dat eerder het standaard hd-formaat voor de 360 was, te erkennen.
Dit hebben medewerkers van Microsoft in Amerika tegenover Smarthouse bevestigd.
De overstap moet ervoor zorgen dat de Xbox 360 kan blijven concurreren met de Playstation 3, die al vanaf de lancering over een ingebouwde blu-ray-speler beschikt. Daardoor is er wereldwijd een behoorlijke afzetmarkt voor blu-ray ontstaan, wat naar verluidt de voornaamste reden zou zijn dat filmstudio's en retailers massaal voor blu-ray hebben gekozen.
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wel minder als je een hd-dvd voor je 360 hebt gehaald
Idd, nu blu-ray de opvolger van DVD wordt is een PS3 een tuk voordeliger geworden dan een XBOX360quote:
Ik moet toegeven dat dit behoorlijk slecht nieuws is voor microsoft. Niet alleen omdat ze veel geld uitgegeven hebben aan de hddvd, maar ook omdat sony nu een behoorlijk voorsprong kan pakken.quote:Microsoft werkt aan een externe blu-ray-speler voor de Xbox 360 die in mei op de markt zou moeten komen
herkende hij wel je harde schijf enzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef Deviant1nl het volgende:
ik probeerde laatst nog mijn externe HD aan te sluiten op de PS3 maar hij herkende niks enzo
Dan moet je op driehoekje drukken en dan op view all enzo klikken enzoquote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef Deviant1nl het volgende:
ik probeerde laatst nog mijn externe HD aan te sluiten op de PS3 maar hij herkende niks enzo
staat bij de verzendvoorwaarden als je een game besteld, je krijgt verzendkosten niet gratis voor de 2de game die erbij zit maar wel kortingquote:Op maandag 18 februari 2008 16:28 schreef Leeee het volgende:
Ik heb een vraagje voor degene die weleens bij 3busymen bestellen. Als je bijv. 2 spellen koopt, hoef je dan maar 1 keer de verzendkosten te betalen??
Anyway ik heb sinds eind december een PS3, bevalt me prima!
het is een hdmi > dvi kabeltje, dus als je tft DVI aansluiting heeft en de breedbeeld reso's aan kan zie ik geen probleemquote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef Beach het volgende:
Mn PS3 is vezonden![]()
Morgen aan de slag![]()
Alleen nog 1 vraagje: ik heb dit besteld om de ps3 aan mn tft aan te sluiten.
Ik twijfel of ik wel de goede kabel heb
[ afbeelding ]
laat ik het zo vertellen, de linkse past in de ps3 en de rechtse past in een tft schermquote:het is een hdmi > dvi kabeltje, dus als je tft DVI aansluiting heeft en de breedbeeld reso's aan kan zie ik geen probleem
maar niet in de dvi kabel van een tft scherm?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
laat ik het zo vertellen, de linkse past in de ps3 en de rechtse past in een tft scherm
Nee, het is een aansluitkabel, geen converter-kabel.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
maar niet in de dvi kabel van een tft scherm?
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, het is een aansluitkabel, geen converter-kabel.
De vraag is alleen wel of je TFT ondersteuning heeft voor HDCP.
De Wii jeweets.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
? xbox zelf? of de nintendo cardridges? of dvd? of wat enzo?
Das toch geen concurrentiequote:
Hij staat nu al op NTFS en dat ga ik niet omzettenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:34 schreef Fallen het volgende:
@ Deviant1nl & Ericjuh:
Een externe HDD (kant & klaar of zelfbouw) is geen probleem. Alleen moet deze wel in FAT32 geformateerd zijn. Windows kan dit niet goed, dus ben je al snel aangewezen op het tooltje SwissKnife. (anders heb je maximaal 32GB van je HDD ruimte....)
Nadeeltje van externe HDD en USB-sticks is wel dat (gezien de FAT32 standaard) er een maximale file-grootte is van 4GB. Dus je zal ze moeten splitsen indien het >4GB groot is (dus een enkele file mag maximaal 4GB groot zijn!).
quote:Microsoft koopt Epic?
Microsoft en Epic gaan al een hele tijd samen: alle Epic games verschenen op Windows versies en Epic maakte zelfs een Xbox 360 exclusive met de naam Gears of War. Terwijl wij allemaal hopen op een vervolg op die game kijkt GamePro verder, veel verder.
GamePro beweert namelijk dat Microsoft Epic deze zomer zal kopen voor 1 miljard Amerikaanse dollars. De winst voor Microsoft? Ze vangen geld van alle Unreal 3 licensed games over alle verschillende platformen en behouden Epic's eigen games exclusief op Microsofts platformen. De relatie tussen Epic en Microsoft is al erg close door de samenwerking die ze hebben voor de games op Windows en de Xbox 360 en de grote stands van Epic en Microsoft op de Games Developers Conference, die netjes naast elkaar staan opgesteld, zorgen natuurlijk voor speculatie. Afwachten geblazen en het potje zout er maar weer bijpakken.
MS en gratis in 1 zinquote:Op maandag 18 februari 2008 21:42 schreef rakotto het volgende:
Epic heeft ook linux games.![]()
En UT3 DLC willen ze gratis hebben en dat gaat niet met Microsoft, dus ja... Lies.
Laten we het hopen. Het zou een trieste dag zijn indien het toch zo ver zou komen.quote:
Nouja ik kan me niet voorstellen dat Epic meer verdient aan GoW en Unreal dan aan het verkopen van licenties en hun engine. Onafhankelijke devs als Ubisoft en EA willen gebruik maken van hun engine tegen (forse) betaling. Als ze in dienst van MS zijn valt er niks meer te verkopen dus lijkt zich het soortgelijke debakel rondom de Renderware Engine weer voor te doen, toen EA de licentie opkochte.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Het zou een trieste dag zijn indien het toch zo ver zou komen.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92872quote:MotorStorm launched alongside the PlayStation 3 in Europe, and has sold more than 3 million copies worldwide, making it one of the Sony platform's most successful games.
ga engels leren jong!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wie van jullie weet hoe ik ondertitels kan gebruiken als ik een divx film kijk op me ps3 via me pc?
En terecht Motorstormquote:Op maandag 18 februari 2008 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92872
in de opties van TVersity kun je aangeven of hij nooit, altijd, of bestandstype-afhankelijk moet transcoden, die moet je op altijd zetten.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Das toch geen concurrentie
Ik heb nu Tversity up and running, maar het probleem is dat ik bij HD films nog steeds de 'data type not supported' krijg. Ik zoek dus een functie (bij tversity?) die mijn HD films echt STREAMED. Nu is mijn pc gewoon een media center waarvan ik mijn films kan kijken, hetzelfde idee wat ik met mijn ipod doe eigenlijk. Niet dat dat niet hip is natuurlijkmaar dat zocht ik niet echt
Ik krijg mijn HD films maar niet gestreamed, weet je toevallig of je de bijbehorende codec moet hebben (dus de HDcodec) op je pc? Waarschijnlijk wel hequote:Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
in de opties van TVersity kun je aangeven of hij nooit, altijd, of bestandstype-afhankelijk moet transcoden, die moet je op altijd zetten.
werkt de film wel op je PC?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik krijg mijn HD films maar niet gestreamed, weet je toevallig of je de bijbehorende codec moet hebben (dus de HDcodec) op je pc? Waarschijnlijk wel he
Fuck, zelfst met goede codec werkt hij nietIk krijg alles werkend behalve dat HD
Werkt het alleen met FFDSHOW? dus moet ik die .mkv codec in ffdshow installeren of wat? enig idee ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
werkt de film wel op je PC?
eplaza is onderdeel van bartsmit volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:01 schreef SToRM81 het volgende:
Skate voor 20 euro
Ik heb zelf verder geen ervaring met deze shop, maar wel een goeie prijs
Vandaag geprobeerd om die MKV file om te zetten, maar zonder succesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:15 schreef SuperFruitig het volgende:
http://forum.doom9.org/showthread.php?t=131782
Dit ook geprobeerd maar de .vob die bij het voorbeeld zat werkt al nietGodver dit is echt balen, ik wil die zooi aan de praat krijgen!
Wow breaktrough, die Vob werkt wel met de -debug extensie van de server. Nu alleen die .mkv nog
Erg interresantquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Prototype: New York City Developer Diary
Eentje om in de gaten te houden
Goeie tip! Besteldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:01 schreef SToRM81 het volgende:
Skate voor 20 euro
Ik heb zelf verder geen ervaring met deze shop, maar wel een goeie prijs
Mja, kans bestaat. Maar er staat duidelijk bij Webshop-prijs ¤20,-, uw voordeel ¤19,95quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik denk trouwens dat het een database fout betreft en dat hij gewoon 40 euro kost
al tijden geen pgr 4 meer gespeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Audi R8
post ff alles dubbelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe offroad Racer: Pure (Xbox 360, PS3 & PC)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer
Interview
idd... Ik kijk daar nooit... Alleen om de reacties te lezen van de mensen die de HD-DVD addon gekocht hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja want alle PS3 gamers nemen ook een kijkje in het 360 topic. Coño.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alleen om de reacties te lezen van de mensen die de HD-DVD addon gekocht hebben
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd... Ik kijk daar nooit... Alleen om de reacties te lezen van de mensen die de HD-DVD addon gekocht hebben
PS3Party.nlquote:Overlord naar PS3
Geschreven door TheMagic op dinsdag 19-02-2008 14:39
Volgens het blad Entertainment business is het zeker.
Overlord was een groot succes op de Xbox 360 en daar mogen we best trost op zijn. Wereldwijd zijn er ca 1.000.000 stuks verkocht, niet slecht voor een Nederlandse game ontwikkelaar. Triumph gaat de game nu ook overzetten op de PS3 en deze versie zal wederom worden uitgegeven door Codemasters.
Lekker rellenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
idd... Ik kijk daar nooit... Alleen om de reacties te lezen van de mensen die de HD-DVD addon gekocht hebben
quote:Stijging PS3-verkoop door de aankondiging van Toshiba?
Eerder vandaag meldde Toshiba dat ze HD DVD voorgoed opzij schuiven ten voordele van Blu Ray.
Na deze aankondiging gingen de analitici meteen te werk. Door het terugtrekken van Toshiba in het HD DVD kamp zal de PS3 waarschijnlijk een grote boost krijgen in de verkopen. Volgens hen zal de verkoop op korte termijn met zeker 10% stijgen en uiteindelijk zal de PS3 een zeer succesvolle machine worden. Microsoft en Xbox 360 zijn zeker nog niet uitgeschakeld. Door het wegvallen van HD DVD concentreert Microsoft zich volledig op de service om films online aan te bieden.
Waar je natuurlijk per minuut voor moet betalenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[Door het wegvallen van HD DVD concentreert Microsoft zich volledig op de service om films online aan te bieden]
Dat denk ik ookquote:
De speler kost slechts 169 euro. Reken daar de aankoopprijs van de Xbox van 350 euro op , en een Wireleess adapter van 80 euro. Kom je op 599 euro. Dan heb je dus een 20 12 GB HD.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat denk ik ookVoor ¤400 heb je een next-gen console en een next-gen film speler. Voor een XBOx360 ben je veel meer kwijt. De HD-DVD addon kost ¤199, dus dat zal de blu-ray speler ook wel gaan kosten.
Plus dat de PS3 een ingebouwde wireless netwerkkaart heeft, die moet je bij de XBOX360 ook nog los kopen.
Om dan toch maar even het Xbox kamp te verdedigen, bij de Xbox360 kan je al gamen vanaf ¤279,-quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
De speler kost slechts 169 euro. Reken daar de aankoopprijs van de Xbox van 350 euro op , en een Wireleess adapter van 80 euro. Kom je op 599 euro. Dan heb je dus een 20 12 GB HD.
Goed nieuwsquote:Breaking: Universal Studios Goes Blu
Universal Studios Home Entertainment has officially announced that it will release its titles on Blu-ray.
Though details of the studio's transition away from HD DVD were still sketchy at press time, Universal Studios Home Entertainment President Craig Kornblau officially confirmed the move in a just issued statement:
"The path for widespread adoption of the next-generation platform has finally become clear. Universal will continue its aggressive efforts to broaden awareness for hi-def’s unparalleled offerings in interactivity and connectivity, at an increasingly affordable price. The emergence of a single, high-definition format is cause for consumers, as well as the entire entertainment industry, to celebrate. While Universal values the close partnership we have shared with Toshiba, it is time to turn our focus to releasing new and catalog titles on Blu-ray."
Universal's statement this morning comes only hours after primary HD DVD-backer Toshiba announced that it would drop its support of the format. Universal was the format's most ardent studio backer, having released titles on HD DVD exclusively since the format's inception.
Ja zonder HD en zonder draadloze controller. De vergelijking moet wel eerlijk blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Om dan toch maar even het Xbox kamp te verdedigen, bij de Xbox360 kan je al gamen vanaf ¤279,-
Maar goed, neemt niet weg dat je met een PS3 meer waar voor je geld krijgt... maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik heb gister een paar uurtjes RFOM co-op gespeeld en die vond ik toch wel erg tofquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef Beach het volgende:
Ik heb de ps3 sinds vandaag en het is![]()
Maar nou zoek ik echt een must have spel voor zowel single- als multiplayer.
In bezit:
Orange Box
Oblivion
Assasins Creed
COD4 op de pc voor de multi dus die hoef ik niet op de ps3
Ik hou niet zoveel van te nep met allemaal magie enzo. Ook niet te arcade a la NFS.
online coop?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb gister een paar uurtjes RFOM co-op gespeeld en die vond ik toch wel erg tof
Offline. Ik had hem ook helemaal met z´n tweeën uitgespeeld. Vond er in m´n eentje weinig aan, maar met z´n tweeën op moeilijkste level was hij perfect!quote:
Wat gaat er met de HD-DVD spelers gebeuren die nu nog op vooraad liggen? Zeg je dan tegen een potentiele koper dat hij die niet moet kopen, of zeg je niets omdat je van je voorraad af wil?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Op mijn werk waren we ook zeer blij met de beslissing van Toshiba. Kan de consument eindelijk eens een keer hardcore Blu-Rays gaan kopen zonder daar onzeker over te hoeven zijn
Heb laatst Fight Night Round 3 aangeschaft, echt een super leuk spel! Als je dan ook nog een HD tv hebt en een goeie audio installatiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef Beach het volgende:
Ik heb de ps3 sinds vandaag en het is![]()
Maar nou zoek ik echt een must have spel voor zowel single- als multiplayer.
In bezit:
Orange Box
Oblivion
Assasins Creed
COD4 op de pc voor de multi dus die hoef ik niet op de ps3
Ik hou niet zoveel van te nep met allemaal magie enzo. Ook niet te arcade a la NFS.
dat vroeg ik mij ook af. Bij dvd's hadden ze regiocodes, waarvan wij 2 hadden. Ik zie op play.com ook geen regiocodes d'r bij staan. Daarnaast vraag ik me ook af of ik de games van b.v. play.com gewoon kan draaien in mijn playstation!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Even een vraagje wat betreft het importeren van Blu-Ray films (Amazon.com). Kun je die gewoon afspelen op PAL PS3's of zijn films wel regio gebonden? Wil namelijk Zwartboek halen, maar wil wel zeker weten dat-ie het doet
staat bij de film aangegeven.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Even een vraagje wat betreft het importeren van Blu-Ray films (Amazon.com). Kun je die gewoon afspelen op PAL PS3's of zijn films wel regio gebonden? Wil namelijk Zwartboek halen, maar wil wel zeker weten dat-ie het doet
Die is dus regiovrijquote:Region: All Regions
Klopt, die wel, maar bij andere films staat regio 1.. Neem dus aan dat dat niet gaat werken of zijn er inmiddels opties om de PS3 andere regio's af te laten spelen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
staat bij de film aangegeven.
bij Blackbook bijvoorbeeld:
[..]
Die is dus regiovrij
Nope, alleen regio 2 en regiovrije Blu-Rays kun je afspelen in je PAL PS3. Games zijn wel regio-vrij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Klopt, die wel, maar bij andere films staat regio 1.. Neem dus aan dat dat niet gaat werken of zijn er inmiddels opties om de PS3 andere regio's af te laten spelen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
Playstation aapjes wtf kraken jullie steeds de 360 afIn het 360 topic kraken we de ps3 nooit af
Ik zal het nooit meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
na een maand was die echt saai gewordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Heb laatst Fight Night Round 3 aangeschaft, echt een super leuk spel! Als je dan ook nog een HD tv hebt en een goeie audio installatie![]()
Die laatste 2 gelden niet voor mij, maar voor een vriend van me
Heb net online gespeeld en kan je zeggen dat ik me zeker wel vermaak, of ik het na een maand weg leg... dat weet ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
na een maand was die echt saai geworden
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:38 schreef Tumble het volgende:
nu alleen paramount en dreamworks nog
Schattigquote:
quote:MGO impressions
The bottom line, however, is that Metal Gear Online is a lot of fun. Without doubt one of the best gaming experiences we've had yet this year. Maybe it's not as responsive or in-your-face as Call of Duty 4, but it's an absolute blast with friends and the potential for clever play is huge. Apart from some placeholder text, it looks pretty finished to us, so the wait may not be as long as expected. It looks likely to arrive in both boxed and downloadable form. Either way, mark us down for a copy - we can't wait.
Wat is dat voor ding waar die kerel op zitquote:
Catapultquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding waar die kerel op zit
Ik dacht aan een wip-wapquote:
Zoiets dacht ik alquote:
quote:
Tis ook Metal Gear Online he, niet Metal Gear Solid 4quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
screens zijn niet zo mooi die hier staan van metal gear
komende weeek eens veel cod 4 spelen
klinkt goedquote:MGS4 openings intro al een jaar in productie
Nieuws | 20 februari 2008 - In het tweede kwartaal van 2008 zal de vierde en laatste aflevering in de legendarische stealth 'em up-serie van Hideo Kojima eindelijk verschijnen. In de Kojima Podcast vertelt Ryan Payton dat de openings intro al meer dan een jaar in productie is. Het gaat zelfs zo ver dat Hideo Kojima enthousiaster blijkt te zijn over de intro, dan de eigenlijke game!
Het budget van deze intro is te vergelijken met de volledige ontwikkelkosten van een PSP of DS game. Het intro is bedacht door Hideo Kojima en designstudio Logan. Het is een mix van live-action beelden met echte acteurs, 2D animaties en GC.
aparte game?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tis ook Metal Gear Online he, niet Metal Gear Solid 4
Yepquote:
schrok alquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tis ook Metal Gear Online he, niet Metal Gear Solid 4
Nou toch niet helemaal:quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wordt met MGS 4 geleverd. 2 games voor de prijs van 1
quote:Metal Gear online lacks an official release date, but a demo version will be packaged with MGS4, which is set for a Q2 launch, so expect the full online game to release around that time.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding waar die kerel op zit
Te vetquote:
doe het nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:46 schreef Beach het volgende:
Ik ben goed bezig: 19e ps3 gekocht en nu een 160gb schijf voor erinen een bluetooth headsetje.
En nog 2 goedkope games erbij: SC double agent en nascar08.
ik heb wel wat reviews gelezen ja.quote:
quote:Paramount seals Blu-ray sweep
Winner of next-gen format war now has all 6 majors
All six major Hollywood studios are now in the Blu-ray Disc camp, a day after Toshiba has pulled the plug on HD DVD and Blu-ray became effectively the only next-gen game in town.
Paramount Home Entertainment quietly came onboard via a statement sent exclusively to The Hollywood Reporter on Wednesday: "We are pleased that the industry is moving to a single high-definition format, as we believe it is in the best interest of the consumer," the statement reads. "As we look to (begin) releasing our titles on Blu-ray, we will monitor consumer adoption and determine our release plans accordingly."
No further details were given.
quote:Tijdelijk 40% korting in de PlayStation Store
Nieuws | 21 februari 2008 - Sony Computer Entertainment Europa heeft momenteel een erg aantrekkelijke actie met betrekking tot de PlayStation Store. Tijdelijk krijg je op al je aankopen 40% korting. Sony heeft nog niet bekend gemaakt hoe lang deze actie precies zal duren. Mocht je dus willen profiteren, dan kun je dat het beste zo snel mogelijk doen.
Momenteel zijn er al games als PixelJunk Monsters, Sky Diving en Riff: Everyday Shooter verkrijgbaar in de Store. Binnenkort komen daar ook nog eens Blast Factor: Advanced Research, High Velocity Bowling, Dark Mist en natuurlijk Pain bij.
Anders ik welquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:33 schreef Wessiej het volgende:
O maar natuurlijk heb ik vorige week 30 euro eraan gespendeerd
Dat is dan wel heel vreemd, ik kreeg nl. een paar dagen terug een mailtje van Sony waar deze actie in aangekondigd werd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Warhawk
Maar er is helemaal geen korting, net gekeken.
Rechtstreeks uit de mail. Zo te zien geldt de korting niet voo alle content.quote:Deze maand vind je in de PLAYSTATION®Store (PS3™) naast enkele geweldige aanbiedingen van zorgvuldig uitgekozen titels ook nog eens een keur aan gloednieuwe games, demo's en trailers.
Nee volgens mij niet ik heb m zelf van marktplaats voor 25- incl verzendenquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:57 schreef Beach het volgende:
Zijn er nog winkels waar de blu-ray van Warhawk voor 30 euro ofzo te krijgen is?
Zonder headset dus.
quote:Release Title Units Shipped
2007/12/13 Gran Turismo 5 Prologue (Japan) 0.25M
2005/03/10 Gran Turismo 4 (S.Korea) 0.11M
2005/03/09 Gran Turismo 4 (Europe) 5.64M
2005/02/22 Gran Turismo 4 (North America) 2.87M
2004/12/28 Gran Turismo 4 (Asia) 0.07M
2004/12/28 Gran Turismo 4 (Japan) 1.23M
2004/05/26 Gran Turismo 4 Prologue Edition (Europe) 0.41M
2004/01/15 Gran Turismo 4 Prologue Edition (S.Korea) 0.05M
2003/12/04 Gran Turismo 4 Prologue Edition (Asia) 0.11M
2003/12/04 Gran Turismo 4 Prologue Edition (Japan) 0.79M
2002/07/25 Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva (Asia) 0.03M
2002/07/17 Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Geneva (Europe) 1.00M
2002/05/16 Gran Turismo Concept 2002 Tokyo-Seoul (S.Korea) 0.09M
2002/01/01 Gran Turismo Concept 2001 Tokyo (Asia) 0.01M
2002/01/01 Gran Turismo Concept 2001 Tokyo (Japan) 0.43M
2001/12/13 Gran Turismo 3 A-spec (Asia) 0.01M
2001/07/20 Gran Turismo 3 A-spec (Europe) 5.84M
2001/07/10 Gran Turismo 3 A-spec (North America) 7.14M
2001/04/28 Gran Turismo 3 A-spec (Japan) 1.89M
2000/01/28 Gran Turismo 2 (Europe) 3.68M
1999/12/23 Gran Turismo 2 (North America) 3.96M
1999/12/11 Gran Turismo 2 (Asia) 0.02M
1999/12/11 Gran Turismo 2 (Japan) 1.71M
1998/05/12 Gran Turismo (North America) 3.99M
1998/05/08 Gran Turismo (Europe) 4.30M
1997/12/23 Gran Turismo (Asia) 0.01M
1997/12/23 Gran Turismo (Japan) 2.55M
Total: 48.19M
Insomniacquote:Insomniac gaat developers kostenloos helpen
Insomniac heeft eigenlijk wel al veel ervaring op de PS3, het gaat hun gewoon goed af. Nu hebben ze besloten developers te gaan helpen om het programmeren op de PS3 beter onder de knie te krijgen en starten daarvoor het "Nocturnal-Initiatief." Wat Insomniac daarmee wil bereiken is dat zij de door hun gebruikte technologieën, tools, ervaringen en tuturials kosteloos met andere developers te delen.
Mike Acton, engine director:
Quote:
"The Nocturnal initiative is designed to encourage greater communication and information sharing among the development community because it will ultimately enable us all to create better games at a lower
development cost," said Mike Acton, engine director, Insomniac Games. "And, in the end, it's all about making great games."
Nocturila zal in fasen worden ingevoerd, de eerste bijdragen staan op de Insomniac site onder R&D (Research & Development).
Het initiatief is door Insomniac al gestart in augustus 2007. De tweede fase start binnenkort en zal zich bezig houden met Source Codes, die kunnen de developers niet alleen bekijken maar ook kosteloos downloaden. In de nabije toekomst zal Nocturila nog flink worden uitgebreid en zo wordt het developers weer makkelijker gemaakt voor de PS3 te ontwikkelen. Insomniac vind dat beter zo, developers hoeven niet met helemaal niets te beginnen, en hun eigen manier van, voor velen toch nieuwe PS3, te programmeren. De code en de engines zijn er en Insomniac wil deze delen met de developerscommunity, om zo te voorkomen dat er straks veel kennis door Insomniac opgedaan niet verloren gaat, maar dat de developers hier gratis gebruik van kunnen maken.
Quote:
"We feel that the time has come to share what we have learned, and learn from others to improve our solutions to the common problems that present themselves when making a game," said Geoff Evans, an Insomniac senior tools programmer who helped develop and launch Nocturnal.
Insomniac is allowing developers to use elements of its proprietary third-generation PLAYSTATION(R)3 (PS3(TM)) tools chain source code for any purpose, for free. Source code makes up the technological building blocks
that drive software development. It is often closely guarded by companies as they create their technology. However, this has led to many functions and pieces of code being re-written time-and-time again, wasting resources across the industry and ultimately affecting consumers' gameplay
experiences.
Nee valt best mee hoe belangrijk de europese markt isquote:2005/03/10 Gran Turismo 4 (S.Korea) 0.11M
2005/03/09 Gran Turismo 4 (Europe) 5.64M
2005/02/22 Gran Turismo 4 (North America) 2.87M
2004/12/28 Gran Turismo 4 (Asia) 0.07M
2004/12/28 Gran Turismo 4 (Japan) 1.23M
2001/12/13 Gran Turismo 3 A-spec (Asia) 0.01M
2001/07/20 Gran Turismo 3 A-spec (Europe) 5.84M
2001/07/10 Gran Turismo 3 A-spec (North America) 7.14M
2001/04/28 Gran Turismo 3 A-spec (Japan) 1.89M
2000/01/28 Gran Turismo 2 (Europe) 3.68M
1999/12/23 Gran Turismo 2 (North America) 3.96M
1999/12/11 Gran Turismo 2 (Asia) 0.02M
1999/12/11 Gran Turismo 2 (Japan) 1.71M
1998/05/12 Gran Turismo (North America) 3.99M
1998/05/08 Gran Turismo (Europe) 4.30M
1997/12/23 Gran Turismo (Asia) 0.01M
1997/12/23 Gran Turismo (Japan) 2.55M
Doe dan gelijk een 320 voor die paar tientjes meer. Ik heb een 250 erin (die was op dat moment het hoogste)quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:46 schreef Beach het volgende:
Ik ben goed bezig: 19e ps3 gekocht en nu een 160gb schijf voor erinen een bluetooth headsetje.
En nog 2 goedkope games erbij: SC double agent en nascar08.
Nu heb ik orange box, oblivion, AC, en bovenstaande.
Insomniac en Naughty Dog.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:28 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Insomniac![]()
Sony heeft echt mazzel met een devteam zoals Insomniac voor de PS3.
Elke 3.5" schijf kan er in? En hoe zit het dan met de garantie als je zelf de HD verwisselt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:55 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een 320 voor die paar tientjes meer. Ik heb een 250 erin (die was op dat moment het hoogste)
Dat was weer duurder en eigenlijk niet nodig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:55 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Doe dan gelijk een 320 voor die paar tientjes meer. Ik heb een 250 erin (die was op dat moment het hoogste)
Ook in 7200 rpm hoor...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Elke 3.5" schijf kan er in? En hoe zit het dan met de garantie als je zelf de HD verwisselt?
En nog iets anders: Ik denk dat het verstandiger is om een 5400RPM schijf te kopen? 7200RPM schijven worden nogal warm volgens mij. Lijkt me niet echt goed voor de PS3.
LamaIk zie dat er een 2.5" SATA notebookschijf in dat ding zit. Die zijn gewoon 5400RPM.
Ik welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:49 schreef Crashcat het volgende:
Damn.. DMC4.. Kom niet aan de SSS
Ik probeer bij 'prevent the birth of a god' bij dat dingetje te slaan, schieten en busten wat ik wil, maar ik kom maar tot hooguit SS.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wel
Veel wapens wisselen tussen combo's door.
Dat is wat er door sommigen gedacht wordt ja. Daar staan echter genoeg mensen met een 7200rpm uitbreiding tegenover die geen enkel probleem zijn tegen gekomen. Denk zelf ook niet dat die paar graden meer de PS3 de vernieling in helpen.quote:
Met Dante is het makkelijk jah, Bij nero is het een stuk lastiger.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wel
Veel wapens wisselen tussen combo's door.
Gebruik de koeler extension.quote:
Volgens mij is dat niet te doen met de standaard PS3 browser.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:03 schreef Luizao het volgende:
Even een vraagje..
het is me eindelijk gelukt om op mn PS3 internet te krijgen..
nu mis ik nog wel eens een programma op tv.. wat ik dan terugkijk met uitzendinggemist.. De site wordt wel netjes geladen in de internetbrowser maar ik krijg dan geen beeld op tv! Is het te regelen dat ik toch beeld krijg als ik dus via internet op de PS3 een uitzending wil kijken van uitzendinggemist.nl?
Moet ik dan wat instellen of installeren, of is dit gewoon niet mogelijk?
Niet alleen dat, maar ik vraag mij af wat het nut is van een 7200RPM schijf ineen PS3... Zal ie daar nu echt sneller van wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat is wat er door sommigen gedacht wordt ja. Daar staan echter genoeg mensen met een 7200rpm uitbreiding tegenover die geen enkel probleem zijn tegen gekomen. Denk zelf ook niet dat die paar graden meer de PS3 de vernieling in helpen.
Maar goed, ik heb zelf liever iets met een hele lage seektime en een grote cache. 5400 of 7200 rpm zal me verder een worst zijn.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ik vraag mij af wat het nut is van een 7200RPM schijf ineen PS3... Zal ie daar nu echt sneller van wordenLijkt mij van niet.
[...]
(De quote is niet volledig, maar daarna komt onzin. Een stukje over verlies van garantie wanneer je een andere HDD er in stopt... en dat is dus niet waar.)quote:PS3 startup time
5400rpm speed test: 15.7 sec
7200rpm speed test: 13.5 sec
VERDICT: This one was the most noticeable; we could swear that the faster HDD allowed the PS3 to start and load the Cross Media Bar slightly faster.
Game background load time
5400rpm speed test: 1.9 sec
7200rpm speed test: 1.9 sec
VERDICT: When you highlight a game icon, the PS3 loads a high-res background image. There was zero discernable difference in the delay here.
Time to load Tekken 5: Dark Resurrection
5400rpm speed test: 25.8 sec
7200rpm speed test: 23.3 sec
VERDICT: Tekken 5: DR is a 555MB game, but we noticed very little difference between the two drives. It's possible that the game loaded a bit quicker, but it was barely noticeable.
Time to load first fight in Tekken 5: DR
5400rpm speed test: 5.5 sec
7200rpm speed test: 4.8 sec
VERDICT: It's probably no faster, as we're talking fractions of a second here and that falls within the margin of error in our loose test.
Time to quit mid-match and return to XMB
5400rpm speed test: 5.6 sec
7200rpm speed test: 5.4 sec
VERDICT: Identical.
Time to install version 1.82 update
5400rpm speed test: 1min 58.6 sec
7200rpm speed test: 1 min 54.2 sec
VERDICT: After downloading the patch, the PS3 must install the update. We were disappointed that there seemed to be very little, if any, real advantage to having a faster HDD here, as the PS3's updates take some time to install.
One somewhat unexpected discovery was that this speedy 7200 RPM hard drive was no louder (or hotter) than its slower counterpart - an impressive testament to the PS3's sound-dampening design. In other words, there's really no reason not to buy a speedier hard drive for your PS3....
aansluiten; jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:15 schreef Beach het volgende:
Is het trouwens mogelijk om de xbox360 controller aan te sluiten op de usb poort?
nee hequote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:40 schreef sjimz het volgende:
Ik ben sinds afgelopen dag ook de troste bezitter van een PS3
quote:Star Wars TFU heeft PS3 als hoofdplatform
Goed nieuws voor de Star War fans want Star Wars: The Force Unleashed wordt ontwikkeld op de PS3. Wat dus betekend dat wij niet bang hoeven te zijn voor een mindere port.
LucasArts heeft een aantal dingen geleerd tijdens het ontwikkelen van The Force Unleashed op de PS3 en gaat voortaan al zijn multiplatform titels het eerst ontwikkelen op de PS3.
Star Wars: The Force Unleashed zal in november voor de PS3 en Xbox 360 verschijnen.
Een ps3 voor mij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:01 schreef SuperFruitig het volgende:
http://stores.ebay.nl/Biz(...)814906QQftidZ2QQtZkm
Het is import - tijd
in de bestelling :
2x dual shock 3 black
1x DMC 4
Vergeet ik nog iets?
Hebben ze niet in de shopquote:
level 17, nog 3 levels te gaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Iemand binnenkort mijn DMC ruilen voor Burnout?
Ik zit nu nog in level 13, maar ik schiet door het spel heen
http://blogs.ign.com/DugBuzz/2008/02/20/81298/quote:MEGATON!!! Lair patch coming in Q1 which adds choice of analog control
I played it and Holy shit; Greg needs to give them a new score. It was kind of clear that Factor 5 put in the extra effort a little begrudgingly, but the results were amazing. This might push me over the edge into the “must buy PS3” territory. I also mentioned Greg Miller’s name, and the Factor 5 guys burned a hole through my skull with their looks of hatred. I think they’ll be alright once the patch is out for a while though.
Lies!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh en ik heb Unreal Tournament 3 binnen. Het speelt echt zóveel beter met muis en toetsenbord, ongelooflijk...
Hmm, ik heb helaas geen USB muis, dus alleen met joystick gespeeld. Morgen maar even eentje kopen en kijken of hij beter bevalt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh en ik heb Unreal Tournament 3 binnen. Het speelt echt zóveel beter met muis en toetsenbord, ongelooflijk...
grafisch hoertjequote:Op zondag 24 februari 2008 11:35 schreef Wessiej het volgende:
MLB The Show maanden geleden al besteld, en na de demo was ik ook erg overtuigd, wat is 07 lelijk zeg in dat verschil.
Career mode is ook erg tof, Road to the Show, speel je 1 poppetje en doe je alleen wat hij doet, gaaf
quote:Gran Turismo 5 haalt Europa in 2008 niet
Gerucht | 24 februari 2008 - In een e-mail die verzonden is aan klanten van GAME, een groot winkelketen in Engeland, komt naar voren dat Gran Turismo 5 in Europa niet verschijnt in 2008. De e-mail verklaart dat de langverwachte racer pas in 2009 op de PS3 zal verschijnen.
The legendary "Real Driving Simulator" Gran Turismo 5 is heading to PlayStation 3 in 2009, utilising the uber-console's raw horsepower to generate an unrivalled level of realism.
In de e-mail wordt ook nog even Gran Turismo 5 Prologue aangeprijsd, die op 28 maart verkrijgbaar zal zijn, waarin met veertig auto's en met maximaal zestien man online geracet kan worden. Het bericht is echter nog niet door Sony bevestigd, dus houden we het op dit moment bij een gerucht. Helaas wel een gerucht dat goed de waarheid kan blijken te zijn.
De pijn die je mij aan doet.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb Time Crisis geleend... die ga ik eens even flink spelen de komende vakantie.
binnen een paar uur ben je er doorheen hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb Time Crisis geleend... die ga ik eens even flink spelen de komende vakantie.
Binnenkort. Just be patient my friend.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
Gaat de ps3 nog een keer in prijs omlaag?
Binnenkort..
Dat ding is achterlijk duur.
helemaal niet duurquote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
Binnenkort..
Sony heeft pas geleden gezegd de prijs niet omlaag te gaan doen in de nabije toekomst, dus denk dat je nog minstens tot de kerst kan wachten.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
Binnenkort..
Je weet t nooit als de x360 omlaag gaat rond de release van gta.....quote:Op zondag 24 februari 2008 17:18 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Sony heeft pas geleden gezegd de prijs niet omlaag te gaan doen in de nabije toekomst, dus denk dat je nog minstens tot de kerst kan wachten.
Toch vind ik 400 euro voor een spelcomputer en Blu ray speler in 1 geen slechte prijs.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je weet t nooit als de x360 omlaag gaat rond de release van gta.....
Ik wel.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vind ik 400 euro voor een spelcomputer en Blu ray speler in 1 geen slechte prijs.
Daarom is "duur" ook een relatief en subjectief begripquote:Op zondag 24 februari 2008 17:37 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik wel.
Zit helemaal niet te wachten op een blu ray speler.
Kan ik straks ook nog een nieuwe tv kopen
Waarom zou sony mee moeten gaan?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:57 schreef ScarFace- het volgende:
Als de x360 goedkoper word moet sony haast wel meegaan in de verlagingen.
Ik hoop het toch
Dat ding heeft een prima prijsje hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:48 schreef ScarFace- het volgende:
Binnenkort..
Ik snap het ook nooit nee dat gezeur over de prijs!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat ding heeft een prima prijsje hoor.
400 euro is niks als je weet wat je er voor terug krijgt.
De PS2 was in het begin 1200 gulden en daar hoor je niemand meer over, kwam er nog een memory kaart bij ook.
De mobiele telefoon in je broekzak heeft je waarschijnlijk net zoveel geld gekost.
Mensen vinden het geen probleem om met een avondje stappen 50~75 euro weg te zuipen, maar een game kopen vinden ze dan te veel geld.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap het ook nooit nee dat gezeur over de prijs!
En nu kost de PS2 125 euro.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat ding heeft een prima prijsje hoor.
400 euro is niks als je weet wat je er voor terug krijgt.
De PS2 was in het begin 1200 gulden en daar hoor je niemand meer over, kwam er nog een memory kaart bij ook.
De mobiele telefoon in je broekzak heeft je waarschijnlijk net zoveel geld gekost.
Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mensen vinden het geen probleem om met een avondje stappen 50~75 euro weg te zuipen, maar een game kopen vinden ze dan te veel geld.
En Consoles zijn nog nooit zo goedkoop geweest en nog klagen mensen dat het duur is
Waar zijn die tijden dat je niemand hoorde klagen over 180 gulden voor een Nintendo 64 spel?
Nu is 60 euro teveel omdat het zo ongelofelijk duur is geworden met die euro
Als je het goed omrekent is het qua gamen allemaal goedkoper geworden.
Ja hallio daar krijg je wel zo'n playstation eye bij!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht.
Ruim 1000 euro.
En dan voor gta een console kopen, dat is echt een duur geintje.
Prijzen verschilde vroeger nogal er waren ook games van 100 gulden.
Er zijn nu ook dure games.
Sommige games kosten 75 euro, nee niet lokaal, bol.com.
En die uitzonderingen zoals 180 gulden, zijn er nu nog steeds, the eye of judgement bijvoorbeeld met 114 euro
Eye of Judgement import, 65 euro, niks aan de hand dus.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht.
Ruim 1000 euro.
En dan voor gta een console kopen, dat is echt een duur geintje.
Prijzen verschilde vroeger nogal er waren ook games van 100 gulden.
Er zijn nu ook dure games.
Sommige games kosten 75 euro, nee niet lokaal, bol.com.
En die uitzonderingen zoals 180 gulden, zijn er nu nog steeds, the eye of judgement bijvoorbeeld met 114 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |