Weekend DNA rulez! maaruh, Annemieke was voor de start van Weekend DNA al een tijd niet meer hier geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee joh! Het gaat helemaal niet om de kritiek, maar om het feit dat het niet lekker is om het tijdens een programma te lezen. Da's alles. Tuurlijk, alle kritiek nemen we mee en vinden we súperfijn om - na de programma's- te lezen!
Klopt dit wel?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:16 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je de resultaten van de 3FM Megahit poll al bekeken? Er is wel heeeeeel vaak gestemd op Silkstone - Here In Your World
Nee. Sex is vies.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:20 schreef cosmick het volgende:
Jullie doen niet aan sex?
Zal wel iemand grappig zijn geweestquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:22 schreef Glacier het volgende:
Klopt dit wel?
* Glacier heeft op REM gestemd
Volgens mij is er ergens iemand aan het stemmen geslagen, of het is simpelweg iemand geweest die de halve Silkstone-fanclub heeft gemaild (ik zie geen referrers in de stats, dus het is iig geen forum oid).quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:16 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je de resultaten van de 3FM Megahit poll al bekeken? Er is wel heeeeeel vaak gestemd op Silkstone - Here In Your World
Neequote:Op woensdag 13 februari 2008 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was al geroepen dat Kaiser Chiefs en Editors ook op Pinkpop 2008 staan?
áls er na zaterdag nog kaarten te krijgen zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nee
Dat zou wel erg tof zijn!
Hoesnel zal PP 2008 wel niet uitverkocht raken..
Ik ga om 10.00 stipt op internet kaarten bestellen denk ik..quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:20 schreef ChatGirl het volgende:
áls er na zaterdag nog kaarten te krijgen zijn.
't zal overal wel druk zijn. Maar voor zoiets zou ik toch gaan voor ff zelf langs het GWK te gaan om de kaartjes te halen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ga om 10.00 stipt op internet kaarten bestellen denk ik..
Of zou het slimmer zijn om bij een GWK ofzo kaarten te regelen om 10.00?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:06 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is er ergens iemand aan het stemmen geslagen, of het is simpelweg iemand geweest die de halve Silkstone-fanclub heeft gemaild (ik zie geen referrers in de stats, dus het is iig geen forum oid).
okay danquote:Ik heb zojuist even de pallets met stemmen die binnen een paar uur tijd binnen kwamen verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |