Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
Het openen gaat ook steeds langer duren
Was ook niet tegen jou bedoeltquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...
Sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Not my fault! Het zijn die luie users die het vertikken op een nieuw topic te openen als ze sluiten...
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sorry![]()
![]()
duurt altijd veel te lang voordat ik een goede topic titel heb bedacht
Dan kan ik `m zelf niet meer wijzigenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topic
Of recycle gewoon een oude.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Open dan gewoon zonder titel, die kan later gewijzigd worden. We zitten anders allemaal te wachten op een topic
Dat is wel heel lamequote:
Boeie, zo werkt het ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan kan ik `m zelf niet meer wijzigen
Ook bestquote:
Hoezo? Doen ze ook met uuropeners.quote:
hehe, goed puntquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoezo? Doen ze ook met uuropeners.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
@Sirolf: Sorrrrrrrrrry voor het niet openen gister, maar er kwam gewoon een belangrijk bericht doorheen (iemand die veel voor ons betekend is in coma :S)
Van mij mag ie thuisblijven... neprockerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Oeh Gavin De Graw
Hoop dat dat een toffe show wordt op Pinkpop
Ah, dat kan natuurlijk gebeuren. Ik reageer vooral zo omdat er veel mensen zijn die sluiten en dan vrolijk gaan zitten wachten totdat iemand anders opent, vandaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
@Sirolf: Sorrrrrrrrrry voor het niet openen gister, maar er kwam gewoon een belangrijk bericht doorheen (iemand die veel voor ons betekend is in coma :S)
Vindt je? vind al z`n singles tot nu toe erg lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van mij mag ie thuisblijven... neprocker
Thanks, en ja, die mensen moeten ze kietelen op plekken waar je met een roesborstel nog niet bij kuntquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dat kan natuurlijk gebeuren. Ik reageer vooral zo omdat er veel mensen zijn die sluiten en dan vrolijk gaan zitten wachten totdat iemand anders opent, vandaar.
Sterkte ermee!
Ze moet stoppen met zingen als ze ons geen pijn meer wilt doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vindt je? vind al z`n singles tot nu toe erg lekker![]()
En als Anouk ons echt geen pijn meer wilt doen moet ze snel met een nieuwe single komen![]()
whehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze moet stoppen met zingen als ze ons geen pijn meer wilt doen
Zeg dat welquote:
Ik vind het echt een wanhopige wannabee-rockerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vindt je? vind al z`n singles tot nu toe erg lekker![]()
Blurquote:
Idd... jammer dat het afgelopen is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Blur![]()
![]()
Gisteren weer genoten van Rock!![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd... jammer dat het afgelopen is.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
Coming up @ 3FM: Classic Request
Vorige week vond ik de mooiste aflevering. De eerste was ook erg boeiend.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb alleen maar vorige week en gisteren gezien (en een minuut of 5 van de aflevering van 2 weken geleden)
Van mij mogen ze het herhalenof op dvd uitbrengen
![]()
Hij bedoelt dat van Surfnet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Reclame? Voor een wasmiddel voor zwarte kleding? De webcam is best wel zwart namelijk.
Ligt het toch niet aan m`n pc?? had `m al opnieuw opgestartquote:
quote:
Je kan wel horen dat Michiel bij Veronica heeft gewerktquote:
Wordt het niet eens tijd om het om te gaan draaien, dus dat de 3FM-ers naar jou gaan zitten kijken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
WEBCAAAAAAAAAAMS!
Dat is pas vanaf 1 uur.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om het om te gaan draaien, dus dat de 3FM-ers naar jou gaan zitten kijken?
voor zolang als het duurt. M`n pc loopt al 20 minuten te klotenquote:
Ik zou het best vinden hoor, er staan hier maar drie webcamsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om het om te gaan draaien, dus dat de 3FM-ers naar jou gaan zitten kijken?
Toppie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:02 schreef MichielV het volgende:
Was een korte stroomonderbreking net, we hadden nul komma nul internetpeut hier -- en dus ook geen camstream. Maar HOP daar zijn we weer!
Dus jullie hebben Tjitse naar de 1e verdieping van de Peperbus gestuurd om de NPO Internet-mensen te irriteren?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:02 schreef MichielV het volgende:
Was een korte stroomonderbreking net, we hadden nul komma nul internetpeut hier -- en dus ook geen camstream. Maar HOP daar zijn we weer!
Maar wel een goedequote:
Oopsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:02 schreef MichielV het volgende:
http://www.nooitmeerwassen.nl/product_info.php?products_id=97&osCsid=ad3c49eaa89897863ba24e0264e4d1eaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:19 schreef Piles het volgende:
Wat heeft Michiel trouwens voor 538-t-shirt aan
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
http://www.nooitmeerwassen.nl/product_info.php?products_id=97&osCsid=ad3c49eaa89897863ba24e0264e4d1ea
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
http://www.nooitmeerwassen.nl/product_info.php?products_id=97&osCsid=ad3c49eaa89897863ba24e0264e4d1ea
Ik was al benieuwd. Waar hij dat t-shirt nou weer vandaan heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]Ik zat al te denken. Een shirt zonder grappige of opvallende tekst is niets voor Michiel
Misschien heeft Pieter Jouke op de nieuwjaarsreceptie zoveel gezopen dat ie wat goed te maken heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Soms lijkt het toch echt alsof er een pallet 3FM-jocks wordt gesponsord door Nooitmeerwassen...
Gelijk maar een bookmark gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]Ik zat al te denken. Een shirt zonder grappige of opvallende tekst is niets voor Michiel
Och, het internet in de 3FM-studio lag er vorig uur ook enige tijd uit, dus je was niet de enige.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:36 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb het afgelopen half uur wel wat gemist denk ik. Mijn internet lag er weer eens uit. Was niet de eerste keer en zal zeker niet de laatste keer zijn.
... op zware muziek?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eens, vooral als ze zo lekker licht danst![]()
De G.A.S.T.quote:
hehequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Eens, vooral als ze zo lekker licht danst![]()
Joh!quote:
Echt waar hoorquote:
Dank je wel! programma Taxi zegt mij wel wat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_Linssen
Ah.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je wel! programma Taxi zegt mij wel wat.
Niet erg, die ken ik nog nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Dit is wel een hééééle oude uuropener.
Als ik er tijd voor zou hebben misschienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veel plezier de komende dagen op http://www.3fmfan.nl/page/audiovideo/list/6 dan.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezien vanuit jouw subforum niet nee
Ik zie net dat ik al ruim over de 10.000 posts heen ben, een tijdje zelfs al volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat dat Lavalamp nou is
Love alone, stakkerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
Heerlijk nummertje jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:! No Diggity
![]()
Die blijft echt zo lekker
Oh ja, moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:00 schreef Sjowhan het volgende:
En 't is weer over
Maar even douchen dus.
Wat is dat, douchen?quote:
ERG merkwaardig idd...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:01 schreef Marc63 het volgende:
Afgeven op Cola light, maar op je nieuwjaarsfeestje niet genoeg echte cola in huis hebben...
29 februari in Paradiso. Misschien dat ik nog ga. Als er tegen de tijd dat ik besloten heb nog kaarten zijn tenminste...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:12 schreef IedeK. het volgende:
Reverend and the Makers!
Ik ga dat album maar eens opsnuffelen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Let op de plaat die zometeen na Rooney komt want die is behoorlijk OK (imo!)
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de MoveYourAss-redactie moet z'n MSN-adres nog even bevestigen? Er staat nu 'e-mailadres niet bevestigd' in de naam.
Spamfilterquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik krijg die bevestigingsmail maar niet binnen...
Zou 'ie niet ergens een spamfilter kunnen blijven hangen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik krijg die bevestigingsmail maar niet binnen...
Coparck is verder vooralsnog een typisch 'nooit meer wat van gehoord'-bandje. Toch jammer...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Coparck - A Good Year For The Robots, prachtige plaat inderdaad.
Absoluut jammer want Good Year For The Robots vind ik toch wel erg fijn..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
Coparck is verder vooralsnog een typisch 'nooit meer wat van gehoord'-bandje. Toch jammer...
Daar denkt het clubcircuit toch anders over.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:42 schreef Sirolf het volgende:
Coparck is verder vooralsnog een typisch 'nooit meer wat van gehoord'-bandje. Toch jammer...
Hoe weet jij dat allemaal?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Komende uur trouwens een boel bijzonder fijne platen
Geinige reclame trouwens van Veenstra Veenstra @ tvThe Hives - Hate To Say I Told You So
Playlist staat online http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.htmlquote:
Tja, hoe beeldt je: ik voel aan mijn bobbel in mijn skinny jeans nou uit!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Maf om de talk te zien gebaren tijdens LeLe
Ja, preciesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:15 schreef IedeK. het volgende:
Tja, hoe beeldt je: ik voel aan mijn bobbel in mijn skinny jeans nou uit!
Begrijpelijk.Schrijven gaat nou eenmaal wat minder snel dan even snel wat door de studio schreeuwen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry, heb niet veel kunnen posten hier. veel tijd verloren met allerlei dingen op briefjes voor rudy opschrijven
Leuk!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgend uur hoor je rudy op de huishoudbeurs!
Nee hoor, is nog steeds hetzelfde als de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk!
Bitrate van de cam is omhoog gezet? beeld is nu echt heel scherp!
[ afbeelding ]
uuuhhm, echt een wereld van verschil zeg. Ik vind de huidige view echt een stuk fijner dan het korrelige beeld van de 'normale' webcams.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:01 schreef Sirolf het volgende:
Nee hoor, is nog steeds hetzelfde als de afgelopen jaren.
De kwaliteit van de TV-camera's is gewoon beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |