Zit dat nou in de peperbus of in een ander gebouw?quote:
'll be right there.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja, ze zit hier bij me te roken. Uch.
Voorspelbaar: DIE LUCHT!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja, ze zit hier bij me te roken. Uch.
Dat staat ook gewoon links bovenaan op 3fm.nl hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Handige avatar, WH. Had ik vanmiddag moeten weten, toen ik niet in de gaten had welk liedje ik nou eigenlijk zo leuk vond.
Bleek later een liedje van Snow Patrol te zijn, godverdomme!
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mijquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Deansensitized het volgende:
Die Aram kan beter weer gaan acteren
Ik kijk toch geen ONM, maar nu moet ik dit wel aanhoren...
het klonk nogal als 'kijk, ik heb een garageband'quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mijYou think I suck, but I make you rock, etc.
Ja, en op een gegeven moment zei hij iets in de trant van "I am the créme de la créme..."quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mij [afbeelding] You think I suck, but I make you rock, etc. [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en op een gegeven moment zei hij iets in de trant van "I am the créme de la créme..."
Maar die term heb je helemaal niet in het Engels volgens mij
Ekdom!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |