Love todayquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef borisz het volgende:
Ik vind Happy ending leuker dan Big Girls
BG verveelde echt. Deze vind ik een stuk prettiger.
Jammer dat dinges van mika niet echt is doorgekomen als single hier.
Vind het jammer dat ze Lollipop niet hebben uitgebrachtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En juist Big Girls vind ik dan weer minder goed, maar de boodschap is natuurlijk wel hartstikke positief. Denk dat Relax, take it easy toch wel een van mijn favo liedjes is. Ken het album van Mika verder niet, maar Relax, take it easy vind ik qua uitgebrachte singles toch wel zeer fijn.
Dan ligt het dus niet aan mijn pcquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Sirolf het volgende:
FOK! is wel weer ultiem sloom vanavond zeg...
KONIJNTJE!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:38 schreef Sersjee het volgende:
Er komt een heule, heule puike request aan
Mijn IE trekt het niet en het forum is irritant in firefoxquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Sirolf het volgende:
FOK! is wel weer ultiem sloom vanavond zeg...
Jup, maar misschien komt het nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:37 schreef Timo20 het volgende:
Vind het jammer dat ze Lollipop niet hebben uitgebracht
Hoezo dat? Werkt toch prima?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:40 schreef Maricha het volgende:
en het forum is irritant in firefox
Ah, weer een FOK!ker in de uitzending?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:38 schreef Sersjee het volgende:
Er komt een heule, heule puike request aan
Zijn er probs met het sms nummer vanavond? Ik sms'te net naar 3333 (2x zelfs..voor die Pinkpop kaarten), maar kreeg geen berichtje terugquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:40 schreef Maricha het volgende:
Mijn IE trekt het niet en het forum is irritant in firefox
Ah, okquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:41 schreef Maricha het volgende:
Oh en Glacier, ik zag je bericht nog wel over de sms, maar heb geen antwoord voor je! Vraag Sersjee of hij wel antwoord smsje kreeg
Ah, Glacier heeft een college 'De kracht van herhaling in de reclame' gevolgd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zijn er probs met het sms nummer vanavond? Ik sms'te net naar 3333 (2x zelfs..voor die Pinkpop kaarten), maar kreeg geen berichtje terug
Misschien dat het wat langer duurt, omdat we met die Pinkpop kaarten zoooooo veel smsjes tegelijk binnenkrijgen dat de sms-reply dat even niet aan kanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zijn er probs met het sms nummer vanavond? Ik sms'te net naar 3333 (2x zelfs..voor die Pinkpop kaarten), maar kreeg geen berichtje terug
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Glacier heeft een college 'De kracht van herhaling in de reclame' gevolgd?
Skinny Jeansquote:
*eensch isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:50 schreef TheVulture het volgende:
Voicst... leukste en beste plaat van 2008 tot nu toe![]()
Hele album is erg strak trouwens
En live zijn ze ook fantastisch....
Linkjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is nu zelf ff uitzenden, testrondje draaien!
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Oeeeeeeeeh JT - Cry Me A River. Die is zo vet. [afbeelding] [afbeelding]
Ben ik dus niet de enige!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind die reclame van C1000 best een beetje onsmakelijk...
Nogal jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:59 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind die reclame van C1000 best een beetje onsmakelijk...
Ik moet altijd denken aan Ekdoms zwevende reclameblok, met een reclame voor StarAss, voor uw sterretje!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Net als die reclames van Carglass. Die zijn niet onsmakelijk maar wel onuitstaanbaar irritant![]()
![]()
wordt aan gewerkt......als het goed isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Dat zeg ik, GAMMA... eh... BRAND!
Grappig trouwens, die nieuwe nowplaying-feed op 3fm.nl
Daarin staan ook de jingles e.d. uit Dalet, dus ik zie nu '2 Sec - *** Uursluiter Kort ***' staan.
Jammer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
wordt aan gewerkt......als het goed is
Ik hoop nog ooit eens op een harder volume en titels in de streamquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:05 schreef Maricha het volgende:
wordt aan gewerkt......als het goed is
Dat was Dinand hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:28 schreef borisz het volgende:
Glacier zet ff een normale stem op ajb
Oh was dat Dinand ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat was Dinand hoor
Lijk ik zo op em?
o?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:35 schreef borisz het volgende:
Je hebt wel een dubbelganger, daar kwam ik met google achter.
quote:
Bij mij was het een héél erg vertraagde bus vanochtend (ja, die kwam over een heuvel heenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Kijk nou, wat komt daar over die berg??
één of andere bad eend?!?![]()
Als FOK! al zo ongeveer altijd sloom is, waarom stel je die vraag dan nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
Tering, is het forum zo traag, of stoort de magnetron m'n draadloze netwerkje?
Lachen, Dolly PartonAl is dit nou net het enige nummer dat wel eens heel af en toe gedraaid wordt
ik dacht toen ik jou zag staan in MYATquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
Tering, is het forum zo traag, of stoort de magnetron m'n draadloze netwerkje?
Lachen, Dolly PartonAl is dit nou net het enige nummer dat wel eens heel af en toe gedraaid wordt
nee, daar heb ik even geen tijd voorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
ik dacht toen ik jou zag staan in MYAT
Die zal wel door de popquiz heen zijn gekomen
klopt! Hij stond roodgloeiend!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:29 schreef borisz het volgende:
Ik dacht, ik probeer het weer eens, 2x in gesprek en een keer na 30 seconde eruit gegooid, het is zeker druk
Mijn request!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat vreselijk mooi dit !!!!! !The Shins - Phantom Limb
![]()
Zooooo ontzettend jammer dat de plaat niet een breder publiek heeft bereikt, maar goed dat maakt de plaat niet minder mooi ofzo. De clip is ook zeker het checken waard
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mijn request!![]()
Thanks voor het draaien M&M!
Chapeau Chapeau !quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mijn request!![]()
Wie ? ik dacht muse net nieuw is met Starlight.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Kan men van Muse niet eens Bliss, Time is running out, Plug in baby, Knights of Cydonia of Muscle Museum aanvragen i.p.v. altijd maar Starlight?
Goede keusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mijn request!![]()
zoooo mooooi!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Sodeknetters, hoe bedoel je klassieker!![]()
![]()
Je had een Doe-het-zelf-brood bij de GAMMA in Doetinchem gehaald?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Againzender het volgende:
vergeet bijna het brood uit de oven te halen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Againzender het volgende:
vergeet bijna het brood uit de oven te halen
hier in Slotervaart hebben we helemaal geen bouwmarkt nodig voor een fikkiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had een Doe-het-zelf-brood bij de GAMMA in Doetinchem gehaald?
Ik vind het kapsel best stoerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
Heeft idd wel wat weg van Jaymz'!
Goeie stelling voor morgen, en om 22.59 uitvoerenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand die debatterende neger een nekschot geven... met zijn kulargumenten
Nee, die had ie gewoon aangestokenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Je had een Doe-het-zelf-brood bij de GAMMA in Doetinchem gehaald?
Een dag zonder Leaf, Anouk of Krezip.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Echt waar, waarom kan de muziek op 3FM niet de hele dag zo zijn![]()
Precies mijn gedachte! Zo jammer bijv. dat zo'n plaat van de QOTSA niet op de playlist komt te staan, gemiste kans.. 3FM in de avondquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Echt waar, waarom kan de muziek op 3FM niet de hele dag zo zijn![]()
Blijven geloven in de utopiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een dag zonder Leaf, Anouk of Krezip.
Zucht.
Dat zijn in principe ook bands die binnen het alternatieve format passen, maar al die boze negers en popliedjes zoals van Rhianna hoef ik echt niet op 3FM te horenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een dag zonder Leaf, Anouk of Krezip.
Zucht.
Heerlijk plaatje dit inderdaadquote:
Elly en Rikkert - De kauwgomballenboomquote:
Elly en Rikkert... Je kan ook overdrijven hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Elly en Rikkert - De kauwgomballenboom![]()
Jij daar in de radio![]()
Hootie and the Blowfish - Only Wanna Be With You![]()
The Firm - StarTrekking Across The Universe![]()
En ga zo maar door, een merkwaardige mix van erg goede en erg foute nummers...
Ik had het al over 'erg fout'. Dat was het ergste voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Elly en Rikkert... Je kan ook overdrijven he
Graag!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Kan men van Muse niet eens [..] Knights of Cydonia [..] aanvragen
Helemaal mee eens. Ik luister de laatste tijd 's avonds meer radio dan ooit.quote:
Je bent niet de enige, blijkt uit de beller die Annemiek nu Roos noemt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:07 schreef DaMook het volgende:
Fuck , ik loop een dag achter. Ik verwachtte roos
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:17 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, blijkt uit de beller die Annemiek nu Roos noemt.
Nou, ze reageerde dan ook niet erg positief.quote:
De rest ligt in bed, is met andere dingen bezig of zit middenin een radio-uitzending.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:00 schreef DaMook het volgende:
Domien en Annemic reageren hier echt niet meer, de rest trouwens ook niet meer
.
Sorry guys, maar we werden niet heel vrolijk van de kritiek op DNA tijdens het programma. Da's niet fijn om te lezen. Dus we blijven voorlopig even weg en lezen zo af-en-toe mee, sorry!quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:00 schreef DaMook het volgende:
Domien en Annemic reageren hier echt niet meer, de rest trouwens ook niet meer
.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, dat is gewoon begrijpelijk. Ik weet niet wat de kritiek was en of het terecht was, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je er dan even geen zin meer in hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sorry guys, maar we werden niet heel vrolijk van de kritiek op DNA tijdens het programma. Da's niet fijn om te lezen. Dus we blijven voorlopig even weg en lezen zo af-en-toe mee, sorry!
Nu of afgelopen zaterdag ? Ik heb afgelopen zaterdag alleen iets over annemic d'r (heerlijke) billetjes gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sorry guys, maar we werden niet heel vrolijk van de kritiek op DNA tijdens het programma. Da's niet fijn om te lezen. Dus we blijven voorlopig even weg en lezen zo af-en-toe mee, sorry!
Is me niet opgevallen, maar dat zal denk ik komen doordat het redelijk FOK!-stijl is om alles te roepen zonder je in te houden (helaas, ben er ook niet zo'n fan van). Daar is zelfs weleens een TV-nieuwslezeres speciaal voor geregistreerd om in de tegenaanval te gaan (weet niet precies meer wie dat was).quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier af en toe gezeik (op Paul Rabbering en Coen & Sander) dat mij niet doet denken dat 'men' het goed bedoelt. Ik vind lang niet iedereen goed op de radio, maar de nuance is hier (en op de rest van het internet) af en toe flink zoek, hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:11 schreef DaMook het volgende:
de meeste bedoelen het goed
Nee joh! Het gaat helemaal niet om de kritiek, maar om het feit dat het niet lekker is om het tijdens een programma te lezen. Da's alles. Tuurlijk, alle kritiek nemen we mee en vinden we súperfijn om - na de programma'squote:Op woensdag 13 februari 2008 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en sorry dat ik het zeg , maar kritiek kan ook opbouwend bedoeld zijn. Ik snap jullie verder wel, maar zou het wel tof vinden als jullie jezelf daardoor niet uit de weg laten slaan
.
Ik luister nu tenslotte nog steeds voor jullie, als 1 van jullie collega nacht jocks er nu was had ik nu al geslapen. Jullie doen het echt goed, beetje kritiek moet dan kunnen, de meeste bedoelen het goed en luisteren toch wel
.
Daar is het dan ook het internet voor, zoals Robert Jensen het een tijdje terug noemde 'een open riool'.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier af en toe gezeik (op Paul Rabbering en Coen & Sander) dat mij niet doet denken dat 'men' het goed bedoelt. Ik vind lang niet iedereen goed op de radio, maar de nuance is hier (en op de rest van het internet) af en toe flink zoek, hoor.
Ja ok ,dat na de uitzending dat snap ik, lijkt mij ook prettigerquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee joh! Het gaat helemaal niet om de kritiek, maar om het feit dat het niet lekker is om het tijdens een programma te lezen. Da's alles. Tuurlijk, alle kritiek nemen we mee en vinden we súperfijn om - na de programma's- te lezen!
Tijd dat jij dezelfde opdracht uit gaat voeren dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok ,dat na de uitzending dat snap ik, lijkt mij ook prettiger. Maarja een openbaar forum krijg je dat helaas ook tijdens de uitzending
. Mischien kut voor jullie maar daar is dan weer niets aan te doen. Ik weet verder ook niet wie er wat heeft gezegd, maar dat doet er ook niet toe.
Owjah ik had nog wel wat kritiek tijdens de uitzending, ik vond jou opdracht te makkelijk voor de dare or truth
.
C&S snap ik ook niet, ik vind ze best tof eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is het dan ook het internet voor, zoals Robert Jensen het een tijdje terug noemde 'een open riool'.
Ik wordt er zo langzamerhand ook wel een beetje moe van hoe sommigen reageren, en dan vooral op C&S. 'Dat kan ook wel wat minder', denk ik dan...
Laten we zeggen dat sommigen het blad voor hun mond kwijt zijn.
Tja, dat is overal op het internet zo, daar heb je wel gelijk in. Maar ik kan me voorstellen dat Domien er even geen zin heeft tijdens zo'n uitzending. Sterker: ik vind het al heel wat als hij - kennelijk - na de uitzending de kritiek wel meeneemt en er iets mee doet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
Daar is het dan ook het internet voor, zoals Robert Jensen het een tijdje terug noemde 'een open riool'.
Ik wordt er zo langzamerhand ook wel een beetje moe van hoe sommigen reageren, en dan vooral op C&S. 'Dat kan ook wel wat minder', denk ik dan...
Ik snap het ook niet. Sander is de meest 'ad remme' dj op 3FM. En ik heb hem nog nooit twee keer dezelfde grap horen maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:21 schreef DaMook het volgende:
C&S snap ik ook niet, ik vind ze best tof eigenlijk.
3x raden over welke kritiek we het hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:31 schreef broer het volgende:
Dat zei ik vóór Van Velzen werd gedraaid, hè!
1.85m was het toch? Dan ben ik nog langer...quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:32 schreef DaMook het volgende:
Is Annemic ZO lang, dan is ze groter dan ik
![]()
![]()
.
Ik ben 1,75quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1.85m was het toch? Dan ben ik nog langer...
O, nee! Ik maak me ook schuldig aan kritiek!quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:35 schreef Sirolf het volgende:
3x raden over welke kritiek we het hebben?
Ja, als je in formats denkt wel, ja. Maar goed, dat is mijn algemene kritiek op 3FM - het hangt te veel op formats. Laat dj's maar lekker kiezen, dan krijg je veel leukere radio.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:35 schreef Sirolf het volgende:
Maar overdag is de muziekkeuze idd wat strakker. Logisch toch?
VanVelzens eerste single is véél te veel gedraaid. Die haat zal daar wel door komen gok ik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
O, nee! Ik maak me ook schuldig aan kritiek!
(Enige verschil: de kritiek op Van Velzen is terecht.)
Het moet natuurlijk wel beluisterbaar blijven voor de 'normale' luisteraar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je in formats denkt wel, ja. Maar goed, dat is mijn algemene kritiek op 3FM - het hangt te veel op formats. Laat dj's maar lekker kiezen, dan krijg je veel leukere radio.
Dan ben ik een radiorukker. Niets aan te doen. Mooie geuzennaam, wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:50 schreef Sirolf het volgende:
Het niet hebben van formats en playlists is een typische radiorukker-droom.
De beste benadering daarvan in NL is KXradio.
opzich was het een kritiekloze uitzending afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee joh! Het gaat helemaal niet om de kritiek, maar om het feit dat het niet lekker is om het tijdens een programma te lezen. Da's alles. Tuurlijk, alle kritiek nemen we mee en vinden we súperfijn om - na de programma's- te lezen!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Koffie, sigaretten, bier en een gitaar...Meer heb je niet nodig
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
De combinatie koffie en bier staat me niet zo aanquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Koffie, sigaretten, bier en een gitaar...Meer heb je niet nodig
Ik vind de C&S show wel gezellig, zeker in de auto...maar toch heb ik gister m'n i-pod en nieuwe subwoofer verkozen boven de radio :pquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Why not?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
GVD hoe kan ik dat nou vergeten
Tja ik ben niet zo'n ochtendseksmens
Laten we voor het gemak even zeggen dat je niet naar je werk hoeft..in het weekend ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
's ochtends wil ik uistlapen en haasten naar m'n werk
Alweer ja, Michiel gisteravond ook alquote:
Ah, dat snap ik wel. Lijkt mij ook niet lekker als je net met een nieuw programma bezig bent en je draai nog probeert te vinden om dan alleen maar kritiek te lezen in dit topic. Bedenk maar dat je de zeikerds altijd een stuk harder hoort dan de positivo'squote:Op woensdag 13 februari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Da's natuurlijk een ander verhaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak even zeggen dat je niet naar je werk hoeft..in het weekend ofzo
Dan nog steeds er geen sin an?
die acapella versie trek ik ook niet echt.quote:
Hij is goed inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
Jurgen van de Berg is echt een geweldige nieuwslezer
Na dat nieuwsbericht over relaties met collega's:
"Ga maar lekker tegen je collega aanzitten"
Hij heeft vaak van zulke dingen...Met Giel 's ochtends is geweldig ook altijd
* SilentChaos zou ook wel een avontuurtje willen met zijn collega's
Weekend DNA rulez! maaruh, Annemieke was voor de start van Weekend DNA al een tijd niet meer hier geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Klopt dit wel?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:16 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je de resultaten van de 3FM Megahit poll al bekeken? Er is wel heeeeeel vaak gestemd op Silkstone - Here In Your World
Nee. Sex is vies.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
Jullie doen niet aan sex?
Zal wel iemand grappig zijn geweestquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:22 schreef Glacier het volgende:
Klopt dit wel?
* Glacier heeft op REM gestemd
Volgens mij is er ergens iemand aan het stemmen geslagen, of het is simpelweg iemand geweest die de halve Silkstone-fanclub heeft gemaild (ik zie geen referrers in de stats, dus het is iig geen forum oid).quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:16 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je de resultaten van de 3FM Megahit poll al bekeken? Er is wel heeeeeel vaak gestemd op Silkstone - Here In Your World
Neequote:Op woensdag 13 februari 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was al geroepen dat Kaiser Chiefs en Editors ook op Pinkpop 2008 staan?
áls er na zaterdag nog kaarten te krijgen zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee
Dat zou wel erg tof zijn!
Hoesnel zal PP 2008 wel niet uitverkocht raken..
Ik ga om 10.00 stipt op internet kaarten bestellen denk ik..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:20 schreef ChatGirl het volgende:
áls er na zaterdag nog kaarten te krijgen zijn.
't zal overal wel druk zijn. Maar voor zoiets zou ik toch gaan voor ff zelf langs het GWK te gaan om de kaartjes te halen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ga om 10.00 stipt op internet kaarten bestellen denk ik..
Of zou het slimmer zijn om bij een GWK ofzo kaarten te regelen om 10.00?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:06 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is er ergens iemand aan het stemmen geslagen, of het is simpelweg iemand geweest die de halve Silkstone-fanclub heeft gemaild (ik zie geen referrers in de stats, dus het is iig geen forum oid).
okay danquote:Ik heb zojuist even de pallets met stemmen die binnen een paar uur tijd binnen kwamen verwijderd.
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
't zal overal wel druk zijn. Maar voor zoiets zou ik toch gaan voor ff zelf langs het GWK te gaan om de kaartjes te halen.
Met de line-up van wat we nu weten, heb ik zo'n idee dat het zaterdag al uitverkocht gaat zijn.
even een cappuccinootjequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zalmsalade, crackers en soep. Nu zo duf als een konijn, maar goed haha.
Ziet er heel fijn uit zeg, damn!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:06 schreef Sirolf het volgende:
VRIJDAG 30 MEI: 16.00-23.00 UUR
METALLICA
INCUBUS * FLOGGING MOLLY
ALTER BRIDGE * SAT2D
PORCUPINE TREE
ZATERDAG 31 MEI: 13.00-23.00 UUR
FOO FIGHTERS
KAISER CHIEFS * EDITORS * KT TUNSTALL * MOKE
THE VERVE * NOVASTAR * BAD RELIGION
GROOVE ARMADA * JUSTICE
ZONDAG 1 JUNI: 12.00-23.00 UUR
RAGE AGAINST THE MACHINE
QUEENS OF THE STONE AGE * RACOON
GAVIN DEGRAW * FICTION PLANE
COUNTING CROWS * SERJ TANKIAN
THE HIVES * CAVALERA CONSPIRACY
THE WOMBATS * ROISIN MURPHY
SAYBIA * PETE MURRAY * KATE NASH
PATRICK WATSON
Klinkt goed!
Je gaat eieren eten terwijl je geniet van Editorsquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
En natuurlijk eieren meenemen voor Editors & Kaiser Chiefs
Die staat bovenaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Festivals
Je vergeet Metallica SC
Maar weet niet of ze met de nieuwe cd ook in Nederland komen. En heb het idee dat Metallica daarna niet echt meer door zal gaan, of tenminste niet meer zo snel naar Nederland zal komen... daarom wil ik er nu echt heen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die staat bovenaan
Maar Metallica heb ik dus al 4 keer gezien en ik ga liever naar een gewoon concert van ze als ze op tour gaan met hun nieuwe cd
Dus dan zou ik voor de andere bands moeten gaan...Nou is RATM wel een behoorlijke trekker voor mij eigenlijk
Maar ik doe't toch niet
Vind Damn I wish I was your lover veel mooier, klinkt lekker broeierigquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Right Beside You" vind ik leuker.
Geweldige plaat en vooral het eind van de plaat vind ik erg mooiquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Right Beside You" vind ik leuker.
Dat dacht ik vorige keer ook en toen heb ik ze in iets meer dan een jaartje tijd 3 keer gezienquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar weet niet of ze met de nieuwe cd ook in Nederland komen. En heb het idee dat Metallica daarna niet echt meer door zal gaan, of tenminste niet meer zo snel naar Nederland zal komen... daarom wil ik er nu echt heen!
2,5 uur??quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:51 schreef TheZapster het volgende:
Heb het normaal niet zo op pinkpop, veel te poppie, indyrock gedoe maar de line up is nu wel erg lekker hoor.Metallica met een gegarandeerd optreden van 2 en een half uur en RATM ().Twijfel nu wel heel erg om te gaan of niet.
Dat hoorde ik bij stenders vanmiddag dus ga ik daar maar vanuit.quote:
Goed, alleen beetje ziekjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Wendy![]()
Hoe is het met u dan? Tijd niet gezien!
Weet er alles van, zit hier ook geestelijk wat half aanwezigquote:
Ik ben er zeker bij maar ik mis nog wel wat eigenlijk... vooral de zondagmorgen is me iets te karig met Gavin Degraw en Fiction Planequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Pinkpop programma ziet er ernstig goed uit...
Iddquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Pinkpop programma ziet er ernstig goed uit...
Schandaligquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:02 schreef Broekie het volgende:
Zo, een hele week aan MetMichiel en EkStra Weekend gemist.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef Sirolf het volgende:
MetMichiel is een te groot programma geworden, waardoor er twee producers nodig zijn in de studio?
Inmiddels heb ik ontdekt hoe Tjitse van achternaam heet: Leensma Leensma!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee Tjitse ben ik aan het inwerken om mij te kunnen vervangen. Volgende week ga ik lekker 2 dagen naar Disney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |