quote:Op maandag 14 januari 2008 20:39 schreef Feivel1 het volgende:
Raad jij eens op welke plek bij mij Calvin Harr-is?
Juist ja, aan kop!
Hier ook! die lucht !!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Klopt, ze liggen op tafel op het moment...[ afbeelding ]
Idd, grappig nummerquote:Op maandag 14 januari 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Hier ook! die lucht !!![]()
Calvin Harris wat een GEWELDIGE plaat.
Eensquote:Op maandag 14 januari 2008 20:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat extreem overdrijven hoort bij het item en maakt het juist zo grappig IMHO
Niet te vaak horen inderdaad want het is niet echt een tekstueel hoogstaande plaat, maar wel erg fijn om zo af en toe even te horen!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:06 schreef Glacier het volgende:
Hoi MutZ
Idd, grappig nummerHoewel ik niet uitsluit dat ik hem beu word als ik hem een tijdje hoor..maar dat ligt waarschijnlijk meer aan de rotatie van bepaalde zenders dan aan de plaat zelf
Album is trouwens hetzelfde: niet geschikt om heel veel te luisteren, maar wel om zo nu en dan eens ff iets van mee te pikkenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
Niet te vaak horen inderdaad want het is niet echt een tekstueel hoogstaande plaat, maar wel erg fijn om zo af en toe even te horen!
Album moet ik nog een keer checken, maar dus niet tevaak luisteren.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef Glacier het volgende:
Album is trouwens hetzelfde: niet geschikt om heel veel te luisteren, maar wel om zo nu en dan eens ff iets van mee te pikken
quote:
nee een andere Ronaldquote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Ronald als in Broekie?
Ik ben onschuldig!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
Ronald als in Broekie?
Ik blijf nog een uurtjequote:
Draai je die normaal gesproken dicht dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Kan de subwoofer weer even vol worden open gezet.![]()
Zo'n idee had ik inmiddels al, je bleef zo rustig zittenquote:
Wij hebben hier juist een maand of twee geleden ons abonnement opgezegd na bijna 22 jaar. Loopt ergens deze maand af.quote:
Helemaal goed gewoon!quote:Op maandag 14 januari 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
Eerst Voicst en nu ook nog Coldplay live
1HOREN 2VOELEN 3FMquote:Op maandag 14 januari 2008 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Riemen vast want daar is Calvin Harris weer, Active Radio ! *piew* *piew*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |