Er is nog hoop blijkbaar iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Er zijn genoeg fokkers die wel van muziek houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dream it, I live it.
Okay! tot zoquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik ga m namens ons wel even feliciteren, zo terug!
Ik ga er even een bericht over schrijven. In het kort dus, user Badeendbroekie is drie dagen gaan collecteren, iedereen die doneerde kreeg een badeend en er is in drie dagen 1355 euro opgehaald. Wordt er nog verder gecollecteerd deze week?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hij had 300 mini-badeend-sleutelhangertjes geregeld en iedereen die op het Plein doneerde kreeg zo'n ding. Uiteindelijk zat er 1355 euro in de bus.
broekie is z'n officiële usernamequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga er even een bericht over schrijven. In het kort dus, user Badeendbroekie is drie dagen gaan collecteren, iedereen die doneerde kreeg een badeend en er is in drie dagen 1355 euro opgehaald. Wordt er nog verder gecollecteerd deze week?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:31 schreef Maurisico het volgende:
Is dit het Fok forum? Ik heb me net maar even aangemeld...
Iemand hier ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef BartUlft het volgende:
Wauw! 1355 euro van jullie, fok-users, helemaal top! (Y)
iemand die hier graag een nieuwsbericht over wil schrijven voor op de FP? Ik heb het zelf niet allemaal gevolgd wat hier op het forum gebeurd, maar mocht iemand interesse hebben, geef hem even door via de submit!
Fok!-users bedankt !!
en wat een tussenstand he: bijna verdubbeld
even lezen voor je post, dit is niet door users gedoneerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef BartUlft het volgende:
iemand die hier graag een nieuwsbericht over wil schrijven voor op de FP? Ik heb het zelf niet allemaal gevolgd wat hier op het forum gebeurd, maar mocht iemand interesse hebben, geef hem even door via de submit!
Fok!-users bedankt !!
Ik wil wel schrijven, maar moet de feiten even goed hebben.quote:
OK, de rest klopt wel?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
broekie is z'n officiële username.
Broekie is gaan collecteren op het Plein, regelmatig geholpen door andere mensen hier (ik stond er gisteren bijvoorbeeld ook). Bij een minimale donatie (eerste dag was het 2 euro, tweede dag ging 'ie naar 5) kregen de mensen een badeend-sleutelhanger cadeau.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ga er even een bericht over schrijven. In het kort dus, user Badeendbroekie is drie dagen gaan collecteren, iedereen die doneerde kreeg een badeend en er is in drie dagen 1355 euro opgehaald. Wordt er nog verder gecollecteerd deze week?
had liever de wombats gehad dan die dance sjitquote:
Is toch gewoon geld van mensen op het Plein waar ze zo'n badeend-sleutelhangertje voor kregen van broekie? Geen geld van fokkers, voordat iemand een nieuwsbericht schrijftquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef BartUlft het volgende:
Fok!-users bedankt !!
En ik... Ooh, Pick me! pick me!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:35 schreef Sirolf het volgende:
Broekie is gaan collecteren op het Plein, regelmatig geholpen door andere mensen hier (ik stond er gisteren bijvoorbeeld ook). Bij een minimale donatie (eerste dag was het 2 euro, tweede dag ging 'ie naar 5) kregen de mensen een badeend-sleutelhanger cadeau.
VEEEEEEEEEEEEEEEEENSTRAquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
Diep respect mensen! Te gek!!!!!
Ka-chingquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
ja is dat zo?.. is hij toevallig een fokker die een actie deed, of was dit een actie namens FOK?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:32 schreef Zyggie het volgende:
Nee dit heeft eigenlijk vrij weinig met fok te maken, maar hij is wel een fokker.
De beelden komen eraan... Ik wacht er ook opquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef Piles het volgende:
Mis ik dat ff net
Stap net binnen terug van werk
Dan hebben we diep respect voor elkaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:36 schreef MichielV het volgende:
LEES NOU EERST DE POSTS EENS GOED DOOR!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:37 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja is dat zo?.. is hij toevallig een fokker die een actie deed, of was dit een actie namens FOK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |