quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:00 schreef Againzender het volgende:
wat een achterlijke dag om de werkweek te beginne, woensdag
doe maar een pallet bier
Altijd goedquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Lekkere uuropener! Editors - Racing Rats
BLIJFT goed!quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Lekkere uuropener! Editors - Racing Rats
Nieuwe Kane? Heb ik volgens mij nog niet gehoord! wat is de titel van de plaat? Dan gaquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:12 schreef cosmick het volgende:
Erg leuk bandje, MN! Wat vind je van die nieuwe Kane Hans?
O, geen idee. Maar vast iets van "I SUCK DONKEYBALLS" ofzoquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Kane? Heb ik volgens mij nog niet gehoord! wat is de titel van de plaat? Dan ga
ik ff neuzen op het net.
Leuk bandje, goeie muziek, alleen zien ze er niet uit natuurlijk, stelletje hippiesquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Absoluut
Jaaaaaaa The Magic Numbers - Take A chance![]()
'Catwalk Criminal'quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, geen idee. Maar vast iets van "I SUCK DONKEYBALLS" ofzo. Ik kijk ook ff.
http://videoclips.blog.nl(...)ane-catwalk-criminalquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Kane? Heb ik volgens mij nog niet gehoord! wat is de titel van de plaat? Dan ga
ik ff neuzen op het net.
Poging om afgezien van een keyboarddeuntje net zo oudbollig te klinken als Golden Earring geslaagd. Als je de nog altijd immens vervelende hijgsteunkreunzang van Dinand (die dus eigenlijk totaal niet kan zingen) wegdenkt. Wat een kutbegin van het Nederlandse popjaar zeg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://videoclips.blog.nl(...)ane-catwalk-criminal
Zie daar ook een review
Zoals Roel terecht opmerkte lijkt het wel heel erg veel op een U2-nummer. En dat vind ik nog niet eens het meest vervelende. Dat weeige gezang maakt het helemaal tot een nietszeggend Rabbering "GOEDE PLAAAAT" -nummer. Althans imoquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik moest heel erg wennen aan de softe Linkin Park maar als ie dan valt dan is het ook erg![]()
Dat, inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:25 schreef cosmick het volgende:
Poging om afgezien van een keyboarddeuntje net zo oudbollig te klinken als Golden Earring geslaagd. Als je de nog altijd immens vervelende hijgsteunkreunzang van Dinand (die dus eigenlijk totaal niet kan zingen) wegdenkt. Wat een kutbegin van het Nederlandse popjaar zeg.
Link lijkt nu ook down te zijnquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://videoclips.blog.nl(...)ane-catwalk-criminal
Zie daar ook een review
Hippies is denk ik wel het juiste woordquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Leuk bandje, goeie muziek, alleen zien ze er niet uit natuurlijk, stelletje hippies
Krijg de volgende meldingquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:52 schreef broer het volgende:
Hij doet het hier nog wel.
quote:Error 403
We're sorry, but we could not fulfill your request for /nederlands/2008/01/01/nieuwe-video-kane-catwalk-criminal on this server.
You do not have permission to access this server.
Vreemd, heb hier nergens last van, ook niet na een harde refresh.quote:
Heel vreemd maar ik kom er met mijn vaste ip-address echt niet op. Gelukkig kom ik er via een omweg wel op en heb de clip inmiddels gezien. Sorry, maar ik vind het echt helemaal niets! Je verwacht een hoop herrie maar het is gewoon een behoorlijk slappe hap. Gevalletje: " vuilnisman mag de nieuwe single van Kane ook mee? "quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:04 schreef Broekie het volgende:
Vreemd, heb hier nergens last van, ook niet na een harde refresh.
Probeer het anders eens via http://videoclips.blog.nl/ en dan rechts in het menu?
Geilie Mineuk volgens mijquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
WTF is dit voor briljante plaat ?!
Erg irritant en heeeeeel vaagquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
Ik dacht dat mn radio kapot was, maar die irritante echo hoort dus zo
Ik ben er nogquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:08 schreef DaMook het volgende:
Zo te zien is iedereen weer weg nu ik er ben.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog [afbeelding]
Luister alleen geen 3FM meer, en ben zo weg [afbeelding]
Ah dus dalijk komen Domien en Annemiekquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik hang hier en daar nog wel rond, wil de eerste Nacht DNA nog even een stukje meepikken.
Trustequote:Op donderdag 3 januari 2008 00:39 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Weltusten [afbeelding]
Dat hoor je zo in de uuropener wel.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:59 schreef DJKoster het volgende:
Komt Domien nou of Winfried?
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Zelfs helemaal GEEN naam in de uuropener! [afbeelding]
D en A hebben zeker nog een nachtje vrij...
Stuur jij ze even een pallet faxen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
WAT ???Geen Domien EN geen Annemiek
.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stuur jij ze even een pallet faxen?
Dat heb ik dus echt nog nooit gehoord. Is dat wat?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:16 schreef borisz het volgende:
MINDR dan maar
Vroegah was dat echt tofquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Dat heb ik dus echt nog nooit gehoord. Is dat wat?
Ik had ook een WTF-Momentje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Huh? Zelfs helemaal GEEN naam in de uuropener!![]()
D en A hebben zeker nog een nachtje vrij...
quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nacht DNA is er om 4 uur [afbeelding] Beetje VroegeOchtend DNA dus...
035-6772076quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:10 schreef DaMook het volgende:
Als ik de nummers zou hebben
Is Annemieke er dan ook, of is het Nacht DNDF (Domien en DJ FREE)quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nacht DNA is er om 4 uurBeetje VroegeOchtend DNA dus...
Ik zeg toch DNA?quote:Op donderdag 3 januari 2008 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is Annemieke er dan ook, of is het Nacht DNDF (Domien en DJ FREE)
Skype Out opstartquote:
Met jou kunnen we praten!quote:
Aan een faxnummer heb je weinig hoor...quote:
Ow fax nummerquote:
PMquote:Op donderdag 3 januari 2008 02:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan een faxnummer heb je weinig hoor... [afbeelding]
Ik ken ook nog wel een kantoornummer, maar die hou ik toch maar liever een beetje geheim, straks gaat iedereen daarnaartoe bellen en worden ze op de redactie HE-LE-MAAL GEK. [afbeelding]
Wombats! [afbeelding]
Is te begrijpen hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Tja, hee, hij wist ook pas een paar uur voor de uitzending dat ie mocht komen draaien. Doet ie toch maar mooi wel!
(en ik heb nog eens wat te doen zo 's nachts. Meestal hoef je de DJ niet plotseling van de zender af te schakelen tijdens het nieuws:P)
Ik hoorde de TOTH inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Tja, hee, hij wist ook pas een paar uur voor de uitzending dat ie mocht komen draaien. Doet ie toch maar mooi wel!
(en ik heb nog eens wat te doen zo 's nachts. Meestal hoef je de DJ niet plotseling van de zender af te schakelen tijdens het nieuws:P)
Fijn dat jij het zegt..quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Niet? Zo. Eens kijken hoe we daar om 5 uur schandalig gebruik van kunnen gaan maken...quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:09 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Ik ga hem uitbouwen zodat ik een database krijg van wat wanneer en hoevaak is gedraait. Tevens is 'ie nu niet meer afhankelijk van of er iemand op fok komt. (nu checkt hij iedere hele minuutquote:Op donderdag 3 januari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Handige avatar, WH. Had ik vanmiddag moeten weten, toen ik niet in de gaten had welk liedje ik nou eigenlijk zo leuk vond.
Bleek later een liedje van Snow Patrol te zijn, godverdomme!
Ben jij nog thuis ofzo?quote:Op donderdag 3 januari 2008 03:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Niet? Zo. Eens kijken hoe we daar om 5 uur schandalig gebruik van kunnen gaan maken...
(Is Mic er al?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |