Mooi nummerquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:17 schreef DivineJester het volgende:
Gary Jules - Mad World aangevraagd...
Maastricht. Coen stond er net bij, die arme stakker moet nog naar Den Haag en daarna een retourtje Genèvequote:
Zal zo wel es naar 't Vrijthof lopen danquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Maastricht. Coen stond er net bij, die arme stakker moet nog naar Den Haag en daarna een retourtje Genève
Hij mag wat mij betreft ook in Geneve blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Maastricht. Coen stond er net bij, die arme stakker moet nog naar Den Haag en daarna een retourtje Genève
Dat dusquote:
Er zijn er genoeg die nóg langer hebben geluisterd hoor. Niet zo bijzonder dus.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gister trouwens 11,5 uur geluisterd. Wie wil me aanraken?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:24 schreef Juweel het volgende:
Net weer the Wombats aangevraagd! Ik word nog arm
Van 11 tot 2 uur geluisterd, 13 uur dus, beat thatquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oja, vr#s#lijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Maar het is wel een k#tn#mmer...
Bedankt voor je "Cos!" net. Altijd coolquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sorry, kreeg ff telefoontje tussendoor.
Zo ff kijken of de trucker al staat
.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Van 11 tot 2 uur geluisterd, 13 uur dus, beat that
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:28 schreef RianneB het volgende:
[..]
![]()
Zo, mn tentamen is voorbij, het is vakantie, en ik heb nu dus alle tijd voor 3FM (ookal heb ik gister tijdens het leren ook de hele dag geluisterd)
Maar van 11 tot 2 in 15 uur..nananana!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:34 schreef Impry het volgende:
Ik heb woensdag 14,5 uur geluisterd, waarvan 12 inclusief beeld![]()
ja, inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bah. Ik helemaal trots op mijn prestatie..van 8 tot half 8
![]()
11 tot 2 is trouwens 15 uur..
Verlicht ons!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
ik kom er nu pas achter waar dna voor staat in weekend dna
Hadden ze het gister over FOK?!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Cootz het volgende:
Heeft iemand al een mp3-tje gemaakt van dat stukje waarin Michiel het gister over FOK had?
Dan ben ik weg hoor...quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga dadelijk even een nummer van Tokio Hotel aanvragen
Vandaag zelfs.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hadden ze het gister over FOK?!
Jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, vannacht rond 0.15 na de request van Franz Ferdinand door Omahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, iets na middernacht noemde Veenstra ons even.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De topics gaan veel te snel voor tvp'squote:Op vrijdag 21 december 2007 12:33 schreef IedeK. het volgende:
tvp
Geloofde je me?quote:
Hij zong nog best aardig ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef tralalala het volgende:
Ik heb me gisteren ziek gelachen, om die kerel die over god kwam vertellen en een liedje zong
Moet die wel doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, iets na middernacht noemde Veenstra ons even.
Dat hij het tof vind dat we zoveel posten maar dat hij geen tijd heeft om mee te doen.
Niet he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga dadelijk even een nummer van Tokio Hotel aanvragen
Tuurlijk niet. Ik ben nou ook weer niet zo erg als een 14 jarig breezersletjequote:
Toen sliep ik nétquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, iets na middernacht noemde Veenstra ons even.
Dat hij het tof vind dat we zoveel posten maar dat hij geen tijd heeft om mee te doen.
quote:
Hoezo politie schrijft toch geen bonnen uitquote:
Jaquote:
Ik kan me niet voorstellen dat je er zo makkelijk mee wegkomtquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:48 schreef Impry het volgende:
Oh ja, tuurlijk, geen bonnen!Goed bezig!
Rabbering anders ook welquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:49 schreef Cootz het volgende:
Haha, wel een leuke actie met de politie, alleen mevrouw agent had iets beter mogen acteren
Ja, zeker als hij daarna al precies weet te vertellen hoe ze het gaan doen en dat de politie niet rechtstreeks door mag sturen...quote:
Ja precies, dat was ergquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, zeker als hij daarna al precies weet te vertellen hoe ze het gaan doen en dat de politie niet rechtstreeks door mag sturen...
hij stond ook al stilquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
zwaailicht voor een gordel...
Zou dit betekenen dat we over de 10.000 requests heen zijn?quote:Hartelijk dank voor je donatie aan de 3FM Serious Request. (...)
De plaat die je aangevraagd hebt, MARK RONSON - STOP ME, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
Het bedrag wordt over enkele dagen van je rekening afgeschreven onder vermelding van kenmerk 3FM10087.
Paaskonijn is gebanned...misschien ligt het daaraanquote:
Kun je iets specifieker zijn? Het zijn studentenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
...die stumper met dat gestreepte shirt...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paaskonijn is gebanned...misschien ligt het daaraan
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paaskonijn is gebanned...misschien ligt het daaraan
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:53 schreef NJ het volgende:
Paaskonijn, baggeraar. We beginnen eens met 48 uur.
Volgens mij staat t niet op naam.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Kolomo het volgende:
Kun je die iTunes-codes ook afgeven?
wegens gebagger... kijk maar bij de mededelingenquote:
Nee volgens mij ook niet neequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij staat t niet op naam.
En onze grote vriend staat er nog niet bij? Dan heeft PK het buiten dit topic wel heul erg bont gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wegens gebagger... kijk maar bij de mededelingen
Die sms over die witte kerst heb ik trouwens ook gehad, neemt iemand dat serieus
ontvangen.... thanks.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Je hebt een PB-tje
Hoe lang blijf je die Wii-avatar nog houden eigenlijk?
Bij mij wel. Misscien even copy-pasten in windows media player via url openen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:05 schreef Piles het volgende:
Weet iemand waar ik Michiel & FOK terug kan luisteren, linkje via http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdag doet het nog niet
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audioquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:05 schreef Piles het volgende:
Weet iemand waar ik Michiel & FOK terug kan luisteren, linkje via http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdag doet het nog niet
Oh KUTquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zijn je dochters?
- Dat is mijn zoon, dit mijn dochter
Ojaquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:15 schreef Horloge het volgende:
Over een kwartiertje die bikini's toch?
Je kunt met die codes alle nummers downloadenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
Als iemand de iTunes-code wil van Interpol-Slow Hands moet 'ie maar even een gil geven hier.
Ik zet hem zelf ook even in de OP, tot nu toe steeds vergeten...
Mja, dat hadden ze vannacht beloofd, maar ze hebben verder geen gegevens van die dames, dus ik acht de kans niet zo grootquote:
De iTunes code is niet gekoppeld aan het nummer dat je hebt aangevraagd. dus nadien kun je die code gebruiken om 1 nummer naar eigen keuze te kopen (Ik heb hem gebruikt voor de nieuwe single van Jack Johnson)quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
Als iemand de iTunes-code wil van Interpol-Slow Hands moet 'ie maar even een gil geven hier.
stuur maar opquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
Zoals beloofd nog wat foto's van de wintertaferelen hier, allemaal vanuit huis genomen, ga niet naar buiten met die kou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft er nog iemand een x bedrag per jaar veroordeling gegeven?quote:
Ik misschien?? Ik heb iig in dit topic gevraagd of ie naar de OP kon.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Er was in het vorige topic een user die The Wombats ook echt had aangevraagd, die zie ik niet in het lijstje staan?
Erg mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
Zoals beloofd nog wat foto's van de wintertaferelen hier, allemaal vanuit huis genomen, ga niet naar buiten met die kou
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik misschien?? Ik heb iig in dit topic gevraagd of ie naar de OP kon.
de 1e en de 4e zijn echt mooi!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft er nog iemand een x bedrag per jaar veroordeling gegeven?
amenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de 1e en de 4e zijn echt mooi!
Zowel in 367 als 368 zie ik hem nergens staan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Er was in het vorige topic een user die The Wombats ook echt had aangevraagd, die zie ik niet in het lijstje staan?
Een euro per afpersing zou ook al een flink bedrag opleverenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft er nog iemand een x bedrag per jaar veroordeling gegeven?
Juweel dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Zowel in 367 als 368 zie ik hem nergens staan.
Gesponsord door holleeder zelf?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een euro per afpersing zou ook al een flink bedrag opleveren
367 heeft geen ge-update OP, omdat die site het vannacht niet deed. Een moddereter heeft em toen van 366 gekopieerd. Ik heb er alleen nog ff een link naar 366 aan toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Zowel in 367 als 368 zie ik hem nergens staan.
Heb topics zelf doorzocht met Ctrl+F en toen zag ik nergens Wombats staan, vandaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
367 heeft geen ge-update OP, omdat die site het vannacht niet deed. Een moddereter heeft em toen van 366 gekopieerd. Ik heb er alleen nog ff een link naar 366 aan toegevoegd.
thanksquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:21 schreef Kolomo het volgende:
Ow, haha..dan geef ik hem evengoed aan linebear.. heb dat hele iTunes nog nooit gebruikt, koop meestal gewoon alles in de winkel
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:23 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ben aangeschoven, kom maar op met die meisjes in bikini
mooie foto's ik ben net even heen en weer naar Nijmegen geweest en daar lag gewoon een leuk pak sneeuwquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ja hallo met de Leren String uit Scheveningen, ik wil graag doneren"quote:
Wel een leuk nummer opzich maar toch 1 van de mindere van de peppers.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Snow...hoe toepasselijk
Al bedoelen de Peppers er waarschijnlijk wat anders mee...sniffff
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Impry het volgende:
Mogguh!
Vulture, jij zit zeker ook via @home op internet?
[Serious Request @ 3FM #365] De wrld schreeuwt om badeenden!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb topics zelf doorzocht met Ctrl+F en toen zag ik nergens Wombats staan, vandaar
Ze zijn me iets te braaf geworden....quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel een leuk nummer opzich maar toch 1 van de mindere van de peppers.
Nou weet ik het weer...was jij niet een mod @NGF?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:24 schreef Impry het volgende:
Thanks voor reacties op de foto'sHet is ook echt heeel mooi, ben wat foto's betreft echt een fan van de winter!
Misschien dat hij zelf even langs kan komen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Ja hallo met de Leren String uit Scheveningen, ik wil graag doneren"
Kloptquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nou weet ik het weer...was jij niet een mod @NGF?
Oh, zag een IP in de bewerkgeschiedenis van de OP staan wat er wel erg op leekquote:
Aha, wist niet eens dat je het daar aan kon zienquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, zag een IP in de bewerkgeschiedenis van de OP staan wat er wel erg op leekDacht dus dat jij dat was
(redelijk dichtbij DB-Sprang)
Zekers! Campina staat ook al wel op al die mokken van de sapjes, dus is al wel deels gesponsord volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Kijk nu gaat het leuk... de grote bedrijven gaan zich melden
Als jij het nou was wist ik dat je het daar aan kon zien, maar dat is inmiddels niet bevestigdquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha, wist niet eens dat je het daar aan kon zienMaar ik was het niet
Jah, alle zuivel komt er vandaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:31 schreef Impry het volgende:
Zekers! Campina staat ook al wel op al die mokken van de sapjes, dus is al wel deels gesponsord volgens mij
vind je het gek die vrouw kwaakt maar doorquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef -Hans- het volgende:
Rob begint iets wat geirriteerd te raken
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Ligt het aan mij of word dingetje een beetje chagerijnig
Nee dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef -Hans- het volgende:
Rob begint iets wat geirriteerd te raken
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Het is nu ook wel wat drukker dan vanochtend, dat scheelt ook al natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
Stenders laat wel veel vaker de buiten mensen aan het woord dan michiel en gerard![]()
stenders heeft nachtdienst gehad en nu weer, maar 4 uur geslapenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Die van Kaplaarzenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Andersom bedoel jequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
wat een verschrikkelijke zangstem, neefje van Kane van Dinand?
Ik was admin op GV...herinnerde me jouw naam omdat ik wel eens over NGF surfde vóór de fusie tussen GV en NGF. Mooie foto's altijd!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt![]()
In Foto-gedeelte ja
Wie ben jij dan?
Je wilde toch niets slechts over Tukkers zeggen he?quote:
Heb ik vanacht geloof ik gehoord... Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen want ik heb uren ergens op de rad van wakker en slaap gezweeftquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:36 schreef Zotheid het volgende:
Weet iemand toevallig nog wanneer de unplugged versie van robyn - with every heartbeat op de radio was?
Ah, op die manier, thanks iigquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik was admin op GV...herinnerde me jouw naam omdat ik wel eens over NGF surfde vóór de fusie tussen GV en NGF. Mooie foto's altijd!
(Excuses aan de rest trouwens voor dit offtopic gelul.)
Denk dat die 'bikinimeisjes' ietwat aangeschoten waren toen ze hun belofte deden, ze komen toch niet opdagen.
Kan ook zijn dat ze toch om 3 uur komen, zoals ze eerst zeiden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef Horloge het volgende:
Denk dat die 'bikinimeisjes' ietwat aangeschoten waren toen ze hun belofte deden, ze komen toch niet opdagen.
nee, dat is een beetje grap hier altijd met mn vriendenquote:
Nee ze zeiden toch 2 uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze toch om 3 uur komen, zoals ze eerst zeiden.
Best wel triest idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef rubbereend het volgende:
ja dat was echt genant weinig, 10 euro met 13 man
Eergisteravond was hij ook op de radio. Mara geen idee hoelaat en ik heb weinig behoefte om alles door te luisteren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Heb ik vanacht geloof ik gehoord... Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen want ik heb uren ergens op de rad van wakker en slaap gezweeft
Ze zijn nog niet gesignaleerd zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ze zeiden toch 2 uur
En toen zei hij half 2
En toen zeiden ze oke half 2
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:41 schreef Juweel het volgende:
AZ heeft ook geld gegeven zie ik op tv
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:41 schreef Juweel het volgende:
AZ heeft ook geld gegeven zie ik op tv
volgens mij ging het echt om 3 uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ze zeiden toch 2 uur
En toen zei hij half 2
En toen zeiden ze oke half 2
ook die van Everton?quote:
Hoe die man aan het geld komt...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
ik moest heel hard lachen toen Vleminkx zei "Hoe hoog is het bod?" "23 honderd nog wat?" "Doe om te beginnen maar 2.500"om te beginnen
Nee, alleen die van AZ.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Willem Alexander zelf nog gaat bieden als Johan Vlemmix het hoogste bod heeft
Wapenhandel tochquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoe die man aan het geld komt...
Hij heeft een bedrijf gehad en met dikke winst verkocht... je vraagt je dan alleen wel af hoe iemand met de geestelijke gesteldheid van Johan Vlemmix in staat is om uberhaupt een bedrijf te leidenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Zotheid het volgende:
Hij wa toch eerst schietmeneer bij ter land, ter zee en in de lucht?
Welke?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef Impry het volgende:
Wie maakt altijd die topicstats?
Hoogste bod op eBay is nu trouwens 2225 voor dat minuutje bellen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
ik moest heel hard lachen toen Vleminkx zei "Hoe hoog is het bod?" "23 honderd nog wat?" "Doe om te beginnen maar 2.500"om te beginnen
100+ keer deelnemer zelfs.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Zotheid het volgende:
Hij was toch eerst schietmeneer bij ter land, ter zee en in de lucht?
weet iemand dit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef Juweel het volgende:
Hoe laat gaan ze er uit maandagavond, 17 of 18 uur toch?
Mja, beetje van meeste posts, aantal users, je ken het wel, gebruikelijke spulquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke?
Ik hou alleen bij hoesnel er gepost word
succelvol ondernemenr, miljonair!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
ik vind dit echt ontzettend inspiratieloos gezongenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:53 schreef Piles het volgende:
Paul is z'n roeping misgelopen
Zijn er hier nog mensen uit Apeldoorn die er ff langsgaan
Flappie
Dat dus...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik vind dit echt ontzettend inspiratieloos gezongen![]()
echt zo van,ja ik zing het liever niet meer maar ik kan er niet onder uit...
de originele is wel tof
Youp en Gerard!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
welke twee mensen zingen nu???
Bassie en Adriaan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:55 schreef seriousrequeststar het volgende:
welke twee mensen zingen nu???
waarom je krijgt toch geen boetequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders vertel je waar de fuik staat, nu komt er niemand meer
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom je krijgt toch geen boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |