Ja zonder HD en zonder draadloze controller. De vergelijking moet wel eerlijk blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Om dan toch maar even het Xbox kamp te verdedigen, bij de Xbox360 kan je al gamen vanaf ¤279,-
Maar goed, neemt niet weg dat je met een PS3 meer waar voor je geld krijgt... maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik heb gister een paar uurtjes RFOM co-op gespeeld en die vond ik toch wel erg tofquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef Beach het volgende:
Ik heb de ps3 sinds vandaag en het is![]()
Maar nou zoek ik echt een must have spel voor zowel single- als multiplayer.
In bezit:
Orange Box
Oblivion
Assasins Creed
COD4 op de pc voor de multi dus die hoef ik niet op de ps3
Ik hou niet zoveel van te nep met allemaal magie enzo. Ook niet te arcade a la NFS.
online coop?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb gister een paar uurtjes RFOM co-op gespeeld en die vond ik toch wel erg tof
Offline. Ik had hem ook helemaal met z´n tweeën uitgespeeld. Vond er in m´n eentje weinig aan, maar met z´n tweeën op moeilijkste level was hij perfect!quote:
Wat gaat er met de HD-DVD spelers gebeuren die nu nog op vooraad liggen? Zeg je dan tegen een potentiele koper dat hij die niet moet kopen, of zeg je niets omdat je van je voorraad af wil?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Op mijn werk waren we ook zeer blij met de beslissing van Toshiba. Kan de consument eindelijk eens een keer hardcore Blu-Rays gaan kopen zonder daar onzeker over te hoeven zijn
Heb laatst Fight Night Round 3 aangeschaft, echt een super leuk spel! Als je dan ook nog een HD tv hebt en een goeie audio installatiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef Beach het volgende:
Ik heb de ps3 sinds vandaag en het is![]()
Maar nou zoek ik echt een must have spel voor zowel single- als multiplayer.
In bezit:
Orange Box
Oblivion
Assasins Creed
COD4 op de pc voor de multi dus die hoef ik niet op de ps3
Ik hou niet zoveel van te nep met allemaal magie enzo. Ook niet te arcade a la NFS.
dat vroeg ik mij ook af. Bij dvd's hadden ze regiocodes, waarvan wij 2 hadden. Ik zie op play.com ook geen regiocodes d'r bij staan. Daarnaast vraag ik me ook af of ik de games van b.v. play.com gewoon kan draaien in mijn playstation!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Even een vraagje wat betreft het importeren van Blu-Ray films (Amazon.com). Kun je die gewoon afspelen op PAL PS3's of zijn films wel regio gebonden? Wil namelijk Zwartboek halen, maar wil wel zeker weten dat-ie het doet
staat bij de film aangegeven.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Even een vraagje wat betreft het importeren van Blu-Ray films (Amazon.com). Kun je die gewoon afspelen op PAL PS3's of zijn films wel regio gebonden? Wil namelijk Zwartboek halen, maar wil wel zeker weten dat-ie het doet
Die is dus regiovrijquote:Region: All Regions
Klopt, die wel, maar bij andere films staat regio 1.. Neem dus aan dat dat niet gaat werken of zijn er inmiddels opties om de PS3 andere regio's af te laten spelen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
staat bij de film aangegeven.
bij Blackbook bijvoorbeeld:
[..]
Die is dus regiovrij
Nope, alleen regio 2 en regiovrije Blu-Rays kun je afspelen in je PAL PS3. Games zijn wel regio-vrij.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:48 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Klopt, die wel, maar bij andere films staat regio 1.. Neem dus aan dat dat niet gaat werken of zijn er inmiddels opties om de PS3 andere regio's af te laten spelen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
Playstation aapjes wtf kraken jullie steeds de 360 afIn het 360 topic kraken we de ps3 nooit af
Ik zal het nooit meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
na een maand was die echt saai gewordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Heb laatst Fight Night Round 3 aangeschaft, echt een super leuk spel! Als je dan ook nog een HD tv hebt en een goeie audio installatie![]()
Die laatste 2 gelden niet voor mij, maar voor een vriend van me
Heb net online gespeeld en kan je zeggen dat ik me zeker wel vermaak, of ik het na een maand weg leg... dat weet ik nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
na een maand was die echt saai geworden
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:38 schreef Tumble het volgende:
nu alleen paramount en dreamworks nog
Schattigquote:
quote:MGO impressions
The bottom line, however, is that Metal Gear Online is a lot of fun. Without doubt one of the best gaming experiences we've had yet this year. Maybe it's not as responsive or in-your-face as Call of Duty 4, but it's an absolute blast with friends and the potential for clever play is huge. Apart from some placeholder text, it looks pretty finished to us, so the wait may not be as long as expected. It looks likely to arrive in both boxed and downloadable form. Either way, mark us down for a copy - we can't wait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |