Kheb hem al uitgespeeldquote:Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef Deviant1nl het volgende:
iemand met dmc4 al bij het einde van missie 11 geweest?
uhmz jawelquote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je daar nu al bent he![]()
Ik zit pas net in level 8 ofzo
@J0m0O , google![]()
Van een of andere site, maar ik grijp alles aan
Hehe oké. Dan blijven we maar hopen hè.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je daar nu al bent he![]()
Ik zit pas net in level 8 ofzo
@J0m0O , google![]()
Van een of andere site, maar ik grijp alles aan
Oh ja, first person was een goede toevoeging ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
EA Canada heeft de PS3-port gedaan
Hij kreeg volgens mij niet al te hoge cijfers, veel 5jes als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Iemand Time Crysis 4 al geprobeerd?
Lijkt me best wel tof
jammer genoeg wel ,hoogste wat ik tegen kwam was 7quote:Op zondag 17 februari 2008 21:58 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Hij kreeg volgens mij niet al te hoge cijfers, veel 5jes als ik het me goed herinner.
ben er echt verslaaft aanquote:Op zondag 17 februari 2008 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
Ik moet binnenkort echt eens aandacht aan warhawk gaan bestedenheb het hooguit 40 minuten gespeeld in al die tijd dat ik de game heb
quote:1. "...Grand Theft Auto IV does in fact feature a new targeting system - one that seems to be designed to please everyone. By holding the left trigger, the view switches to over Niko's shoulder. If you apply a click of the right analog stick, you'll zoom down the scope for precision targeting...If you don't want the game to aim for you, you can depress the left trigger halfway for free over-the-shoulder aiming..."
2."...carefully placing a rocket launcher shot so that the rocket skips off the ground..."
3."...You can also target items in the environment for more entertaining kills, such as a physics-enabled plank on which an enemy may be standing..."
4."...The enemy AI doesn't have the ability to throw back grenades (which Niko can "cook" by holding for a longer time), but they can play dead if they only have a sliver of life left. When you least expect it, they may pop up and open fire again..."
5."...Be sure to take at least two weeks of vacation time, as that's supposedly how long it's going to take to see everything in this massive title..."
Elke game mag wat mij betreft RE4's miksysteem, en Gears of War's coversysteem overnemen.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef BMH het volgende:
Nog een game met RE4's mik systeem. Ik vind het goed. Alles is beter dan wat GTA voorheen deed met schieten.
april wsl.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer komen de dualshocks 3 eigenlijk uit in Europa?
Waarom post je een plaatje van twee tieten in het PS3-topic?quote:
nogal nsfw op me werk hierquote:Op maandag 18 februari 2008 10:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom post je een plaatje van twee tieten in het PS3-topic?
RESIDENTquote:Op maandag 18 februari 2008 11:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Wat is RE4 jongens?
tetten zijn tettenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
t zijn ook nog echt lelijke tetten ook nog brrrr
Ah, je hebt een PS3 gekocht en wilt m meteen showen?quote:
Waar moet ik tekenenquote:
quote:Microsoft werkt aan een externe blu-ray-speler voor de Xbox 360 die in mei op de markt zou moeten komen. De spelcomputerfabrikant lijkt daarmee de nederlaag van hd-dvd, dat eerder het standaard hd-formaat voor de 360 was, te erkennen.
Dit hebben medewerkers van Microsoft in Amerika tegenover Smarthouse bevestigd.
De overstap moet ervoor zorgen dat de Xbox 360 kan blijven concurreren met de Playstation 3, die al vanaf de lancering over een ingebouwde blu-ray-speler beschikt. Daardoor is er wereldwijd een behoorlijke afzetmarkt voor blu-ray ontstaan, wat naar verluidt de voornaamste reden zou zijn dat filmstudio's en retailers massaal voor blu-ray hebben gekozen.
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:49 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wel minder als je een hd-dvd voor je 360 hebt gehaald
Idd, nu blu-ray de opvolger van DVD wordt is een PS3 een tuk voordeliger geworden dan een XBOX360quote:
Ik moet toegeven dat dit behoorlijk slecht nieuws is voor microsoft. Niet alleen omdat ze veel geld uitgegeven hebben aan de hddvd, maar ook omdat sony nu een behoorlijk voorsprong kan pakken.quote:Microsoft werkt aan een externe blu-ray-speler voor de Xbox 360 die in mei op de markt zou moeten komen
herkende hij wel je harde schijf enzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef Deviant1nl het volgende:
ik probeerde laatst nog mijn externe HD aan te sluiten op de PS3 maar hij herkende niks enzo
Dan moet je op driehoekje drukken en dan op view all enzo klikken enzoquote:Op maandag 18 februari 2008 16:18 schreef Deviant1nl het volgende:
ik probeerde laatst nog mijn externe HD aan te sluiten op de PS3 maar hij herkende niks enzo
staat bij de verzendvoorwaarden als je een game besteld, je krijgt verzendkosten niet gratis voor de 2de game die erbij zit maar wel kortingquote:Op maandag 18 februari 2008 16:28 schreef Leeee het volgende:
Ik heb een vraagje voor degene die weleens bij 3busymen bestellen. Als je bijv. 2 spellen koopt, hoef je dan maar 1 keer de verzendkosten te betalen??
Anyway ik heb sinds eind december een PS3, bevalt me prima!
het is een hdmi > dvi kabeltje, dus als je tft DVI aansluiting heeft en de breedbeeld reso's aan kan zie ik geen probleemquote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef Beach het volgende:
Mn PS3 is vezonden![]()
Morgen aan de slag![]()
Alleen nog 1 vraagje: ik heb dit besteld om de ps3 aan mn tft aan te sluiten.
Ik twijfel of ik wel de goede kabel heb
[ afbeelding ]
laat ik het zo vertellen, de linkse past in de ps3 en de rechtse past in een tft schermquote:het is een hdmi > dvi kabeltje, dus als je tft DVI aansluiting heeft en de breedbeeld reso's aan kan zie ik geen probleem
maar niet in de dvi kabel van een tft scherm?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
laat ik het zo vertellen, de linkse past in de ps3 en de rechtse past in een tft scherm
Nee, het is een aansluitkabel, geen converter-kabel.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:57 schreef Beach het volgende:
[..]
maar niet in de dvi kabel van een tft scherm?
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, het is een aansluitkabel, geen converter-kabel.
De vraag is alleen wel of je TFT ondersteuning heeft voor HDCP.
De Wii jeweets.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
? xbox zelf? of de nintendo cardridges? of dvd? of wat enzo?
Das toch geen concurrentiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |