Die staan niet op elke HD die ik hebquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
maar 3 topics verderop wel opscheppen over je 300gb aan mp3tjes
Ik ben het alleen met je eerst punt eensquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die band is juist een van de betere bands die op 3FM te horen zijn IMHO. Net als ik Sander de Heer een leuke DJ vindt en het nieuwe werk van Alain Clark prima kan waarderen
Het was niet sarcastisch bedoeldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet of je het nu meent of niet, maar je klinkt erg sarcastisch
En ja, ik vind het bagger
Een keer is leuk, maar heb het gemekker nu wel eens gehoord hoor.
Die hoeven niet illegaal te zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
maar 3 topics verderop wel opscheppen over je 300gb aan mp3tjes
Mijn punt is dat heel veel mensen klagen dat hun mp3tjes legaal zijn en dat ze geen belasting willen betalen over een cd/md/mp3/whatever-speler omdat de media die je erop wilt zetten "toch niet illegaal hoeft te zijn", maar in de praktijk eigenlijk altijd wel isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die staan niet op elke HD die ik heb. Bovendien is een hele sloot ook nog es een rip van m'n officieel aangeschafte cd's
.
quote:
nou, ik sta er gewoon op hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Spam ik gewoon nog een keer de linkjes voor wie ze gisteravond gemist heeft:
Weekend DNA 5 januari 2008
http://3fm.stimpy.nu/plork_radio.mp3
http://3fm.stimpy.nu/plork_500miles.mp3
Sowieso is downloaden van muziek niet illegaalquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn punt is dat heel veel mensen klagen dat hun mp3tjes legaal zijn en dat ze geen belasting willen betalen over een cd/md/mp3/whatever-speler omdat de media die je erop wilt zetten "toch niet illegaal hoeft te zijn", maar in de praktijk eigenlijk altijd wel is
Tsja...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn punt is dat heel veel mensen klagen dat hun mp3tjes legaal zijn en dat ze geen belasting willen betalen over een cd/md/mp3/whatever-speler omdat de media die je erop wilt zetten "toch niet illegaal hoeft te zijn", maar in de praktijk eigenlijk altijd wel is
Mja, gaat niet al te lekker met 'm inderdaadquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Damn..... http://rudio.wordpress.com/2008/01/08/rusthart-nodig/
Sterkte...
Neh. Bij "hiphopgroep" moest ik al aan Furtado denken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
Die opgave, dat is Shakira toch??
En Alive
dat is niet fijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:11 schreef -Hans- het volgende:
Damn..... http://rudio.wordpress.com/2008/01/08/rusthart-nodig/
Sterkte...
José Hoebeequote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:33 schreef Againzender het volgende:
meligheid slaat toe op kantoor
sjalalalala
Ja uhhhh ik uhhh dacht uhhhh het uhhhh wel.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand mij vannacht nog gehoord bij Roosmarijn?
Sjips, waarom is de ontvangst op Corus zo ruk... Nou mis ik één van m'n favo platenquote:
Ga je mond spoelen met groene zeep, en rap wat!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ongeveer het dieptste dieptepunt in de muziekgeschiedenis.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ongeveer het dieptste dieptepunt in de muziekgeschiedenis.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met groene zeep, en rap wat!![]()
euh, ja, zo te zien staat 'ie nog aan ookquote:
Tuurlijk, hij is zo onhip als maar zijn kan, maar zet 'em in Ahoy en het dak gaat er af. En als ie dan Everything I do of een andere ballad speelt, ga ik lekker bier halenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:17 schreef cosmick het volgende:
[..]. Come man, het is toch de vreselijkste kitchplaat die je je kan bedenken?
Sowieso, Bryan Adams![]()
.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij is zo onhip als maar zijn kan, maar zet 'em in Ahoy en het dak gaat er af. En als ie dan Everything I do of een andere ballad speelt, ga ik lekker bier halen
Whahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:43 schreef cosmick het volgende:
Ok ok. Persoonlijk heb ik meer met Ryan Adams.
[ afbeelding ].
Toen iemand in het publiek als grap "Summer of 69" schreeuwde liep ie boos weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |