Ah, op die manier, thanks iigquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ik was admin op GV...herinnerde me jouw naam omdat ik wel eens over NGF surfde vóór de fusie tussen GV en NGF. Mooie foto's altijd!
(Excuses aan de rest trouwens voor dit offtopic gelul.)
Denk dat die 'bikinimeisjes' ietwat aangeschoten waren toen ze hun belofte deden, ze komen toch niet opdagen.
Kan ook zijn dat ze toch om 3 uur komen, zoals ze eerst zeiden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef Horloge het volgende:
Denk dat die 'bikinimeisjes' ietwat aangeschoten waren toen ze hun belofte deden, ze komen toch niet opdagen.
nee, dat is een beetje grap hier altijd met mn vriendenquote:
Nee ze zeiden toch 2 uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze toch om 3 uur komen, zoals ze eerst zeiden.
Best wel triest idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:39 schreef rubbereend het volgende:
ja dat was echt genant weinig, 10 euro met 13 man
Eergisteravond was hij ook op de radio. Mara geen idee hoelaat en ik heb weinig behoefte om alles door te luisteren.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Heb ik vanacht geloof ik gehoord... Maar ik kan het niet met zekerheid zeggen want ik heb uren ergens op de rad van wakker en slaap gezweeft
Ze zijn nog niet gesignaleerd zeker?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ze zeiden toch 2 uur
En toen zei hij half 2
En toen zeiden ze oke half 2
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:41 schreef Juweel het volgende:
AZ heeft ook geld gegeven zie ik op tv
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:41 schreef Juweel het volgende:
AZ heeft ook geld gegeven zie ik op tv
volgens mij ging het echt om 3 uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Nee ze zeiden toch 2 uur
En toen zei hij half 2
En toen zeiden ze oke half 2
ook die van Everton?quote:
Hoe die man aan het geld komt...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
ik moest heel hard lachen toen Vleminkx zei "Hoe hoog is het bod?" "23 honderd nog wat?" "Doe om te beginnen maar 2.500"om te beginnen
Nee, alleen die van AZ.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat Willem Alexander zelf nog gaat bieden als Johan Vlemmix het hoogste bod heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |