Ja, iets na middernacht noemde Veenstra ons even.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hadden ze het gister over FOK?!
De topics gaan veel te snel voor tvp'squote:Op vrijdag 21 december 2007 12:33 schreef IedeK. het volgende:
tvp
Geloofde je me?quote:
Hij zong nog best aardig ook.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef tralalala het volgende:
Ik heb me gisteren ziek gelachen, om die kerel die over god kwam vertellen en een liedje zong
Moet die wel doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, iets na middernacht noemde Veenstra ons even.
Dat hij het tof vind dat we zoveel posten maar dat hij geen tijd heeft om mee te doen.
Niet he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga dadelijk even een nummer van Tokio Hotel aanvragen
Tuurlijk niet. Ik ben nou ook weer niet zo erg als een 14 jarig breezersletjequote:
Toen sliep ik nétquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja, iets na middernacht noemde Veenstra ons even.
Dat hij het tof vind dat we zoveel posten maar dat hij geen tijd heeft om mee te doen.
quote:
Hoezo politie schrijft toch geen bonnen uitquote:
Jaquote:
Ik kan me niet voorstellen dat je er zo makkelijk mee wegkomtquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:48 schreef Impry het volgende:
Oh ja, tuurlijk, geen bonnen!Goed bezig!
Rabbering anders ook welquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:49 schreef Cootz het volgende:
Haha, wel een leuke actie met de politie, alleen mevrouw agent had iets beter mogen acteren
Ja, zeker als hij daarna al precies weet te vertellen hoe ze het gaan doen en dat de politie niet rechtstreeks door mag sturen...quote:
Ja precies, dat was ergquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:51 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ja, zeker als hij daarna al precies weet te vertellen hoe ze het gaan doen en dat de politie niet rechtstreeks door mag sturen...
hij stond ook al stilquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
zwaailicht voor een gordel...
Zou dit betekenen dat we over de 10.000 requests heen zijn?quote:Hartelijk dank voor je donatie aan de 3FM Serious Request. (...)
De plaat die je aangevraagd hebt, MARK RONSON - STOP ME, wordt misschien al deze week op 3FM gedraaid maar in ieder geval volgende week tijdens de Top Serious Request.
Het bedrag wordt over enkele dagen van je rekening afgeschreven onder vermelding van kenmerk 3FM10087.
Paaskonijn is gebanned...misschien ligt het daaraanquote:
Kun je iets specifieker zijn? Het zijn studentenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
...die stumper met dat gestreepte shirt...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paaskonijn is gebanned...misschien ligt het daaraan
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paaskonijn is gebanned...misschien ligt het daaraan
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:53 schreef NJ het volgende:
Paaskonijn, baggeraar. We beginnen eens met 48 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |