Mogge :wquote:Op maandag 14 januari 2008 07:52 schreef Broekie het volgende:
Ze zouden sowieso verboden moeten worden, de maandagochtenden.
'k begrijp dan ook heeel goed waarom vroeger alle winkels op maandagochtend dicht waren. Mogen ze van mij zo in het onderwijs invoeren
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ik hoor Dinand... is het nu al wansmaak woensdag?
Inderdaad. En wat is die dude arrogant geworden zegquote:Op maandag 14 januari 2008 08:55 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat is die dude arrogant geworden zeg
Los gezien van het feit dat het kutmuziek is inderdaad
En nu tijd voorrrrrrr....... Ekdom!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat is die dude arrogant geworden zeg
Los gezien van het feit dat het kutmuziek is inderdaad
Van begin tot eind lukt me datquote:
In die tijd zat ik veel in De Joffer waar ik mijn ex-vrouw leerde kennenquote:Op maandag 14 januari 2008 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van begin tot eind lukt me dat.
Uitgebracht in de week dat ik ontgroening had... de tekst kende ik vrij snel.
Welk nummer was het dan? Hier schrik ik nl. een beetje van...quote:Op maandag 14 januari 2008 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien ben ik mezelf niet vandaag, maar dit was nog wel redelijk.
Goedemorgenquote:Op maandag 14 januari 2008 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Welk nummer was het dan? Hier schrik ik nl. een beetje van...![]()
Een heel hartelijk goedemorgen trouwens! 3FM stoort als een debiel hier, dus Arrow maar aangeslingerd. Ook leuk!
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Welk nummer was het dan? Hier schrik ik nl. een beetje van...![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:09 schreef cosmick het volgende:
[..]. Geen idee, iig niet dat vreselijke "summer of 69" waarin ik nog steeds "standing on your mothers corpse" hoor
.
Idd hier ookquote:Op maandag 14 januari 2008 11:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
En bedankt, dat zit nu ook in m'n hoofd...
Voor af en toe is't best een lekker nummerquote:Op maandag 14 januari 2008 11:17 schreef cosmick het volgende:
"losing my religion". Dat mensen dat uberhaupt nog kunnen horen.
quote:
O, WTF, het is nog ochtendquote:
Nare slappe nietserige onopvallende zogenaamd-hippe urban-zooi.quote:
Ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 11:18 schreef Sirolf het volgende:
Zo mensen, lekker aan het slaapwandelen? Ik nog wel min of meer.
Teken dat je er veel te vroeg uit wasquote:Op maandag 14 januari 2008 11:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
O, WTF, het is nog ochtend
Heb al zoveel gedaan, dat het voelt als middag
* Glacier probeert het opnieuw
Goeiemorgen allemaal
eensquote:Op maandag 14 januari 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nare slappe nietserige onopvallende zogenaamd-hippe urban-zooi.
Hij moet gewoon een heerlijk lekker danspopliedje maken! Aaaauuw!
Dat nieuwe plaatje trekt niemand toch ook? Hij wil zich kennelijk in de Timbaland/Timberlake-scene mengen... maar dat klinkt nu zo vreselijk geforceerd. Met een 'rapper' (Will I Am).quote:
Das ook niet slimquote:
ja. Denk het ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nieuwe plaatje trekt niemand toch ook? Hij wil zich kennelijk in de Timbaland/Timberlake-scene mengen... maar dat klinkt nu zo vreselijk geforceerd. Met een 'rapper' (Will I Am).
Gewoon PYT-stylo... dat willen de fans horen!
quote:
En tot die tijd...quote:
Heb hier geen radio: vertelquote:Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Die grap met Peter R. De Vries ging wel erg ver![]()
Luisteraar ging hem opbellen en zeggen dat'ie info had over Joran van der Slootquote:
Wil jij zeggen dat je vroeger in groep 1/2/3 van de basisschool niet zulke klasgenoten had? Die dus echt letterlijk zeiden dat ze brandweerauto wilden worden?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef cosmick het volgende:
"Vroeger wilde iedereen brandweerauto worden"... moeilijk hè, praten.
Ik kan het me niet meer herinneren. En Rabbering is al wat ouder dacht ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je vroeger in groep 1/2/3 van de basisschool niet zulke klasgenoten had? Die dus echt letterlijk zeiden dat ze brandweerauto wilden worden?
Nou vind deze versie nog wel te pruimen, het origineel is zwaar irritant.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maak je ff zo'n verneukte versie van de Blieb-song
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef cosmick het volgende:
Dat Kaiser Chiefs vind ik ook niet veel idd. Editors zijn gooooeeed!
Irritant ook want persoonlijk ben ik die plaat allang zat en nu gaan ze dat ding nog een keer uitbrengen. Zijn ze behoorlijk laat mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goede strategie van platenmaatschappijen... Platen niet willen uitbrengen als ze 'in' zijn. En maar klagen dat er niks verkocht wordt
![]()
.
Ga je weg?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ook weer eens keer Leave.
Jup, helaas wel..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef cosmick het volgende:
Gaan ze dat ding nog een keer uitbrengen??!
Welke single wordt hun nieuwe?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Giel zei vanochtend al lekker subtiel:
Deze heb ik nou eigenlijk wel vaak genoeg gehoord, morgen komen ze met een nieuwe singel
Werd tijd inderdaad
OMGquote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
Mensen met een sterke maag mogen foto 3 checken
Wel heel eerlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
Wat je soms ook tegenkomt: een laptop met kotsresten, nu te koop op marktplaats!
Pfoequote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
Wat je soms ook tegenkomt: een laptop met kotsresten, nu te koop op marktplaats!
Die was nog 't minst ergquote:Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een mongolen...Vooral die gebelde gozert.
Vond ik nietquote:
quote:
Hoorde een behoorlijk enthousiaste Giel Beelen de plaat 's ochtends aankondigen. Voicst zou ik een erg goede Megahit kandidaat vinden voor week 4.quote:
Idd jaquote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Arme Coen
Het prikte nogal op de cam te zien
goed item! rode wijn is inderdaad helemaal niet fijn om in je ogen te krijgen, pluspuntje voor C&S vandaagquote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Arme Coen
Het prikte nogal op de cam te zien
De Ekdom in de Nacht versie gehoord zeker?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:"Hallo, daar zijn we weer"
Waarom hoor ik altijd iets anders bij de reclame van Carglass![]()
![]()
lekker relaxtquote:Op maandag 14 januari 2008 18:45 schreef -Hans- het volgende:
ZOmeteen MetMichiel !![]()
Maricha is al in de studio (Y)
Kaarten voor Armin van Buuren.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
Oke, en wat is het verhaal achter de oenkeboenk?
Sowieso vind ik het opnieuw uitbrengen van platen wat overdreven, alsof 'ie dan wel gaat scoren...quote:Op maandag 14 januari 2008 18:49 schreef Marc63 het volgende:
Twee goede platen in praatje-plaatjeIk vind er normaal gesproken minstens 1 verschrikkelijke plaat tussen zitten (meestal van Sander). Vindt alleen het nieuws wat minder dat Heinrich Manoeuvre opnieuw wordt uitgebracht. Zit eigenlijk een beetje te hopen op Pioneer to the Falls.
Ik kan me er nog iets bij voorstellen als je een plaat uitbrengt die niet scoort (omdat ie te weinig gedraaid werd of zo), vervolgens een plaat uit brengt die een heule dikke hit wordt en het dan nog eens probeert met die eerste single. Voorbeeld dat me te binnen schiet is dat No Doubt eerst Just a Girl uitbracht en dat nog eens deed nadat Don't Speak zo'n dikke hit was geworden.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het opnieuw uitbrengen van platen wat overdreven, alsof 'ie dan wel gaat scoren...
Vooral Peter, Bjorn & John - Young Folks was vreselijk. Die plaat is 3 keer (!) uitgebracht, en is geen van die keren een hit geworden (kon 'm die derde keer ook echt niet meer horen).
'k vind het wel een leuk nummer eigenlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het opnieuw uitbrengen van platen wat overdreven, alsof 'ie dan wel gaat scoren...
Vooral Peter, Bjorn & John - Young Folks was vreselijk. Die plaat is 3 keer (!) uitgebracht, en is geen van die keren een hit geworden (kon 'm die derde keer ook echt niet meer horen).
Ahh, dus Michiel vindt het eigenlijk maar oenkeboenk muziek?quote:
Hey Veenstra Veenstra, u hier?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:09 schreef MichielV het volgende:
Besjoer!
Mij hoor je ook niet klagen als er meer Interpol wordt gedraaidquote:Op maandag 14 januari 2008 19:13 schreef Broekie het volgende:
'k vind het wel een leuk nummer eigenlijk
Misschien dat ie nog boos is over de Popprijs. Hij had immers Moke getipt.quote:Ahh, dus Michiel vindt het eigenlijk maar oenkeboenk muziek?
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De Ekdom in de Nacht versie gehoord zeker?
En daar kan ik hem ook geen ongelijk in geven. Kijk, als je de Popprijs omdoopt tot Muziekprijs, oke, dan misschien, maar Armin van Buren pop noemen, nee.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ie nog boos is over de Popprijs. Hij had immers Moke getipt.
Volgens mij las ik iets dat Van Buuren geroemd werd om zijn zakelijk instinct en de manier waarop hij Nederlandse Dance-muziek exporteert naar het buitenland. Ik kan er naast zitten, maar ik dacht dat Noorderslag een Nederlands feestje was en ik vind dat Armin van Buuren in Nederland zelf maar weinig laat zien en horen. Ik ken em alleen van naam, maar dat kan gewoon aan mijn muzieksmaak liggen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
En daar kan ik hem ook geen ongelijk in geven. Kijk, als je de Popprijs omdoopt tot Muziekprijs, oke, dan misschien, maar Armin van Buren pop noemen, nee.
Bovendien heeft Moke zo ontzettend veel bereikt in 2007 dat ik me inderdaad gewoon bij Michiel aan sluit. Maar goed, wie zijn wij?
Een pallet radioverslaafden?quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een nieuwe versie van de header-afbeelding gemaakt.
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef karoltje het volgende:
Als Michiel na 7en iemand gaat feliciteren met hun feestdag krijg ik altijd een beetje zin om de radio op skyradio te zetten.
Ook wel mee eens inderdaad. Toch eens het hele album luisteren.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:17 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwe single van Mika is toch wel lekker hoor!
Mja, 't is hetzelfde als op heel veel andere radiozenders gebeurt, al bellen die dan vaak BN-ers met rare verhalen (zoals elke middag bij Rob Stenders) of zomaar lukraak mensen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef karoltje het volgende:
Als Michiel na 7en iemand gaat feliciteren met hun feestdag krijg ik altijd een beetje zin om de radio op skyradio te zetten.
Ik heb er standaard afbeeldingen voor gebruikt, en daarin in Domien idd net wat groter.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen Domien is net iets groter dan de rest, of lijkt dat maar zo
Dat zomaar mensen opbellen is ook niet mijn favoriete radio-item. Maar er zitten regelmatig leuke telefoongesprekken bij. En dat vind ik regelmatig wel het geval bij Michiel, omdat veel mensen het leuk vinden om gefeliciteerd te worden met hun feestdag door iemand die helemaal uit Nederland komt.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 't is hetzelfde als op heel veel andere radiozenders gebeurt, al bellen die dan vaak BN-ers met rare verhalen (zoals elke middag bij Rob Stenders) of zomaar lukraak mensen.
Ik ben er ook niet zo'n fan van, maar meestal zet Michiel zichzelf meer voor schut dan degene die 'ie belt.
Ach, gelukkig mogen meningen verschillen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:27 schreef karoltje het volgende:
[..]
Oninteressant, genant, saai stukje. Krijg gewoon de kriebels ervan!
Ik vind het soms ook wel een beetje tenenkrommend als Michiel zich voor schut zet in andere talen.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, gelukkig mogen meningen verschillen.
Uit recent onderzoek is immers gebleken dat het het meest gewaardeerde onderdeel van MetMichiel is. Dat is dan ook waarom ze het verder naar voren getrokken hebben en de PLN naar het einde van het programma verhuisd is.
Hadden ze van mij mogen laten staan zoals het stond hoor, daar niet van
Ergens in de week voor 16 februari, want dan begint de vvk.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Wanneer is eigenlijk die officiele persconferentie waarbij het grootste deel van de acts op Pinkpop worden bekend gemaakt?
Een bloedbad... je hebt dan toch wel een zwembroek en handdoek bij je hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ergens in de week voor 16 februari, want dan begint de vvk.
Enne, doeg![]()
(jaarvergadering op de voetbalclub, wordt een bloedbad...)
Wat douchegel en shampoo lijkt me dan ook niet overbodigquote:Op maandag 14 januari 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een bloedbad... je hebt dan toch wel een zwembroek en handdoek bij je hè?
Helaas kun je ook niet alles in een radioprogramma zo maken dat IEDEREEN het leuk vindt. Als het zo makkelijk was, dan hadden we ook niet zoveel zenders in Nederlandquote:Op maandag 14 januari 2008 19:33 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook wel een beetje tenenkrommend als Michiel zich voor schut zet in andere talen.
Maar dat heb ik ook als je op tv/programmas mensen in tenenkrommend engels ziet praten.
Vind het niet ook niet erg hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas kun je ook niet alles in een radioprogramma zo maken dat IEDEREEN het leuk vindt. Als het zo makkelijk was, dan hadden we ook niet zoveel zenders in Nederland
Klopt, ze liggen op tafel op het moment...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:Boogie 2Nite
![]()
Lekkere voetjes van de vloer plaat
huh?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
We kunnen dit jaar al een week van tevoren zien of Michiel op de voorkant van de Donald Duck komt
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
http://michielveenstra.hyves.nl/fotos/167892744/0/f3oK/ [afbeelding]
Sinds dit jaar staat er op de achterkant (onder de Zware Jongens) naast een kleine opwarmer over wat er volgende week in de Donald Duck te lezen is, ook weer de voorkant van de volgende uitgave.quote:
ah! Je merkt dat ik de DD al een tijdje niet meer lees (vroeger wel, heul veul zelfs!)quote:Op maandag 14 januari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds dit jaar staat er op de achterkant (onder de Zware Jongens) naast een kleine opwarmer over wat er volgende week in de Donald Duck te lezen is, ook weer de voorkant van de volgende uitgave.
Zo staat op de voorkant van volgende week dat Donald uit zn ski-schoenen vliegt waar de sneeuw overgaat op gras.
Ik heb de DD nog nooit gelezen geloof ik....quote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
ah! Je merkt dat ik de DD al een tijdje niet meer lees (vroeger wel, heul veul zelfs!)
Ik sinds juli wel weer. Mn moeder had een paar jaar geleden ineens het abonnement opgezegd (quote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
ah! Je merkt dat ik de DD al een tijdje niet meer lees (vroeger wel, heul veul zelfs!)
Dat extreem overdrijven hoort bij het item en maakt het juist zo grappig IMHOquote:Op maandag 14 januari 2008 19:33 schreef IedeK. het volgende:
Ik vind het soms ook wel een beetje tenenkrommend als Michiel zich voor schut zet in andere talen.
Maar dat heb ik ook als je op tv/programmas mensen in tenenkrommend engels ziet praten.
Ben blij dat anderen het wel een leuk item vindenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas kun je ook niet alles in een radioprogramma zo maken dat IEDEREEN het leuk vindt. Als het zo makkelijk was, dan hadden we ook niet zoveel zenders in Nederland
Pop staat voor populair, dus Armin van Buuren kan net zo goed een popprijs winnen als Moke of Andre Rieu. Zie de opmerkingen van Giel tijdens de Noorderslag uitzendingquote:Op maandag 14 januari 2008 19:17 schreef Broekie het volgende:
En daar kan ik hem ook geen ongelijk in geven. Kijk, als je de Popprijs omdoopt tot Muziekprijs, oke, dan misschien, maar Armin van Buren pop noemen, nee.
* Glacier had Moke ook graag zien winnen.quote:Bovendien heeft Moke zo ontzettend veel bereikt in 2007 dat ik me inderdaad gewoon bij Michiel aan sluit. Maar goed, wie zijn wij?
Er zit bij mij een kunstje bij MetMichiel luisteren, verstand op nulquote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
Raad jij eens op welke plek bij mij Calvin Harr-is?
Juist ja, aan kop!
Hier ook! die lucht !!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Klopt, ze liggen op tafel op het moment...[ afbeelding ]
Idd, grappig nummerquote:Op maandag 14 januari 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Hier ook! die lucht !!![]()
Calvin Harris wat een GEWELDIGE plaat.
Eensquote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat extreem overdrijven hoort bij het item en maakt het juist zo grappig IMHO
Niet te vaak horen inderdaad want het is niet echt een tekstueel hoogstaande plaat, maar wel erg fijn om zo af en toe even te horen!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:06 schreef Glacier het volgende:
Hoi MutZ
Idd, grappig nummerHoewel ik niet uitsluit dat ik hem beu word als ik hem een tijdje hoor..maar dat ligt waarschijnlijk meer aan de rotatie van bepaalde zenders dan aan de plaat zelf
Album is trouwens hetzelfde: niet geschikt om heel veel te luisteren, maar wel om zo nu en dan eens ff iets van mee te pikkenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Niet te vaak horen inderdaad want het is niet echt een tekstueel hoogstaande plaat, maar wel erg fijn om zo af en toe even te horen!
Album moet ik nog een keer checken, maar dus niet tevaak luisteren.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef Glacier het volgende:
Album is trouwens hetzelfde: niet geschikt om heel veel te luisteren, maar wel om zo nu en dan eens ff iets van mee te pikken
quote:
nee een andere Ronaldquote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Ronald als in Broekie?
Ik ben onschuldig!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Ronald als in Broekie?
Ik blijf nog een uurtjequote:
Draai je die normaal gesproken dicht dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Kan de subwoofer weer even vol worden open gezet.![]()
Zo'n idee had ik inmiddels al, je bleef zo rustig zittenquote:
Wij hebben hier juist een maand of twee geleden ons abonnement opgezegd na bijna 22 jaar. Loopt ergens deze maand af.quote:
Helemaal goed gewoon!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
Eerst Voicst en nu ook nog Coldplay live
1HOREN 2VOELEN 3FMquote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Riemen vast want daar is Calvin Harris weer, Active Radio ! *piew* *piew*
All for musicquote:Op maandag 14 januari 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
1HOREN 2VOELEN 3FM
Altijd de eerste... met nieuwe muziek!
Misschien maar goed dat ze die slogan niet meer hebben, hij klopt namelijk lang niet altijd meer (al klopt 'ie best vaak nog wel)...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
All for music![]()
" Altijd de eerste... met nieuwe muziek! " mooooi
Geen bloedbad? Dan heb je voor niks je zwembroek en handdoek meegenomen.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:19 schreef Sersjee het volgende:
Zo, weer terug. Helaas geen bloedbad, m'n voorzetjes werden niet ingekopt... Jammer, volgend jaar weer een poging!
Leo Blokhuis
Net vanmiddag een nieuwe zwembroek gekocht, krijg je ditquote:Op maandag 14 januari 2008 23:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen bloedbad? Dan heb je voor niks je zwembroek en handdoek meegenomen.
Heb het nummer ook dit keer niet gehoord, dus kan je ook dit keer niet helpenquote:Op maandag 14 januari 2008 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:Ready for the floor
(En toch blijf ik er bij, dat er een abba deuntje in zit...)
(Kom alleen even niet op welke....)
Altijd de eerste met nieuwe muziek bedoel je? Ach, het ligt een beetje aan het programma, maar voor MYA en 3voor12 gaat de slogan nog altijd wel op. Qua Megahit deze week gaat de slogan absoluut niet op.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:25 schreef Sirolf het volgende:
Misschien maar goed dat ze die slogan niet meer hebben, hij klopt namelijk lang niet altijd meer (al klopt 'ie best vaak nog wel)...
Ahh, Google is your friend!quote:Op maandag 14 januari 2008 23:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb het nummer ook dit keer niet gehoord, dus kan je ook dit keer niet helpen
Bronquote:Het nummer zelf citeert (samplet?) Abba. Hier ben ik bang dat ik dingen ga horen die er niet zijn. De Youtube-link is sinds vanmorgen de halve blogosphere langsgeweest - het was elke keer weer genieten in m'n Google Reader, hoor - maar nog niemand lijkt het te zijn opgevallen dat dat riedeltje afkomstig is uit The Day Before You Came.
Verdomd...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, Google is your friend!
[..]
Bron
Nou dat dus...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, Google is your friend!
[..]
Bron
Het leven van een 3FM-verslaafde is zwaar...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:16 schreef WebHawkjuh het volgende:Zo. Straks is Roosje er (eindelijk?)weer. Ik ben echt helemaal kapot
Maargoed, wil toch ff verslag doen van de webstats
We zitten vaak over Giel te zeiken dat ie niet erg origineel meer is, maar wat zijn we tegelijkertijd blij dat ie in de ochtend zitquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het leven van een 3FM-verslaafde is zwaar...
Jup!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We zitten vaak over Giel te zeiken dat ie niet erg origineel meer is, maar wat zijn we tegelijkertijd blij dat ie in de ochtend zit
Jep.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:06 schreef Marc63 het volgende:
Zit iedereen weer in de chat?
Nu tik je het zelfs zelf verkeerd...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jep.
http://roosmarijn.lichtsnel.nl/
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
Boxen op 100% op kantoor hier! MOTORCYCLE EMPTINESS
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:12 schreef cosmick het volgende:
[..]. Wakker worden met een bepaaaaalde sms is altijd leuk om de dag mee te beginnen
.
Motorfiets leegheidquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:18 schreef Damzkieee het volgende:
Boxen op 100% op kantoor hier! MOTORCYCLE EMPTINESS
Nee, das wel een koude douche na het nagloeien van Motorcycle Emptiness.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:25 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier hoort deze plaat van John Mayer niet graag..
Al die Mayer-muziek is precies hetzelfde. Dodelijk saaiquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:25 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier hoort deze plaat van John Mayer niet graag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |