quote:
Bij mij was het een héél erg vertraagde bus vanochtend (ja, die kwam over een heuvel heenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:08 schreef Timo20 het volgende:
Kijk nou, wat komt daar over die berg??
één of andere bad eend?!?![]()
Als FOK! al zo ongeveer altijd sloom is, waarom stel je die vraag dan nog?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
Tering, is het forum zo traag, of stoort de magnetron m'n draadloze netwerkje?
Lachen, Dolly PartonAl is dit nou net het enige nummer dat wel eens heel af en toe gedraaid wordt
ik dacht toen ik jou zag staan in MYATquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
Tering, is het forum zo traag, of stoort de magnetron m'n draadloze netwerkje?
Lachen, Dolly PartonAl is dit nou net het enige nummer dat wel eens heel af en toe gedraaid wordt
nee, daar heb ik even geen tijd voorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
ik dacht toen ik jou zag staan in MYAT
Die zal wel door de popquiz heen zijn gekomen
klopt! Hij stond roodgloeiend!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:29 schreef borisz het volgende:
Ik dacht, ik probeer het weer eens, 2x in gesprek en een keer na 30 seconde eruit gegooid, het is zeker druk
Mijn request!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Damn, wat vreselijk mooi dit !!!!! !The Shins - Phantom Limb
![]()
Zooooo ontzettend jammer dat de plaat niet een breder publiek heeft bereikt, maar goed dat maakt de plaat niet minder mooi ofzo. De clip is ook zeker het checken waard
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mijn request!![]()
Thanks voor het draaien M&M!
Chapeau Chapeau !quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mijn request!![]()
Wie ? ik dacht muse net nieuw is met Starlight.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Kan men van Muse niet eens Bliss, Time is running out, Plug in baby, Knights of Cydonia of Muscle Museum aanvragen i.p.v. altijd maar Starlight?
Goede keusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Mijn request!![]()
zoooo mooooi!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Sodeknetters, hoe bedoel je klassieker!![]()
![]()
Je had een Doe-het-zelf-brood bij de GAMMA in Doetinchem gehaald?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Againzender het volgende:
vergeet bijna het brood uit de oven te halen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Againzender het volgende:
vergeet bijna het brood uit de oven te halen
hier in Slotervaart hebben we helemaal geen bouwmarkt nodig voor een fikkiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had een Doe-het-zelf-brood bij de GAMMA in Doetinchem gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |