Trustequote:Op donderdag 3 januari 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Weltusten [afbeelding]
Dat hoor je zo in de uuropener wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:59 schreef DJKoster het volgende:
Komt Domien nou of Winfried?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Zelfs helemaal GEEN naam in de uuropener! [afbeelding]
D en A hebben zeker nog een nachtje vrij...
Stuur jij ze even een pallet faxen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
WAT ???Geen Domien EN geen Annemiek
.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur jij ze even een pallet faxen?
Dat heb ik dus echt nog nooit gehoord. Is dat wat?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:16 schreef borisz het volgende:
MINDR dan maar
Vroegah was dat echt tofquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehoord. Is dat wat?
Ik had ook een WTF-Momentje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Zelfs helemaal GEEN naam in de uuropener!![]()
D en A hebben zeker nog een nachtje vrij...
quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nacht DNA is er om 4 uur [afbeelding] Beetje VroegeOchtend DNA dus...
035-6772076quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef DaMook het volgende:
Als ik de nummers zou hebben
Is Annemieke er dan ook, of is het Nacht DNDF (Domien en DJ FREE)quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nacht DNA is er om 4 uurBeetje VroegeOchtend DNA dus...
Ik zeg toch DNA?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is Annemieke er dan ook, of is het Nacht DNDF (Domien en DJ FREE)
Skype Out opstartquote:
Met jou kunnen we praten!quote:
Aan een faxnummer heb je weinig hoor...quote:
Ow fax nummerquote:
PMquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan een faxnummer heb je weinig hoor... [afbeelding]
Ik ken ook nog wel een kantoornummer, maar die hou ik toch maar liever een beetje geheim, straks gaat iedereen daarnaartoe bellen en worden ze op de redactie HE-LE-MAAL GEK. [afbeelding]
Wombats! [afbeelding]
Is te begrijpen hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Tja, hee, hij wist ook pas een paar uur voor de uitzending dat ie mocht komen draaien. Doet ie toch maar mooi wel!
(en ik heb nog eens wat te doen zo 's nachts. Meestal hoef je de DJ niet plotseling van de zender af te schakelen tijdens het nieuws:P)
Ik hoorde de TOTH inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Tja, hee, hij wist ook pas een paar uur voor de uitzending dat ie mocht komen draaien. Doet ie toch maar mooi wel!
(en ik heb nog eens wat te doen zo 's nachts. Meestal hoef je de DJ niet plotseling van de zender af te schakelen tijdens het nieuws:P)
Fijn dat jij het zegt..quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Niet? Zo. Eens kijken hoe we daar om 5 uur schandalig gebruik van kunnen gaan maken...quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Ik ga hem uitbouwen zodat ik een database krijg van wat wanneer en hoevaak is gedraait. Tevens is 'ie nu niet meer afhankelijk van of er iemand op fok komt. (nu checkt hij iedere hele minuutquote:Op donderdag 3 januari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Handige avatar, WH. Had ik vanmiddag moeten weten, toen ik niet in de gaten had welk liedje ik nou eigenlijk zo leuk vond.
Bleek later een liedje van Snow Patrol te zijn, godverdomme!
Ben jij nog thuis ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet? Zo. Eens kijken hoe we daar om 5 uur schandalig gebruik van kunnen gaan maken...
(Is Mic er al?)
Zit dat nou in de peperbus of in een ander gebouw?quote:
'll be right there.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja, ze zit hier bij me te roken. Uch.
Voorspelbaar: DIE LUCHT!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja, ze zit hier bij me te roken. Uch.
Dat staat ook gewoon links bovenaan op 3fm.nl hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Handige avatar, WH. Had ik vanmiddag moeten weten, toen ik niet in de gaten had welk liedje ik nou eigenlijk zo leuk vond.
Bleek later een liedje van Snow Patrol te zijn, godverdomme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |