Ik twijfel nog...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Het is nog ff wennen, maar ik vind dit spel steeds leuker worden
Jammer dat ze de vragen niet in schoenendozen hebben gestopt, dan hadden ze de ietwat vreemde zin van Beau van Erven-Dorens over kunnen nemen ("Wat zit er in je doos?").quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Het is nog ff wennen, maar ik vind dit spel steeds leuker worden
Tijd om je radio naar de muur te richten en het volume op maximaal te zetten?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:59 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo, de buurvrouw heeft haar tv echt mega hard aanstaan...gaat nergens over.
![]()
Misschien omdat ik zo hard aan het mee lachen ben![]()
Zou ik je speakers richtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om je radio naar de muur te richten en het volume op maximaal te zetten? [afbeelding]
Donequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om je radio naar de muur te richten en het volume op maximaal te zetten?
Also donequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou ik je speakers richten [ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef DaMook het volgende:
Hallo allemaal [afbeelding] [afbeelding] .
Ben gisteren verhuisd naar mijn appartement [afbeelding] . Wel druk druk druk geweest [afbeelding] .
Gefeliciteerd DeMeuk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef DaMook het volgende:
Hallo allemaal![]()
.
Ben gisteren verhuisd naar mijn appartement. Wel druk druk druk geweest
.
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef DaMook het volgende:
Hallo allemaal![]()
.
Ben gisteren verhuisd naar mijn appartement.
Jij zelf, of de werkzaamheden....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef DaMook het volgende: Wel druk druk druk geweest.
Ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !
[..]
Jij zelf, of de werkzaamheden.... [ afbeelding ]
De cam doet het toch nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Gaat DE GAST er nu al vandoor? Da's ook vroeg!
Vooral omdat gasten die zo in een deuk liggen meestal tot na 22 uur blijven hangen.
Misschien dat ze ff naar de garage is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Gaat DE GAST er nu al vandoor? Da's ook vroeg!
Vooral omdat gasten die zo in een deuk liggen meestal tot na 22 uur blijven hangen.
http://3fm.stimpy.nu/ = oude uitzendingen met beeldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
En ja, luister Ekstra Weekend nu voor het eerst [ afbeelding ]
En, wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
Dat 'Flip' spel joh
En ja, luister Ekstra Weekend nu voor het eerst [ afbeelding ]
Zo klinkt het bij ons op kantoor gewoon dagelijks.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, wat vind je ervan?
Totale chaos?
bijna wel jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger veel [en nu soms nog wel] MiddenInDeNachtRick op 538, soms ook chaos, maar dat Ekstra Weekend is een compleet losgeslagen idioterie! Geniaal![]()
Gaat dit elk weekend zo?
MIDNR met EJ ging ook redelijk ver, maar dit is gewoon chaosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger veel [en nu soms nog wel] MiddenInDeNachtRick op 538, soms ook chaos, maar dat Ekstra Weekend is een compleet losgeslagen idioterie! Geniaal![]()
Jaquote:Gaat dit elk weekend zo?
Jupquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger veel [en nu soms nog wel] MiddenInDeNachtRick op 538, soms ook chaos, maar dat Ekstra Weekend is een compleet losgeslagen idioterie! Geniaal [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaat dit elke vrijdagavond zo? [ afbeelding ]
Het is deze week wel heel erg extreem, normaal is het een klein beetje rustiger (al scheelt het niet veel, hangt een beetje af van de gast).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Gaat dit elk weekend zo?
Ongeveer wel, ja... Daarom houden we er eigenlijk ook wel vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, ik luisterde vroeger veel [en nu soms nog wel] MiddenInDeNachtRick op 538, soms ook chaos, maar dat Ekstra Weekend is een compleet losgeslagen idioterie! Geniaal [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gaat dit elke vrijdagavond zo? [ afbeelding ]
Moet dan toch echt vaker luisteren dus.quote:
Domste/kutste wat 538 ooit gedaan heeft, EJ ontslaanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
MIDNR met EJ ging ook redelijk ver, maar dit is gewoon chaos [afbeelding]
Het valt me eigenlijk nog mee dat Rick er nog zitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Domste/kutste wat 538 ooit gedaan heeft, EJ ontslaan [ afbeelding ]
En hierna MoveYourAss. Is ook regelmatig een tikkie chaotisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet dan toch echt vaker luisteren dus.
Normaal verveel ik me maar wat op vrijdagavond, of kijk een film ofzo, maar dit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |