Zoals die van vannacht na 12en, met dat cdjequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef broer het volgende:
Over het algemeen staan er slechtere zangers te blèren voor die microfoon.
Die gaat denk lekker met michiel mee naar huisquote:
Prutsersquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef Symer het volgende:
Nieuwe tussenstand België: 562.143 euro(+ nog 150.000 van de regering)
(Zwitserland staat nog op 73.000 euro)
Dat wel, vond hun oude cd's zeker beter.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Van het nieuwe werk van ze heb ik nu wel een beetje genoeg..
omg dat wijf ja, zag vanmiddag nog een smsje over de smsbalk gaan van drquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals die van vannacht na 12en, met dat cdje
En dat kwade wijf met een cdje van dr neefje ofzo
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
Na voltooing is ie beschikbaar via deze link: http://nl.youtube.com/watch?v=DPddXv9JLK0
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee Purplerose doe jij verders nog andere dingen dan glazen huis kijken
Nee, maar waarschijnlijk wordt dat The Wombats.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:20 schreef RHCPeter het volgende:
Is er nou al een galzenhuis nummer??
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:20 schreef RHCPeter het volgende:
Is er nou al een galzenhuis nummer??
Je leven wat doe je hoef je niet inkopen te doen voor kerst oid of te werkenquote:
Dat betekent niet gelijk dat dat het nummer zou zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
![]()
Als je alleen al deze pagina doorkijkt...
ik haal op vrijdag de boodschappen voor de hele weekquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je leven wat doe je hoef je niet inkopen te doen voor kerst oid of te werken
zomg lollercoasterquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik haal op vrijdag de boodschappen voor de hele week
Let's Dance the Joy Division.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:22 schreef RHCPeter het volgende:
Ok met welk nummer? Sorry ben slecht in namenDown hem dan ff. Als ik hem hoor ken ik hem vast en zeker
Thnxquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Let's Dance the Joy Division.
http://www.youtube.com/watch?v=gyCi4CMD29wquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:22 schreef RHCPeter het volgende:
Ok met welk nummer? Sorry ben slecht in namenDown hem dan ff. Als ik hem hoor ken ik hem vast en zeker
online!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
"Bedankt! Het uploaden is voltooid.
De video is beschikbaar in Mijn video's als de verwerking ervan is voltooid."
Nog even geduld dus...
Na voltooing is ie beschikbaar via deze link: http://nl.youtube.com/watch?v=DPddXv9JLK0
Ja die ken ik en is idd erg goedquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gyCi4CMD29w
ja ga jij es proevenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:25 schreef Zotheid het volgende:
Als hij echt zo lekker is als ze zeggen moet ik er toch 1 halen.
M'n avondeten zit in de oven. Ik beloof morgen een sappie te halen!quote:
Ja ik merkte het.quote:
hahaha.. dat was goed.. die kenau die 150 euro had gestort om "Mike Pieterson"oid te horen... geweldig!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoals die van vannacht na 12en, met dat cdje
En dat kwade wijf met een cdje van dr neefje ofzo
nee ze zitten tot maandag eind van de middag!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef BonJovi het volgende:
vandaag is toch de laatste dag
als het goed is ben ik er dan zelf ook om te proeven, proeven we samenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n avondeten zit in de oven. Ik beloof morgen een sappie te halen!
uiteraardquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef Zyggie het volgende:
Wel even naar de microfoon gaan en een nummer aanvragen!
Doen we!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
als het goed is ben ik er dan zelf ook om te proeven, proeven we samen
Dan gaat het helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Drijfnat, want Eric is er ook morgen
Dat accentquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
Keetje Nes weer eens [afbeelding]
euhhhh, ik heb een zwart met grijs gestreept mutsje op en een blauwe jas en ik heb een grijze tas met een grote skull erop in glittahquote:
ook dat, just follow the slime trailquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Drijfnat, want Eric is er ook morgen
Is nep, ze faket het en praat in het echt niet zo.quote:
Ik doe wel een witte pet om en een bruin colbertje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
euhhhh, ik heb een zwart met grijs gestreept mutsje op en een blauwe jas en ik heb een grijze tas met een grote skull erop in glittah
Geeft niks...quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is nep, ze faket het en praat in het echt niet zo.
En ik heb een roodharig meisje met krullen bij mequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doe wel een witte pet om en een bruin colbertje.
Kloptquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niks...
Vrouwen faken vaker
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niks...
Vrouwen faken wel vaker [ afbeelding ]
van Rollergirl zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:42 schreef Remzz het volgende:
Is dit het orgineel?
Ik heb dit nummer ook op een heel fout cd'tje van 10 jaar geleden staan maar dan een soort techno remix
Heerlijk dit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van Rollergirl zeker![]()
http://www.youtube.com/watch?v=JojzPne1y6Q
morgenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
purplerose wanneer gaje da n
Je hebt het "Olifantjes-nummer" gemistquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:49 schreef Qunix het volgende:
Hahaah Stenders moest even lachen
Zo ik heb net lekker gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |