Meen je dat? Straks breng je mensen nog op bepaalde gedachtenquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:43 schreef Sirolf het volgende:
Hoe heet die nieuwe single van Anouk eigenlijk? Kan ik 'm even toevoegen aan de 'Raad de Megahit'-poll op 3FMfan.
Mja, als ze zelf al beginnen met 'Wat een geweldige plaat is het!' zou het raar zijn om 'm niet toe te voegen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Meen je dat? Straks breng je mensen nog op bepaalde gedachten.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, net ff snel op John Denver gestemd
Omdat het goede muziek is SC, iets waar jij geen oren voor hebt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom reageren mensen op zo'n kutband als arctic monkeys en editorsDat wordt gvd elk uur wel minimaal 1 keer gedraaid
Ik ben dan ook overtuigd van mijn alom gewaardeerde zeer uitmuntende smaakquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:09 schreef SilentChaos het volgende:![]()
Dat beweren alleen mensen die hun eigen smaak als standaard nemen
Nou, idd MIJN OREN!quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor es hoe gevoelig gezongen, cos.
Zodat jij er vervolgens weer op reageertquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
9 to 5 is ook wel een gezellig nummertje trouwens
Maar toch hoop ik op de heer Denver
Waarom reageren mensen op zo'n kutband als arctic monkeys en editorsDat wordt gvd elk uur wel minimaal 1 keer gedraaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |