Een bloedbad... je hebt dan toch wel een zwembroek en handdoek bij je hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ergens in de week voor 16 februari, want dan begint de vvk.
Enne, doeg![]()
(jaarvergadering op de voetbalclub, wordt een bloedbad...)
Wat douchegel en shampoo lijkt me dan ook niet overbodigquote:Op maandag 14 januari 2008 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een bloedbad... je hebt dan toch wel een zwembroek en handdoek bij je hè?
Helaas kun je ook niet alles in een radioprogramma zo maken dat IEDEREEN het leuk vindt. Als het zo makkelijk was, dan hadden we ook niet zoveel zenders in Nederlandquote:Op maandag 14 januari 2008 19:33 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook wel een beetje tenenkrommend als Michiel zich voor schut zet in andere talen.
Maar dat heb ik ook als je op tv/programmas mensen in tenenkrommend engels ziet praten.
Vind het niet ook niet erg hoor.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas kun je ook niet alles in een radioprogramma zo maken dat IEDEREEN het leuk vindt. Als het zo makkelijk was, dan hadden we ook niet zoveel zenders in Nederland
Klopt, ze liggen op tafel op het moment...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:Boogie 2Nite
![]()
Lekkere voetjes van de vloer plaat
huh?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
We kunnen dit jaar al een week van tevoren zien of Michiel op de voorkant van de Donald Duck komt
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
http://michielveenstra.hyves.nl/fotos/167892744/0/f3oK/ [afbeelding]
Sinds dit jaar staat er op de achterkant (onder de Zware Jongens) naast een kleine opwarmer over wat er volgende week in de Donald Duck te lezen is, ook weer de voorkant van de volgende uitgave.quote:
ah! Je merkt dat ik de DD al een tijdje niet meer lees (vroeger wel, heul veul zelfs!)quote:Op maandag 14 januari 2008 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds dit jaar staat er op de achterkant (onder de Zware Jongens) naast een kleine opwarmer over wat er volgende week in de Donald Duck te lezen is, ook weer de voorkant van de volgende uitgave.
Zo staat op de voorkant van volgende week dat Donald uit zn ski-schoenen vliegt waar de sneeuw overgaat op gras.
Ik heb de DD nog nooit gelezen geloof ik....quote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
ah! Je merkt dat ik de DD al een tijdje niet meer lees (vroeger wel, heul veul zelfs!)
Ik sinds juli wel weer. Mn moeder had een paar jaar geleden ineens het abonnement opgezegd (quote:Op maandag 14 januari 2008 20:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
ah! Je merkt dat ik de DD al een tijdje niet meer lees (vroeger wel, heul veul zelfs!)
Dat extreem overdrijven hoort bij het item en maakt het juist zo grappig IMHOquote:Op maandag 14 januari 2008 19:33 schreef IedeK. het volgende:
Ik vind het soms ook wel een beetje tenenkrommend als Michiel zich voor schut zet in andere talen.
Maar dat heb ik ook als je op tv/programmas mensen in tenenkrommend engels ziet praten.
Ben blij dat anderen het wel een leuk item vindenquote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas kun je ook niet alles in een radioprogramma zo maken dat IEDEREEN het leuk vindt. Als het zo makkelijk was, dan hadden we ook niet zoveel zenders in Nederland
Pop staat voor populair, dus Armin van Buuren kan net zo goed een popprijs winnen als Moke of Andre Rieu. Zie de opmerkingen van Giel tijdens de Noorderslag uitzendingquote:Op maandag 14 januari 2008 19:17 schreef Broekie het volgende:
En daar kan ik hem ook geen ongelijk in geven. Kijk, als je de Popprijs omdoopt tot Muziekprijs, oke, dan misschien, maar Armin van Buren pop noemen, nee.
* Glacier had Moke ook graag zien winnen.quote:Bovendien heeft Moke zo ontzettend veel bereikt in 2007 dat ik me inderdaad gewoon bij Michiel aan sluit. Maar goed, wie zijn wij?
Er zit bij mij een kunstje bij MetMichiel luisteren, verstand op nulquote:Op maandag 14 januari 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |