Het is nu ook wel wat drukker dan vanochtend, dat scheelt ook al natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:34 schreef seriousrequeststar het volgende:
Stenders laat wel veel vaker de buiten mensen aan het woord dan michiel en gerard![]()
stenders heeft nachtdienst gehad en nu weer, maar 4 uur geslapenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Ligt het aan mij of word dingetje een beetje chagerijnig
Die van Kaplaarzenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Ligt het aan mij of word dingetje een beetje chagerijnig
Andersom bedoel jequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
wat een verschrikkelijke zangstem, neefje van Kane van Dinand?
Ik was admin op GV...herinnerde me jouw naam omdat ik wel eens over NGF surfde vóór de fusie tussen GV en NGF. Mooie foto's altijd!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Klopt![]()
In Foto-gedeelte ja
Wie ben jij dan?
Je wilde toch niets slechts over Tukkers zeggen he?quote:
Heb ik vanacht geloof ik gehoord... Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen want ik heb uren ergens op de rad van wakker en slaap gezweeftquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:36 schreef Zotheid het volgende:
Weet iemand toevallig nog wanneer de unplugged versie van robyn - with every heartbeat op de radio was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |