Idee is op FOK! onstaan. Ik bedacht een actie met badeendjes, Broekie heeft dat overgenomen en verder met de 3FM-crew geregeld. Hij heeft ook de gratis eenden geregeld. Toen in overleg met 3FM collecte geregeld.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja is dat zo?.. is hij toevallig een fokker die een actie deed, of was dit een actie namens FOK?
Niet namens heel FOK!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja is dat zo?.. is hij toevallig een fokker die een actie deed, of was dit een actie namens FOK?
Jullie respect, jullie zitten daar toch maar 6 dagen zonder eten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
Diep respect mensen! Te gek!!!!!
He, da's weer 3 euroquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
En dus samen met een aantal fokkers gecollecteerd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Idee is op FOK! onstaan. Ik bedacht een actie met badeendjes, Broekie heeft dat overgenomen en verder met de 3FM-crew geregeld. Hij heeft ook de gratis eenden geregeld. Toen in overleg met 3FM collecte geregeld.
Zo is het toch
En dat door een stel lelijke FOK!kers!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:39 schreef broer het volgende:
[..]
En dat door een stel lelijke FOK!kers!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:39 schreef broer het volgende:
[..]
En dat door een stel lelijke FOK!kers! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:40 schreef N.icka het volgende:
Complimenten voor de collectanten
https://www.e-cumlaude.co(...)653d17bdb8cf589cd48aquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:40 schreef Maurisico het volgende:
Ik zie/ lees dat veel fokkers erg betrokken zijn bij deze actie; zo is er toch ook een site geopend waar je namens FOK geld kunt doneren? als ik zo vrij mag zijn: Kun je niet, als je er een FP-bericht van wilt maken, alle fok-initiatieven benoemen; van platen aanvragen tot badeenden en weet ik veel wat er nog meer is bedacht?
zie de eerste post in het topicquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:40 schreef Maurisico het volgende:
Ik zie/ lees dat veel fokkers erg betrokken zijn bij deze actie; zo is er toch ook een site geopend waar je namens FOK geld kunt doneren? als ik zo vrij mag zijn: Kun je niet, als je er een FP-bericht van wilt maken, alle fok-initiatieven benoemen; van platen aanvragen tot badeenden en weet ik veel wat er nog meer is bedacht?
Niet meer op het Plein nee, Broekie gaat van z'n welverdiende vakantie genieten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nog één vraag. Wordt er nog doorgecollecteerd?
Sirolf is met de beelden bezigquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand een "cap" van de mega eend, ik zat in de auto zojuist....
Videobeelden komen eraan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Beelden zijn onderweg... Ik wacht er ook op...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Zeg hoe is het nou met jou pannenkoek!! Er wordt hier zoveel gepost, das niet bij te lezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
LEES NOU EERST DE POSTS EENS GOED DOOR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |