quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef Zyggie het volgende:
Wacht anders even, kan je een screenshot van de eend erbij doen.
Broekie ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb topics geleden een foto gepost.
De wereld is niet jouw kenniskring.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kom je toch alleen op FOK! zoveel mensen tegen met zo'n vage muzieksmaak
Nee die zooi van de partysquad is lekker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kom je toch alleen op FOK! zoveel mensen tegen met zo'n vage muzieksmaak
Vaag? Als het nou goede hiphop was, oké. Maar Non Stop is echt een pauperplaat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kom je toch alleen op FOK! zoveel mensen tegen met zo'n vage muzieksmaak?
Hiphop en rap niet als goed bestempelen gebeurt niet alleen op Fok!, dat doen de meeste mensen met enige vorm van smaak.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Waarom kom je toch alleen op FOK! zoveel mensen tegen met zo'n vage muzieksmaak?
Ik heb het niet alleen over mijn kenniskring. Ik 'ken' ook wel een paar mensen die alleen van depressieve gitaarmuziek en/of metal houden, maar hier op FOK! lijkt 99 % daar alleen van te houden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:51 schreef Zyggie het volgende:
[..]
De wereld is niet jouw kenniskring.
Ach, een topplaat is het natuurlijk niet maar wel lekker voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee die zooi van de partysquad is lekker.
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:54 schreef purplerose het volgende:
ik hoor liever brainpower dan justice hoor
quote:Badeend XXL voor Michiel
22 december 2007
Van zijn vrienden van Fok.nl ontving Michiel zaterdagmiddag een reuzen uitvoering van het beestje dat hem zo lief is... de badeend!
Hij oogt nog steeds ongevaarlijk maar een eendje van deze omvang mag toch op zijn minst opvallend worden genoemd.
Gespot
Michiel spotte het diertje onlangs in Amsterdam en was er razend enthousiast over. De leverancier van de eend leeft enorm met Serious Request mee en haalde de eend speciaal voor Michiel weg bij zijn eigenaar.
En dus heeft het Glazen Huis er een bewoner bij! Verboden te voeren...
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244371
Ik heb nog geen 'depressieve gitaarmuziek en/of metal' gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:53 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over mijn kenniskring. Ik 'ken' ook wel een paar mensen die alleen van depressieve gitaarmuziek en/of metal houden, maar hier op FOK! lijkt 99 % daar alleen van te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |