Nou vind deze versie nog wel te pruimen, het origineel is zwaar irritant.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders maak je ff zo'n verneukte versie van de Blieb-song
quote:Op maandag 14 januari 2008 15:44 schreef cosmick het volgende:
Dat Kaiser Chiefs vind ik ook niet veel idd. Editors zijn gooooeeed!
Irritant ook want persoonlijk ben ik die plaat allang zat en nu gaan ze dat ding nog een keer uitbrengen. Zijn ze behoorlijk laat mee.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goede strategie van platenmaatschappijen... Platen niet willen uitbrengen als ze 'in' zijn. En maar klagen dat er niks verkocht wordt
![]()
.
Ga je weg?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ook weer eens keer Leave.
Jup, helaas wel..quote:Op maandag 14 januari 2008 16:03 schreef cosmick het volgende:
Gaan ze dat ding nog een keer uitbrengen??!
Welke single wordt hun nieuwe?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Giel zei vanochtend al lekker subtiel:
Deze heb ik nou eigenlijk wel vaak genoeg gehoord, morgen komen ze met een nieuwe singel
Werd tijd inderdaad
OMGquote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
Mensen met een sterke maag mogen foto 3 checken
Wel heel eerlijkquote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
Wat je soms ook tegenkomt: een laptop met kotsresten, nu te koop op marktplaats!
Pfoequote:Op maandag 14 januari 2008 16:22 schreef Glacier het volgende:
Wat je soms ook tegenkomt: een laptop met kotsresten, nu te koop op marktplaats!
Die was nog 't minst ergquote:Op maandag 14 januari 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een mongolen...Vooral die gebelde gozert.
Vond ik nietquote:
quote:
Hoorde een behoorlijk enthousiaste Giel Beelen de plaat 's ochtends aankondigen. Voicst zou ik een erg goede Megahit kandidaat vinden voor week 4.quote:
Idd jaquote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Arme Coen
Het prikte nogal op de cam te zien
goed item! rode wijn is inderdaad helemaal niet fijn om in je ogen te krijgen, pluspuntje voor C&S vandaagquote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Arme Coen
Het prikte nogal op de cam te zien
De Ekdom in de Nacht versie gehoord zeker?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:01 schreef Litton-Lane het volgende:"Hallo, daar zijn we weer"
Waarom hoor ik altijd iets anders bij de reclame van Carglass![]()
![]()
lekker relaxtquote:Op maandag 14 januari 2008 18:45 schreef -Hans- het volgende:
ZOmeteen MetMichiel !![]()
Maricha is al in de studio (Y)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |