quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:00 schreef Againzender het volgende:
wat een achterlijke dag om de werkweek te beginne, woensdag
doe maar een pallet bier
Altijd goedquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Lekkere uuropener! Editors - Racing Rats
BLIJFT goed!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Lekkere uuropener! Editors - Racing Rats
Nieuwe Kane? Heb ik volgens mij nog niet gehoord! wat is de titel van de plaat? Dan gaquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:12 schreef cosmick het volgende:
Erg leuk bandje, MN! Wat vind je van die nieuwe Kane Hans?
O, geen idee. Maar vast iets van "I SUCK DONKEYBALLS" ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Kane? Heb ik volgens mij nog niet gehoord! wat is de titel van de plaat? Dan ga
ik ff neuzen op het net.
Leuk bandje, goeie muziek, alleen zien ze er niet uit natuurlijk, stelletje hippiesquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Absoluut
Jaaaaaaa The Magic Numbers - Take A chance![]()
'Catwalk Criminal'quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, geen idee. Maar vast iets van "I SUCK DONKEYBALLS" ofzo. Ik kijk ook ff.
http://videoclips.blog.nl(...)ane-catwalk-criminalquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Kane? Heb ik volgens mij nog niet gehoord! wat is de titel van de plaat? Dan ga
ik ff neuzen op het net.
Poging om afgezien van een keyboarddeuntje net zo oudbollig te klinken als Golden Earring geslaagd. Als je de nog altijd immens vervelende hijgsteunkreunzang van Dinand (die dus eigenlijk totaal niet kan zingen) wegdenkt. Wat een kutbegin van het Nederlandse popjaar zeg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://videoclips.blog.nl(...)ane-catwalk-criminal
Zie daar ook een review
Zoals Roel terecht opmerkte lijkt het wel heel erg veel op een U2-nummer. En dat vind ik nog niet eens het meest vervelende. Dat weeige gezang maakt het helemaal tot een nietszeggend Rabbering "GOEDE PLAAAAT" -nummer. Althans imoquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest heel erg wennen aan de softe Linkin Park maar als ie dan valt dan is het ook erg![]()
Dat, inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:25 schreef cosmick het volgende:
Poging om afgezien van een keyboarddeuntje net zo oudbollig te klinken als Golden Earring geslaagd. Als je de nog altijd immens vervelende hijgsteunkreunzang van Dinand (die dus eigenlijk totaal niet kan zingen) wegdenkt. Wat een kutbegin van het Nederlandse popjaar zeg.
Link lijkt nu ook down te zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://videoclips.blog.nl(...)ane-catwalk-criminal
Zie daar ook een review
Hippies is denk ik wel het juiste woordquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Leuk bandje, goeie muziek, alleen zien ze er niet uit natuurlijk, stelletje hippies
Krijg de volgende meldingquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:52 schreef broer het volgende:
Hij doet het hier nog wel.
quote:Error 403
We're sorry, but we could not fulfill your request for /nederlands/2008/01/01/nieuwe-video-kane-catwalk-criminal on this server.
You do not have permission to access this server.
Vreemd, heb hier nergens last van, ook niet na een harde refresh.quote:
Heel vreemd maar ik kom er met mijn vaste ip-address echt niet op. Gelukkig kom ik er via een omweg wel op en heb de clip inmiddels gezien. Sorry, maar ik vind het echt helemaal niets! Je verwacht een hoop herrie maar het is gewoon een behoorlijk slappe hap. Gevalletje: " vuilnisman mag de nieuwe single van Kane ook mee? "quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:04 schreef Broekie het volgende:
Vreemd, heb hier nergens last van, ook niet na een harde refresh.
Probeer het anders eens via http://videoclips.blog.nl/ en dan rechts in het menu?
Geilie Mineuk volgens mijquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
WTF is dit voor briljante plaat ?!
Erg irritant en heeeeeel vaagquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat mn radio kapot was, maar die irritante echo hoort dus zo
Ik ben er nogquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:08 schreef DaMook het volgende:
Zo te zien is iedereen weer weg nu ik er ben.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog [afbeelding]
Luister alleen geen 3FM meer, en ben zo weg [afbeelding]
Ah dus dalijk komen Domien en Annemiekquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik hang hier en daar nog wel rond, wil de eerste Nacht DNA nog even een stukje meepikken.
Trustequote:Op donderdag 3 januari 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Weltusten [afbeelding]
Dat hoor je zo in de uuropener wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:59 schreef DJKoster het volgende:
Komt Domien nou of Winfried?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Zelfs helemaal GEEN naam in de uuropener! [afbeelding]
D en A hebben zeker nog een nachtje vrij...
Stuur jij ze even een pallet faxen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
WAT ???Geen Domien EN geen Annemiek
.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur jij ze even een pallet faxen?
Dat heb ik dus echt nog nooit gehoord. Is dat wat?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:16 schreef borisz het volgende:
MINDR dan maar
Vroegah was dat echt tofquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehoord. Is dat wat?
Ik had ook een WTF-Momentje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Zelfs helemaal GEEN naam in de uuropener!![]()
D en A hebben zeker nog een nachtje vrij...
quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nacht DNA is er om 4 uur [afbeelding] Beetje VroegeOchtend DNA dus...
035-6772076quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef DaMook het volgende:
Als ik de nummers zou hebben
Is Annemieke er dan ook, of is het Nacht DNDF (Domien en DJ FREE)quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nacht DNA is er om 4 uurBeetje VroegeOchtend DNA dus...
Ik zeg toch DNA?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is Annemieke er dan ook, of is het Nacht DNDF (Domien en DJ FREE)
Skype Out opstartquote:
Met jou kunnen we praten!quote:
Aan een faxnummer heb je weinig hoor...quote:
Ow fax nummerquote:
PMquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan een faxnummer heb je weinig hoor... [afbeelding]
Ik ken ook nog wel een kantoornummer, maar die hou ik toch maar liever een beetje geheim, straks gaat iedereen daarnaartoe bellen en worden ze op de redactie HE-LE-MAAL GEK. [afbeelding]
Wombats! [afbeelding]
Is te begrijpen hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Tja, hee, hij wist ook pas een paar uur voor de uitzending dat ie mocht komen draaien. Doet ie toch maar mooi wel!
(en ik heb nog eens wat te doen zo 's nachts. Meestal hoef je de DJ niet plotseling van de zender af te schakelen tijdens het nieuws:P)
Ik hoorde de TOTH inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Tja, hee, hij wist ook pas een paar uur voor de uitzending dat ie mocht komen draaien. Doet ie toch maar mooi wel!
(en ik heb nog eens wat te doen zo 's nachts. Meestal hoef je de DJ niet plotseling van de zender af te schakelen tijdens het nieuws:P)
Fijn dat jij het zegt..quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Niet? Zo. Eens kijken hoe we daar om 5 uur schandalig gebruik van kunnen gaan maken...quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Ik ga hem uitbouwen zodat ik een database krijg van wat wanneer en hoevaak is gedraait. Tevens is 'ie nu niet meer afhankelijk van of er iemand op fok komt. (nu checkt hij iedere hele minuutquote:Op donderdag 3 januari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Handige avatar, WH. Had ik vanmiddag moeten weten, toen ik niet in de gaten had welk liedje ik nou eigenlijk zo leuk vond.
Bleek later een liedje van Snow Patrol te zijn, godverdomme!
Ben jij nog thuis ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet? Zo. Eens kijken hoe we daar om 5 uur schandalig gebruik van kunnen gaan maken...
(Is Mic er al?)
Zit dat nou in de peperbus of in een ander gebouw?quote:
'll be right there.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja, ze zit hier bij me te roken. Uch.
Voorspelbaar: DIE LUCHT!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja, ze zit hier bij me te roken. Uch.
Dat staat ook gewoon links bovenaan op 3fm.nl hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Handige avatar, WH. Had ik vanmiddag moeten weten, toen ik niet in de gaten had welk liedje ik nou eigenlijk zo leuk vond.
Bleek later een liedje van Snow Patrol te zijn, godverdomme!
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mijquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Deansensitized het volgende:
Die Aram kan beter weer gaan acteren
Ik kijk toch geen ONM, maar nu moet ik dit wel aanhoren...
het klonk nogal als 'kijk, ik heb een garageband'quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mijYou think I suck, but I make you rock, etc.
Ja, en op een gegeven moment zei hij iets in de trant van "I am the créme de la créme..."quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mij [afbeelding] You think I suck, but I make you rock, etc. [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en op een gegeven moment zei hij iets in de trant van "I am the créme de la créme..."
Maar die term heb je helemaal niet in het Engels volgens mij
Ekdom!
[afbeelding]
Nope, nog niet... Harddisk draait wel, maar zowel Vista als XP starten niet door als ik die brakke schijf eraan heb hangenquote:
Nog niet... iig nog geen rare geluiden...quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
Tikt de harde schijf?
Ai, minder.. ik heb het idee dat ik ook niet helemaal 100% benquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:19 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen. 39,4 koorts, wat een drama... Gelukkig hebben we de arbeidsvitaminen nog.
Ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ai, minder.. ik heb het idee dat ik ook niet helemaal 100% ben![]()
.
Beterschap!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:19 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen. 39,4 koorts, wat een drama... Gelukkig hebben we de arbeidsvitaminen nog.
Leuke google-ads trouwens, pallets!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
En RJ, hoe'st gegaan met je recovery tools?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ah ok, ja ben net wakker RJ, dus ben er nog niet helemaal bij
Tijd voor koffie!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
WAANZINNIGE nieuwe plaat van Anouk trouwens vannochtend!
Ik ruik een Megahit.
.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
Ik ruik een Megahit.
[afbeelding].
Dan heb je grotere kans op slagen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet... iig nog geen rare geluiden...
Ik vrees het ook..weer zo'n standaard soft jengel nummer van haar..quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
Ik ruik een Megahit.
.
Da's kut iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je grotere kans op slagen.
Ik had een tikkende harde schijf, geen data overgezet, dus 120gB data (vooral Mp3/filmpjes) verloren en hd in de prullenbak zien verdwijnen omdat de schijf niet meer wilde opstarten
Jammer dat jij niet bepaald wat 3FM draaitquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]. Don't worry. Ook in 2008 ben ik nog steeds van plan louter goede muziek te draaien [afbeelding].
Skinhead O Connorquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, daar hebben we die kale weer die nergens mee is te vergelijken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, daar hebben we die kale weer die nergens mee is te vergelijken
Dit gehuil stond geloof ik op 6 in de Top2000 vorig jaar!quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
GVD...Skinhead vind ik nog prima, stoor ik me niet aan...Krijg je dit weer
Koudspel
Maar nie zo mooi hè.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:24 schreef Deansensitized het volgende:
Crapzip
Alleen is die Jacqueline best wel een tof wijf
Iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en op een gegeven moment zei hij iets in de trant van "I am the créme de la créme..."
Maar die term heb je helemaal niet in het Engels volgens mij
Laten we Philip Bailey ff niet vergetenquote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist wel man [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is maar goed ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Smaken verschillen [afbeelding].
[afbeelding].
Dus budget over!quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik ook. Jammer dat er 2 mensen ziek zijn.
Kind toch!quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, iets teveel suiker in m'n koffie gedaan
quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, iets teveel suiker in m'n koffie gedaan
Da's een bekend probleem bij deze dingenquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:17 schreef Impry het volgende:
[..]Klote is dat he.
Ik had het pas ook 's ochtends vroeg in een hotel, flinke bak thee gepakt. Stond er zo'n suikerpot op tafel waarmee je één scheut=één klontje kunt doen.
[afbeelding]
Maar dat ding zat zo vol dat die functie dus niet echt werkte
Zo een centimeter of 3 aan suiker in m'n thee, zat nl. niet echt op te letten
Of het aloude "Gij zult stoppen met het maken van schijtmuziek"quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Het spreekwoord wat u zoekt bij dit nummer van Linkin Park is:
Schoenmaker...Blijft bij uw leest
Ik kan hem niet horen, 3FM is niet te ontvangen op de werkvloer.... kan iemand caps makenquote:
Ja, maar waarom vallen ze ons daarmee lastig? Ze willen geloof ik "hip" zijn met die nieuwe sound en die vervormde stem waardoor het weer alles behalve hip is. Maar wat is "hip" eigenlijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind de nieuwe kane niet veel aan, ik hou sowieso niet zo van kane...Wat ik wel gaaf vind is dat ze lekker aan't experimenteren zijn
quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:35 schreef cosmick het volgende:
Ook in 2008 blijft het Frayselijk [afbeelding].
Ga je mee 12 maart? Kheb nog wel een kaartjequote:
Gaafquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ga je mee 12 maart? Kheb nog wel een kaartje
Of een dagje vrij.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:41 schreef Damzkieee het volgende:
Stenders weer ziek?
Dat was vooralsnog het leukstequote:Op donderdag 3 januari 2008 13:30 schreef Damzkieee het volgende:
!! 'Ik weet niet eens wat dat is, dat Noorderslag'
Ik ben meer fan van die bikinishootquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van die bikinishoot.
Welkom terugquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo, iedereen nog een goed 2008.
Ben een halve dag thuis uit Berlijn. En het was weer ontzettend leuk!![]()
Nu weer gaan werken
Hoi, succes en een gezellig 2008quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo, iedereen nog een goed 2008.
Ben een halve dag thuis uit Berlijn. En het was weer ontzettend leuk!![]()
Nu weer gaan werken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welkom terug. En de beste wensen!
Thanksquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi, succes en een gezellig 2008.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We zijn er hier op kantoor al met de vier mannen op de afdeling over bezig![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:12 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik vroeg al aan een collega hoe die vriendin van Seal ook al weer heet
.
Op deze depressieve manier wel jaquote:
* cosmick heeft 'm wel gehoord nuquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt er trouwens niet meer gereageerd als Dance to Joy Division gedraaid wordt?
Meen je dat? Straks breng je mensen nog op bepaalde gedachtenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:43 schreef Sirolf het volgende:
Hoe heet die nieuwe single van Anouk eigenlijk? Kan ik 'm even toevoegen aan de 'Raad de Megahit'-poll op 3FMfan.
Mja, als ze zelf al beginnen met 'Wat een geweldige plaat is het!' zou het raar zijn om 'm niet toe te voegen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Meen je dat? Straks breng je mensen nog op bepaalde gedachten.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, net ff snel op John Denver gestemd
Omdat het goede muziek is SC, iets waar jij geen oren voor hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom reageren mensen op zo'n kutband als arctic monkeys en editorsDat wordt gvd elk uur wel minimaal 1 keer gedraaid
Ik ben dan ook overtuigd van mijn alom gewaardeerde zeer uitmuntende smaakquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef SilentChaos het volgende:![]()
Dat beweren alleen mensen die hun eigen smaak als standaard nemen
Nou, idd MIJN OREN!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor es hoe gevoelig gezongen, cos.
Zodat jij er vervolgens weer op reageertquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
9 to 5 is ook wel een gezellig nummertje trouwens
Maar toch hoop ik op de heer Denver
Waarom reageren mensen op zo'n kutband als arctic monkeys en editorsDat wordt gvd elk uur wel minimaal 1 keer gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |