Beidenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:15 schreef Timo20 het volgende:
Ligt het aan mij of is de cam gewoon naar de tering?
Dat dacht ik alquote:
438+100=538. Tenminste, volgens mij heeft het daarmee te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Waar de neuk slaat die TT op?
(het eerste deel dan, het deel na de komma begrijp ik wel)
+100 = 538quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Waar de neuk slaat die TT op?
(het eerste deel dan, het deel na de komma begrijp ik wel)
Och, misschien worden ze zo weer wakker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Piles het volgende:
Zit ik hier nu gewoon voor niks de cam te capturen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
438+100=538. Tenminste, volgens mij heeft het daarmee te maken.
Ga toch SkyRadio luisterenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
Vinden jullie Gerard Ekdom ook zo weerzinwekkend irritant vervelend naar?
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:17 schreef -Hans- het volgende:
http://www.112groningen.nl/artikel.php?artikel=2287
Nee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
Ja, en ik kan nu een hoedenwinkel beginnen en slapend rijk wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Die man heeft al wel héél erg veel hoeden verloren zeg...
Ja hee, op vrijdag ben ik niet meer zo scherp. Probeer het op maandag nog maar een keertje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, en ik kan nu een hoedenwinkel beginnen en slapend rijk worden
Sorry, Floris, voor de intelligente grappen.
Vraagt ie op het drukste moment van de week in dit topicquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
Vind het ook niks zoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil webcams, ik krijg het gevoel als of ik naar Rob's webcam kijk.
Ekstra Weekendvermaak!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil webcams, ik krijg het gevoel als of ik naar Rob's webcam kijk.
Ik stuur je wel een fax als er een grap komt ;-)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja hee, op vrijdag ben ik niet meer zo scherp. Probeer het op maandag nog maar een keertje.
Ik had de bus van ongeveer 10 uur van Vijfhuizen naar Hoofddorp NS.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:21 schreef borisz het volgende:
Sirolf zat jij toevallig in de Haarlem-Bijmerbus rond half 11 of iets eerder vanmorgen ?
Hier zal je niet zoveel mensen vinden die 't met je eens zijn ben ik bang.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Falco het volgende:
10 uur kan ook. Ja ik zat ook in die bus ja. Ik dacht opeens, daar zat iets bekendsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had de bus van ongeveer 10 uur van Vijfhuizen naar Hoofddorp NS.
Je hebt me gezien gok ik?
WIJ WILLEN WEBCAMS!!quote:
Ik heb gerefresht, en heb nu zwart beeldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Beeld afkomstig van de cam ziet er ook niet echt tof uit. Heeft er iemand al iets zien bewegen op de gang want volgens mij zit het beeld vast. Ik zie de rode lamp nu ook niet.
It's a small world...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef borisz het volgende:
[..]
10 uur kan ook. Ja ik zat ook in die bus ja. Ik dacht opeens, daar zat iets bekends
Als je opnieuw verbinding maakt krijg je zwart beeld, webcam is dus voor de verandering weer eens kaduuk...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Beeld afkomstig van de cam ziet er ook niet echt tof uit. Heeft er iemand al iets zien bewegen op de gang want volgens mij zit het beeld vast. Ik zie de rode lamp nu ook niet.
Niet echt een verbetering dusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
Ik heb gerefresht, en heb nu zwart beeld
Bij mij ook. Wilde net hetzelfde melden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb gerefresht, en heb nu zwart beeld
quote:
bij ons is vrijdag meestal pastadagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet echt een verbetering dus![]()
* -Hans- heeft ook al een pizza op.. was weer lekker. Vrijdag = pizza dag.
Hoop dat ze het wat sneller fixen want dit is wel iets wat saai.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Als je opnieuw verbinding maakt krijg je zwart beeld, webcam is dus voor de verandering weer eens kaduuk...
Zal wel weer tot 4 uur vannacht duren voordat 'ie het weer doet...
Je moet even 0909-1336 bellenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Heeft iedereen al gesmst dat de cams kapot zijn
Kunt ook wachten tot de wildprik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Heeft iedereen al gesmst dat de cams kapot zijn
Reken er maar niet op...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat ze het wat sneller fixen want dit is wel iets wat saai.
En de mijnen ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
Zouden ze het doen omdat ze al m'n YouTube-fragmenten zat zijn
Anders zet je even een krabbeltje op hun hyvesadres.quote:
Hyvesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Anders zet je even een krabbeltje op hun hyvesadres.
Kan zo'n geavanceerd apparaat wel tegen zo'n omkering van polariteit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Kan die pool mooi even die cams fixen.
Bummer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
Helaas jongens, technische shit met de cam-stream. Maar Ekstra TV wordt wel opgenomen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
Helaas jongens, technische shit met de cam-stream.
Dat is denk ik alleen leuk als je de uitzending nog niet gehoord hebt, maar we zullen het er mee moeten doenquote:Maar Ekstra TV wordt wel opgenomen!
Jammer, maar bedankt dat je het ff zegtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
Helaas jongens, technische shit met de cam-stream. Maar Ekstra TV wordt wel opgenomen!
Euhm... aan mijn (onder)broek geen polonaise...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
Webcams zijn naar de kloten, kom op jongens, we gaan naar de kloten! Daar zijn webcams!
Komt straks wel goed voor Nachtegielquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Kan die pool mooi even die cams fixen.
Jullie hebben die webcam gewoon uitgezet om die bankgast 'mysterie gast' te laten zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
't Is al vaker gebeurd, en toen was het echt nog niet opgelost hoor...quote:
Dat had ik nou niet van Maricha verwacht..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff zoeken, Maricha heeft m gepost hier
ooh die! staat volgens mij nog in het vorige topic.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff zoeken, Maricha heeft m gepost hier
Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh die! staat volgens mij nog in het vorige topic.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
Oh, het was Michiel zelf zelfs
http://www.eblogx.de/Dummes-Webcamgirl-8409.html (nsfw)
Thanks! geweldig filmpjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
Een 'leuk' stemmetje eroverheen en het is een leuk filmpje voor Bob Sagetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
NSFW, tenzij je bij de radio werkt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
je loopt wel ontzettend voor qua uitzendingquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je loopt wel ontzettend voor qua uitzending
Nu er geen webcam is, heb ik het kabelsignaal maar aangezet op m'n radio.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoeveel loopt mijn stream wel niet achter?
Spuitelfquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef T3hTommay het volgende:
Wat de cams betreft: Even A'pool'doorn bellen?
Met deze reacties van Gerard, Michiel en Roosmarijn moet dat goed komen (hoop ik althans).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Hopelijk gaan de komende singles van the Feeling vaker gedraaid worden dat I love it when you call.
Roosmarijn zit al een tijdje bij de muziekredactie. Ze had dus de singles van 12 stops and home ook vaker op de playlists kunnen zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met deze reacties van Gerard, Michiel en Roosmarijn moet dat goed komen (hoop ik althans).
Misschien megahit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met deze reacties van Gerard, Michiel en Roosmarijn moet dat goed komen (hoop ik althans).
Altijd wat te klagen he? Als ze weer oude uuropeners hadden gebruikt was het ook niet goed geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet nodig weer wat uuropeners gaan knippen...
Met dit tempo aan nieuwe gaat dat nog wel even duren.
Ik klaag nu over mezelf, da's wat anders!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen he? Als ze weer oude uuropeners hadden gebruikt was het ook niet goed geweest
Ik moest je tweede zin ook minimaal twee keer lezen....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet nodig weer wat uuropeners gaan knippen...
Met dit tempo aan nieuwe gaat dat nog wel even duren.
Nu de webcam nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
De nieuwe boodschappenband doet het!
En de lachband ook!
* Sirolf heeft deze periode geen tentamens...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft zijn boeken weer voor zijn neus en heeft 3FM uit moeten zetten vanwege zijn concentratie
Erg leuk iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Die nieuwe jingles
echt geweldig....
* Piles zou dat ook moeten doen, maar heeft de moed opgegevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft zijn boeken weer voor zijn neus en heeft 3FM uit moeten zetten vanwege zijn concentratie
Eerste keer dat ik 'm hoor, ik vind 'm nog best te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe Racoon...
Ik lag dubbel...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... Rudy kon de studio niet in want het weekend stond voor de deur
en ik vind het nog steeds nietsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe Racoon...
Ik vind ze altijd wel goed. Moet wel wennen aan deze. Verkeerd vind ik het nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik vind het nog steeds niets
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
Eerste keer dat ik 'm hoor, ik vind 'm nog best te doen.
Sorry Sirolf maar ik vind er echt geen <piep> aan.. weinig boeiende plaat, imo.quote:
Ik vind 'm ook niet extreem goed, maar ook niet extreem slecht. Middelmatig dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Sorry Sirolf maar ik vind er echt geen <piep> aan.. weinig boeiende plaat, imo.
Doet het dan weer?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ik capture even geen webcam, sorrrry!
ben al geen fan van Racoon, hoewel hun eerste liedjes wel lekker vrolijk waren. Maar dat 'Engelse' accent van die zanger, waar heeft 'ie dat opgelopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel goed. Moet wel wennen aan deze. Verkeerd vind ik het niet
Volgende week Freakandel Speciaal?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:Freak 11
2. I Thought It Was Over - The Feeling
Op de webcam is ook weinig te zien...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ik capture even geen webcam, sorrrry!
Hij wordt alleen al heul veel gedraaid. Bij vlagen zou je denken dat ie al 2 weken MegaHit is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef Againzender het volgende:
Zie nu pas dat Voicst megahit is. Leuke keuze
ja, maar zo gaat dat vaak met de MH de laatste twee maanden. Op zich zou het verrassend geweest zijn om de net uitgebrachte singel van Racoon MH te maken. Niet dat ik daar op zit te wachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij wordt alleen al heul veel gedraaid. Bij vlagen zou je denken dat ie al 2 weken MegaHit is.
FOK. Dat is de zanger van Tokio Hotel:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
De GAST... Bij afwezigheid van de beelden op de webcam.....
Misschien kan zij de cam ff fixen, nu ze geen baan meer heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
De GAST... Bij afwezigheid van de beelden op de webcam.....
Hij klinkt echt zoooo echt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
Henk Westbroek?! Hoe kom je daar nou bij?!
Daar gaat dit hele topic overquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
Dan klopt het dus wel dat ik niks zie?
Bij mij komt het dan altijd uit de neus danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik zette net mn glas aan mn mond om een slok te nemen... zingt Gerard "ik weet ook niet waarom ik beet".
Gelukkig had ik de slok nog niet genomen, dan had ik eerst mn computer moeten poetsen...
Honden roeleren!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Michiel had dus eerst katten, en nu een hond.
Ach ja, ik zie altijd alleen [3FM #...] en verder nooit, gewoon klikken en meelullenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar gaat dit hele topic over [afbeelding].
Die lach!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:43 schreef Horloge het volgende:
Leuke gast, lult zelf ook lekker mee in plaats van alleen ondervraagd te worden. En die lach de hele tijd.
Ik twijfel nog...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Het is nog ff wennen, maar ik vind dit spel steeds leuker worden
Jammer dat ze de vragen niet in schoenendozen hebben gestopt, dan hadden ze de ietwat vreemde zin van Beau van Erven-Dorens over kunnen nemen ("Wat zit er in je doos?").quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Het is nog ff wennen, maar ik vind dit spel steeds leuker worden
Tijd om je radio naar de muur te richten en het volume op maximaal te zetten?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo, de buurvrouw heeft haar tv echt mega hard aanstaan...gaat nergens over.
![]()
Misschien omdat ik zo hard aan het mee lachen ben![]()
Zou ik je speakers richtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om je radio naar de muur te richten en het volume op maximaal te zetten? [afbeelding]
Donequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om je radio naar de muur te richten en het volume op maximaal te zetten?
Also donequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou ik je speakers richten [ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef DaMook het volgende:
Hallo allemaal [afbeelding] [afbeelding] .
Ben gisteren verhuisd naar mijn appartement [afbeelding] . Wel druk druk druk geweest [afbeelding] .
Gefeliciteerd DeMeuk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef DaMook het volgende:
Hallo allemaal![]()
.
Ben gisteren verhuisd naar mijn appartement. Wel druk druk druk geweest
.
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef DaMook het volgende:
Hallo allemaal![]()
.
Ben gisteren verhuisd naar mijn appartement.
Jij zelf, of de werkzaamheden....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef DaMook het volgende: Wel druk druk druk geweest.
Ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
[..]
Jij zelf, of de werkzaamheden.... [ afbeelding ]
De cam doet het toch nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Gaat DE GAST er nu al vandoor? Da's ook vroeg!
Vooral omdat gasten die zo in een deuk liggen meestal tot na 22 uur blijven hangen.
Misschien dat ze ff naar de garage is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Gaat DE GAST er nu al vandoor? Da's ook vroeg!
Vooral omdat gasten die zo in een deuk liggen meestal tot na 22 uur blijven hangen.
http://3fm.stimpy.nu/ = oude uitzendingen met beeldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
En ja, luister Ekstra Weekend nu voor het eerst [ afbeelding ]
En, wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
Dat 'Flip' spel joh
En ja, luister Ekstra Weekend nu voor het eerst [ afbeelding ]
Zo klinkt het bij ons op kantoor gewoon dagelijks.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan?
Totale chaos?
bijna wel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger veel [en nu soms nog wel] MiddenInDeNachtRick op 538, soms ook chaos, maar dat Ekstra Weekend is een compleet losgeslagen idioterie! Geniaal![]()
Gaat dit elk weekend zo?
MIDNR met EJ ging ook redelijk ver, maar dit is gewoon chaosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger veel [en nu soms nog wel] MiddenInDeNachtRick op 538, soms ook chaos, maar dat Ekstra Weekend is een compleet losgeslagen idioterie! Geniaal![]()
Jaquote:Gaat dit elk weekend zo?
Jupquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger veel [en nu soms nog wel] MiddenInDeNachtRick op 538, soms ook chaos, maar dat Ekstra Weekend is een compleet losgeslagen idioterie! Geniaal [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaat dit elke vrijdagavond zo? [ afbeelding ]
Het is deze week wel heel erg extreem, normaal is het een klein beetje rustiger (al scheelt het niet veel, hangt een beetje af van de gast).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat dit elk weekend zo?
Ongeveer wel, ja... Daarom houden we er eigenlijk ook wel vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger veel [en nu soms nog wel] MiddenInDeNachtRick op 538, soms ook chaos, maar dat Ekstra Weekend is een compleet losgeslagen idioterie! Geniaal [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaat dit elke vrijdagavond zo? [ afbeelding ]
Moet dan toch echt vaker luisteren dus.quote:
Domste/kutste wat 538 ooit gedaan heeft, EJ ontslaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
MIDNR met EJ ging ook redelijk ver, maar dit is gewoon chaos [afbeelding]
Het valt me eigenlijk nog mee dat Rick er nog zitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Domste/kutste wat 538 ooit gedaan heeft, EJ ontslaan [ afbeelding ]
En hierna MoveYourAss. Is ook regelmatig een tikkie chaotisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet dan toch echt vaker luisteren dus.
Normaal verveel ik me maar wat op vrijdagavond, of kijk een film ofzo, maar dit is
Gaat weer een keer op tempo iddquote:
Nou geweldigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het ultieme compliment op het werk van de Frontpage-schrijvers.
Past lekker bij het onderwerpquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ik moet zeggen, hij pakt wel lekker beet...
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Dit wordt een lááááánge Ekstra TV op Youtube.
[img]quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Deansensitized het volgende:
De ene [woord]grap na de andere, god man, ik lig hier krom. Zit hier gewoon te janken van het lachen!!
Wie komt me even opvegen?
Ik wil je nu beledigen, maar je hebt een blauw kleurtje, dus dat mag nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zelf weer recht op sta...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Deansensitized het volgende:
De ene [woord]grap na de andere, god man, ik lig hier krom. Zit hier gewoon te janken van het lachen!!
Wie komt me even opvegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |