nee nog nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Is ie al lang geweest? Zat ff niet op te letten.
#349quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:45 schreef tha_dark het volgende:
We gaan gewoon rustig door met posten. Met welk deel zijn we eigenlijk aan deze SR 2007 begonnen?
Ik vermoedde al zoietsquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:46 schreef TheZapster het volgende:
Volgens mi jwas ik de laatste die poste maar ik heb geen flauw idee hoe een nieuwe te openen
Dat zou fijn zijn. Kun je de link naar 366 toevoegen? Er hoeft verder denk ik niets van belang toegevoegd te worden. Anders doen ze dat maar in het volgende topic.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:47 schreef Biogarde het volgende:
Zal ik die eerdere OP plakken in deze?
Inderdaad, ambtenarenbolwerk. Al onze belastingcentjes stromen erdoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 02:49 schreef tha_dark het volgende:
Het is duidelijk te merken dat ze in Den Haag zitten met al die politici en ambtenaren!
Die mag je d'r zelf tussenplakkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn. Kun je de link naar 366 toevoegen? Er hoeft verder denk ik niets van belang toegevoegd te worden. Anders doen ze dat maar in het volgende topic.
Ach tuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 02:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die mag je d'r zelf tussenplakken![]()
![]()
Heb je post vrijgegeven, dus je kan als het goed is gewoon blijven aanpassen.
haiquote:
Ik miste ze alquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:04 schreef Marc63 het volgende:
De eenden zijn weer teruggekeerd in de sms-balk.
begin maar vast te fappenquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:29 schreef TheZapster het volgende:
Carola , Sanne, Suus en yvonne van mij mogen jullie morgen weer langskomen
Nice, thanks!quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:16 schreef Piles het volgende:
http://rapidshare.com/files/77980373/Zotheid.wmv
Video van Zotheid
Toen ik mezelf op tv zag wist ik dat het genoeg was. Als ik er veel langer had gestaan zou ik bevroren zijn geweest.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:23 schreef Kolomo het volgende:
Leuk om dat Zotheid-fragment terug te zien... hij piept er inderdaad net te snel tussenuit!
Pffft die blonde wilde je wel langer warm houden volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik mezelf op tv zag wist ik dat het genoeg was. Als ik er veel langer had gestaan zou ik bevroren zijn geweest.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft die blonde wilde je wel langer warm houden volgens mij
Die was wel lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pffft die blonde wilde je wel langer warm houden volgens mij
Je had ook kunnen zeggen dat als zij het koud kreeg, ze maar even langs moest komen voor wat verwarmingquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die was wel lekker inderdaad.
Als ik nou wat meer na had gedacht had ik haar nummer moeten vragen.
De kans is klein dat ze nu nog wakker is gok ik maar plaats een oproep inderdaad, kan me niet voorstellen dat ze je vergeten isquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:50 schreef seriousrequeststar het volgende:
doe het dan via stenders
stenders kan morgen middag ook meteen een oproep doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De kans is klein dat ze nu nog wakker is gok ik maar plaats een oproep inderdaad, kan me niet voorstellen dat ze je vergeten is![]()
In het ergste geval reageren er andere blondines
Ja ik ga vanmiddag wel even langs.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:49 schreef TheZapster het volgende:
Oproepje plegen via michiel zou ik zeggen, eurootje of 15 bieden en hij regelt wel wat denk ik
Daar dacht ik op dat moment toch niet aan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 03:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat als zij het koud kreeg, ze maar even langs moest komen voor wat verwarming
Hij doet het goedquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stenders is tof.
Coolquote:
Die moet eigenlijk ook wel in de OP.quote:
Laat je bodypainten in een "water" kleur en ga dan over het plein rennen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:15 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb m'n filmpje op youtube gezet.
Nu lekker slapen, over een aantal uur sta ik weer op het plein. Iemand nog ideeën voor ludieke acties?
Nouja, hun zijn waarschijnlijk zat en hebben een leuke avond gehadquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:23 schreef tong80 het volgende:
Dat mensen daar 's nachts om half 5 buiten staan is nog absurder dan rond dit tijdsstip posten
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nouja, hun zijn waarschijnlijk zat en hebben een leuke avond gehad
Wij zitten hier maar een beetje topics vol te lullen.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:36 schreef Jasza het volgende:
Is het in den haag?
Ik wilde nog met een AFCA vlag voor het huis gaan stan maar als het in den Haag is laat ik het schieten
Zou het maar niet doenquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:36 schreef Jasza het volgende:
Is het in den haag?
Ik wilde nog met een AFCA vlag voor het huis gaan stan maar als het in den Haag is laat ik het schieten
Altijd lachen die dronken sjonnies daar.
In Utrecht had ik het nog wel gebluft s'nachts, maar anders word ik het ruit doorgegooit in den haag, wel mooie tv denk ik maargoedquote:
Dat zeg ik toch, ik weet heus wel dat als ik daar met een Amsterdams accent kom dat ik gelijk al verdacht word aangekeken, al zou het wel een geile stunt zijn, maargoed daarna word het weer:quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zou het maar niet doenben ooit eens met een vriend van mij jaren geleden eens naar ado-cambuur geweest toen ze nog 1e divisie speelden, ik heb alle stations van den haag gezien na de wedstrijd, voor de wedstrijd was het al mond dichthouden omdat ons licht amsterdams accent al opviel.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:45 schreef Hartox het volgende:
double.. ajax = kut! ga ajb over 3FM praten ipv je zogenaamde joden. sjaak
Tja zij zouden nooit weglopen als er een groep van 3 of 4 keer groter dan hun op hun afkomt met wapens terwijl er een afspraak is dat het zonder wapens zou zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, ik weet heus wel dat als ik daar met een Amsterdams accent kom dat ik gelijk al verdacht word aangekeken, al zou het wel een geile stunt zijn, maargoed daarna word het weer:
Joden lopen altijd weg![]()
Dan nog.. het gaat over drink water, niet over de holocaust!quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Het had wel iets met het programma te maken dus
Je kan ook tever gaan he vriendquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:49 schreef Hartox het volgende:
[..]
Dan nog.. het gaat over drink water, niet over de holocaust! [ afbeelding ]
fok! dat is vroeg, ik ben morgen zo goed als vrij. Moet pas om 4 uur beginnen met patat bakken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 04:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Het had wel iets met het programma te maken dus
Ik doneer altijd wel iets, maar niet per scheldwoord want dan word het een beetje veelquote:Op vrijdag 21 december 2007 04:53 schreef Hartox het volgende:
Damn.. jij moet echt per scheldwoord 1 euro doneren
en het vriest ook nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Gelukkig is het niet vroeg!
Er waren wel 2 meiden binnen gisterenavond, die warenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:29 schreef DaMook het volgende:
Goeiemorgen.
Ik hoorde vannacht op het werk dat ze van mijn werk er gisteren zijn geweest. Als ik niet zoveel vrij zou zijn geweest de laatste week had ik meegegaan
, maar ik wist er dus niets van af
.
2 meiden van het laboratorium (een blonde en een donkerharige) moeten er gisterenmiddag rond 2 uur zijn geweest en zijn ook in het glazen huis geweest. Iemand het toevallig opgenomen ?.
Een fax?!quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik krijg net een fax dat Stenders een glas water over m'n Dreaming-tekening heeft laten vallen! Ik vind dat we volgend jaar een ander thema voor de actie moeten kiezen.
Op de FP staat iets over een smsactie in belgië misschien kunnen we dat als doel voor volgend jaar gebruikenquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik krijg net een fax dat Stenders een glas water over m'n Dreaming-tekening heeft laten vallen! Ik vind dat we volgend jaar een ander thema voor de actie moeten kiezen.
En SMS, MMSquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je weet wel de voorlopert van Email
soms is Fax makkelijkerT dan sms of mms hoor.........nadeel is dat meer mensen een 06 hebben dan mensen een faxquote:
Wat ik begrepen heb waren ze er om kwart voor (of was het kwart over) 2quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Er waren wel 2 meiden binnen gisterenavond, die waren [afbeelding] . Die van 2 uur heb ik niet gezien [afbeelding]
ja ik had m al ontdektquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie editvia http://www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx heb je iig geluid
.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:04 schreef Broekie het volgende:
Ja he hallo, dan moeten jullie niet ook nog eens de TV stream vast laten lopen!
Edit: Doet het inmiddels weer. De webstreams dan misschien ook nu?
Mooi de stream werkt weerquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:04 schreef Broekie het volgende:
Stream 5 die ik zei is de tvstreamquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:04 schreef Broekie het volgende:
Ik had het letterlijk over de stream op TV, die deed het nog gewoon maar hebben ze kennelijk maar gewoon mee gereset met de webstreams.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stream 5 die ik zei is de tvstream.
Stream 5 is toch ook de stream die op tv komtquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik had het letterlijk over de stream op TV, die deed het nog gewoon maar hebben ze kennelijk maar gewoon mee gereset met de webstreams.
Maar het ging niet bij de bron foutquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stream 5 is toch ook de stream die op tv komtDat is iig wel de stream waar je precies hetzelfde ziet als op tv
. Als daar ergens bij de bron iets fout gaat zouden de tv en de stream er last van moeten hebben, lijkt mij
.
Hier ookquote:
Heb je mn betaling binnen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:37 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ebay is stuk. 't gaat goed totdat je de items wilt bekijken, dan krijg je een leuke melding over een fout met de systeemverbinding.
Ahh, doet het inmiddels weer. Heeft toch bijna 10 minuten geduurd...quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:37 schreef Broekie het volgende:
Hmm, ebay is stuk. 't gaat goed totdat je de items wilt bekijken, dan krijg je een leuke melding over een fout met de systeemverbinding.
Nee nog niet, maar de eendjes liggen voor je apart en ik heb het bedrag dat je me door gemailt hebt alvast contant in de enveloppe gedaan.quote:
Helaas inmiddels niet meer, anders hou ik er namelijk niet genoeg over voor de actie op het Plein vandaag.quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:46 schreef linebear het volgende:
zijn de badeendjes te koop !?
Hey! Welkomquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:09 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hey mensen ben nieuw hier![]()
Toffe actie van 3fm heb gister gekeken en geluisterd
quote:
Dankuquote:
Ongeveer 250k tot gistermiddag half 5...quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hoeveel geld hebben ze nu al opgehaald?
Das best veelquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongeveer 250k tot gistermiddag half 5...
Ik ben benieuwd op hoeveel euro ze nu in totaal gaan uitkomen..want was het niet zo dat de overheid vorig jaar een miljoen gaf? En nu maar 8700? Of verwar ik nu iets?quote:
Die 8700 komen van de Kamerleden zelfquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op hoeveel euro ze nu in totaal gaan uitkomen..want was het niet zo dat de overheid vorig jaar een miljoen gaf? En nu maar 8700? Of verwar ik nu iets?
Hoe en wat zei ie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:18 schreef Impry het volgende:
Zo, ik ben er ook weer bij, nog even douchen (zit alweer een kwartier te trillen hier in m'n boxer) en dan ben ik er weer bij tot vanavond uurtje of 8
Erg gaaf van Michiel gister dat hij Fok! noemde!
Dit is van de parlementariërs zelf. Die miljoen kwam van de staatskas.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd op hoeveel euro ze nu in totaal gaan uitkomen..want was het niet zo dat de overheid vorig jaar een miljoen gaf? En nu maar 8700? Of verwar ik nu iets?
En van die gaatjes die je bij de NS loketten in het raam hebt. Zo krijgen alle brievenbus-storters een hernia van het bukken om te pratenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:15 schreef Broekie het volgende:
Ze moeten volgend jaar echt eens een plexiglas trechterachtige constructie aan die brievenbus maken zodat er ook makkelijker muntgeld naar binnen gestort kan worden
Die zouden ook wel handig zijn inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En van die gaatjes die je bij de NS loketten in het raam hebt. Zo krijgen alle brievenbus-storters een hernia van het bukken om te praten
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij legde ff uit wat we hier de HE-LE dag zitten te doen.
Ik niet helaas.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Verschuuren Verschuuren!
Heeft iemand dat plaatje?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:. "Dit is niet De zangeres zonder erfgenaam"
.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:35 schreef cosmick het volgende:. "Dit is niet De zangeres zonder erfgenaam"
.
Worden die SR-grappen nog een beetje bijgehouden op de Wiki? Is geen bijhouden aan eigenlijkquote:
Volgens mij niet... Dat wordt alle topics teruglezenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Worden die SR-grappen nog een beetje bijgehouden op de Wiki? Is geen bijhouden aan eigenlijk.
Geweldige keuzequote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Seraphina het volgende:
Zo, plaatje is aangevraagd! K`s Choice - Believe, as usual. Wie voegt `m even in de OP toe? Ik luister mee vanaf mn werk, maar verdwijn weer van Fok! (wordt immers niet betaald om te forummen hihi).
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef Horloge het volgende:
Koenders komt centje de miljoen brengen?
Maar één of andere techneut zal vast nog wel het geluidsfragment plaatsenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij legde ff uit wat we hier de HE-LE dag zitten te doen.
Ik voeg hem zo ff toe!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:38 schreef Seraphina het volgende:
Zo, plaatje is aangevraagd! K`s Choice - Believe, as usual. Wie voegt `m even in de OP toe? Ik luister mee vanaf mn werk, maar verdwijn weer van Fok! (wordt immers niet betaald om te forummen hihi).
En wat voor centje.. Verdubbelen gewoon, dat is verdomde netjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:41 schreef Horloge het volgende:
Koenders komt centje brengen?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus nu hoef ik maar de helft te doneren van wat ik eik wilde doneren?
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HOLY FUCK!!!!!!!!!!!! Verdubbelen!!!!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed hèquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HOLY FUCK!!!!!!!!!!!! Verdubbelen!!!!
250k.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de tussenstand niet gehoord, waar staan we nu op?
250k x2 nuquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de tussenstand niet gehoord, waar staan we nu op?
Waag het eensquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damnquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon door blijven gaan met de huidige telling, en de x2 pas op het laatst doen. Zo hebben ze dat vorig jaar met dat miljoen ook gedaan als ik het me goed herinner.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze gewoon door blijven gaan met de huidige telling, en de x2 pas op het laatst doen. Zo hebben ze dat vorig jaar met dat miljoen ook gedaan als ik het me goed herinner.
Geweldig toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef Impry het volgende:
Michiel is ook echt door het dolle heen, wat kan hij enthousiast zjin!
Soms zit Moveyourass-kevin bij de muziekplisie, maar niet de hele dag volgens mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:46 schreef Damzkieee het volgende:
Maareh, wie regelt dat alle Fok! aanvragen gedraaid gaan worden
Yep, the one and only...quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe leuk die Sander zichzelf vindt
Zet hem er straks tussen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:54 schreef MadMac het volgende:
Ik heb gister Chris Rea - Driving home for christmas aangevraagd, geen idee of die al gedraaid is
Dat mag best na 4 uur radio makenquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie mogelijkheden om van Sander L af te komen
volgens mij is het elk jaar weer raak met die request van hemquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Vaduzzz je request!
in mestreechquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:09 schreef Sirolf het volgende:
Verdubbeling!
Ja, ik liep net in een winter wonderland, en dan is het toch wat lastig om te posten.
Vertelquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:09 schreef Againzender het volgende:
Ik hoor zoals gewoonlijk bij Blof weer een heel andere tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |