Whahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:43 schreef cosmick het volgende:
Ok ok. Persoonlijk heb ik meer met Ryan Adams.
[ afbeelding ].
Toen iemand in het publiek als grap "Summer of 69" schreeuwde liep ie boos weg.
Nou, als je als serieuze getalenteerde muzikant voor je gladde nietserige bijna naamgenoot wordt vergeleken, dan kan ik er mij wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Whahaha
Moet je kunnen hebben toch?
Verbaast me dan weer nietsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
En ik ken die hele Ryan Adams verder niet eens.
Dat wisten we alquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:03 schreef IedeK. het volgende:
http://rudio.wordpress.com/2008/01/08/rusthart-nodig/
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Damn..... http://rudio.wordpress.com/2008/01/08/rusthart-nodig/
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:43 schreef cosmick het volgende:
Ok ok. Persoonlijk heb ik meer met Ryan Adams.
[ afbeelding ].
Toen iemand in het publiek als grap "Summer of 69" schreeuwde liep ie boos weg.
Vergaderingenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Geen MetMichiel voor mij vanavond, om 19.05 weg voor vergadering tot ongeveer 22.30
Hoiquote:
Lekkere timingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:34 schreef Piles het volgende:
Hey
Geen MetMichiel voor mij vanavond, om 19.05 weg voor vergadering tot ongeveer 22.30
Welke sig?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:51 schreef Piles het volgende:
Wiebeluh![]()
Kan Michiel straks mooi 500 miles van Plork en de aannemers draaien
@MutZ: je moet je sig nog ff aanpassen
Hoiquote:
Wie gaan er morgen allemaal eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef Broekie het volgende:
* Broekie hangt nog even snel z'n mp3/fm-player aan de lader.
Kan ik zo in de trein naar huis naar MetMichiel luisteren.
Zit nu nog op m'n werk, maar even wat langer door gewerkt zodat ik morgen eerder weg kan en op tijd in Hilversum kan zijn voor de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie.![]()
Geen idee eigenlijk, ik heb alleen van Sirolf en Glacier gehoord dat ze ook mogen komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie gaan er morgen allemaal eigenlijk?
quote:
ik niet, ben er niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wie gaan er morgen allemaal eigenlijk?
Van hen weet ik het ook idd... Ik heb me iig niet aangemeld, want m'n rug gaat dat niet zo leuk vinden denk ik...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb alleen van Sirolf en Glacier gehoord dat ze ook mogen komen.
Marc63 en ondergetekende ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb alleen van Sirolf en Glacier gehoord dat ze ook mogen komen.
Jouw naam is zeker Gaston?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:08 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
hehequote:
Da's dan iig al 5 personen.quote:
Ja, dat had ik ook al ondervondenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij stuitert weer zo af en toe, net als de afgelopen dagen maanden jaren.
Ik val in geen van beide categorienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's dan iig al 5 personen.
Nu alleen nog op zoek naar iemand die met me mee wil. Tot nu toe zijn er mensen die niet kunnen, maar wel willen en mensen die niet willen, maar wel kunnen...
Ik neem mn broertje meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu alleen nog op zoek naar iemand die met me mee wil. Tot nu toe zijn er mensen die niet kunnen, maar wel willen en mensen die niet willen, maar wel kunnen...
Bij mij is het vervoer een probleem. Ikzelf ga daarna door naar Enschede, maar dat wil ik de mensen die daar niet wonen, niet aandoenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
quote:
Zolang ik in Amsterdam (of Utrecht CS) kan komen, kan ik thuiskomen...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bij mij is het vervoer een probleem. Ikzelf ga daarna door naar Enschede, maar dat wil ik de mensen die daar niet wonen, niet aandoen
CD is idd erg leukquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:30 schreef TheVulture het volgende:
The Wombats
Ik heb de hele CD inmiddels , erg leukJammer genoeg is hun concert in De Effenaar al uitverkocht
iddquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang ik in Amsterdam (of Utrecht CS) kan komen, kan ik thuiskomen...
Nachttreinen en -bussen FTW!
Goed dat je het ff zegt. Ik zat al te denken wat ik nou met al die vieze borden moet doen nu ik mn buikje rond gegeten heb.quote:
Gewoon van dat plastic borden en bestek halen, kan je zo weggooienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt. Ik zat al te denken wat ik nou met al die vieze borden moet doen nu ik mn buikje rond gegeten heb.
Of gewoon laten staan en met een beetje geluk wassen ze zichzelf na een paar dagen afquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon van dat plastic borden en bestek halen, kan je zo weggooien
ieuwquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Of gewoon laten staan en met een beetje geluk wassen ze zichzelf na een paar dagen af
Dezelfde als ik ga kijken?quote:
Niet vermoeiend, maar gewoon gek!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
Vermoeiend is die Michiel soms hè, Maricha?
quote:
1,5 jaar.....en ken Michiel zelfs al langer....maar hij blijft onverwachts uit de hoek komen. Rare jongen hoor, die Michielquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, hoelang ben je al producer van MetMichiel?
Te lang, zo te horenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, hoelang ben je al producer van MetMichiel?
Dan heb je de keuze uit een breed assorti aan streams, van hele lichte streams (vanaf 22kbps) tot bandbreedte-slurpers (webcam).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
Vanaf volgende week ook streaming 3FM op het werk. Heb nu een werkplek zonder boxjes, maar volgende week andere werkplek mét muziek dus!
zeker niet!quote:
128kbps is genoeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je de keuze uit een breed assorti aan streams, van hele lichte streams (vanaf 22kbps) tot bandbreedte-slurpers (webcam).
Die is sinds enige tijd 128kbps.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
128kbps is genoeg.
De Wmp-stream dus.
heerlijk dat soort platenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al een gevoel dat ie van jou was Boris.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had al een gevoel dat ie van jou was Boris.
truequote:-Vaduz-
Katie Melua
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |