Hoop dat ze het wat sneller fixen want dit is wel iets wat saai.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Als je opnieuw verbinding maakt krijg je zwart beeld, webcam is dus voor de verandering weer eens kaduuk...
Zal wel weer tot 4 uur vannacht duren voordat 'ie het weer doet...
Je moet even 0909-1336 bellenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Heeft iedereen al gesmst dat de cams kapot zijn
Kunt ook wachten tot de wildprik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
Heeft iedereen al gesmst dat de cams kapot zijn
Reken er maar niet op...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat ze het wat sneller fixen want dit is wel iets wat saai.
En de mijnen ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
Zouden ze het doen omdat ze al m'n YouTube-fragmenten zat zijn
Anders zet je even een krabbeltje op hun hyvesadres.quote:
Hyvesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Anders zet je even een krabbeltje op hun hyvesadres.
Kan zo'n geavanceerd apparaat wel tegen zo'n omkering van polariteit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Kan die pool mooi even die cams fixen.
Bummer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
Helaas jongens, technische shit met de cam-stream. Maar Ekstra TV wordt wel opgenomen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
Helaas jongens, technische shit met de cam-stream.
Dat is denk ik alleen leuk als je de uitzending nog niet gehoord hebt, maar we zullen het er mee moeten doenquote:Maar Ekstra TV wordt wel opgenomen!
Jammer, maar bedankt dat je het ff zegtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
Helaas jongens, technische shit met de cam-stream. Maar Ekstra TV wordt wel opgenomen!
Euhm... aan mijn (onder)broek geen polonaise...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:36 schreef Feivel1 het volgende:
Webcams zijn naar de kloten, kom op jongens, we gaan naar de kloten! Daar zijn webcams!
Komt straks wel goed voor Nachtegielquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Kan die pool mooi even die cams fixen.
Jullie hebben die webcam gewoon uitgezet om die bankgast 'mysterie gast' te laten zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
't Is al vaker gebeurd, en toen was het echt nog niet opgelost hoor...quote:
Dat had ik nou niet van Maricha verwacht..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff zoeken, Maricha heeft m gepost hier
ooh die! staat volgens mij nog in het vorige topic.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ff zoeken, Maricha heeft m gepost hier
Kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh die! staat volgens mij nog in het vorige topic.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
Oh, het was Michiel zelf zelfs
http://www.eblogx.de/Dummes-Webcamgirl-8409.html (nsfw)
Thanks! geweldig filmpjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
Oh, het was Michiel zelf zelfs
http://www.eblogx.de/Dummes-Webcamgirl-8409.html (nsfw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |