Een 'leuk' stemmetje eroverheen en het is een leuk filmpje voor Bob Sagetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
Oh, het was Michiel zelf zelfs
http://www.eblogx.de/Dummes-Webcamgirl-8409.html (nsfw)
NSFW, tenzij je bij de radio werkt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
Oh, het was Michiel zelf zelfs
http://www.eblogx.de/Dummes-Webcamgirl-8409.html (nsfw)
je loopt wel ontzettend voor qua uitzendingquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je loopt wel ontzettend voor qua uitzending
Nu er geen webcam is, heb ik het kabelsignaal maar aangezet op m'n radio.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoeveel loopt mijn stream wel niet achter?
Spuitelfquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef T3hTommay het volgende:
Wat de cams betreft: Even A'pool'doorn bellen?
Met deze reacties van Gerard, Michiel en Roosmarijn moet dat goed komen (hoop ik althans).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef Marc63 het volgende:
Hopelijk gaan de komende singles van the Feeling vaker gedraaid worden dat I love it when you call.
Roosmarijn zit al een tijdje bij de muziekredactie. Ze had dus de singles van 12 stops and home ook vaker op de playlists kunnen zetten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met deze reacties van Gerard, Michiel en Roosmarijn moet dat goed komen (hoop ik althans).
Misschien megahit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met deze reacties van Gerard, Michiel en Roosmarijn moet dat goed komen (hoop ik althans).
Altijd wat te klagen he? Als ze weer oude uuropeners hadden gebruikt was het ook niet goed geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet nodig weer wat uuropeners gaan knippen...
Met dit tempo aan nieuwe gaat dat nog wel even duren.
Ik klaag nu over mezelf, da's wat anders!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen he? Als ze weer oude uuropeners hadden gebruikt was het ook niet goed geweest
Ik moest je tweede zin ook minimaal twee keer lezen....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet nodig weer wat uuropeners gaan knippen...
Met dit tempo aan nieuwe gaat dat nog wel even duren.
Nu de webcam nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
De nieuwe boodschappenband doet het!
En de lachband ook!
* Sirolf heeft deze periode geen tentamens...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft zijn boeken weer voor zijn neus en heeft 3FM uit moeten zetten vanwege zijn concentratie
Erg leuk iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Die nieuwe jingles
echt geweldig....
* Piles zou dat ook moeten doen, maar heeft de moed opgegevenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef Glacier het volgende:
* Glacier heeft zijn boeken weer voor zijn neus en heeft 3FM uit moeten zetten vanwege zijn concentratie
Eerste keer dat ik 'm hoor, ik vind 'm nog best te doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe Racoon...
Ik lag dubbel...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... Rudy kon de studio niet in want het weekend stond voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |