Vorige week vond ik de mooiste aflevering. De eerste was ook erg boeiend.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb alleen maar vorige week en gisteren gezien (en een minuut of 5 van de aflevering van 2 weken geleden)
Van mij mogen ze het herhalenof op dvd uitbrengen
![]()
Hij bedoelt dat van Surfnet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Reclame? Voor een wasmiddel voor zwarte kleding? De webcam is best wel zwart namelijk.
Ligt het toch niet aan m`n pc?? had `m al opnieuw opgestartquote:
quote:
Je kan wel horen dat Michiel bij Veronica heeft gewerktquote:
Wordt het niet eens tijd om het om te gaan draaien, dus dat de 3FM-ers naar jou gaan zitten kijken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
WEBCAAAAAAAAAAMS!
Dat is pas vanaf 1 uur.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om het om te gaan draaien, dus dat de 3FM-ers naar jou gaan zitten kijken?
voor zolang als het duurt. M`n pc loopt al 20 minuten te klotenquote:
Ik zou het best vinden hoor, er staan hier maar drie webcamsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om het om te gaan draaien, dus dat de 3FM-ers naar jou gaan zitten kijken?
Toppie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:02 schreef MichielV het volgende:
Was een korte stroomonderbreking net, we hadden nul komma nul internetpeut hier -- en dus ook geen camstream. Maar HOP daar zijn we weer!
Dus jullie hebben Tjitse naar de 1e verdieping van de Peperbus gestuurd om de NPO Internet-mensen te irriteren?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:02 schreef MichielV het volgende:
Was een korte stroomonderbreking net, we hadden nul komma nul internetpeut hier -- en dus ook geen camstream. Maar HOP daar zijn we weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |