rustig maar Manolo, gelukkig zijn er inmiddels andere Fokkers die me kort hebben bijgepraat. als ik nog meer vragen heb, weet ik je vinden..quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het juiste verhaal is al tig keer voorbij gekomen en als je ook de OP had gelezen had je het ook geweten kneus!
Volkomen mee eens, dit is echt irritant.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
Jongens, die headlines moeten echt korter hoor! Nu voor de achtste keer die ADHD kok ervoor. Het is een keer genoeg hoor!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
Jongens, die headlines moeten echt korter hoor! Nu voor de achtste keer die ADHD kok ervoor. Het is een keer genoeg hoor!
Hij was mijn leraar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die titel die ze meneer Wind geven ook: "Piere Wind, Drukke Kok"
Ik zit nu op pagina 2 hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:03 schreef Feivel1 het volgende:
PAGINA 4 ALWEER?! Man! Ik was ff eten.
Ze hebben de klachten van hier, dat het zo wel erg makkelijk werdt gehoordquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:05 schreef Meddo het volgende:
hoeze gespeeld, die auto
Als je maar lang genoeg hard genoeg doorrijdquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:05 schreef Cootz het volgende:
Haha, goed bezig... motor aan de kook terwijl het vriest [afbeelding]
Kan je het orginele bestand ook online zetten? Dat moest ik van broekie vragen. Zodat hij er ook nog 1 in goede kwaliteit had.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zit nu op pagina 2 hoor.
Youtube-upload is op 85%...
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audioquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:07 schreef Meddo het volgende:
waar kun je terugluisteren?
om 14.30 was er ook iets over fok.
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:06 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu op pagina 2 hoor.
Youtube-upload is op 85%...
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij was mijn leraar. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
"Bedankt! Het uploaden is voltooid.
De video is beschikbaar in Mijn video's als de verwerking ervan is voltooid."
Nog even geduld dus...
Klikt ongeduldig....quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:11 schreef Sirolf het volgende:
"Bedankt! Het uploaden is voltooid.
De video is beschikbaar in Mijn video's als de verwerking ervan is voltooid."
Nog even geduld dus... [afbeelding]
Na voltooing is ie beschikbaar via deze link: http://nl.youtube.com/watch?v=DPddXv9JLK0
Ey! Niks tegen RHCP en Keane héquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:12 schreef broer het volgende:
Hmm... Slecht begin van het uur - Borsato en de Chili Peppers. Zul je zien dat-ie dadelijk ook nog Keane gaat draaien, of zo.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Sirolf het volgende:
Struikelt er weer iemand backstage over een geluidskabel...? [afbeelding]
Dacht dat ik weer doof werd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Sirolf het volgende:
Struikelt er weer iemand backstage over een geluidskabel...?
Hij blijft wel bezig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Sirolf het volgende:
Struikelt er weer iemand backstage over een geluidskabel...?
mooizoquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
rustig maar Manolo, gelukkig zijn er inmiddels andere Fokkers die me kort hebben bijgepraat. als ik nog meer vragen heb, weet ik je vinden..
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:12 schreef broer het volgende:
Hmm... Slecht begin van het uur - Borsato en de Chili Peppers. Zul je zien dat-ie dadelijk ook nog Keane gaat draaien, of zo.
Zoals die van vannacht na 12en, met dat cdjequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef broer het volgende:
Over het algemeen staan er slechtere zangers te blèren voor die microfoon.
Die gaat denk lekker met michiel mee naar huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |