abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:05:07 #1
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_55892932
Hallo allemaal,
Ik ga over 2 weken naar bonaire, waar ik 2 weken vakantie vier ( ), maar ik wil daar graag kunnen bellen en ben dus op zoek naar een prepaid-simkaart. Ik vraag mij alleen af of dat zomaar kan in mijn huidige telefoon(s). Ik heb al even gezocht, maar ik kon op internet niet zo heel veel vinden.
Wel heb ik 1 telco gevonden (klik) met prijzen en die ook prepaid-abbo's heeft, maar of dat het zelfde type netwerk is als ze hier hebben weet ik dus niet Verder vind ik hun site er niet al te betrouwbaar uit zien met al die COMING SOON!!1one pagina's
Weet iemand of er nog meer telco's zijn, en eventueel of die ook GPRS dekking (of EDGE ofzo) hebben?
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:53:40 #2
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_56133895
Digicel is best betrouwbaar. Ze zitten ook hier op Aruba en ook op Curacao en nog een aantal eilanden hier in de buurt.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:17:13 #3
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_56750616
*mee-gaa-hitschop* Uiteraard nooit meer teruggecheckt in dit topic, maar ik heb inderdaad een digicel simmetje gehad.
Er is ook chippie daar, en daarmee schijn je goedkoop naar nederland te kunnen bellen. En andersom van Nederland naar Bonaire ( www.chippieland.nl )
Aangezien ik van plan ben om voor langere tijd terug te gaan is het handig om dit te onthouden dus

[ Bericht 13% gewijzigd door WebHawkjuh op 15-02-2008 15:36:55 ]
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')