uiteraardquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef Zyggie het volgende:
Wel even naar de microfoon gaan en een nummer aanvragen!
Doen we!quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
als het goed is ben ik er dan zelf ook om te proeven, proeven we samen
Dan gaat het helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Drijfnat, want Eric is er ook morgen
Dat accentquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
Keetje Nes weer eens [afbeelding]
euhhhh, ik heb een zwart met grijs gestreept mutsje op en een blauwe jas en ik heb een grijze tas met een grote skull erop in glittahquote:
ook dat, just follow the slime trailquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Drijfnat, want Eric is er ook morgen
Is nep, ze faket het en praat in het echt niet zo.quote:
Ik doe wel een witte pet om en een bruin colbertje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
euhhhh, ik heb een zwart met grijs gestreept mutsje op en een blauwe jas en ik heb een grijze tas met een grote skull erop in glittah
Geeft niks...quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is nep, ze faket het en praat in het echt niet zo.
En ik heb een roodharig meisje met krullen bij mequote:Op zaterdag 22 december 2007 18:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik doe wel een witte pet om en een bruin colbertje.
Kloptquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niks...
Vrouwen faken vaker
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geeft niks...
Vrouwen faken wel vaker [ afbeelding ]
van Rollergirl zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:42 schreef Remzz het volgende:
Is dit het orgineel?
Ik heb dit nummer ook op een heel fout cd'tje van 10 jaar geleden staan maar dan een soort techno remix
Heerlijk dit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
van Rollergirl zeker![]()
http://www.youtube.com/watch?v=JojzPne1y6Q
morgenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
purplerose wanneer gaje da n
Je hebt het "Olifantjes-nummer" gemistquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:49 schreef Qunix het volgende:
Hahaah Stenders moest even lachen
Zo ik heb net lekker gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |