Ojaquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:15 schreef Horloge het volgende:
Over een kwartiertje die bikini's toch?
Je kunt met die codes alle nummers downloadenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
Als iemand de iTunes-code wil van Interpol-Slow Hands moet 'ie maar even een gil geven hier.
Ik zet hem zelf ook even in de OP, tot nu toe steeds vergeten...
Mja, dat hadden ze vannacht beloofd, maar ze hebben verder geen gegevens van die dames, dus ik acht de kans niet zo grootquote:
De iTunes code is niet gekoppeld aan het nummer dat je hebt aangevraagd. dus nadien kun je die code gebruiken om 1 nummer naar eigen keuze te kopen (Ik heb hem gebruikt voor de nieuwe single van Jack Johnson)quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
Als iemand de iTunes-code wil van Interpol-Slow Hands moet 'ie maar even een gil geven hier.
stuur maar opquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
Zoals beloofd nog wat foto's van de wintertaferelen hier, allemaal vanuit huis genomen, ga niet naar buiten met die kou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft er nog iemand een x bedrag per jaar veroordeling gegeven?quote:
Ik misschien?? Ik heb iig in dit topic gevraagd of ie naar de OP kon.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Er was in het vorige topic een user die The Wombats ook echt had aangevraagd, die zie ik niet in het lijstje staan?
Erg mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
Zoals beloofd nog wat foto's van de wintertaferelen hier, allemaal vanuit huis genomen, ga niet naar buiten met die kou
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik misschien?? Ik heb iig in dit topic gevraagd of ie naar de OP kon.
de 1e en de 4e zijn echt mooi!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |