nou, wij wachten afquote:
Anders ik wel. En volgende week wordt het Kanequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
Het is dat ik zo goed gemutst ben, anders werd ik spontaan suicidaal die MH.
ja, deze draaien ze nooit zo vaakquote:
Haha, ja, die Anouk bereidt ons deze week al voor op mogelijk nog meer ellendequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders ik wel. En volgende week wordt het Kane
"Wild Boys" draaien ze idd veel te vaak. En da's nou net de minste plaat van ze imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, deze draaien ze nooit zo vaak
met clip erbij zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maarrrrr.. "Girls On Film" is het fijnst.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is niet meer het standaard Kane gekweil van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
Anders ik wel. En volgende week wordt het Kane
Nu zit er een vette distortion over zijn gekweil, geweldig! En persoonlijk wil ik helemaal niet aan Kane wennen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:06 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is niet meer het standaard Kane gekweil van de afgelopen jarenIk moet er alleen nog even aan wennen
Wat is "champange"?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef rubbereend het volgende:
gaat nu iedereen over die champange beginnen?
Saaie muziekquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen kane hiero?
omdat het een kutband is bagger uitbrengt met een voorman die verschrikkelijk isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen kane hiero?
Dan wordt het tijd om een vergoeding van de artiesten te eisen vanwege gehoorschade en overlast door kutmuziek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een huilies die artiesten over een heffing op harddisks etc.. Moet ik hen zeker een heffing gaan betalen op een schijf met word-documenten
.
Juist! Wil ik per direct een ton zien van zowel Editors als van Alain Crap, Anouk, Kane en Sander de Heer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om een vergoeding van de artiesten te eisen vanwege gehoorschade en overlast door kutmuziek.
maar 3 topics verderop wel opscheppen over je 300gb aan mp3tjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een huilies die artiesten over een heffing op harddisks etc.. Moet ik hen zeker een heffing gaan betalen op een schijf met word-documenten
.
Je vindt de Editors slecht?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
Juist! Wil ik per direct een ton zien van zowel Editors als van Alain Crap, Anouk, Kane en Sander de Heer.
Die staan niet op elke HD die ik hebquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
maar 3 topics verderop wel opscheppen over je 300gb aan mp3tjes
Ik ben het alleen met je eerst punt eensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die band is juist een van de betere bands die op 3FM te horen zijn IMHO. Net als ik Sander de Heer een leuke DJ vindt en het nieuwe werk van Alain Clark prima kan waarderen
Het was niet sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet of je het nu meent of niet, maar je klinkt erg sarcastisch
En ja, ik vind het bagger
Een keer is leuk, maar heb het gemekker nu wel eens gehoord hoor.
Die hoeven niet illegaal te zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
maar 3 topics verderop wel opscheppen over je 300gb aan mp3tjes
Mijn punt is dat heel veel mensen klagen dat hun mp3tjes legaal zijn en dat ze geen belasting willen betalen over een cd/md/mp3/whatever-speler omdat de media die je erop wilt zetten "toch niet illegaal hoeft te zijn", maar in de praktijk eigenlijk altijd wel isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die staan niet op elke HD die ik heb. Bovendien is een hele sloot ook nog es een rip van m'n officieel aangeschafte cd's
.
quote:
nou, ik sta er gewoon op hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Spam ik gewoon nog een keer de linkjes voor wie ze gisteravond gemist heeft:
Weekend DNA 5 januari 2008
http://3fm.stimpy.nu/plork_radio.mp3
http://3fm.stimpy.nu/plork_500miles.mp3
Sowieso is downloaden van muziek niet illegaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn punt is dat heel veel mensen klagen dat hun mp3tjes legaal zijn en dat ze geen belasting willen betalen over een cd/md/mp3/whatever-speler omdat de media die je erop wilt zetten "toch niet illegaal hoeft te zijn", maar in de praktijk eigenlijk altijd wel is
Tsja...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn punt is dat heel veel mensen klagen dat hun mp3tjes legaal zijn en dat ze geen belasting willen betalen over een cd/md/mp3/whatever-speler omdat de media die je erop wilt zetten "toch niet illegaal hoeft te zijn", maar in de praktijk eigenlijk altijd wel is
Mja, gaat niet al te lekker met 'm inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Damn..... http://rudio.wordpress.com/2008/01/08/rusthart-nodig/
Sterkte...
Neh. Bij "hiphopgroep" moest ik al aan Furtado denken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
Die opgave, dat is Shakira toch??
En Alive
dat is niet fijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Sterkte...
José Hoebeequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:33 schreef Againzender het volgende:
meligheid slaat toe op kantoor
sjalalalala
Ja uhhhh ik uhhh dacht uhhhh het uhhhh wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand mij vannacht nog gehoord bij Roosmarijn?
Sjips, waarom is de ontvangst op Corus zo ruk... Nou mis ik één van m'n favo platenquote:
Ga je mond spoelen met groene zeep, en rap wat!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ongeveer het dieptste dieptepunt in de muziekgeschiedenis.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ongeveer het dieptste dieptepunt in de muziekgeschiedenis.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep, en rap wat!![]()
euh, ja, zo te zien staat 'ie nog aan ookquote:
Tuurlijk, hij is zo onhip als maar zijn kan, maar zet 'em in Ahoy en het dak gaat er af. En als ie dan Everything I do of een andere ballad speelt, ga ik lekker bier halenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef cosmick het volgende:
[..]. Come man, het is toch de vreselijkste kitchplaat die je je kan bedenken?
Sowieso, Bryan Adams![]()
.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is zo onhip als maar zijn kan, maar zet 'em in Ahoy en het dak gaat er af. En als ie dan Everything I do of een andere ballad speelt, ga ik lekker bier halen
Whahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:43 schreef cosmick het volgende:
Ok ok. Persoonlijk heb ik meer met Ryan Adams.
[ afbeelding ].
Toen iemand in het publiek als grap "Summer of 69" schreeuwde liep ie boos weg.
Nou, als je als serieuze getalenteerde muzikant voor je gladde nietserige bijna naamgenoot wordt vergeleken, dan kan ik er mij wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whahaha
Moet je kunnen hebben toch?
Verbaast me dan weer nietsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
En ik ken die hele Ryan Adams verder niet eens.
Dat wisten we alquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:03 schreef IedeK. het volgende:
http://rudio.wordpress.com/2008/01/08/rusthart-nodig/
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:43 schreef cosmick het volgende:
Ok ok. Persoonlijk heb ik meer met Ryan Adams.
[ afbeelding ].
Toen iemand in het publiek als grap "Summer of 69" schreeuwde liep ie boos weg.
Vergaderingenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Geen MetMichiel voor mij vanavond, om 19.05 weg voor vergadering tot ongeveer 22.30
Hoiquote:
Lekkere timingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Hey
Geen MetMichiel voor mij vanavond, om 19.05 weg voor vergadering tot ongeveer 22.30
Welke sig?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
Wiebeluh![]()
Kan Michiel straks mooi 500 miles van Plork en de aannemers draaien
@MutZ: je moet je sig nog ff aanpassen
Hoiquote:
Wie gaan er morgen allemaal eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef Broekie het volgende:
* Broekie hangt nog even snel z'n mp3/fm-player aan de lader.
Kan ik zo in de trein naar huis naar MetMichiel luisteren.
Zit nu nog op m'n werk, maar even wat langer door gewerkt zodat ik morgen eerder weg kan en op tijd in Hilversum kan zijn voor de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie.![]()
Geen idee eigenlijk, ik heb alleen van Sirolf en Glacier gehoord dat ze ook mogen komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie gaan er morgen allemaal eigenlijk?
quote:
ik niet, ben er niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie gaan er morgen allemaal eigenlijk?
Van hen weet ik het ook idd... Ik heb me iig niet aangemeld, want m'n rug gaat dat niet zo leuk vinden denk ik...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb alleen van Sirolf en Glacier gehoord dat ze ook mogen komen.
Marc63 en ondergetekende ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb alleen van Sirolf en Glacier gehoord dat ze ook mogen komen.
Jouw naam is zeker Gaston?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:08 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
hehequote:
Da's dan iig al 5 personen.quote:
Ja, dat had ik ook al ondervondenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij stuitert weer zo af en toe, net als de afgelopen dagen maanden jaren.
Ik val in geen van beide categorienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan iig al 5 personen.
Nu alleen nog op zoek naar iemand die met me mee wil. Tot nu toe zijn er mensen die niet kunnen, maar wel willen en mensen die niet willen, maar wel kunnen...
Ik neem mn broertje meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu alleen nog op zoek naar iemand die met me mee wil. Tot nu toe zijn er mensen die niet kunnen, maar wel willen en mensen die niet willen, maar wel kunnen...
Bij mij is het vervoer een probleem. Ikzelf ga daarna door naar Enschede, maar dat wil ik de mensen die daar niet wonen, niet aandoenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
quote:
Zolang ik in Amsterdam (of Utrecht CS) kan komen, kan ik thuiskomen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bij mij is het vervoer een probleem. Ikzelf ga daarna door naar Enschede, maar dat wil ik de mensen die daar niet wonen, niet aandoen
CD is idd erg leukquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:30 schreef TheVulture het volgende:
The Wombats
Ik heb de hele CD inmiddels , erg leukJammer genoeg is hun concert in De Effenaar al uitverkocht
iddquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang ik in Amsterdam (of Utrecht CS) kan komen, kan ik thuiskomen...
Nachttreinen en -bussen FTW!
Goed dat je het ff zegt. Ik zat al te denken wat ik nou met al die vieze borden moet doen nu ik mn buikje rond gegeten heb.quote:
Gewoon van dat plastic borden en bestek halen, kan je zo weggooienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt. Ik zat al te denken wat ik nou met al die vieze borden moet doen nu ik mn buikje rond gegeten heb.
Of gewoon laten staan en met een beetje geluk wassen ze zichzelf na een paar dagen afquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon van dat plastic borden en bestek halen, kan je zo weggooien
ieuwquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Of gewoon laten staan en met een beetje geluk wassen ze zichzelf na een paar dagen af
Dezelfde als ik ga kijken?quote:
Niet vermoeiend, maar gewoon gek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
Vermoeiend is die Michiel soms hè, Maricha?
quote:
1,5 jaar.....en ken Michiel zelfs al langer....maar hij blijft onverwachts uit de hoek komen. Rare jongen hoor, die Michielquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, hoelang ben je al producer van MetMichiel?
Te lang, zo te horenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, hoelang ben je al producer van MetMichiel?
Dan heb je de keuze uit een breed assorti aan streams, van hele lichte streams (vanaf 22kbps) tot bandbreedte-slurpers (webcam).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
Vanaf volgende week ook streaming 3FM op het werk. Heb nu een werkplek zonder boxjes, maar volgende week andere werkplek mét muziek dus!
zeker niet!quote:
128kbps is genoeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je de keuze uit een breed assorti aan streams, van hele lichte streams (vanaf 22kbps) tot bandbreedte-slurpers (webcam).
Die is sinds enige tijd 128kbps.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
128kbps is genoeg.
De Wmp-stream dus.
heerlijk dat soort platenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al een gevoel dat ie van jou was Boris.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al een gevoel dat ie van jou was Boris.
truequote:-Vaduz-
Katie Melua
Ik moet echt eens een cd van Killers aanschaffen geloof ik. Ik vind tot nu toe alles leuk wat ik van hun hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een cd van Killers aanschaffen geloof ik. Ik vind tot nu toe alles leuk wat ik van hun hoor
Het zou eens tijd wordenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane morgen naar de winkel gaat....
Tot morgen!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
ik zeg alvast: tot morgen voor degene die bij de nieuwjaarsreceptie zijn. De rest: tot overmorgen (weet nu al dat ik geen tijd heb voor het forum)
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane morgen naar de winkel gaat....
Klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:50 schreef broer het volgende:
Dat 3VOOR12-spelletje dat Eric Corton tegenwoordig (nu!) speelt is wel grappig. Lang, heel lang geleden speelde Jeanne Kooijmans exact hetzelfde spelletje in de tijd dat ze de Avondspits van Frits Spits had overgenomen. Heb ik zelfs nog een keer aan meegedaan...
Trusten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:12 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik heb mijn opdracht afgemaakt en ik ga nu maar eens slapen
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Trusten.
Ik ga ook. Ik heb een klein beetje ontstoken tandvlees. (Heerlijk) pijn doet dat... Ontstekingsremmers liggen op mijn werk, in mijn bureau la....
quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:24 schreef Glacier het volgende:
Ik moest net nog even een album van Feist downloaden
Dat doet 'ie nog steeds wekelijks hoor, in de freaknacht.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt.leuk inderdaad. Maar Gerard heeft toch ook ooit eens een platenkast gehad
(nooit meer wat van gehoord)
Van hetzelfdequote:Op woensdag 9 januari 2008 06:40 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh!
Was jij dat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:47 schreef SunChaser het volgende:
Nu snap ik waarom Ekdom me altijd wegdrukt bij de Wildprik op vrijdagavond. Mn naam staat in beeld als ik bel
Ringtoon Aan
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een cd van Killers aanschaffen geloof ik. Ik vind tot nu toe alles leuk wat ik van hun hoor
Er staan leuke liedjes op! Ik heb nog niet alles geluisterd, maar ik kan me niet voorstellen dat de rest niet leuk isquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:36 schreef broer het volgende:
Ik zat vanmiddag te lunchen in een café en ik hoorde bijzonder fijne muziek. Toen ik het meisje achter de bar vroeg wat ze draaide, zei ze: "Feist."
Is het hele album oké?
Ik zat gisteren op de bank en hoorde dat nummer van U2 met MJ Blidge... en hmm, dat was best mooi (op dat momentquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane of niet, dit blijft een lekker nummer.
ik geloof dat je even in de hoek moet gaan staanquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op de bank en hoorde dat nummer van U2 met MJ Blidge... en hmm, dat was best mooi (op dat moment![]()
).
Haha, opzich ben ik er nu alweer iets minder enthousiast over hoorquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:46 schreef borisz het volgende:
[..]
ik geloof dat je even in de hoek moet gaan staan![]()
in de hoek staan heeft je dus wat bijgebrachtquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, opzich ben ik er nu alweer iets minder enthousiast over hoor.
heeft Meneer Muys ook nog een luisteraarquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben gister uit school thuis gekomen, en ben meteen omgevallen, en aan een stuk doorgeslapen tot een uur of 04.30
The mouse is in the house, miaaaaauwquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:54 schreef borisz het volgende:
[..]
heeft Meneer Muijs ook nog een luisteraar![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op de bank en hoorde dat nummer van U2 met MJ Blidge... en hmm, dat was best mooi (op dat moment![]()
).
dan heb je optiesquote:Op woensdag 9 januari 2008 10:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
The mouse is in the house, miaaaaauw
Werd niet echt vrolijk van het idee dat ik mn hele avond heb gemist
Wat nog erger is is dat ik nu al sinds 04.30 nonstop wakker ben, en ik om 13.00 uur een sollicitatiegesprek en vanavond een belangrijke vergadering van de lokalo heb
Ik denk dat ik dan midden in mijn sollicitatie over mn nek gaquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:51 schreef borisz het volgende:
[..]
in de hoek staan heeft je dus wat bijgebracht
quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wel veilig, hè cos
. Dat je toen de muziek nog gehoord hebt
.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:35 schreef cosmick het volgende:
[..]. Tuurlijk, muziek ontgaat mij nooit.
"o, wat is dit ook al weer" komt vaak voor onder bepaalde activiteiten![]()
.
In dit geval even op de display van de Harman Kardon kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. "O, wacht ff. Ff de titel van dit nummer opzoeken."
quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
In dit geval even op de display van de Harman Kardon kijken![]()
. "Oooja, tuurlijk".
Erectiepillen testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |