Wat is dat voor ding waar die kerel op zitquote:
Catapultquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding waar die kerel op zit
Ik dacht aan een wip-wapquote:
Zoiets dacht ik alquote:
quote:
Tis ook Metal Gear Online he, niet Metal Gear Solid 4quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
screens zijn niet zo mooi die hier staan van metal gear
komende weeek eens veel cod 4 spelen
klinkt goedquote:MGS4 openings intro al een jaar in productie
Nieuws | 20 februari 2008 - In het tweede kwartaal van 2008 zal de vierde en laatste aflevering in de legendarische stealth 'em up-serie van Hideo Kojima eindelijk verschijnen. In de Kojima Podcast vertelt Ryan Payton dat de openings intro al meer dan een jaar in productie is. Het gaat zelfs zo ver dat Hideo Kojima enthousiaster blijkt te zijn over de intro, dan de eigenlijke game!
Het budget van deze intro is te vergelijken met de volledige ontwikkelkosten van een PSP of DS game. Het intro is bedacht door Hideo Kojima en designstudio Logan. Het is een mix van live-action beelden met echte acteurs, 2D animaties en GC.
aparte game?quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tis ook Metal Gear Online he, niet Metal Gear Solid 4
Yepquote:
schrok alquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Tis ook Metal Gear Online he, niet Metal Gear Solid 4
Nou toch niet helemaal:quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wordt met MGS 4 geleverd. 2 games voor de prijs van 1
quote:Metal Gear online lacks an official release date, but a demo version will be packaged with MGS4, which is set for a Q2 launch, so expect the full online game to release around that time.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is dat voor ding waar die kerel op zit
Te vetquote:
doe het nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:46 schreef Beach het volgende:
Ik ben goed bezig: 19e ps3 gekocht en nu een 160gb schijf voor erinen een bluetooth headsetje.
En nog 2 goedkope games erbij: SC double agent en nascar08.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |