Nare slappe nietserige onopvallende zogenaamd-hippe urban-zooi.quote:
Ik ookquote:Op maandag 14 januari 2008 11:18 schreef Sirolf het volgende:
Zo mensen, lekker aan het slaapwandelen? Ik nog wel min of meer.
Teken dat je er veel te vroeg uit wasquote:Op maandag 14 januari 2008 11:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
O, WTF, het is nog ochtend
Heb al zoveel gedaan, dat het voelt als middag
* Glacier probeert het opnieuw
Goeiemorgen allemaal
eensquote:Op maandag 14 januari 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nare slappe nietserige onopvallende zogenaamd-hippe urban-zooi.
Hij moet gewoon een heerlijk lekker danspopliedje maken! Aaaauuw!
Dat nieuwe plaatje trekt niemand toch ook? Hij wil zich kennelijk in de Timbaland/Timberlake-scene mengen... maar dat klinkt nu zo vreselijk geforceerd. Met een 'rapper' (Will I Am).quote:
Das ook niet slimquote:
ja. Denk het ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nieuwe plaatje trekt niemand toch ook? Hij wil zich kennelijk in de Timbaland/Timberlake-scene mengen... maar dat klinkt nu zo vreselijk geforceerd. Met een 'rapper' (Will I Am).
Gewoon PYT-stylo... dat willen de fans horen!
quote:
En tot die tijd...quote:
Heb hier geen radio: vertelquote:Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Die grap met Peter R. De Vries ging wel erg ver![]()
Luisteraar ging hem opbellen en zeggen dat'ie info had over Joran van der Slootquote:
Wil jij zeggen dat je vroeger in groep 1/2/3 van de basisschool niet zulke klasgenoten had? Die dus echt letterlijk zeiden dat ze brandweerauto wilden worden?quote:Op maandag 14 januari 2008 14:22 schreef cosmick het volgende:
"Vroeger wilde iedereen brandweerauto worden"... moeilijk hè, praten.
Ik kan het me niet meer herinneren. En Rabbering is al wat ouder dacht ik.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat je vroeger in groep 1/2/3 van de basisschool niet zulke klasgenoten had? Die dus echt letterlijk zeiden dat ze brandweerauto wilden worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |