ik weet ook niet precies waar die 1355 euro voor staatquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wait, ik heb even niet geluisterd, de FOK!kers hebben 1355 euro opgehaald?
Alle kleine beetje helpen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:29 schreef Zotheid het volgende:Daarbij valt mijn actie in het niets.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef Sirolf het volgende:
De dubbel uitgevoerde opname is als het goed is gelukt, ga ik zo even editten, comprimeren en op youtube gooien.
Michiel legde ook precies uit hoe je er moest komenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef -Hans- het volgende:
Justice - Dance![]()
Die Ronald, Chapeau Chapeau !
Aantal views van het vorig topic gingen ineens heel hard omhoog![]()
Dat heeft ie op het plein opgehaald met fokkers als vrijwilligersquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik weet ook niet precies waar die 1355 euro voor staat
Volgens mij wel !!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef Zotheid het volgende:
Is broekie al weer buiten, dan loop ik even naar m toe...
Hij had 300 mini-badeend-sleutelhangertjes geregeld en iedereen die op het Plein doneerde kreeg zo'n ding. Uiteindelijk zat er 1355 euro in de bus.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik weet ook niet precies waar die 1355 euro voor staat
Strakke actie inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Michiel legde ook precies uit hoe je er moest komen.
Ik ga m namens ons wel even feliciteren, zo terug!quote:
Hij zal op dit moment wel backstage staan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef Zotheid het volgende:
Is broekie al weer buiten, dan loop ik even naar m toe...
Er komt beeldmateriaal aan van sirolf.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef Qunix het volgende:
Zeker tof
Iemand een screenshot gemaakt?
Er zijn genoeg fokkers die wel van muziek houdenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:30 schreef De.Kromme het volgende:
Gelukkig geen metal/hardrock-nummer, daar was ik een beetje van uitgegaan FOK! kennende. Justice - D.A.N.C.E
Hoe toepasselijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Strakke actie inderdaad![]()
We could be heroes
Er is nog hoop blijkbaar iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Er zijn genoeg fokkers die wel van muziek houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
Okay! tot zoquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga m namens ons wel even feliciteren, zo terug!
Ik ga er even een bericht over schrijven. In het kort dus, user Badeendbroekie is drie dagen gaan collecteren, iedereen die doneerde kreeg een badeend en er is in drie dagen 1355 euro opgehaald. Wordt er nog verder gecollecteerd deze week?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hij had 300 mini-badeend-sleutelhangertjes geregeld en iedereen die op het Plein doneerde kreeg zo'n ding. Uiteindelijk zat er 1355 euro in de bus.
broekie is z'n officiële usernamequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga er even een bericht over schrijven. In het kort dus, user Badeendbroekie is drie dagen gaan collecteren, iedereen die doneerde kreeg een badeend en er is in drie dagen 1355 euro opgehaald. Wordt er nog verder gecollecteerd deze week?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef Maurisico het volgende:
Is dit het Fok forum? Ik heb me net maar even aangemeld...
Iemand hier ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef BartUlft het volgende:
Wauw! 1355 euro van jullie, fok-users, helemaal top! (Y)
iemand die hier graag een nieuwsbericht over wil schrijven voor op de FP? Ik heb het zelf niet allemaal gevolgd wat hier op het forum gebeurd, maar mocht iemand interesse hebben, geef hem even door via de submit!
Fok!-users bedankt !!
en wat een tussenstand he: bijna verdubbeld
even lezen voor je post, dit is niet door users gedoneerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef BartUlft het volgende:
iemand die hier graag een nieuwsbericht over wil schrijven voor op de FP? Ik heb het zelf niet allemaal gevolgd wat hier op het forum gebeurd, maar mocht iemand interesse hebben, geef hem even door via de submit!
Fok!-users bedankt !!
Ik wil wel schrijven, maar moet de feiten even goed hebben.quote:
OK, de rest klopt wel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
broekie is z'n officiële username.
Broekie is gaan collecteren op het Plein, regelmatig geholpen door andere mensen hier (ik stond er gisteren bijvoorbeeld ook). Bij een minimale donatie (eerste dag was het 2 euro, tweede dag ging 'ie naar 5) kregen de mensen een badeend-sleutelhanger cadeau.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga er even een bericht over schrijven. In het kort dus, user Badeendbroekie is drie dagen gaan collecteren, iedereen die doneerde kreeg een badeend en er is in drie dagen 1355 euro opgehaald. Wordt er nog verder gecollecteerd deze week?
had liever de wombats gehad dan die dance sjitquote:
Is toch gewoon geld van mensen op het Plein waar ze zo'n badeend-sleutelhangertje voor kregen van broekie? Geen geld van fokkers, voordat iemand een nieuwsbericht schrijftquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef BartUlft het volgende:
Fok!-users bedankt !!
En ik... Ooh, Pick me! pick me!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef Sirolf het volgende:
Broekie is gaan collecteren op het Plein, regelmatig geholpen door andere mensen hier (ik stond er gisteren bijvoorbeeld ook). Bij een minimale donatie (eerste dag was het 2 euro, tweede dag ging 'ie naar 5) kregen de mensen een badeend-sleutelhanger cadeau.
VEEEEEEEEEEEEEEEEENSTRAquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
Diep respect mensen! Te gek!!!!!
Ka-chingquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
ja is dat zo?.. is hij toevallig een fokker die een actie deed, of was dit een actie namens FOK?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef Zyggie het volgende:
Nee dit heeft eigenlijk vrij weinig met fok te maken, maar hij is wel een fokker.
De beelden komen eraan... Ik wacht er ook opquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef Piles het volgende:
Mis ik dat ff net
Stap net binnen terug van werk
Dan hebben we diep respect voor elkaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
LEES NOU EERST DE POSTS EENS GOED DOOR!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja is dat zo?.. is hij toevallig een fokker die een actie deed, of was dit een actie namens FOK?
Idee is op FOK! onstaan. Ik bedacht een actie met badeendjes, Broekie heeft dat overgenomen en verder met de 3FM-crew geregeld. Hij heeft ook de gratis eenden geregeld. Toen in overleg met 3FM collecte geregeld.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja is dat zo?.. is hij toevallig een fokker die een actie deed, of was dit een actie namens FOK?
Niet namens heel FOK!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Jullie respect, jullie zitten daar toch maar 6 dagen zonder eten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
He, da's weer 3 euroquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
En dus samen met een aantal fokkers gecollecteerd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Idee is op FOK! onstaan. Ik bedacht een actie met badeendjes, Broekie heeft dat overgenomen en verder met de 3FM-crew geregeld. Hij heeft ook de gratis eenden geregeld. Toen in overleg met 3FM collecte geregeld.
Zo is het toch
En dat door een stel lelijke FOK!kers!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:39 schreef broer het volgende:
[..]
En dat door een stel lelijke FOK!kers!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:39 schreef broer het volgende:
[..]
En dat door een stel lelijke FOK!kers! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:40 schreef N.icka het volgende:
Complimenten voor de collectanten
https://www.e-cumlaude.co(...)653d17bdb8cf589cd48aquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:40 schreef Maurisico het volgende:
Ik zie/ lees dat veel fokkers erg betrokken zijn bij deze actie; zo is er toch ook een site geopend waar je namens FOK geld kunt doneren? als ik zo vrij mag zijn: Kun je niet, als je er een FP-bericht van wilt maken, alle fok-initiatieven benoemen; van platen aanvragen tot badeenden en weet ik veel wat er nog meer is bedacht?
zie de eerste post in het topicquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:40 schreef Maurisico het volgende:
Ik zie/ lees dat veel fokkers erg betrokken zijn bij deze actie; zo is er toch ook een site geopend waar je namens FOK geld kunt doneren? als ik zo vrij mag zijn: Kun je niet, als je er een FP-bericht van wilt maken, alle fok-initiatieven benoemen; van platen aanvragen tot badeenden en weet ik veel wat er nog meer is bedacht?
Niet meer op het Plein nee, Broekie gaat van z'n welverdiende vakantie genieten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nog één vraag. Wordt er nog doorgecollecteerd?
Sirolf is met de beelden bezigquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand een "cap" van de mega eend, ik zat in de auto zojuist....
Videobeelden komen eraan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Beelden zijn onderweg... Ik wacht er ook op...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Zeg hoe is het nou met jou pannenkoek!! Er wordt hier zoveel gepost, das niet bij te lezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
LEES NOU EERST DE POSTS EENS GOED DOOR!
Zal nog wel even duren denk ik hoor, zo snel is m'n PC niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Sirolf is met de beelden bezig
Schiet eens op
Precies.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg hoe is het nou met jou pannenkoek!! Er wordt hier zoveel gepost, das niet bij te lezen.
Floris heeft het hele stuk gecapt, komt zo wel op youtube.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Het juiste verhaal is al tig keer voorbij gekomen en als je ook de OP had gelezen had je het ook geweten kneus!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zeg hoe is het nou met jou pannenkoek!! Er wordt hier zoveel gepost, das niet bij te lezen.
Waarom heb ik jou gemist?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Broekie is gaan collecteren op het Plein, regelmatig geholpen door andere mensen hier (ik stond er gisteren bijvoorbeeld ook). Bij een minimale donatie (eerste dag was het 2 euro, tweede dag ging 'ie naar 5) kregen de mensen een badeend-sleutelhanger cadeau.
Het was daadwerkelijk een badeend-sleutelhanger. Dus een miniatuur-badeend (3D dusquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
De FOK!actie ter ondersteuning van die van 3FM, "Serious Request", heeft succes gehad. Een groep FOK!kers, onder leiding van user Broekie, heeft in vier dagen 1355 euro opgehaald door te collecteren op het Plein in Den Haag Dit geld zal gaan naar het Rode Kruis, dat het in zal gaan zetten om schoon drinkwater overal ter wereld mogelijk te gaan maken.
De groep FOK!kers is pas een kleine vier dagen aan het collecteren, en heeft in die korte tijd dit hoge bedrag al binnen weten te halen. De FOK!kers gaven iedereen die hoger dan vijf euro doneerden een klein presentje, een sleutelhanger met daarop een badeend. Deze constructie bleek een groot succes, want Broekie en zijn team waren binnen vier dagen door de 300 voorradige sleutelhangers heen.
Broekie gaat niet meer verder collecteren, maar doneren voor de FOK!actie kan nog altijd. Zie daarvoor [url=Http://forum.fok.nl/topic/1104934]dit topic[/url] op het FOK!forum.
------------------
Wat vinden jullie ervan?
Geen haast, gaat eerst nog even gisteravond vanaf 23.00 uur luisterenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren denk ik hoor, zo snel is m'n PC niet.
Ik hoop het over uiterlijk een half uurtje klaar te hebben, al moet ik dan nog wel even wachten op de verwerkingstijd van Youtube.
Rond die tijd liep ik ook ergens door Den Haag te dolen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat je er niet was.
Was er gistermiddag van 14 tot 16.30 uur.
er staat geen badeend op de sleutelhanger, het is een badeend-sleutelhangerquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
De FOK!actie ter ondersteuning van die van 3FM, "Serious Request", heeft succes gehad. Een groep FOK!kers, onder leiding van user Broekie, heeft in vier dagen 1355 euro opgehaald door te collecteren op het Plein in Den Haag Dit geld zal gaan naar het Rode Kruis, dat het in zal gaan zetten om schoon drinkwater overal ter wereld mogelijk te gaan maken.
De groep FOK!kers is pas een kleine vier dagen aan het collecteren, en heeft in die korte tijd dit hoge bedrag al binnen weten te halen. De FOK!kers gaven iedereen die hoger dan vijf euro doneerden een klein presentje, een sleutelhanger met daarop een badeend. Deze constructie bleek een groot succes, want Broekie en zijn team waren binnen vier dagen door de 300 voorradige sleutelhangers heen.
Broekie gaat niet meer verder collecteren, maar doneren voor de FOK!actie kan nog altijd. Zie daarvoor [url=Http://forum.fok.nl/topic/1104934]dit topic[/url] op het FOK!forum.
------------------
Wat vinden jullie ervan?
Da`s wel gaaf, maar ja, er zijn vast een hoop mensen die geld gedoneerd hebben via plaat aanvragen via de site, dus eigenlijk is het geen goede representatie (ik heb Fok! in mn beide aanvragen zelfs genoemd). Dus wordt altijd meer dan waar dat op uitkomtquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
https://www.e-cumlaude.co(...)653d17bdb8cf589cd48a
Ja geweldige muziekquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:46 schreef De.Kromme het volgende:
Nonstop
Niet verwacht dat er nog leuke muziek op 3FM zou komen
Ik heb topics geleden een foto gepost.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat geen badeend op de sleutelhanger, het is een badeend-sleutelhanger
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Beter dan die shit die ze normaal draaien.
Nee. Gewoon, nee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Beter dan die shit die ze normaal draaien.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef Zyggie het volgende:
Wacht anders even, kan je een screenshot van de eend erbij doen.
Broekie ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb topics geleden een foto gepost.
De wereld is niet jouw kenniskring.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kom je toch alleen op FOK! zoveel mensen tegen met zo'n vage muzieksmaak
Nee die zooi van de partysquad is lekker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kom je toch alleen op FOK! zoveel mensen tegen met zo'n vage muzieksmaak
Vaag? Als het nou goede hiphop was, oké. Maar Non Stop is echt een pauperplaat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kom je toch alleen op FOK! zoveel mensen tegen met zo'n vage muzieksmaak?
Hiphop en rap niet als goed bestempelen gebeurt niet alleen op Fok!, dat doen de meeste mensen met enige vorm van smaak.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kom je toch alleen op FOK! zoveel mensen tegen met zo'n vage muzieksmaak?
Ik heb het niet alleen over mijn kenniskring. Ik 'ken' ook wel een paar mensen die alleen van depressieve gitaarmuziek en/of metal houden, maar hier op FOK! lijkt 99 % daar alleen van te houden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:51 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De wereld is niet jouw kenniskring.
Ach, een topplaat is het natuurlijk niet maar wel lekker voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee die zooi van de partysquad is lekker.
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:54 schreef purplerose het volgende:
ik hoor liever brainpower dan justice hoor
quote:Badeend XXL voor Michiel
22 december 2007
Van zijn vrienden van Fok.nl ontving Michiel zaterdagmiddag een reuzen uitvoering van het beestje dat hem zo lief is... de badeend!
Hij oogt nog steeds ongevaarlijk maar een eendje van deze omvang mag toch op zijn minst opvallend worden genoemd.
Gespot
Michiel spotte het diertje onlangs in Amsterdam en was er razend enthousiast over. De leverancier van de eend leeft enorm met Serious Request mee en haalde de eend speciaal voor Michiel weg bij zijn eigenaar.
En dus heeft het Glazen Huis er een bewoner bij! Verboden te voeren...
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244371
Ik heb nog geen 'depressieve gitaarmuziek en/of metal' gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over mijn kenniskring. Ik 'ken' ook wel een paar mensen die alleen van depressieve gitaarmuziek en/of metal houden, maar hier op FOK! lijkt 99 % daar alleen van te houden.
rustig maar Manolo, gelukkig zijn er inmiddels andere Fokkers die me kort hebben bijgepraat. als ik nog meer vragen heb, weet ik je vinden..quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het juiste verhaal is al tig keer voorbij gekomen en als je ook de OP had gelezen had je het ook geweten kneus!
Volkomen mee eens, dit is echt irritant.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
Jongens, die headlines moeten echt korter hoor! Nu voor de achtste keer die ADHD kok ervoor. Het is een keer genoeg hoor!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
Jongens, die headlines moeten echt korter hoor! Nu voor de achtste keer die ADHD kok ervoor. Het is een keer genoeg hoor!
Hij was mijn leraar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die titel die ze meneer Wind geven ook: "Piere Wind, Drukke Kok"
Ik zit nu op pagina 2 hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:03 schreef Feivel1 het volgende:
PAGINA 4 ALWEER?! Man! Ik was ff eten.
Ze hebben de klachten van hier, dat het zo wel erg makkelijk werdt gehoordquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:05 schreef Meddo het volgende:
hoeze gespeeld, die auto
Als je maar lang genoeg hard genoeg doorrijdquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:05 schreef Cootz het volgende:
Haha, goed bezig... motor aan de kook terwijl het vriest [afbeelding]
Kan je het orginele bestand ook online zetten? Dat moest ik van broekie vragen. Zodat hij er ook nog 1 in goede kwaliteit had.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit nu op pagina 2 hoor.
Youtube-upload is op 85%...
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audioquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:07 schreef Meddo het volgende:
waar kun je terugluisteren?
om 14.30 was er ook iets over fok.
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:06 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu op pagina 2 hoor.
Youtube-upload is op 85%...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij was mijn leraar. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
"Bedankt! Het uploaden is voltooid.
De video is beschikbaar in Mijn video's als de verwerking ervan is voltooid."
Nog even geduld dus...
Klikt ongeduldig....quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Nog even geduld dus... [afbeelding]
Na voltooing is ie beschikbaar via deze link: http://nl.youtube.com/watch?v=DPddXv9JLK0
Ey! Niks tegen RHCP en Keane héquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:12 schreef broer het volgende:
Hmm... Slecht begin van het uur - Borsato en de Chili Peppers. Zul je zien dat-ie dadelijk ook nog Keane gaat draaien, of zo.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Sirolf het volgende:
Struikelt er weer iemand backstage over een geluidskabel...? [afbeelding]
Dacht dat ik weer doof werd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Sirolf het volgende:
Struikelt er weer iemand backstage over een geluidskabel...?
Hij blijft wel bezig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Sirolf het volgende:
Struikelt er weer iemand backstage over een geluidskabel...?
mooizoquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
rustig maar Manolo, gelukkig zijn er inmiddels andere Fokkers die me kort hebben bijgepraat. als ik nog meer vragen heb, weet ik je vinden..
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:12 schreef broer het volgende:
Hmm... Slecht begin van het uur - Borsato en de Chili Peppers. Zul je zien dat-ie dadelijk ook nog Keane gaat draaien, of zo.
Zoals die van vannacht na 12en, met dat cdjequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef broer het volgende:
Over het algemeen staan er slechtere zangers te blèren voor die microfoon.
Die gaat denk lekker met michiel mee naar huisquote:
Prutsersquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef Symer het volgende:
Nieuwe tussenstand België: 562.143 euro(+ nog 150.000 van de regering)
(Zwitserland staat nog op 73.000 euro)
Dat wel, vond hun oude cd's zeker beter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Van het nieuwe werk van ze heb ik nu wel een beetje genoeg..
omg dat wijf ja, zag vanmiddag nog een smsje over de smsbalk gaan van drquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals die van vannacht na 12en, met dat cdje
En dat kwade wijf met een cdje van dr neefje ofzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Na voltooing is ie beschikbaar via deze link: http://nl.youtube.com/watch?v=DPddXv9JLK0
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee Purplerose doe jij verders nog andere dingen dan glazen huis kijken
Nee, maar waarschijnlijk wordt dat The Wombats.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:20 schreef RHCPeter het volgende:
Is er nou al een galzenhuis nummer??
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:20 schreef RHCPeter het volgende:
Is er nou al een galzenhuis nummer??
Je leven wat doe je hoef je niet inkopen te doen voor kerst oid of te werkenquote:
Dat betekent niet gelijk dat dat het nummer zou zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
![]()
Als je alleen al deze pagina doorkijkt...
ik haal op vrijdag de boodschappen voor de hele weekquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je leven wat doe je hoef je niet inkopen te doen voor kerst oid of te werken
zomg lollercoasterquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik haal op vrijdag de boodschappen voor de hele week
Let's Dance the Joy Division.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:22 schreef RHCPeter het volgende:
Ok met welk nummer? Sorry ben slecht in namenDown hem dan ff. Als ik hem hoor ken ik hem vast en zeker
Thnxquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Let's Dance the Joy Division.
http://www.youtube.com/watch?v=gyCi4CMD29wquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:22 schreef RHCPeter het volgende:
Ok met welk nummer? Sorry ben slecht in namenDown hem dan ff. Als ik hem hoor ken ik hem vast en zeker
online!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Nog even geduld dus...
Ja die ken ik en is idd erg goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gyCi4CMD29w
ja ga jij es proevenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:25 schreef Zotheid het volgende:
Als hij echt zo lekker is als ze zeggen moet ik er toch 1 halen.
M'n avondeten zit in de oven. Ik beloof morgen een sappie te halen!quote:
Ja ik merkte het.quote:
hahaha.. dat was goed.. die kenau die 150 euro had gestort om "Mike Pieterson"oid te horen... geweldig!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals die van vannacht na 12en, met dat cdje
En dat kwade wijf met een cdje van dr neefje ofzo
nee ze zitten tot maandag eind van de middag!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef BonJovi het volgende:
vandaag is toch de laatste dag
als het goed is ben ik er dan zelf ook om te proeven, proeven we samenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n avondeten zit in de oven. Ik beloof morgen een sappie te halen!
uiteraardquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef Zyggie het volgende:
Wel even naar de microfoon gaan en een nummer aanvragen!
Doen we!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
als het goed is ben ik er dan zelf ook om te proeven, proeven we samen
Dan gaat het helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Drijfnat, want Eric is er ook morgen
Dat accentquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
Keetje Nes weer eens [afbeelding]
euhhhh, ik heb een zwart met grijs gestreept mutsje op en een blauwe jas en ik heb een grijze tas met een grote skull erop in glittahquote:
ook dat, just follow the slime trailquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Drijfnat, want Eric is er ook morgen
Is nep, ze faket het en praat in het echt niet zo.quote:
Ik doe wel een witte pet om en een bruin colbertje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
euhhhh, ik heb een zwart met grijs gestreept mutsje op en een blauwe jas en ik heb een grijze tas met een grote skull erop in glittah
Geeft niks...quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is nep, ze faket het en praat in het echt niet zo.
En ik heb een roodharig meisje met krullen bij mequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doe wel een witte pet om en een bruin colbertje.
Kloptquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niks...
Vrouwen faken vaker
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niks...
Vrouwen faken wel vaker [ afbeelding ]
van Rollergirl zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:42 schreef Remzz het volgende:
Is dit het orgineel?
Ik heb dit nummer ook op een heel fout cd'tje van 10 jaar geleden staan maar dan een soort techno remix
Heerlijk dit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van Rollergirl zeker![]()
http://www.youtube.com/watch?v=JojzPne1y6Q
morgenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
purplerose wanneer gaje da n
Je hebt het "Olifantjes-nummer" gemistquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:49 schreef Qunix het volgende:
Hahaah Stenders moest even lachen
Zo ik heb net lekker gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |