Zolang ik in Amsterdam (of Utrecht CS) kan komen, kan ik thuiskomen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bij mij is het vervoer een probleem. Ikzelf ga daarna door naar Enschede, maar dat wil ik de mensen die daar niet wonen, niet aandoen
CD is idd erg leukquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:30 schreef TheVulture het volgende:
The Wombats
Ik heb de hele CD inmiddels , erg leukJammer genoeg is hun concert in De Effenaar al uitverkocht
iddquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang ik in Amsterdam (of Utrecht CS) kan komen, kan ik thuiskomen...
Nachttreinen en -bussen FTW!
Goed dat je het ff zegt. Ik zat al te denken wat ik nou met al die vieze borden moet doen nu ik mn buikje rond gegeten heb.quote:
Gewoon van dat plastic borden en bestek halen, kan je zo weggooienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt. Ik zat al te denken wat ik nou met al die vieze borden moet doen nu ik mn buikje rond gegeten heb.
Of gewoon laten staan en met een beetje geluk wassen ze zichzelf na een paar dagen afquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon van dat plastic borden en bestek halen, kan je zo weggooien
ieuwquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Of gewoon laten staan en met een beetje geluk wassen ze zichzelf na een paar dagen af
Dezelfde als ik ga kijken?quote:
Niet vermoeiend, maar gewoon gek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
Vermoeiend is die Michiel soms hè, Maricha?
quote:
1,5 jaar.....en ken Michiel zelfs al langer....maar hij blijft onverwachts uit de hoek komen. Rare jongen hoor, die Michielquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, hoelang ben je al producer van MetMichiel?
Te lang, zo te horenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, hoelang ben je al producer van MetMichiel?
Dan heb je de keuze uit een breed assorti aan streams, van hele lichte streams (vanaf 22kbps) tot bandbreedte-slurpers (webcam).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
Vanaf volgende week ook streaming 3FM op het werk. Heb nu een werkplek zonder boxjes, maar volgende week andere werkplek mét muziek dus!
zeker niet!quote:
128kbps is genoeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je de keuze uit een breed assorti aan streams, van hele lichte streams (vanaf 22kbps) tot bandbreedte-slurpers (webcam).
Die is sinds enige tijd 128kbps.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
128kbps is genoeg.
De Wmp-stream dus.
heerlijk dat soort platenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al een gevoel dat ie van jou was Boris.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al een gevoel dat ie van jou was Boris.
truequote:-Vaduz-
Katie Melua
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |