nou, wij wachten afquote:
Anders ik wel. En volgende week wordt het Kanequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:39 schreef cosmick het volgende:
Het is dat ik zo goed gemutst ben, anders werd ik spontaan suicidaal die MH.
ja, deze draaien ze nooit zo vaakquote:
Haha, ja, die Anouk bereidt ons deze week al voor op mogelijk nog meer ellendequote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Anders ik wel. En volgende week wordt het Kane
"Wild Boys" draaien ze idd veel te vaak. En da's nou net de minste plaat van ze imo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, deze draaien ze nooit zo vaak
met clip erbij zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maarrrrr.. "Girls On Film" is het fijnst.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is niet meer het standaard Kane gekweil van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
Anders ik wel. En volgende week wordt het Kane
Nu zit er een vette distortion over zijn gekweil, geweldig! En persoonlijk wil ik helemaal niet aan Kane wennen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:06 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is niet meer het standaard Kane gekweil van de afgelopen jarenIk moet er alleen nog even aan wennen
Wat is "champange"?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef rubbereend het volgende:
gaat nu iedereen over die champange beginnen?
Saaie muziekquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen kane hiero?
omdat het een kutband is bagger uitbrengt met een voorman die verschrikkelijk isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat heeft iedereen toch tegen kane hiero?
Dan wordt het tijd om een vergoeding van de artiesten te eisen vanwege gehoorschade en overlast door kutmuziek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een huilies die artiesten over een heffing op harddisks etc.. Moet ik hen zeker een heffing gaan betalen op een schijf met word-documenten
.
Juist! Wil ik per direct een ton zien van zowel Editors als van Alain Crap, Anouk, Kane en Sander de Heer.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om een vergoeding van de artiesten te eisen vanwege gehoorschade en overlast door kutmuziek.
maar 3 topics verderop wel opscheppen over je 300gb aan mp3tjesquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een huilies die artiesten over een heffing op harddisks etc.. Moet ik hen zeker een heffing gaan betalen op een schijf met word-documenten
.
Je vindt de Editors slecht?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
Juist! Wil ik per direct een ton zien van zowel Editors als van Alain Crap, Anouk, Kane en Sander de Heer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |