quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:53 schreef NJ het volgende:
Paaskonijn, baggeraar. We beginnen eens met 48 uur.
Volgens mij staat t niet op naam.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:02 schreef Kolomo het volgende:
Kun je die iTunes-codes ook afgeven?
wegens gebagger... kijk maar bij de mededelingenquote:
Nee volgens mij ook niet neequote:Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij staat t niet op naam.
En onze grote vriend staat er nog niet bij? Dan heeft PK het buiten dit topic wel heul erg bont gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wegens gebagger... kijk maar bij de mededelingen
Die sms over die witte kerst heb ik trouwens ook gehad, neemt iemand dat serieus
ontvangen.... thanks.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Je hebt een PB-tje
Hoe lang blijf je die Wii-avatar nog houden eigenlijk?
Bij mij wel. Misscien even copy-pasten in windows media player via url openen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:05 schreef Piles het volgende:
Weet iemand waar ik Michiel & FOK terug kan luisteren, linkje via http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdag doet het nog niet
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audioquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:05 schreef Piles het volgende:
Weet iemand waar ik Michiel & FOK terug kan luisteren, linkje via http://www.3fm.nl/page/3fm_uitzendinggemist/dag/vrijdag doet het nog niet
Oh KUTquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:12 schreef Ambrosius het volgende:
Dat zijn je dochters?
- Dat is mijn zoon, dit mijn dochter
Ojaquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:15 schreef Horloge het volgende:
Over een kwartiertje die bikini's toch?
Je kunt met die codes alle nummers downloadenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
Als iemand de iTunes-code wil van Interpol-Slow Hands moet 'ie maar even een gil geven hier.
Ik zet hem zelf ook even in de OP, tot nu toe steeds vergeten...
Mja, dat hadden ze vannacht beloofd, maar ze hebben verder geen gegevens van die dames, dus ik acht de kans niet zo grootquote:
De iTunes code is niet gekoppeld aan het nummer dat je hebt aangevraagd. dus nadien kun je die code gebruiken om 1 nummer naar eigen keuze te kopen (Ik heb hem gebruikt voor de nieuwe single van Jack Johnson)quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
Als iemand de iTunes-code wil van Interpol-Slow Hands moet 'ie maar even een gil geven hier.
stuur maar opquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:16 schreef Kolomo het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
Zoals beloofd nog wat foto's van de wintertaferelen hier, allemaal vanuit huis genomen, ga niet naar buiten met die kou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft er nog iemand een x bedrag per jaar veroordeling gegeven?quote:
Ik misschien?? Ik heb iig in dit topic gevraagd of ie naar de OP kon.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Er was in het vorige topic een user die The Wombats ook echt had aangevraagd, die zie ik niet in het lijstje staan?
Erg mooi.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
Zoals beloofd nog wat foto's van de wintertaferelen hier, allemaal vanuit huis genomen, ga niet naar buiten met die kou
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Juweel het volgende:
[..]
Ik misschien?? Ik heb iig in dit topic gevraagd of ie naar de OP kon.
de 1e en de 4e zijn echt mooi!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft er nog iemand een x bedrag per jaar veroordeling gegeven?
amenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de 1e en de 4e zijn echt mooi!
Zowel in 367 als 368 zie ik hem nergens staan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Er was in het vorige topic een user die The Wombats ook echt had aangevraagd, die zie ik niet in het lijstje staan?
Een euro per afpersing zou ook al een flink bedrag opleverenquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft er nog iemand een x bedrag per jaar veroordeling gegeven?
Juweel dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Zowel in 367 als 368 zie ik hem nergens staan.
Gesponsord door holleeder zelf?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een euro per afpersing zou ook al een flink bedrag opleveren
367 heeft geen ge-update OP, omdat die site het vannacht niet deed. Een moddereter heeft em toen van 366 gekopieerd. Ik heb er alleen nog ff een link naar 366 aan toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:22 schreef Impry het volgende:
[..]
Zowel in 367 als 368 zie ik hem nergens staan.
Heb topics zelf doorzocht met Ctrl+F en toen zag ik nergens Wombats staan, vandaarquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
367 heeft geen ge-update OP, omdat die site het vannacht niet deed. Een moddereter heeft em toen van 366 gekopieerd. Ik heb er alleen nog ff een link naar 366 aan toegevoegd.
thanksquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:21 schreef Kolomo het volgende:
Ow, haha..dan geef ik hem evengoed aan linebear.. heb dat hele iTunes nog nooit gebruikt, koop meestal gewoon alles in de winkel
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:23 schreef rubbereend het volgende:
nou ik ben aangeschoven, kom maar op met die meisjes in bikini
mooie foto's ik ben net even heen en weer naar Nijmegen geweest en daar lag gewoon een leuk pak sneeuwquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:19 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ja hallo met de Leren String uit Scheveningen, ik wil graag doneren"quote:
Wel een leuk nummer opzich maar toch 1 van de mindere van de peppers.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Snow...hoe toepasselijk
Al bedoelen de Peppers er waarschijnlijk wat anders mee...sniffff
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef Impry het volgende:
Mogguh!
Vulture, jij zit zeker ook via @home op internet?
[Serious Request @ 3FM #365] De wrld schreeuwt om badeenden!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:25 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb topics zelf doorzocht met Ctrl+F en toen zag ik nergens Wombats staan, vandaar
Ze zijn me iets te braaf geworden....quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel een leuk nummer opzich maar toch 1 van de mindere van de peppers.
Nou weet ik het weer...was jij niet een mod @NGF?quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:24 schreef Impry het volgende:
Thanks voor reacties op de foto'sHet is ook echt heeel mooi, ben wat foto's betreft echt een fan van de winter!
Misschien dat hij zelf even langs kan komen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Ja hallo met de Leren String uit Scheveningen, ik wil graag doneren"
Kloptquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nou weet ik het weer...was jij niet een mod @NGF?
Oh, zag een IP in de bewerkgeschiedenis van de OP staan wat er wel erg op leekquote:
Aha, wist niet eens dat je het daar aan kon zienquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Oh, zag een IP in de bewerkgeschiedenis van de OP staan wat er wel erg op leekDacht dus dat jij dat was
(redelijk dichtbij DB-Sprang)
Zekers! Campina staat ook al wel op al die mokken van de sapjes, dus is al wel deels gesponsord volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Kijk nu gaat het leuk... de grote bedrijven gaan zich melden
Als jij het nou was wist ik dat je het daar aan kon zien, maar dat is inmiddels niet bevestigdquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha, wist niet eens dat je het daar aan kon zienMaar ik was het niet
Jah, alle zuivel komt er vandaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:31 schreef Impry het volgende:
Zekers! Campina staat ook al wel op al die mokken van de sapjes, dus is al wel deels gesponsord volgens mij
vind je het gek die vrouw kwaakt maar doorquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef -Hans- het volgende:
Rob begint iets wat geirriteerd te raken
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Ligt het aan mij of word dingetje een beetje chagerijnig
Nee dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:32 schreef -Hans- het volgende:
Rob begint iets wat geirriteerd te raken
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 21 december 2007 13:33 schreef liefie_ het volgende:
Ligt het aan mij of word dingetje een beetje chagerijnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |