en ik vind het nog steeds nietsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe Racoon...
Ik vind ze altijd wel goed. Moet wel wennen aan deze. Verkeerd vind ik het nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik vind het nog steeds niets
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
Eerste keer dat ik 'm hoor, ik vind 'm nog best te doen.
Sorry Sirolf maar ik vind er echt geen <piep> aan.. weinig boeiende plaat, imo.quote:
Ik vind 'm ook niet extreem goed, maar ook niet extreem slecht. Middelmatig dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Sorry Sirolf maar ik vind er echt geen <piep> aan.. weinig boeiende plaat, imo.
Doet het dan weer?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ik capture even geen webcam, sorrrry!
ben al geen fan van Racoon, hoewel hun eerste liedjes wel lekker vrolijk waren. Maar dat 'Engelse' accent van die zanger, waar heeft 'ie dat opgelopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd wel goed. Moet wel wennen aan deze. Verkeerd vind ik het niet
Volgende week Freakandel Speciaal?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:Freak 11
2. I Thought It Was Over - The Feeling
Op de webcam is ook weinig te zien...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef Feivel1 het volgende:
Ik capture even geen webcam, sorrrry!
Hij wordt alleen al heul veel gedraaid. Bij vlagen zou je denken dat ie al 2 weken MegaHit is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef Againzender het volgende:
Zie nu pas dat Voicst megahit is. Leuke keuze
ja, maar zo gaat dat vaak met de MH de laatste twee maanden. Op zich zou het verrassend geweest zijn om de net uitgebrachte singel van Racoon MH te maken. Niet dat ik daar op zit te wachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij wordt alleen al heul veel gedraaid. Bij vlagen zou je denken dat ie al 2 weken MegaHit is.
FOK. Dat is de zanger van Tokio Hotel:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
De GAST... Bij afwezigheid van de beelden op de webcam.....
Misschien kan zij de cam ff fixen, nu ze geen baan meer heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[ afbeelding ]
De GAST... Bij afwezigheid van de beelden op de webcam.....
Hij klinkt echt zoooo echt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:35 schreef Feivel1 het volgende:
Henk Westbroek?! Hoe kom je daar nou bij?!
Daar gaat dit hele topic overquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
Dan klopt het dus wel dat ik niks zie?
Bij mij komt het dan altijd uit de neus danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik zette net mn glas aan mn mond om een slok te nemen... zingt Gerard "ik weet ook niet waarom ik beet".
Gelukkig had ik de slok nog niet genomen, dan had ik eerst mn computer moeten poetsen...
Honden roeleren!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:39 schreef Sirolf het volgende:
Michiel had dus eerst katten, en nu een hond.
Ach ja, ik zie altijd alleen [3FM #...] en verder nooit, gewoon klikken en meelullenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar gaat dit hele topic over [afbeelding].
Die lach!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:43 schreef Horloge het volgende:
Leuke gast, lult zelf ook lekker mee in plaats van alleen ondervraagd te worden. En die lach de hele tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |