Zit dat nou in de peperbus of in een ander gebouw?quote:
'll be right there.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja, ze zit hier bij me te roken. Uch.
Voorspelbaar: DIE LUCHT!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:30 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ja, ze zit hier bij me te roken. Uch.
Dat staat ook gewoon links bovenaan op 3fm.nl hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Handige avatar, WH. Had ik vanmiddag moeten weten, toen ik niet in de gaten had welk liedje ik nou eigenlijk zo leuk vond.
Bleek later een liedje van Snow Patrol te zijn, godverdomme!
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mijquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:26 schreef Deansensitized het volgende:
Die Aram kan beter weer gaan acteren
Ik kijk toch geen ONM, maar nu moet ik dit wel aanhoren...
het klonk nogal als 'kijk, ik heb een garageband'quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mijYou think I suck, but I make you rock, etc.
Ja, en op een gegeven moment zei hij iets in de trant van "I am the créme de la créme..."quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:05 schreef Impry het volgende:
[..]
Het kwam nogal over als basisschool-engels bij mij [afbeelding] You think I suck, but I make you rock, etc. [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en op een gegeven moment zei hij iets in de trant van "I am the créme de la créme..."
Maar die term heb je helemaal niet in het Engels volgens mij
Ekdom!
[afbeelding]
Nope, nog niet... Harddisk draait wel, maar zowel Vista als XP starten niet door als ik die brakke schijf eraan heb hangenquote:
Nog niet... iig nog geen rare geluiden...quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:18 schreef Sjowhan het volgende:
Tikt de harde schijf?
Ai, minder.. ik heb het idee dat ik ook niet helemaal 100% benquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:19 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen. 39,4 koorts, wat een drama... Gelukkig hebben we de arbeidsvitaminen nog.
Ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ai, minder.. ik heb het idee dat ik ook niet helemaal 100% ben![]()
.
Beterschap!quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:19 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen. 39,4 koorts, wat een drama... Gelukkig hebben we de arbeidsvitaminen nog.
Leuke google-ads trouwens, pallets!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
En RJ, hoe'st gegaan met je recovery tools?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ah ok, ja ben net wakker RJ, dus ben er nog niet helemaal bij
Tijd voor koffie!
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
WAANZINNIGE nieuwe plaat van Anouk trouwens vannochtend!
Ik ruik een Megahit.
.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
Ik ruik een Megahit.
[afbeelding].
Dan heb je grotere kans op slagen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet... iig nog geen rare geluiden...
Ik vrees het ook..weer zo'n standaard soft jengel nummer van haar..quote:Op donderdag 3 januari 2008 09:36 schreef cosmick het volgende:
Ik ruik een Megahit.
.
Da's kut iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je grotere kans op slagen.
Ik had een tikkende harde schijf, geen data overgezet, dus 120gB data (vooral Mp3/filmpjes) verloren en hd in de prullenbak zien verdwijnen omdat de schijf niet meer wilde opstarten
Jammer dat jij niet bepaald wat 3FM draaitquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]. Don't worry. Ook in 2008 ben ik nog steeds van plan louter goede muziek te draaien [afbeelding].
Skinhead O Connorquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, daar hebben we die kale weer die nergens mee is te vergelijken
quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, daar hebben we die kale weer die nergens mee is te vergelijken
Dit gehuil stond geloof ik op 6 in de Top2000 vorig jaar!quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:10 schreef SilentChaos het volgende:
GVD...Skinhead vind ik nog prima, stoor ik me niet aan...Krijg je dit weer
Koudspel
Maar nie zo mooi hè.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:24 schreef Deansensitized het volgende:
Crapzip
Alleen is die Jacqueline best wel een tof wijf
Iddquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en op een gegeven moment zei hij iets in de trant van "I am the créme de la créme..."
Maar die term heb je helemaal niet in het Engels volgens mij
Laten we Philip Bailey ff niet vergetenquote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist wel man [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is maar goed ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Smaken verschillen [afbeelding].
[afbeelding].
Dus budget over!quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik ook. Jammer dat er 2 mensen ziek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |